Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jean192: Vojenské lodě jsou opravdu jiná písnička, přirovnávat tyhle závodní speciály k vojenské lodi je jako kdybys porovnával Formuli 1 s jakoukoliv vojenskou technikou (jezdící po zemi)... Ale hlavně - tyhle čluny nemají šroub, ale vrtuli!!!
Berry111, jak je myslená tá strata vrtule 3%? Oproti teoretickému maximu? Priznám sa, že mám problém tomu uveriť, takú účinnosť nemajú ani šrouby vojenských lodí
Tak do tohodle bych nesedl ani za kus masa ...Já to pamatuju na přehradě olešná...ten co to vodí v závodě jako první je OK ale ti zaním... no skotský střiky hadr... ti museli jet poslepu
2takt a ricín... to je ten pravý Deodorant pro chlapa
Obdivuju piloty těch strojů...
A v dnešní době, kdy se blbne s euronormama a elektrikou, je balzám na na duši slyšet vytočený dvoutakt !
Díky za offtopic článek, mnohem lepší než číst o čemkoliv se dvěma koly na elektriku
U kluzáků jsem taky strávil v dětství dost víkendů, jezdil to rodinný známý a táta se strýcem mu dělali mechaniky, tu vůni metylalkoholu a ricinového oleje jsem miloval
Při videu jsem zavzpomínal na mé dětství kdy si tyhle závody jezdily v Otrokovicích na 1 května. Bylo to v sedmdesátých letech. Pan Navrátil byl mistrem republiky. Fantastická podívaná.
Je to opravdu podívaná. Před mnoha lety jsem náhodně zastavil v Comu u jezera a zrovna se konaly závody těchto monster. Stojí to za to vidět. Byli tam i historické kousky a jeden děda tam provozoval v člunu dvanáctiválcové Ferrari ještě s karburátorama a vůbec to nešetřil.
Tak jestli to tu má bejt o motorkách, motorech a něčem zajímavým, tak bych sem podobný články cpal úplně vpohodě... Protože tohle si přečtu určitě raději, než recenzi nějaký rozpočtovky u který si musí autor lámat hlavu, aby to aspoň trochu vyznělo zajímavě, nenasral majitelé a výrobce. Tu zajímavost a rozmanitost bych určitě upřednostňoval před podmínkou, že to musí mít dvě kola a motor.
Kdo netouží takový věci číst, ten si klikne jinam, ale byla by škoda připravit zbytek potenciálních zájemců o možnost si něco podobnýho přečíst, jen kvůli tomu, že "... Jsme přeci motorkáři"
A za rok tady budem diskutovat, jaký jsou nejlepší kolečka na skateboard.
Ne, bez prdele: Chodím si sem čist o motorkách. Ale chápu, že motorková scéna se nevyvíjí tak překotně, aby to stačilo na nějaký čtyři články denně. Takže ten (pro mě) balast číst asi nebudu, ale chápu princip a nic zásadního nenamítám. Už jsem přežil horší věci.
Tyhle stroje naprosto nemají chybu! Poprvé jsem byl v Jedovnicích před pětatřiceti lety jako děcko a pořád je to stejná pecka
Jsem pro víc takových článků, adrenalin smrdící benzínem není jen motorka a tihle piloti si květák vypláchnou stokrát víc!
Kdo někdy viděl (a slyšel to skučení motorů), nediví se, že kdysi dávno
napadlo Novozélanďana Kima Newcomba úspěšně nasadit půllitra Koenig
do MS silničních motocyklů ...
I na českých motocyklových okruzích se v minulosti jeden takový stroj,
pojmenovaný Jakenta 350, objevil díky všeumělům jménem Veselý a
Konečný ! S tehdejšími karburátory a dostupnými 2T-oleji však byl hodně
poruchový
P.S. Babica tenkrát myslím ještě nebyl na světě ...
No já do Jedovnic příští týden na závody GP člunů určitě jedu, protože je to pokaždé peckovní záležitost plná adrenalinu pro oko diváka a všichni jezdci jsou opravdu tak říkajíc někde jinde zkrátka Piloti!!
Tento druh sportu opravdu není pro nějaký sragory či ořezávátka a už dlouhé roky po tomto sportu uvažuji, ale zatím vítězí závody veteránů.. No ale nikdy neříkej nikdy že
Čau Soused
pre vrtuli plati to iste, teoreticka ucinnost je niekde okolo 60+- %.
jean192: Vojenské lodě jsou opravdu jiná písnička, přirovnávat tyhle závodní speciály k vojenské lodi je jako kdybys porovnával Formuli 1 s jakoukoliv vojenskou technikou (jezdící po zemi)... Ale hlavně - tyhle čluny nemají šroub, ale vrtuli!!!
