K2 moto: „Těšíme se na novou sezónu“

Společnost K2 moto funguje na našem trhu už bezmála čtvrt století, ovšem minulý rok pro ni byl poměrně zásadní. Došlo k výrazné expanzi v Praze, když vedle zavedené prodejny na Harfě byly otevřeny další dva showroomy v Bikecentru Vrbovka, takové Mekce pražského motorkaření. Jaký byl první rok a co nás čeká v blízké budoucnosti? Nejen na to odpovídají ředitel K2 moto Michael Malý a vedoucí prodeje K2 moto ve Vrbovce Martin Bezdíček.

Pokud dneska chcete vést prosperující firmu, musíte být především schopný manažer a vlastně nemusíte být ani motorkář, i když se ta firma motorkami zabývá. To ale není případ obou pánů, ti jsou naopak motorkáři do morku kostí. Michael Malý nastoupil na pozici šéfa K2 Moto, patřící do skupiny K2 Group, v loňském roce. V civilním životě sedlá motocykl Aprilia Caponord 1200 Rally a nejraději cestuje po alpských průsmycích nebo po co nejzapadlejších českých okreskách. Martin Bezdíček se u motorek pohybuje prakticky celý život, několik let pracoval u motorek ve svých rodných východních Čechách, ovšem nejvíce si ho můžete pamatovat coby prodejce právě ve Vrbovce, kde dlouhá léta fungoval u bývalého dovozce značek koncernu Piaggio, společnosti A Spirit

Michael Malý a Martin Bezdíček, oba motorkáři tělem i duší

Prodejna na Harfě, to jsou značky Kawasaki, Kymco, Husqvarna a F.B Mondial. Loni potom jste ve Vrbovce otevřeli nejprve dealerství Hondy, která v těchto prostorách slaví svou premiéru, a následně se do Vrbovky vaším prostřednictvím opět vrátilo Piaggio, a to hned ve formě nejmodernějšího Motoplexu. Našli si k vám zákazníci cestu?
Michael: Našli. Jak jste zmínil, Vrbovka je „Mekka“ motorkářů z Prahy a okolí. Honda je nejprodávanější značka motorek v Česku a náš showroom je opravdu krásný. A Piaggio má zase na Vrbovce mnohaletou tradici…

Rozjezdy nových projektů se neobejdou bez dětských nemocí, jak to proběhlo u vás? Běží už vše tak, jak má? Na jaké další novinky ve fungování se zákazníci mohou těšit?
Michael: Samozřejmě, start dvou nových prodejen během jara byl hektický. Museli jsme se naučit všechny procesy a systémy dvou nových značek (Honda a Piaggio), nastavit fungování servisu… Ttady jsme čelili největší komplikaci: mít dostatek mechaniků na naší servisní dílně. Zájem o servis jak pro Hondu, tak i pro Piaggio byl obrovský a ne vždy jsme byli schopni uspokojit naše zákazníky tak, jak by si to oni i my představovali. Ovšem toto je už za námi a velký díky patří všem našim kolegům na Vrbovce, kteří si občas skutečně sáhli na dno. Na letošní sezónu jsme personálně plně připraveni.
Martin: Musím říct, že loňská sezóna byla jedna z nejnáročnějších. Šlo především o přípravu prodejny a rozjezd dealerství Hondy. Jednoduché to nebylo ani s otevřením prodejny Motoplex koncernu Piaggio Group, které nakonec proběhlo až v červnu. V neposlední řadě byl největší problém najít nové kolegy. Do půlky sezóny tak byl na Vrbovce podstav zaměstnanců, a to se samozřejmě projevilo i na kvalitě služeb. V létě se situace začala zlepšovat, tým se konečně doplnil. Rád bych tímto poděkoval svým kolegům, kteří vydrželi a v loňské obtížné sezóně odvedli kus velmi dobré práce.

Tři rozjeté prodejny v Praze, to je spousta práce. Předpokládáme, že další nové projekty v nejbližší době už nechystáte. Nebo se mýlíme?
Michael: Ano, mýlíte :-) Využili jsme příležitosti volných prostor na Vrbovce a 4. března otevřeli novou prodejnu Kawasaki (naše Kawa na Harfě bude pokračovat i nadále). Nový showroom bude mít 25 motorek vystavených, pět předváděcích a navíc si zde zákazníci vyberou i oblečení, helmy, boty a doplňky k jejich nové Kawasaki. Věříme, že i v tomto případě (stejně jako loni s Hondou a Piaggiem) si k nám zákazníci najdou cestu, vyberou si novou motorku a budou se moci spolehnout i na kvalitní servis. A navíc přibude i další dealerství Piaggio Group, které přidáme do našich prostor na Harfě. Zaměříme se zde na prodej skútrů Piaggio a Vespa (i velké Aprilky a Guzziny zde budou k vidění). Ale hlavně poskytneme zákazníkům italských značek Piaggio další možnost servisu!

