husqvarna_svartpilen_801_2




„Prodat Norton, to by bylo jako prodat vlastní dítě,“ říká šéf značky ve velkém rozhovoru

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hans1978 (75) napsal 25.02.2019 v 11:56

Krásnej článek a díky za něj redakci
Motorky nádherný a jestli je vše, jak se píše, tak jedině dobře, držím takovým srdcařům palce

afro-r1 (513) napsal 24.02.2019 v 22:10

Jde to hodne rychle. Ducati + Aprilia 4-valec 1100, Norton 1200.
Uvidime, kdo z japonske ctyrky upravi klikovku a ojnice ve svem superbiku jako prvni.
: o )

Skrunch (1403) napsal 24.02.2019 v 20:11

V4 je krásné stroj. A jsem rád, že si vyvíjí svůj vlastní motor. Dneska je to o velkých penězích něco vyvíjet, takže o to víc se mi to líbí. Je to osobitá značka

Brukev (850) napsal 24.02.2019 v 17:10+1

Ferrac: presne takhle jsem to chtel napsat .
Krásný článek a chci tomu věřit. Proč pořád něco negovat!!. Mám z toho dobrý pocit držím palce
Radakci 10B za zveřejnění

Arutoro (117) napsal 24.02.2019 v 15:38+2

Fandím. Moc. Stroje skvostné.
Ale prosím, dejte si fest majzla na spolupráci s Číňany; už jednou anglický motoprůmysl nevydýchal asijské zapojení se do kšeftu.Je třeba při vší obezřetnosti nejít tomu opět naproti...

Boblbee (0) napsal 24.02.2019 v 14:17

Je to zkrátka MACHR
...kéž bychom tady u nás měli někoho, kdo by se takhle chopil Jawy
Díky za ten článek

bledemon (126) napsal 24.02.2019 v 10:51

že by si taková malá firma vyráběla 650motory bez číňanů, tomu nemůže věřit ani laik. O kvalitu bych se zas tak nebál, ale snad si dobře ohlídali smlouvy.
Megelli si také u zongshenu plánovalo výrobu vodníka250 a nechali ho společně vyvinout u italské kanceláře EDI Progetti (takže žádné piaggio). Jenže číňan zkopíroval celý bike, megelli krachlo a zongshen má nyní euro4 motor pro ajp-fantic-mondial. Taky dělá 125motor pro aprilia+spol a má euro4 450 i dvouválcovou 380. Teď získá z eu větší objemy (piaggio pomoct odmítlo)

ferrac (23) napsal 24.02.2019 v 10:11+3

Skvelej rozhovor se skvelym chlapikem. Drzim palce. Tohle fakt stoji za to. Jeste jednou velkej dik redakci za to, ze muzeme cist clanky od Alana. Jen tak dal :)

KARING (245) napsal 24.02.2019 v 00:32+2

Euro 5 - zase další kreténské nařízení elektro-idiotů z Evropské unie mající za cíl postupnou likvidaci klasických motorů!

Dan66 (74) napsal 23.02.2019 v 16:19

Nádherné stroje a firma ve správných rukou. To potěší .

PinkPanther (844) napsal 23.02.2019 v 13:28

Dobře to dělá ten kluk anglickej.

Bladerunner (650) napsal 23.02.2019 v 13:27+2

Moto srdcař. Dokázal v Anglii to co je v Čechách s Jawou nemožné.

Hog (11) napsal 23.02.2019 v 12:38-2

To není fabrika ...to je manufaktura ! Proto ty motorky stojí takové "nekřeaťanské" peníze !
To už i kola se dělají pokrokověji !!!

tom.es (9) napsal 23.02.2019 v 10:50

Až je naučíte know-how, tak s vámi vydrbou..Jinak země jako Čína, Indie jsou pro výrobce motorek zemi zaslíbenou..

sekáčmagor (128) napsal 23.02.2019 v 09:24-2

Kecy,kecy,kecy.Už teď to má ten Zongshen koupené jen to zatím nechtějí zveřejnit aby nepřišli o zákazníky kteří by o čínského Nortona neměli zájem...

SPIJKER (93) napsal 23.02.2019 v 08:57

Kez je pravda co ten Alan zapsal...ze ten clovek vlastnici Nortona rikal...




TOPlist