Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já si myslím, že je to budoucnost. Už jsem jezdil Teslou i KTM Freeride-E a je to parádní svezení.
Tento skútr je pro lidi, kteří pojedou < 50km do práce je to ideál, do města ideál.
Ano má to svoje mouchy (nedělá hluk, není slyšet v provozu), ale jinak paráda.
Sám si to v nejbližší době nepořídím, raději mám svoje F800 GS, ale třeba o KTM freeride-e bych na blbnutí uvažoval a až klesne cena..
A co se týče cen baterií, tak ani toho bych se nebál. Je na ně záruka + než bude potřeba výměna (dojezd klesne z 160 na 50) uběhne spoustu let a ceny baterií klesnou.
A já bych s ceny baterky strach měl.Podle mě bude šílená,odhaduji tak sto táců.Možná ušetříš na olejích a jiného servisu spalovacího motoru,ale to neznamená že ti nemůže třeba shořet motor nebo ovládací elektronika.Navíc životnost baterie bude silně závislá na způsobu využívání.A ono je rozdíl krvácet po malých částkách nebo vyhodit balík najednou.
Byl jsem fandou těchto technologií,ale poslední dobou jsem skeptický.Tohle podle mě není krok správným směrem...
Já bych z té baterky a její ceny tak velký strach neměl. Odpadá běžná motobaterka, která úplně levná není a pravidelná výměna olejů, filtrů, servisních prací spojená se spalovacím motorem taky není zadarmo. To si člověk může odkládat právě na její nákup
Čím to bude, že se v podobných článcích o elektročemkoliv dočtu maximální dojezd AŽ, maximální rychlost AŽ a o brutální akceleraci, ale nikdy jsem nečetl kolik s využíváním té akcelerace a maximálky se najede reálně. Že by ten dojezd pak nevypadal tak hezky?
Po zkušenostech s články tohoto autora se jen sám sebe ptám jak velké asi muselo být jeho sebezapření aby byl výsledný text pokud možno neutrální. Za sebe jakožto nezaujatého čtenáře toto hodnotím jako pokrok. Z článku totiž jednoznačně vyplývá, že ani věhlasné BMW není schopno ošidit fyzikální zákony a tudíž parametry prezentovaného vozidla jsou ve srovnání se spalovací trakcí naprosto tragické. Docela by mě zajímalo, pro jakou konfiguraci platí onen 160ti kilometrový dojezd? Pro maximální rychlost to nebude ani omylem, spíš bych tipoval někde mezi 50 - 70 km/h pro držitele titulu ecorun a to ještě za optimálních povětrnostních podmínek. Jediné jakž takž rozumné využití by mohlo být na denní příměstské jízdy v řádu desítek kilometrů kdy je noční spánek využit k nabíjení. Jinak ale koupí tohoto stroje dává majitel najevo, že je ochoten investovat vysokou částku do parodie na ekologii jen proto, aby byl v určitých společenských kruzích in.
Tichý...no tak maják a sirénu...nejlíp něco jako mají na mašinách poldové...bezpečnost musí být a nebo práporek jak maji cyklobuzny na těch přívěsech...a sirénu.
Není to trochu nebezpečné. Je to naprosto mimo chápání. Jezdil jsem na podobném nesmyslu od Pažoutů a v centru před Vás naprosto každej vleze. Když jsem naprosto potichu předjel týpka na Africe, leknul se tak že s tim málem praštil. I kolo dělá větší kravál, aspoň slyšíš pohyb řetězu. Tohle je to nejnebezpečnější co lze na silnici potkat. Beze sporu!
Vídávám jakýsi elektroskútr jezdit po městě, což o to, k tomu je to asi dobré. Čeho bych se ale bál, je ten absolutně neslyšný pohyb. Prostě se to najednou jakoby odněkud zhmotní... Přijde mi to trochu nebezpečné.
Ona Eu je diktatorske prostredi a oni jsou schopni cehokoliv...takze se obavam,ze by mohli lidem dost lhat a zamerne tajit negativa pred beznym zakaznikem
Monter:me by zajimalo hlavne co ta recyklace baterie obnasi a jak je to narocne po technicke strance ci pro zivotni prostredi
Je kolem toho podezrele ticho...
A cena - a životnost baterií ?
Elektrokolo - baterie životnost 2 max!! 3 roky , cena asi 10 000 Kč , A TO SE VYPLATI , že...
Jak je na tom tedy tahle super hifi mega blbost na dvou kolech , tedy po záruce EKOLOGICKY zahodit?
vsw píše: Zatímco maximální rychlostí 120 km/h nemůže konkurovat svým benzínovým kolegům, v akceleraci z místa je doslova válcuje." ... tak nevím, vzhledem k formulaci o max rychlosti jsou zřejmě myšleny nejen skůtry, takže přemýšlím, jak lze "zválcovat" konkurenci, co akceleruje z 0 na 100 za 3,5 vteřiny
nesmíš věřit všemu, co se v reklamních materiálech píše. Však ne nadarmo se říká, že "věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji". Když k tomu přidáš moderní reklamismus, tak mizí vteřiny doslova před očima
Normalni malej skutr je velice praktickej pro nejmensi vzdalenosti a hlavne presun po meste(diky male hmotosti se mezi auty proplete a akcelerace na mestkou rychlost OK).