Zdraví Martin Hakl
Berry111, jak je myslená tá strata vrtule 3%? Oproti teoretickému maximu? Priznám sa, že mám problém tomu uveriť, takú účinnosť nemajú ani šrouby vojenských lodí
Díkes za komentáře, jsem rád, že se vám článek většinou líbí! už dohadujeme podobný report, týkající se downhillových kol...
čus Martin Hakl
Tak do tohodle bych nesedl ani za kus masa ...Já to pamatuju na přehradě olešná...ten co to vodí v závodě jako první je OK ale ti zaním... no skotský střiky hadr... ti museli jet poslepu
2takt a ricín... to je ten pravý Deodorant pro chlapa
Obdivuju piloty těch strojů...
A v dnešní době, kdy se blbne s euronormama a elektrikou, je balzám na na duši slyšet vytočený dvoutakt !
Díky za offtopic článek, mnohem lepší než číst o čemkoliv se dvěma koly na elektriku
Jen tak dál.
Super článek a asi i parádní zážitek.
Výborný článek.
Všeobecný přehled - to je to co se cení.
Jen houšť. 😊
Docela by me zajimalo stoupani ty vrtule? Taky se chystam poladit svuj lodak na ukor zivotnosti Bohuzel je 4t
U kluzáků jsem taky strávil v dětství dost víkendů, jezdil to rodinný známý a táta se strýcem mu dělali mechaniky, tu vůni metylalkoholu a ricinového oleje jsem miloval
Při videu jsem zavzpomínal na mé dětství kdy si tyhle závody jezdily v Otrokovicích na 1 května. Bylo to v sedmdesátých letech. Pan Navrátil byl mistrem republiky. Fantastická podívaná.
Je to opravdu podívaná. Před mnoha lety jsem náhodně zastavil v Comu u jezera a zrovna se konaly závody těchto monster. Stojí to za to vidět. Byli tam i historické kousky a jeden děda tam provozoval v člunu dvanáctiválcové Ferrari ještě s karburátorama a vůbec to nešetřil.
Tak jestli to tu má bejt o motorkách, motorech a něčem zajímavým, tak bych sem podobný články cpal úplně vpohodě... Protože tohle si přečtu určitě raději, než recenzi nějaký rozpočtovky u který si musí autor lámat hlavu, aby to aspoň trochu vyznělo zajímavě, nenasral majitelé a výrobce. Tu zajímavost a rozmanitost bych určitě upřednostňoval před podmínkou, že to musí mít dvě kola a motor.
Kdo netouží takový věci číst, ten si klikne jinam, ale byla by škoda připravit zbytek potenciálních zájemců o možnost si něco podobnýho přečíst, jen kvůli tomu, že "... Jsme přeci motorkáři"
A za rok tady budem diskutovat, jaký jsou nejlepší kolečka na skateboard.
Ne, bez prdele: Chodím si sem čist o motorkách. Ale chápu, že motorková scéna se nevyvíjí tak překotně, aby to stačilo na nějaký čtyři články denně. Takže ten (pro mě) balast číst asi nebudu, ale chápu princip a nic zásadního nenamítám. Už jsem přežil horší věci.
Tyhle stroje naprosto nemají chybu! Poprvé jsem byl v Jedovnicích před pětatřiceti lety jako děcko a pořád je to stejná pecka
Jsem pro víc takových článků, adrenalin smrdící benzínem není jen motorka a tihle piloti si květák vypláchnou stokrát víc!
Kdo někdy viděl (a slyšel to skučení motorů), nediví se, že kdysi dávno
napadlo Novozélanďana Kima Newcomba úspěšně nasadit půllitra Koenig
do MS silničních motocyklů ...
I na českých motocyklových okruzích se v minulosti jeden takový stroj,
pojmenovaný Jakenta 350, objevil díky všeumělům jménem Veselý a
Konečný ! S tehdejšími karburátory a dostupnými 2T-oleji však byl hodně
poruchový
P.S. Babica tenkrát myslím ještě nebyl na světě ...
No já do Jedovnic příští týden na závody GP člunů určitě jedu, protože je to pokaždé peckovní záležitost plná adrenalinu pro oko diváka a všichni jezdci jsou opravdu tak říkajíc někde jinde zkrátka Piloti!!
Tento druh sportu opravdu není pro nějaký sragory či ořezávátka a už dlouhé roky po tomto sportu uvažuji, ale zatím vítězí závody veteránů.. No ale nikdy neříkej nikdy že
Čau Soused
A příště nějaký recept s Babicou?