globalmoto_duben_nolan




Who’s the Czech guy? Aneb jak jsem se zúčastnil California Superbike School Polska

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ritchy (30) napsal 31.05.2017 v 16:13

12kkč za den je pořádná suma, ale je to investice do sebe. Na druhou stranu bych tuhle částku spíš rozptýlil mezi místní motoškoly a více dnů a ne hned po sobě. Vždy je dobré si na silnici chvíli ověřovat to co se tam dozvíš. Nejlépe nakombinovat, den na letišti, den na okruhu apod. Myslím, že třeba bezpecnenamotorce.cz nebo Míra lisý má vše potřebné.

Šlajzna (0) napsal 30.05.2017 v 19:03

4 motoškoly ,tebe bych nechěl potkat

JeckyllHydova (28) napsal 10.05.2017 v 16:27

Pokud to jen trochu půjde, rozbiji prasátko a dám to příští rok. Myslím, že 2 stupně jsou lepší. Každý 2denní kurz je lepší.

Byla jsem u Matyho 3x z toho 1xokruh Sosnová, na kempu u Jakovce - BNM i jeho Enduro škole, 2x Motohouse MDŽ, 2 denní kemp u Lisého v Písku tento víkend, ... si už všechno nepamatuji...

No a vždy mi to hodně dalo. Možná extrémně šikovní jedinci nic z toho nepotřebují, ale normální člověk se tak posune zkratkou na další level. A pokud by to ti extrémně šikovní někdy zkusili, možná by to dnes za velké prachy mohli také učit.

PetrXIX (22) napsal 02.05.2017 v 11:47

Hezký článek. Díky za něj.
Je to opravdu raketa, ale souhlasím, že jestli jenom trochu jde, vyplatí se to. Jasně v provozu pojedeš jinou stopu, ale umět to čtení zatáčky a vědět jak správně na to, popřípadě že limit motorky je ještě daleko je k nezaplacení.

Dost mě baví ta různorodost motorek co tam byla. K1600, Harley - to nejsou stroje na okruh.

Frankie (731) napsal 30.04.2017 v 19:14

Přiznám se, že já bych asi jel někam kde na mě budou mluvit česky a za nižší cenu. Ale hlavě že pisateli to pomohlo a určitě díky za článek.

vlko32 (0) napsal 30.04.2017 v 10:00

Článok za 100 bodov ! pekne si popísal jednotlivé "cvičenia"! Ja som znova začal jazdiť po 15-tich rokoch a najviac mi dal film TWIST OF THE WRIST (je zázrak že bez týchto vedomostí som prežil pubertu na JAWE 350 ) Uistil si ma,že veci ako: pevné zovretie nádrže nohami, uvoľnené držanie rukami, čumenie kam chcem ísť, atď, sú veci ktoré robím správne...

sweetM (28) napsal 30.04.2017 v 09:23+3

Asi tady budu jediný záporný hodnotitel. Pokud to ale napřed řidič nemá srovnané v hlavě, tak mu žádné výukové stupně nepomohou. Nehledě na výuce na volných a přehledných okruzích se asi moc do provozu jezdit nenaučí. Silnice a okruh jsou dost hodně velké rozdíly. Ba naopak, ještě to může být pro některé na škodu. Je to ale pouze můj názor.

gabri88 (2) napsal 29.04.2017 v 22:24+1

jakože 12000 za den??? nebo jsem něco špatně pochopila s těma stupněma tak to fakt neee

JirkaB (16) napsal 29.04.2017 v 21:11

super článek, obdivuji že si do toho šel sám. určitě bych nějaké návyky uvítal.
Jezdím 20let a na okruhu jsem nikdy nebyl, bojím se o motorku, že bych ji tam očesal. Momentálně sedlám BMW R 1200 R a není to typicky okruhová motorka a navíc je docela těžká oproti nějaké 800 naháči. Poslední dobou se mi zdá, že jezdím čím dál víc připosraně. Prostě jezdím na jistotu. Stupačkama jsem brousil naposled před 5ti lety v Alpách v ostrých vracečkách = pomale. Video škola zatáčení jsem shlídnul a zapamatoval si hlavně to, že člověk jede tam kam se dívá a pokud se objeví nějaká náhlá překážka, je potřeba koukat kudy objet a nepanikařit. V praxi jsem ale nikdy takovou krizovku nemusel řešit. Tak snad když někdy přijde, vše zvládnu.

Přeji všem spoustu km bez nehod a radost z jízdy.

lopata75 (111) napsal 29.04.2017 v 18:24

Asi dobrý, pokud jsi se pořad na motorce necítil na 100%. Někdy když jsem tyhle pocity po delsi pauze míval, stačilo mi dofoknout přední kolo a uvolnit ruce hlavne povolit v loktech A kdyz se s nama nekdo na vyjizdce taky necitil, pomohlo mu take uvolneni a bylo vse Ok, ale asi by mne takový svezeni taky pobavilo, ale peněz je to teda fura... Pěkně napsaná reportáž

Michal_KA (12) napsal 29.04.2017 v 16:56

Srsen neuci ovadat motorku nohama ani rukama (o;

SLEEPER (1002) napsal 29.04.2017 v 13:38-2

To mi pripomnelo jeden dobrej shit, co nekdo psal na FB stranky Pepy Silera.

Srsen se udajne potkal s Keith Codem, ktery uznal, ze driv se motorka ridila rukama, ale dneska uz spise nohama, jak to Pepa vyucuje.

Bohuzel jsem tohle tvrzeni slysel i od instruktora nejmenovane ceske okruhove agentury.

FatBoy105th. (31) napsal 29.04.2017 v 13:30

Diky za pekny a hezky napsany inspirativni clanek K Polsku jen to , ze jsem tam vloni po letech zase trochu zabrouzdal a kvalita silnic a slusnost ridicu je uplne nekde jinde nez kdysi . A co se tyce penez za CSS...podle me je to ta nejlepsi investice. Investice do zivota At to jezdi

Touringrider (11) napsal 29.04.2017 v 12:13

Super

číčus (22) napsal 29.04.2017 v 11:53+5

K tomu všemu je potřeba říct, že máš supr ženu.

Nagash (382) napsal 29.04.2017 v 11:23

Velmi podrobne popsane od zacatku do konce. Doslova manual :) Skoda toho pocasi druheho dne, prave to mi vadi, ze je nejvetsi riziko. Motoskoly nejake kacky stoji a nejvic si clovek ty rady odzkousi na suchu a neboji se ani tak ty rady zkouset. Samozrejme rady co se tyka jizdy na vode jsou taky zkusenost

nobady (7) napsal 29.04.2017 v 11:06+1

Pěkně tos popsal .Mám za sebou podobnej postup (Maty,Bezpečně na motorce) a tohle bych u nás (určitě ne sám) uvítal. Holt Pšonkové maj výhodu,že jsou z východní Evropy největší ,pro zbytek světa nejvíc nápadní.

xstreetfighter (4) napsal 29.04.2017 v 10:32+2

Pěkný článek, i já potvrzuji že Polsko, to jsou především nové nebo stávějící se dálnice. V obrovském rozsahu (Lodz, Gdansk), řidiči na dálnici menší hovada jak u nás. Na okrskách naopak. Nikdo nedodržuje rychlost. Kvalitní potraviny, větší výběr a levnější jak u nás...




TOPlist