yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KAWAHAB (2) napsal 16.07.2023 v 12:45

Smluvně trhem vázané nadnárodní korporace, ohýbané předpisy, dotacemi, a.t.p. (absolutně nekonkurenční prostředí) politicky řízené nekompetentními lidmi, lobbingem v různých subdodávkách kteří v těchto věcech daných segmentů rozhodují, a kombinace čím dál víc rozpínající se zpohodlnělé konsumní společnosti dává jasný výsledek ve smyslu autonomního systému dopravy Vzorec zní asi takto: 1) Přistavení na klik z telefonu, hlavně néé zodpovědnost za provoz, parkování či servis. 2)Připojení on-line a při cestě do práce by mi to mohlo ještě ohřát kaffe..3)Někde se zaparkuj, samo ze na klik a něž se budu vracet nechci o tobě ani slyšet..

IvanDvoutakťák (5062) napsal 11.05.2023 v 18:08

V tomto odlehčeně pojatém článku mně nejvíce zaujaly
zmínky o předání velké části řízení motocyklů *robotům*, jako
následku stále přísnější regulace ze strany STÁTU ,
s měřením rychlosti radary instalovanými v každém *patníku* .
Domnívám se totiž, že v této etapě budování už bude mít EU
federativní uspořádání, tedy bez někdejších, t.zv. národních,
STÁTŮ a veškerou moc výkonou bude mít Evropská KOMISE.
O tom, že PATNÍKŮM bude dávno předtím konec ani nemluvě,
když radary + kamery už budou skutečně všude kolem nás .

IvanDvoutakťák (4666) napsal 11.05.2023 v 17:28
na: https://www.motorka...45939.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
EVROPSKÝ Ústřední Výbor se zaměřuje na oblast dopravy, PRÝ v ní emise stále JEŠTĚ narůstají. NARŮSTAT BUDOU I NADÁLE, kamiony totiž NIKDY nebudou É, protože é-železnice je hodně o něčem jiném. Závazek postavit jednu nabíjecí stanici na 60 km silniční sítě by v ČR znamenal několik desítek tisíc nabíjecích stanic. Nezapomeňme taky, že daleko dříve, než ÜV v Bruseli bude řešit motocykly, budou střechy i obytných domů plné fotovoltaiky a bude totiž nutno"reformovat" TAKY rozvodnou síť, anžto *lajtmotivem* (jak říkáme my Češi) Green Dealu je
taky, že elektřinu bude vyrábět pro sebe a do veřejné celoevropsky propojené
sítě dodávat každý občan ...

marna (10) napsal 25.11.2021 v 10:54

Pozerám, že tu má panstvo trochu krátku pamäť. Dovolím si teda osviežiť: elektronickí asistenti prišli v momente, ked vývoj motocyklovej techniky presiahol schopnosti aj tých najlepších jazdcov. Konkrétne, keď výkony superšportov v litrovej kategórii niekedy medzi rokmi 2005 a 2008 začali presahovať 170 koní a ukočírovať to mali problém aj nadpriemerne nadaní a skúsení piloti.

Vtedy to začalo kontrolou trakcie, ďalšie prvky elektroniky boli už len nadstavby systému.

V MotoGP aj v WSBK series elektronika v podstate rozhoduje o výslednom podarí, takže si nenahlávejme že to tá zlá EÚ a nepleťme do toho nejakú politiku. Zlyhali sme my samotní. Úprimne si to priznajme: evolúcia po státisíce rokov nerátala s objavom motocykla

marna (10) napsal 25.11.2021 v 10:30

Za účelom zvýšenia bezpečnosti vodičov motocyklov navrhujem zaviesť v zákrutovitých úsekoch maximálny povolený náklon

ticha-voda (3) napsal 27.05.2021 v 08:56+3

Jedno je jisté - romantika, opravy na cestě, ty správný debaty o úpravách a zážitcích na srazu kde se většina lidí znala jsou fuč. Pan T. Pištěk (oskarový) kdysi napsal " Motocykl si člověk nemůže oblíbit, tomu se propadá, ona je to spíše super primitivní živá bytost než stroj a jak je krásná a vrtošivá zároveň, dokonce trpí i alergiemi když se s ní nezachází jako s rovnocenným partnerem." NÁDHERA. Všechny motorky co jsem kdy měl, jsem MILOVAL. Hovg.

