globalmoto_duben_nolan




Nejen o MV Agustě, elektromobilitě a syntetických palivech. Velký rozhovor s šéfem KTM

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1307) napsal 13.03.2023 v 16:35+2

Čína nás zválcuje ať chcem nebo ne. A my navíc chcem, takže to bude brzo.

CR500 (142) napsal 13.03.2023 v 12:40

Sympatak a hlavne realista dvoutakty i syteticke paliva jsou alespon svetlem na konci toho greendeal dotacniho tunelu

Heki (401) napsal 13.03.2023 v 11:26+1

Ja mam z toho rozporuplne dojmy. Sice umi evidentne vydelat, ale na jednu stranu nadava na to, ze vyrabet v Cine je problematicke a na strane druhe tam chce presunout vic vyroby... Na jedne strane propaguje dvoutakty, ale silnicni udelat nechce, ikdyz vi, ze by se prodaval...

Do toho ta jejich taktika skoupit konkurenci a prodavat ty same motorky pod trema znackama... A rekne, ze ma konkurenci rad.

Mam KTM rad za to, ze udrzujou v nabidce silnicni jednovalce, ale se spoustou veci, ktere ta fabrika dela, se neztotoznuji.

Fyro (121) napsal 12.03.2023 v 20:09

Taky masivně podporuje to na co Tady hodně lidí nadává – výrobu v Číně. Je to pragmatik, počítá s tím že číňani hnedka kopírujou… Tak jim aspoň za něco prodá technologie.

CB600 (23) napsal 12.03.2023 v 16:48

Prej, že když zastaví chlap před restaurací s elektro motorkou, tak je na to hrdý... Aha. A my se spalovákama, aby jsme se hanbou propadali, ne?

Utopit miliony euro ve vývoji petičenta a pak moudře vykládat, jak je to jen chudej entry-level a špatně by se tam stanovila cenovka... No, to chce hroší kůži.

A nakonec evergreen v podobě výroby většiny produkce v Čajně. Asi budou koukat, až se začnou objevovat velmi podobné motorky za jiné sušníky.

K167 (1470) napsal 12.03.2023 v 15:19+1

Vypadá to, že ten chlap ví, co chce.

puffybodie (390) napsal 12.03.2023 v 09:23

On zní ten pán sice rozumně, ale ta hromada nefunkční elektroniky v těch strojích říká jiný příběh. A hlavně, vzhledem k jeho věku by asi bylo dobré vědět kdo je v řadě po něm, protože to už nemusí být někdo kdo se bude bránit elektrice a bude nesnášet dvoutakty a může hodně rychle odepsat co tenhle pán léta budoval

Mamola29 (1054) napsal 12.03.2023 v 01:04+4

Tohle se krásně čte. Mistr Pierer mluví zcela otevřeně, nazývá věci pravými jmény, bez politické korektnosti. Žádná rychlokvaška "progresivní manager", ale borec na svým místě, kterej rozumí tomu, co dělá. Proto taky KTM roste

R.a.g.n.a.r (84) napsal 11.03.2023 v 20:41

Škoda, že zavrhuje dvoutaktní silnici, ikdyž ví, že by se to prodávalo Neznáte ho někdo osobně, že byste ho přesvedčili?

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.03.2023 v 16:59+5

Ani nemusím zdůrazňovat, že mně pan Pierer potěšil
Sice si s dvoutakty *něco začal* až v roce 1992 , ale připoměl
důležitá FAKTA :
1) že dvoutakt je mnohem levnější než čtyřtakt
2) že HONDA byla ta *žaba na prameni*
3) že ČTYŘTAKTY zdražily závodění až (cituji) je z něj skoro
raketová věda , 15 000 otáček , titanové ventily a *kdesi cosi*
4) že ZÁKAZNÍCI dvoutakty chtějí a KTM je tedy BUDE vyrábět
5) že s přímým vstřikováním LZE získat silniční homologaci

Fyro (121) napsal 11.03.2023 v 11:53+1

Mě je stejně divný, Že politici dokázali přetlačit v oblasti automotive Tyhle všechny Vostrý hochy z byznysu. Pořád si kladu otázku jak je to možný. Vždyť oni mají spočítaný každý euro. A když je chceš o 1euro připravit tak řvou jak blázni. Musí to být Do budoucna dobrý byznys i pro ně ,jinak by na to nepřistoupili..

soccer (480) napsal 11.03.2023 v 11:31+5

Stefan je chladnokrevně kalkulující žralok...

Není divu, že stále rostou...

bledemon (126) napsal 11.03.2023 v 10:26

díky redaktorům a pár poznámek:
-ktm počítá do prodejů motorek také 16tks dětských odrážedel. Chtělo by to čísla i bez dětských krosek do 100ccm. Pak by možná pokles prodejů samotné značky ktm v evropě byl ještě větší než 9%.
-nechci sem tahat politiku, ale jestli čína začne dodávat zbraně rusku a zaútočí na taiwan, co bude s motorkama pro eu ze závodu v cfmoto? Aspoň, že ty převzatá eu dealerství původních cfmotorek mají být dál odděleně od prodejen ktm.
-doufám, že maximálně lobují za evropský jednotný patent, který má snad už za pár let konečně platit a půjde lépe ochránit to kopírování konstrukce motorů od dalších číňanů
-mám chápat, že prodej lucky explorer se vůbec nerozběhne nebo bude pak brzy zastaven? No možná dobře, protože qjmotor se chystá kopírovat motor790 a přitom má dodávat celou 550ku agustě

PETARDAK (169) napsal 11.03.2023 v 10:02+3

Čtení velmi zajímavé, má to fest srovnané a velmi rozumné pohledy na E-mobilitu. Mě jen lehce vyděsilo, spojení MV+Kiska ... A chyby (větší či menší) děláme všichni a kdo by se chlubil tím, že před lety, prodal značku KTM u kol a e-kol, jako nezajímavou a neperspektivní...

Mig_35 (345) napsal 11.03.2023 v 08:11+1

Zajímavé čtení. Jen...
- 5kilo dvouvál vyvíjeli tolik let a najednou vědí, že je pro ně nezajímavý?
- šikovně se vyhnul otázce na elektrokola KTM, kde prodali práva někomu jinému a teď brečí a prodávají GG a HQ
- ani slovo o 990 řadovém dvouválci se 140 kobylama, 2024 (nebo jsem to přehlídnul)
- jestli bude 650 řadový dvouvál tak by ho mohli dát do 690kového šasi /což se ale nestane/ - na řeči, že se tam nevejde - na výstavě v Praze nacpal Hejník 890ku do šasi motocrossu:)




TOPlist