„Prodat Norton, to by bylo jako prodat vlastní dítě,“ říká šéf značky ve velkém rozhovoru
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Norton, Kyoichi Nakamura | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 13 138x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Norton, Kyoichi Nakamura | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 13 138x
Krásnej článek a díky za něj redakci
Motorky nádherný a jestli je vše, jak se píše, tak jedině dobře, držím takovým srdcařům palce
Jde to hodne rychle. Ducati + Aprilia 4-valec 1100, Norton 1200.
Uvidime, kdo z japonske ctyrky upravi klikovku a ojnice ve svem superbiku jako prvni.
: o )
V4 je krásné stroj. A jsem rád, že si vyvíjí svůj vlastní motor. Dneska je to o velkých penězích něco vyvíjet, takže o to víc se mi to líbí. Je to osobitá značka
Ferrac: presne takhle jsem to chtel napsat .
Krásný článek a chci tomu věřit. Proč pořád něco negovat!!. Mám z toho dobrý pocit držím palce
Radakci 10B za zveřejnění
Fandím. Moc. Stroje skvostné.
Ale prosím, dejte si fest majzla na spolupráci s Číňany; už jednou anglický motoprůmysl nevydýchal asijské zapojení se do kšeftu.Je třeba při vší obezřetnosti nejít tomu opět naproti...
Je to zkrátka MACHR
...kéž bychom tady u nás měli někoho, kdo by se takhle chopil Jawy
Díky za ten článek
že by si taková malá firma vyráběla 650motory bez číňanů, tomu nemůže věřit ani laik. O kvalitu bych se zas tak nebál, ale snad si dobře ohlídali smlouvy.
Megelli si také u zongshenu plánovalo výrobu vodníka250 a nechali ho společně vyvinout u italské kanceláře EDI Progetti (takže žádné piaggio). Jenže číňan zkopíroval celý bike, megelli krachlo a zongshen má nyní euro4 motor pro ajp-fantic-mondial. Taky dělá 125motor pro aprilia+spol a má euro4 450 i dvouválcovou 380. Teď získá z eu větší objemy (piaggio pomoct odmítlo)
Skvelej rozhovor se skvelym chlapikem. Drzim palce. Tohle fakt stoji za to. Jeste jednou velkej dik redakci za to, ze muzeme cist clanky od Alana. Jen tak dal :)
Euro 5 - zase další kreténské nařízení elektro-idiotů z Evropské unie mající za cíl postupnou likvidaci klasických motorů!
Nádherné stroje a firma ve správných rukou. To potěší .
Dobře to dělá ten kluk anglickej.
Moto srdcař. Dokázal v Anglii to co je v Čechách s Jawou nemožné.
To není fabrika ...to je manufaktura ! Proto ty motorky stojí takové "nekřeaťanské" peníze !
To už i kola se dělají pokrokověji !!!
Až je naučíte know-how, tak s vámi vydrbou..Jinak země jako Čína, Indie jsou pro výrobce motorek zemi zaslíbenou..
Kecy,kecy,kecy.Už teď to má ten Zongshen koupené jen to zatím nechtějí zveřejnit aby nepřišli o zákazníky kteří by o čínského Nortona neměli zájem...
Kez je pravda co ten Alan zapsal...ze ten clovek vlastnici Nortona rikal...