smoula_mrzout (2) napsal 26.05.2021 v 21:28

Sedím si v autě na křižovatce a čekám na zelenou. Koukám, zprava přijíždí autobus MHD, bliká doleva, zastavuje a dává přednost protijedoucím vozidlům. Najednou slyším motorku ze stejného směru jako autobus. Jede moc rychle a ten za řídítky píše smsku. Motorka sama dupne na brzdy, odřazuje a brzdí. Její obyvatel katapultován fyzikou, přistává zádama zezadu na skle autobusu jako sněhová koule. Motorka zastaví 3 metry za autobusem, vysune bočák a chcípne si motor. Sama zavolá na 112 aby někdo přijel sloupnout jejího cestovatele ze zadního skla autobusu. Padla mi zelená. Rozjizdim se, míjím motorku znacky Samsung a postesknu si, "Jo jo, pokrok nezastavíš."
Vítejte do světlých zítřků.

L6L (50) napsal 12.04.2021 v 22:57+2

Nejlepší je Filipovo motto: „Dřív byly v uživatelské příručce pokyny, jak seřídit ventily a předstih. Dnes tam píšou, že nemáte vypít obsah baterie“.
Pokrok nelze zastavit, naštěstí některé výdobytky lze dočasně vypnout či nevyužít.
Např.
1. namísto užití LED směrových světel může upažením ztuhlé tělo procvičit i protáhnout,
2. při mačkání startéru je velmi realistické retro nakopnutí, bohužel e-motorkáři si musí pouze trhnout,
3. tempomat lze ošálit prostám omotáním izolačky okolo plynové rukojeti,
4. obsah olověných akumulátorů se dá čím dál méně dostat do šejkru, začínají převládat litiové sucháče, bude hůř,
5. elektronický plyn je učiněná provokace u e-motorek a vyjebat s ním opravdu nejde,
6. chcípl motor je učiněná výzva u e-motorek, ujebat ho opravdu s dobrýma brzdama a pojištěním jde...

nevo7 (94) napsal 02.04.2021 v 10:25+2

Som v strednom veku, čiže chápem aj starších, aj mladších, prečo to tak chcú. Tiež sa už dnes motorky nepoužívajú len ako nedelný nástroj do kostola, čiže pri každodennom jazdení do práce, či dovolenke 2000km od domova sa všetky moderné fičurky zídu. Tiež som už dávno vyšiel z papierových máp, lebo navigácia to uľahčuje, vyhrievané rukoväte mi dovoľujú jazdiť aj cez noc či v jesenných mesiacoch a tempomat si môžem zapnúť v každej dedine, čiže na nezaplatenie. Jasne niektoré fičurky sú zbytočné, ale tých pár čo nám poskytujú dnešné motorky, lákajú bez mihnutia oka otočiť Portugalsko a späť /pri vlastnení Babetty by som nad tým Portugalskom ani neuvažoval/.

Kacafirek (18) napsal 02.04.2021 v 08:45+4

Pokrok a moderní pomocníci mi nevadí a v mnoha ohledech bych o některé z nich nerad přišel.
Pro spoustu lidí je zásadní otázka omezování svobod a právo volby. Obávám se, že toto je v naší “demokratické” společnosti problém spousty lidí obecně, u motorek to lidi jen více cítí (nikoliv si uvědomují).
Patrně to bude tím, že to je více o emocích než jiné “disciplíny”.
Po 20 letech práce pro korporace mě to ani nepřekvapuje, ale to už by bylo jiné, hodně jiné téma.
Řešení se však najde vždy, jen to chce pro to něco udělat.
Svoboda je o stavu mysli, a ne o tom co kdo kde sepsal do normativu.
Tak jak je demokracie o převzetí osobni zodpovědnosti, tak je svoboda o osobní síle měnit věci dle vlastního rozhodnutí.
Někdy to jde ztěžka, ale jde to. Poznal jsem nejen mezi motorkáři spoustu lidí co tohle dokážou a je radost se s nimi potkat.
Svět tvoří sami a na nikoho nečekají

p.s. když jsem si po půl roce blbnutí na 160k SAR sednul na své 20 let “staré” XJR, tak jsem pomalu ani nezatočil. A když jsem si na té překoňované bestii rozbil hubu, tak jsem s berlema v báglu objevil svobodu a radost z ježdění na Babettě