Sam ani dost dobre nechapu cestovni maxi skutry, hlavne diky srandovne malinkatym koleckum pro nejen nase silnice. Obcas popjizdim na SH150i a supr...
Ale BMW C dojezd 160km na dalnici to neni zadne cestovani a sucha hmotnost 285kg pro popojizdeni po meste to teprv nesmysl
"Zatímco maximální rychlostí 120 km/h nemůže konkurovat svým benzínovým kolegům, v akceleraci z místa je doslova válcuje." ... tak nevím, vzhledem k formulaci o max rychlosti jsou zřejmě myšleny nejen skůtry, takže přemýšlím, jak lze "zválcovat" konkurenci, co akceleruje z 0 na 100 za 3,5 vteřiny,
kdyby radši napsal autor článku kapacitu v kWh to je potom směrodatný údaj vidím jen Ah, a dojezd... Ah jako taková bez napětí není nic... práce A je U .I . t takže bez napětí lze těžko odhadovat... Ahoj
Baterky od Samsungu? Tak doufejme, že se koncentrace hmoty v bateriích neprojeví negativně tak, jako se "vylepšení kapacity" projevuje u nově uvedených (a z důvodů výbuchů stahovaných) Samsungů Galaxy Note 7
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale dojezd 160 km (v reálu samozřejmě výrazně méně) a doba nabíjení 4-5 hodin je u skútru s cestovatelskými ambicemi k smíchu - vyjádřil bych se jinak, ale byl jsem slušně vychován. Navíc za tu raketu, co to bude stát... Případného majitele, který by si tohle koupil, prosím, aby mi zaslal foto, pověsím si ho na desku cti.
Já si myslím, že je to budoucnost. Už jsem jezdil Teslou i KTM Freeride-E a je to parádní svezení.
Tento skútr je pro lidi, kteří pojedou < 50km do práce je to ideál, do města ideál.
Ano má to svoje mouchy (nedělá hluk, není slyšet v provozu), ale jinak paráda.
Sám si to v nejbližší době nepořídím, raději mám svoje F800 GS, ale třeba o KTM freeride-e bych na blbnutí uvažoval a až klesne cena..
A co se týče cen baterií, tak ani toho bych se nebál. Je na ně záruka + než bude potřeba výměna (dojezd klesne z 160 na 50) uběhne spoustu let a ceny baterií klesnou.
Akumulátor na kolečkách
https://www.youtube.com/watch?v=PrE2Q4culaU
https://www.youtube.com/watch?v=O_1y-f2WWCk
https://www.youtube.com/watch?v=p4ybY6yqr7o
A já bych s ceny baterky strach měl.Podle mě bude šílená,odhaduji tak sto táců.Možná ušetříš na olejích a jiného servisu spalovacího motoru,ale to neznamená že ti nemůže třeba shořet motor nebo ovládací elektronika.Navíc životnost baterie bude silně závislá na způsobu využívání.A ono je rozdíl krvácet po malých částkách nebo vyhodit balík najednou.
Byl jsem fandou těchto technologií,ale poslední dobou jsem skeptický.Tohle podle mě není krok správným směrem...
Já bych z té baterky a její ceny tak velký strach neměl. Odpadá běžná motobaterka, která úplně levná není a pravidelná výměna olejů, filtrů, servisních prací spojená se spalovacím motorem taky není zadarmo. To si člověk může odkládat právě na její nákup
Čím to bude, že se v podobných článcích o elektročemkoliv dočtu maximální dojezd AŽ, maximální rychlost AŽ a o brutální akceleraci, ale nikdy jsem nečetl kolik s využíváním té akcelerace a maximálky se najede reálně. Že by ten dojezd pak nevypadal tak hezky?
Mě se to náhodou líbí, akorát je blbý, že je to moc drahý, moc těžký a moc to neujede.
Po zkušenostech s články tohoto autora se jen sám sebe ptám jak velké asi muselo být jeho sebezapření aby byl výsledný text pokud možno neutrální. Za sebe jakožto nezaujatého čtenáře toto hodnotím jako pokrok. Z článku totiž jednoznačně vyplývá, že ani věhlasné BMW není schopno ošidit fyzikální zákony a tudíž parametry prezentovaného vozidla jsou ve srovnání se spalovací trakcí naprosto tragické. Docela by mě zajímalo, pro jakou konfiguraci platí onen 160ti kilometrový dojezd? Pro maximální rychlost to nebude ani omylem, spíš bych tipoval někde mezi 50 - 70 km/h pro držitele titulu ecorun a to ještě za optimálních povětrnostních podmínek. Jediné jakž takž rozumné využití by mohlo být na denní příměstské jízdy v řádu desítek kilometrů kdy je noční spánek využit k nabíjení. Jinak ale koupí tohoto stroje dává majitel najevo, že je ochoten investovat vysokou částku do parodie na ekologii jen proto, aby byl v určitých společenských kruzích in.