Nová sezona je na spadnutí, motorky začínají jezdit a nejeden motorkář přemýšlí, že letos obmění svůj vozový park. Když k vám zavítá, z čeho může vybírat? A kdy přijdou nejočekávanější letošní modely?
Martin: U nás bude určitě z čeho vybírat. Soichiro Honda si pro letošek jako hlavní novinky připravil silničky CBR650R a CBR500R. Moc pěkně vypadá naháč CB650R Neo Sports Café. A pak tu máme také univerzální modely CB500F a CB500X. Ze skútrů to je kultovka Super Cub 125. Všechny zmíněné modely jsou u nás na Vrbovce už k vidění.
Od Piaggio Group je letos největší pecka cestovní enduro Moto Guzzi V85TT. Omrknout tento model u nás bude možné ke konci března, do prodeje půjde v dubnu. U značky Aprilia prošlo změnou Tuono, resp. verze Tuono V4 1100 Factory, které má nově semiaktivní podvozek a již ho máme na prodejně. Vespa inovovala model GTS. Ten dostal nový a silnější motor s označením HPE a LED osvětelení a už nám na prodejně hezky pózuje.
Od Kawasaki je pro rok 2019 největší novinku oživení legendy W800. Ta dorazí hned ve dvou provedeních W800 Cafe a Street. Tyto retro biky u nás budou k vidění ke konci března. Je zde i nový Versys 1000. Tento silný polykač kilometrů už máme také na prodejně.

Pořízení nového motocyklu je pro většinu lidí velkým svátkem a je skvělé, když si mohou stroj předtím prohlédnout nejen na obrázku, nýbrž i fyzicky. Anebo se na něm dokonce svézt. Už v minulém roce jste měli rozsáhlou flotilu testovacích motocyklů, jak to bude letos?
Martin: Na možnost otestovat před koupí vybraný motocykl klademe velký důraz. Před každou sezónou je vždy trochu oříšek vybrat ty „správné“ modely do předváděcí flotily. Malinko teď potenciální zájemce navnadím výčtem pár stěžejních modelů, které chystáme jako demo vozidla.
Od Hondy budeme mít k vyzkoušení Afriku Twin. Možnost otestovat automat DCT budou mít zákazníci na modelu X-ADV. A chybět nebudou ani novinky CB650R a CB500X.
Z Mandella si jako testovačku necháváme poslat Moto Guzzi V85TT a V7 III. Zájemci o Aprilii si u nás budou moci vyzkoušet Tuono V4 1100 Factory a Shiver 900 ABS. U Piaggio budeme mít nově tříkolku MP3 350. A u Vos (Vesp) to budou modely Primavera 125 a GTS 300 Super.
U Kawasaki nelze nemít jako testovačku oblíbené cestáky Versys 1000 a 650. Klasika bude zastoupena modelem Z900RS. A kdo pokukuje po naháčích, tak bude mít možnost projet Z900 a novinku Z400.
V případě zájmu o zkušební jízdu doporučuji kontaktovat kolegy z prodeje a jízdu s nimi naplánovat. Jde především o výběr vhodného termínu a času. Vrbovka i Harfa jsou v dobré lokalitě, za 15 minut jste venku z Prahy a motorku tak můžete hezky otestovat. Pro zákazníky máme doporučení na pár zajímavých tras. Podmínky jsou vcelku jednoduché. Skládá se kauce cca 10 % z ceny motocyklu, doba zapůjčení je 2–3 hodinky a samotné půjčení je zdarma, platí se pouze projetý benzín.

Kromě kamenných prodejen jste se loni na sklonku roku pustili více také do nového webu, kde se nově objevil také rozsáhlý e-shop, kde najdeme vše od oblečení přes doplňky až po náhradní díly na motocykly a vybavení dílen. To je hodně široký záběr, jaké jsou vaše cíle?
Michael: Loni jsme se stali největším prodejcem motocyklů v ČR. To samé bychom chtěli dosáhnout i v prodeji online. Takže kromě široké nabídky oblečení, helem, bot, doplňků a náhradních dílů apod., což je dnes standard, chceme na našem webu vytvořit místo, kde zákazníci najdou zajímavosti ze světa motorek, rady a doporučení. Kam se budou rádi vracet nejen za účelem nákupu, ale i pro zábavu. Tzn. že s naším webem zdaleka nejsme u konce. Budeme ho neustále vyvíjet a dotvářet. Je na co se těšit. Na závěr bych chtěl říci, že v našich dnes už čtyřech prodejnách v Praze na Vrbovce a na Harfě najdete dohromady více než 150 vystavených nových motorek, v našich bazarech najdete více než 25 ojetých a prověřených motocyklů a můžete se svézt na více než 30 demo motocyklech… Zajděte se k nám podívat. Šťastnou sezónu!