Takže asi tak a kolama dolu !

oxygen (488) napsal 02.04.2021 v 01:06+2

Já takovouhle mašinku mám, S1000R 2020 a teda oceňuju na ní občas i ten ridebywire plyn s režimy, i to zatáčecí abs vzácně, i aktivní podvozek občas, i guickshift víc nahoru míň ten dolů, i ty vyhřejvaný hefty občas... ta největší zábava je na tom ale s tempomatem: třeba na 30km po dálnici pustit řidítka a balancovat jen tělem, supr a fitko hadr fajn jízda, fajn rychlá jízda i fajn blbnutí...
Ale pak si sednu na nedokonalýho Fazera a dokonale se zabavím nedokonalym podvozkem aji brzdama, a dokonalym karburátorovym motorem A pak přesednu na starou zx10r a bez pořádnejch brzd a s vůlí na plynu - a tady zábava největší - voči vykulený, fibrilace síní a půlky drtí covida
Každopádně má-li mi někde do cesty náhle vjet řidič plechovky s očima někde dole v displeji nebo v zatáčce nečekaně potkat štěrk či olej - v tu chvíli chci místo modlení jet na tom nejnovějším, s jeho supr náklonovym abs, antihopem a duálníma brzdama... Při krizovce není čas na nic, natož na modlení

Zedsdead (293) napsal 01.04.2021 v 23:12+2

Tady vůbec nejde o motorky.
V širším kontextu my vlastně postupně předáváme kontrolu nad svým osudem počítačům (AI). Hezky krok za krokem - salámovou metodou. Dnes za vás auto bez vašeho souhlasu zabrzdí nebo škubne volantem. Zítra už nebudete řídit vůbec. A za rok bude AI psát zákony a vynucovat si jejich dodržování. Všechno ve jménu blaha a bezpečnosti člověka.
Já myslím, že lidem za 100 let to už ani vadit nebude. Přemýšlet už bude přežitek - stejně bude AI chytřejší a vše za lidi vyřeší. Vývoj technologie převezme AI. Člověk se stane otrokem své hlouposti a lenosti. Může se klidně stát, že nakonec AI usoudí, že pro blaho zeměkoule bude lepší se nás zbavit. Být AI tak to udělám hezky zase salámovou metodou. Postupná redukce zalidnění. Možná pár lidí nechá - pro biodiverzitu

motorbreath (487) napsal 01.04.2021 v 21:37+2

Já jsem vždy měl před litrovou motorkou respekt. Díky asistentum může někdo nabýt dojmu, že to je vlastně v pohodě. Ale furt je to litr a pokud ho neumíte řídit, asistenti v tom nijak nepomůžou. Naopak, ten mylný dojem může být někomu osudný. Proto jsem alergický na to, když novinář napíše, že při testu mu v zatáčce zachránila kontrola trakce prdel. Bud je to prvoplánově napsáno, aby podpořil tyhle zbytečnosti a splhl si u výrobců, nebo je to neumětel, který by neměl na motorku lozit, natož ji testovat. Proto mám rád testy od Sršně. Ten si to hned vypne a když to nejde, tak je naštvaný. Proč asi? Když to umíš a chceš se povozit, tak asistent ti do toho může hodit nečekaně vidle. Prostě můj názor je, že se každý má vyjezdit a pak nic z toho nepotřebuje. Ale jak tady někdo psal, dnes chce každý vše co nejrychleji. Jako vážně rok nebo dva na šestce? Jsi děláte prdel ne? Dejte mi litra ať vypadám jak frajer a když to poseru to za mne vyřeší elektronika. Já bych max. na turistiku pokousal to ABS.

DoctorDevotee (26) napsal 01.04.2021 v 20:00+2

Čítam tu veľa rečí ale prázdnych Kto rozhoduje o motorkách? tí čo kupujú nové mašiny Nie ti čo sa vozia na motorkách z bazáru A kto kupuje nové motorky? Ľudia ktorí chcú ABS traction control palivové mapy všetko dokopy vstupte si do svedomia chlapci Kto z vás si kúpil Royal Enfield Ural Norton Moto Morini Moto Guzzi a podobné surové nepraktické stroje? tí co to urobili a kúpili ich ako nové, môžu povedať že spravili niečo proti tejto dobe.