Tichý...no tak maják a sirénu...nejlíp něco jako mají na mašinách poldové...bezpečnost musí být a nebo práporek jak maji cyklobuzny na těch přívěsech...a sirénu.
Bu ... bu ... bu... budoucnost ?
aj keby bol dojazd 500 km aj tak je mi to jedno...
svoji sh 150i tankuju co 200km a je to dost často- tak s těma max 160km moc nevíma cena bude bezpochyby strašidelná
Není to trochu nebezpečné. Je to naprosto mimo chápání. Jezdil jsem na podobném nesmyslu od Pažoutů a v centru před Vás naprosto každej vleze. Když jsem naprosto potichu předjel týpka na Africe, leknul se tak že s tim málem praštil. I kolo dělá větší kravál, aspoň slyšíš pohyb řetězu. Tohle je to nejnebezpečnější co lze na silnici potkat. Beze sporu!
Vídávám jakýsi elektroskútr jezdit po městě, což o to, k tomu je to asi dobré. Čeho bych se ale bál, je ten absolutně neslyšný pohyb. Prostě se to najednou jakoby odněkud zhmotní... Přijde mi to trochu nebezpečné.
Ona Eu je diktatorske prostredi a oni jsou schopni cehokoliv...takze se obavam,ze by mohli lidem dost lhat a zamerne tajit negativa pred beznym zakaznikem
Monter:me by zajimalo hlavne co ta recyklace baterie obnasi a jak je to narocne po technicke strance ci pro zivotni prostredi
Je kolem toho podezrele ticho...
A cena - a životnost baterií ?
Elektrokolo - baterie životnost 2 max!! 3 roky , cena asi 10 000 Kč , A TO SE VYPLATI , že...
Jak je na tom tedy tahle super hifi mega blbost na dvou kolech , tedy po záruce EKOLOGICKY zahodit?
vsw píše: Zatímco maximální rychlostí 120 km/h nemůže konkurovat svým benzínovým kolegům, v akceleraci z místa je doslova válcuje." ... tak nevím, vzhledem k formulaci o max rychlosti jsou zřejmě myšleny nejen skůtry, takže přemýšlím, jak lze "zválcovat" konkurenci, co akceleruje z 0 na 100 za 3,5 vteřiny
nesmíš věřit všemu, co se v reklamních materiálech píše. Však ne nadarmo se říká, že "věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji". Když k tomu přidáš moderní reklamismus, tak mizí vteřiny doslova před očima
Normalni malej skutr je velice praktickej pro nejmensi vzdalenosti a hlavne presun po meste(diky male hmotosti se mezi auty proplete a akcelerace na mestkou rychlost OK).
Sam ani dost dobre nechapu cestovni maxi skutry, hlavne diky srandovne malinkatym koleckum pro nejen nase silnice. Obcas popjizdim na SH150i a supr...
Ale BMW C dojezd 160km na dalnici to neni zadne cestovani a sucha hmotnost 285kg pro popojizdeni po meste to teprv nesmysl
"Zatímco maximální rychlostí 120 km/h nemůže konkurovat svým benzínovým kolegům, v akceleraci z místa je doslova válcuje." ... tak nevím, vzhledem k formulaci o max rychlosti jsou zřejmě myšleny nejen skůtry, takže přemýšlím, jak lze "zválcovat" konkurenci, co akceleruje z 0 na 100 za 3,5 vteřiny,
Taková pí...na pro zbohatlíky
kdyby radši napsal autor článku kapacitu v kWh to je potom směrodatný údaj vidím jen Ah, a dojezd... Ah jako taková bez napětí není nic... práce A je U .I . t takže bez napětí lze těžko odhadovat... Ahoj
Baterky od Samsungu? Tak doufejme, že se koncentrace hmoty v bateriích neprojeví negativně tak, jako se "vylepšení kapacity" projevuje u nově uvedených (a z důvodů výbuchů stahovaných) Samsungů Galaxy Note 7
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale dojezd 160 km (v reálu samozřejmě výrazně méně) a doba nabíjení 4-5 hodin je u skútru s cestovatelskými ambicemi k smíchu - vyjádřil bych se jinak, ale byl jsem slušně vychován. Navíc za tu raketu, co to bude stát... Případného majitele, který by si tohle koupil, prosím, aby mi zaslal foto, pověsím si ho na desku cti.
Dobrý,bral bych ho ještě měli napsat cenu,nebo jsem se nevšiml.
Desiva budoucnost, ale v tom skutru by mi to ani trochu nevadilo. Ba naopak bych dal prednost te elektrice. Je krasnej a 160km je uz slusna porce