Pokud máte dotazy, náměty, připomínky nebo pochvaly k dealerství K2 moto, můžete využít níže formulář a zeptat se na novinky, které se chystají.

On-line rozhovor: Martin Bezdíček

On-line rozhovor byl již ukončen. Děkujeme za otázky.

Dotazy můžou přidávat jen registrovaní a přihlášení uživatelé.

Otázky a odpovědi

PetrD73
Dotaz od PetrD73 položen 13.03.2019 000 15:47

Dobrý den,
koncem minulého roku jsem ve vašem dealerství Yamahy v Nové Pace kupoval moto Yamaha XJR 1300. Dealerství je zavřené, tak bych se rád zeptal, jak to vypadá s budoucností této značky u vás s ohledem na prodej a servis.
Děkuji za odpověď,
P. Dostál

Odpověď od Martin Bezdíček z 18.03.2019 000 13:26

Dobrý den,

na konci loňského roku jsme se rozhodli z ekonomických důvodů uzavřít dealerství Yamaha v Nové Pace. Hledáme možnosti pro značku Yamaha pod křídly K2 moto v Praze a okolí.
Pro potřeby servisu prosím najděte pro Vás nejbližší dealerství nebo servis Yamaha na oficiálních stránkách Yamaha v České republice.

Přeji šťastnou sezónu.

zimirekm
Dotaz od zimirekm položen 13.03.2019 000 20:09

Dobry den. Dotaz uz ani nemam. Jen jsem nedavno poptaval novou Vespu 300 GTS a nikdo mi na mail ani neodpovedel. Jen dorazila jakasi automaticka odpoved o mozna stovce stranek textu. Takze spise na zamysleni, nebot klient dela klienta. Diky firme A Spirit jsem prodal Aprilii. Cekat na dily 2 mesice a ze trech nakonec prisel jeden a spatne nalakovany. Nejen ze mi ani nezavolali, jak slibovali, ale cast zalohy uz jsem nikdy nevidel. Takze podtrzeno secteno- mam sestou Hondu a a na Vrbovku nemam pozitivniho nic. Hezky vecer.

Odpověď od Martin Bezdíček z 18.03.2019 000 13:26

Dobrý den,

děkuji za Vaši připomínku. Pošlete mi prosím na jaký email jste Váši poptávku posílal. Předám našemu IT oddělní, které se pokusí zjistit proč Vám tato automatická odpověď přišla. Děkuji. Můj email: martin.bezdicek@k2moto.cz.
Až budete s Hondou na vyjížďce stavte podívat na Vrbovce na náš showroom motocyklů Honda ?

Přeji mnoho spokojených kilometrů.

TRA
Dotaz od TRA položen 14.03.2019 000 07:16

Dobrý den pane Bezdíčku,
nevím jak dalece Vy zodpovídáte za servis, ale asi byl Vás mělo zajímat jak se stará o zákazníky, kterým motorku prodáte. Dočítám se tu o problémech se servisem a že jsou vyřešeny personálně. Tzn. že když se něco nepovede, což se stát může, budete se zákazníkem komunikovat nebo dokonce vyřešíte co jste pokazili ? Nebo to bude jako dříve, mlčení je základ, ono to nějak dopadne ...
Pro mne je K2 uzavřená kapitola, ale věřím, že podobnou zkušenost nemám sám.
Pěkný den, M.J.

Odpověď od Martin Bezdíček z 18.03.2019 000 13:27

Dobrý den,

děkuji za Váš dotaz. S kolegy ze servisu probírám i kvalitu poprodejních služeb, tedy především servis motocyklů našich zákazníků. Jak jsem upřímně zmínil v rozhovoru, minulý rok bylo velmi náročné držet kvalitu služeb na co nejvyšší úrovni. Tím jsem měl na mysli i absence odpovědí na dotazy zákazníků. Věřím, že s posílením servisního teamu k tomuto již nebude docházet.

Minulý rok se nám podařilo prodat na Vrbovce cca. 400ks motocyklů a servis měl necelých 1.000 zakázek… Spousta spokojených zákazníků se k nám vrací a potkáváme se s nimi na servisních prohlídkách, na prodejně při výběru dalšího motocyklu, ale třeba i při společné vyjížďce na motorce.

Přeji mnoho pohodových kilometrů.

Autoři článku obdrželi prémie 6 Kč od 1 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Související firma
  • K2 moto

    EXKLUZIVNÍ DEALERSTVÍ A SERVIS HONDA, APRILIA, MOTO GUZZI, PIAGGIO, VESPA, KAWASAKI prodej nových motocyklů prodej prověřených ojetých motocyklů prodej náhradních dílů, doplňků a příslušenství prodej motooblečení a doplňků autorizovaný servis značek Honda, Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa,...




yamaha_brezen_mt10
Objednat reklamu
TOPlist