Jojko (19) napsal 01.04.2021 v 19:09

CITUJI - bez elektronického plynu už v podstatě není šance splnit emisní limity Euro 5.
To jako chcete říci, že i nové classic mají dráty místo lanka? Třeba Bonneville T120 / 2021, nikde jsem zatím nenašel jestli ano nebo ne.

Slow (48) napsal 01.04.2021 v 17:34+1

Já jsem pro , ať dávají do motorek všechno, (tzn.tablety, couvací kamery, asistenty, gyra, kontroly trakce, pneu, alkohol testery, hlídání rychlosti, sledování jízních pruhu, sledování přes GPS, automatické převzetí kontroly, automatické brzdění.. atd..)
Pak až soudruh úředník z Bruselu dojde k závěru, že je na silnici moc velký úbytek motorkářu a Policie má prázdnou kasu, tak jsem zvědavej jak v tomto "elektronickém otroctví" budete jezdít, když to na Vás přinejmenším vykecá, že jste předjížděli přes plnou, a v obci jeli 56km/h..

Motorkaření bylo o respektu, umu, rozumu a technice, nyní však z toho je spotřebka, jako všude kolkem, tak naštěstí, že alespoň řidičáky jsou odstupňované a dnešní "děti! řeší barvu a typ mobilu než motorky..ikdyž občas když vidím otce od rodin co na silnici předvádějí tak bych asi spíše omezil kubatury motorů...

A jak se říká: "pokrok nezastavíš..."

..už se těším jak si s vnoučaty nasadíme 3D brýle, sedneme v obýku do křesla a pojedeme vyvětrat elektromotku s onboard kamerou, pěkně z domu bezpečně a eko

Stadakk11 (277) napsal 01.04.2021 v 17:05+6

Já se nebojím doby co bude s motorkama v budoucnu.
Bojím se doby až Targus půjde do důchodu a bude nás stále prakticky poučovat co on a kamion nebo o motorkaření na Jawě.
Ještě více zapškne a bude ještě více nerudný.
Jsem přesvědčen, že až tahle doba nastane...Jarda zruší tyhle www

maraton (180) napsal 01.04.2021 v 12:29+1

Hodně lidí si tenhle vývoj spojuje s přísnějšíma emisema. To tak ale nemusí být. Jaký vliv mají emise například na to, že ti tam dají barevnej displej místo klasických budíků? Žádný, přitom ten displej může být potenciálně nebezpečnej, protože někdo je zvyklej pořád zírat do mobilu, tak to bude dělat stejně s displejem na motorce při přepínání všech těch asistentů, režimů, výběru hudby nebo jiných hovadin a mezitím sebe nebo někoho jiného zabije, protože nečumí na cestu.
Nebo jaký mají přísnější emise vliv na to, že teď vybavili MG V85TT pěti režimy místo tří? Žádný. A potřebuju jich pět? Já ne, mě by stačil jeden, na 80 koní bohatě. Ta motorka se mi líbí, ale ty režimy a šílenej displej ne. Na monitor čumím furt, při práci i teď při psaní tohodle příspěvku, na motorce ho nechci, takže si tahle jinak parádní mašina vypadává z užšího výběru.

Metric (12) napsal 01.04.2021 v 11:48

Mám pocit, že veľa ľudí nad svojimi názormi moc nepremýšľa. Ako napísal autor, nie je to čiernobiele...

Bezpečnostní asistenti? Ja sa spýtam takto: Kto je na ceste najbezpečnejší? Áno, ten kto vie jazdiť. A ako sa človek naučí jazdiť? Prostým jazdením nie, pretože musíš vedieť riešiť krízové situácie a tie na ceste nastanú tak raz za uhorský rok. Na tréningu si ich môžeš vyvolať koľkokrát chceš - preto je i pár minút tréning nemenej hodnotných než rok jazdenia. A ako využijem čas tréningu najlepšie? Tak, že sa budem báť vyvolať krízu a k hranici sa približovať veľmi pomaly alebo s vedomím, že i pri prebrzdení sa nepoveziem sanitkou? So záchrannou sieťou sa trénuje rýchlejšie, takže by som bol šikovnejší, než keby som trénoval na mašine bez asistentov. A tieto schopnosti ma potom budú chrániť na ceste.

Tempomat je super pre tých, ktorí cestujú ďaleko, dá človeku trochu odpočinúť a zotaviť ruku... Ale v týchto prípadoch treba dávať pozor na jednu vec: Človek nedokáže udržať pozornosť, keď sa nič nedeje. Ak mám dohliadať na stroj a zabezpečiť, aby nerobil chyby, potrebujem niečo, čo ma zapojí do procesu a udrží moju pozornosť. Čím viac práce budú stroje na seba preberať, tým viac práce budú musieť preberať. To je trocha problém s automatickým riadením - ak je úroveň automatizácie nízka, funguje, ak je vysoká, tiež, ale medzi tým nie. Na druhej strane je ich použitie vecou každého súdruha a snáď sa vieme rozhodnúť, čo je bezpečné a čo nie - alebo by sa mal tempomat z motoriek odstrániť, pretože niekto "múdrejší" usúdil, že to pre mňa nie je bezpečné? Hmm...

A čo sa týka opráv, buďme k sebe úprimní: Ľudia si možno menia olej, dotiahnu nejaké skrutky, vymenia lanko, mnohí ani to. A na zložitejšie opravy ideme do servisu, s novými i starými mašinami. Takže za mňa sa toho toľko nemení. A že sa to kazí? Aj keď sa mi pokazí BT modul, tak ho nebudem používať - teda to bude rovnaké, ako keby som ho nemal. Na BT to nejazdí.

Agony (17) napsal 01.04.2021 v 09:46+3

Koukam bandicka elitaru tady. Kdyz chce nekdo jezdit a pripadne se i zabit, proc mu to neumoznit. Podminkou je prece mit ridicak a ne umet jezdit MotoGP na mokru a na sterku.

Takovyto "na to nemas", "nelez na to", "za mych casu"? To je jen smesny.

JA1977 (18) napsal 01.04.2021 v 01:36

Výstižný článek super počtení a kolama dolů ať už na čemkoli.
Zdar jak sviňa všem

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.04.2021 v 00:02+1

plus vic blbosti - vic veci co se muzou podelat.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.04.2021 v 00:01+3

on je problem i v tom, ze pak si clovek zhejckanej asistentama a berlickama sedne na neco starsiho syrovejsiho a zpusobi nejaky prusvih, pripadne i na jeho motorce/aute se nejaky asistent rozbije a taky bude prusvih. ja to vidim u ridicu aut - ty infotaimenty pres celou palubku proste ubiraji vyrazne na pozornosti kterou ma ridic venovat rizeni a provozu; a ty asistenty na vsechno zpusobujou ze si lidi ani neumi zapnout normalni svetla kdyz je noc a potkavam mraky aut v noci po Praze jen s dennim svicenim a vzadu tma. to tu proste pred 15ti lety nebylo a rikam - je to posun ke cvicenym opicim a tim k horsi bezpecnosti obecne.

Oupicz (6) napsal 31.03.2021 v 23:49+1

Jackie Stewart: "When I was in F1, sex was safe and motor racing was dangerous."

papiboy (1259) napsal 31.03.2021 v 23:23+5

Človek sa bojí sem napísať svoj názor, lebo hneď je za Neandertálca na starých Jawkách alebo posero, čo bez elektroniky nezvládne ani prvú zákrutu...
Chlapci, nedalo by sa to tak, že napíšem svoj názor, ale pritom rešpektujem názor aj toho oponenta?
Aj ja občas myslím, že môj oponent je blbec, ale nepovažujem za dôležité mu to verejne oznámiť . Je totiž možné, že sa mýlim ja, ale podstatné je, že debata nie je o tom, kto je blbec a kto nie...
Debata je to o tom, že napríklad stará dobrá Hayabusa bez kadejakých elektronických KGB, ROH a KSČ je stále výborná mototka, to mi verte, bez debaty ...

motorbreath (487) napsal 31.03.2021 v 22:01-1+2

Pro všechny co to nechápou - my nebrečíme nad starými časy, my vám jen chceme vysvětit jednoduchou věc, že pokud ty fičury potřebuješ, tak na to nemáš, jasný? A tak to prostě je

djd (4) napsal 31.03.2021 v 21:16+2

Článek je napsaný pěkně a otevírá diskusi, což je moc dobře. Těch pohledů na tuto problematiku může být opravdu porůznu a nedá se jednoznačně říci, kam vývoj povede. Napadá mě také jeden pohled..., jsou to opravdu vlády velkých států EU, které tlačí na výrobní koncerny? Nemůže to být i naopak? Z klasického stroje prostě rychloobrátkové zboží neuděláte..., zdraví d.j.d.

Vlk86 (7) napsal 31.03.2021 v 21:16+5

Hmmmm zajímavý článek, ale co si z něj vzít?
Mám RSV4 2019. Sytič mi nechybí a neznám nikoho kdo by po něm bažil od toho jsou veteráni, ventily si seřídit můžu a možná to dokonce bude složitější, než na 40let staré mašině, a možná i odvahy na to pustit se do toho jako amatér v garáži bude potřeba celkem dost. Má to propojení s telefonem odkud bere GPS signál, ale nemusím to použít pokud nechci, nastartuje to i bez toho a můžu dát mapu na tankvak. Má to Quickshifter, ale můžu ho vypnout a zdokonalovat se v řazení. Antihop nevypnu takže když budu chtít musím driftovat zadní brzdou. Joo jde to, to náklonové ABS jde vypnout.
Kontrolu trakce můžu vypnout a když na to budu mít kuličky (nemám!!) můžu ze zatáčky vyjíždět driftem.
Elektronický plyn, ano tady na výběr nemám. Klady a zápory lanka vs ride by wire asi každý známe.
To nouzové brždění na motorce si neumím v praxi představit. To leda že by nás k motorce připoutali. Fakt si neumim představit, že nepřipravenému kochajicímu se fárovi najednou vezme motorka za brzdy. Nevím jak vy, ale já bych si asi udělal výlet přes řídítka.
Podle mě je to jako se vším, většina těch věcí je dobrý sluha, zlý pán.
Za který konec to kdo uchopí je na každém. Každý máme na výběr.
A že přijdou věci u kterých na výběr nebudeme mít? I to je na nás co si líbit necháme.
Ale ruku na srdce, kdo z těch co brblají má dost velké koule na to se tomu reálně postavit?
Ono za něco bojovat vetšinou obnáší dost velkou míru toho hledaného nepohodlí a to jak po fyzické tak mentální strance.

A k těm komentářů o tahání peněz z kapes lidí, nebo o tom že motorka plná elektroniky nevydrží tak dlouho. Ano to je pravda, ale co je motorem ekonomiky? Spotřeba. Rostoucí spotřeba.
Takže pokud se chcete vrátit ekonomicky zpět X let vzad tak si myslím, že každý může a nikdo mu bránit nebude.



redmanXXL (11) napsal 31.03.2021 v 21:15

No, ono to má ještě jednu stránku. Dnešní skoro většina servisáků jsou měniči a ne servisáci. Dojel jsem na to s mojí starou XJ600 r.94. Když jsem přišel do auto nebo motoservisu a řekl, že potřebuju opravit vzducháč se čtyřma karbcema, tak naprostá většina mě poslala do pr... . Nikdo to neuměl, nebo se s tim nechtěl dělat. Dalo dost práce najít člověka, co mi dal mašinu do kupy. Druhej problém byl, že i na takhle masovou mašinu origo díly nezaplatíš a druhovýroba buď není, nebo stojí taky balík. A investuj do mašiny v ceně 30tis. dvacku za servis a pár dílů.

A proto Grand Cherokee V8.....

gresini (4455) napsal 31.03.2021 v 20:29+3

Při dnešních cenách nových aut,motorek,televizorů a další všemožné techniky by si každý měl možnost nakonfigurovat přesně jakou výbavu chce a ne muset kupovat to co nepotřebuje a nechce!! Vrcholná zlodějina pokračuje ve všem závratným tempem!!

Tušák- (9) napsal 31.03.2021 v 20:25-1+5

Pěkný článek. Jen bych do něj dodal otázku. Co budou dělat současní a budoucí majitelé elektronických motorek za několik let, řekněme 10-15 let po koupi motorky až jim třeba jen zoxiduje drát nebo odejde určitá elektronika. Podle mě jich budou plná vrakoviště protože nebudou díly. Jako příklad uvedu že mám starý telefon už 13 let funkční, a druhý (drahý) smart telefon během celkem krátké 6let doby mám už pátý kousek. Všechno to je jen Eko hysterie a ta švédská psychopatka co se náhodou proslavila záškoláctvím by potřebovala i ostatníma magorama ,,teplou-studenou) a do kazajky.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist