Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
…, jó měl jsem Yamaha SRX 600, dobrá mašina, parádní zvuk a při rychlém podřazování ve votáčkách před zatáčkami se krásně smýkalo zadní kolo , poctivě jsem si ji musel nakopnout (měla automatický dekompresor - při skákání na start páku se nedovíral výfukový ventil, jak to chytilo, odstředivou silou se automaticky vyřadil z provozu, chtělo to grif, šlo mi to pak parádně , pěkný svežení, ale 2 T je 2 T !!!!!!
parada. proste skvelej clanek o skvelych strojich a skvelym zavodeni. a krom alana po dlouhe dobe clanek, ze ktereho je (pro me, nemluvim osobne) neco cpet. nevim jak to napsat, no proste to clovek prosiva. asi je to i proto, ze sem par zavodu supermon videl, v horicich, v branny (jen tak mimochodem, opravdu nechapu, ze nekdo z lidi co sem pise do branny nejezdi, uz peknejch par let sem clanek o branny nevidel, a to je tam safra zavodeni). nicmene si zive pamatuju, kdy jeli v branny supermona, bylo jich pet a pul a tak se to doplnilo veteranistama - kdo chtel s cimkoliv. a vepredu martin loicht prave s frantou louckou. nevim kdy to bylo, 99, 2000... kazdopadne nadherny zavodeni. dik za skvelej clanek.
Moc zajimavy clanek Doopravdy zajimava trida co ma v sobe tu krasu skutecne zavodni historie. Koukam i jezdci nejsou zadni teenageri.To nemyslim spatne ale prave naopak, moje genereace a mladsi prave nemaji s tou technikou a hlavne kutilstvim nic spolecneho, bohuzel. Toto jsou skutecne originalni zavodni specialy a to se mi libi
I ten popis jizdy se srovnani s ledakem. Toho jsem mel jako teenager moznost parkrat i zkusit! A to jak byl tvrdej nepoddajnej bylo fakt desive ale zaroven strasne pritazlive. Ten motor metanol eso byl fakt neskutecne citit! Hlavne ten prechod pridano=konstani tah vsude, ubrano zas solidni brzdeni motorem. To musi bejt vruso na silnici . Vsak ono i moje 2t cr500 (kterou jsem zas napasoval do ramu crf450) je podobna vibracni sadomaso potvora, ale ta ma navic v otackach jste vzteklinu ,ale zas vubec nebrzdi motorem vsak pri jizde po zadnim sem to uz i parkrat zahodil, kdyz nestacilo ubrat :DD
Díky za článek. Hezký pokec, hezké fotky. A navíc jsem se dozvěděl něco nového o starých dědcích, se kterými bych si určitě rozuměl, alespoň co se týká motorek.
Skvělé čtení, díky za pěkný článek. Kdysi jsem měl možnost se svézt v Mostě na speciálu SZR 660, byl to zážitek. Ona to byla vlastně Cagiva Mito Evo s jednobuchem Yamaha 660, takové byly začátky.
Jinak do supermona přešla řada kluků z kdysi amatérského Mito Cupu, který jezdil i Libor. Byly to pěkné časy.
…, jó měl jsem Yamaha SRX 600, dobrá mašina, parádní zvuk a při rychlém podřazování ve votáčkách před zatáčkami se krásně smýkalo zadní kolo , poctivě jsem si ji musel nakopnout (měla automatický dekompresor - při skákání na start páku se nedovíral výfukový ventil, jak to chytilo, odstředivou silou se automaticky vyřadil z provozu, chtělo to grif, šlo mi to pak parádně , pěkný svežení, ale 2 T je 2 T !!!!!!
Super článek
Motorka má mít lichý počet válců přičemž tři už jsou moc
...jinak jak už tady padlo. Roadracing je vždycky super podívaná, ale když jedou mona, tak se třese země (hrůzou) a z toho jde husí kůže
Paráda Kdo nezažil jak se po startu třídy supermono ozve rachot jako když se z dálky blíží bouřka, nepochopí
A je povolené tam použiť aj dvojtakt?
1 reakce
Ne, pouze 4T do 800 cc
Jak ostatně oba, Ferrac a CR500, zmiňují - kdo neviděl
v Hořicích *letět mona*, nemůže vědět *vo co tady go* ...
Martine Hakle,
za všechny "monaře" děkuji!
Libor Kamenický ml.
1 reakce
Rádo se stalo, jsem rád, že se článek líbí.
Martin Hakl
parada. proste skvelej clanek o skvelych strojich a skvelym zavodeni. a krom alana po dlouhe dobe clanek, ze ktereho je (pro me, nemluvim osobne) neco cpet. nevim jak to napsat, no proste to clovek prosiva. asi je to i proto, ze sem par zavodu supermon videl, v horicich, v branny (jen tak mimochodem, opravdu nechapu, ze nekdo z lidi co sem pise do branny nejezdi, uz peknejch par let sem clanek o branny nevidel, a to je tam safra zavodeni). nicmene si zive pamatuju, kdy jeli v branny supermona, bylo jich pet a pul a tak se to doplnilo veteranistama - kdo chtel s cimkoliv. a vepredu martin loicht prave s frantou louckou. nevim kdy to bylo, 99, 2000... kazdopadne nadherny zavodeni. dik za skvelej clanek.
1 reakce
Moc zajimavy clanek Doopravdy zajimava trida co ma v sobe tu krasu skutecne zavodni historie. Koukam i jezdci nejsou zadni teenageri.To nemyslim spatne ale prave naopak, moje genereace a mladsi prave nemaji s tou technikou a hlavne kutilstvim nic spolecneho, bohuzel. Toto jsou skutecne originalni zavodni specialy a to se mi libi
I ten popis jizdy se srovnani s ledakem. Toho jsem mel jako teenager moznost parkrat i zkusit! A to jak byl tvrdej nepoddajnej bylo fakt desive ale zaroven strasne pritazlive. Ten motor metanol eso byl fakt neskutecne citit! Hlavne ten prechod pridano=konstani tah vsude, ubrano zas solidni brzdeni motorem. To musi bejt vruso na silnici . Vsak ono i moje 2t cr500 (kterou jsem zas napasoval do ramu crf450) je podobna vibracni sadomaso potvora, ale ta ma navic v otackach jste vzteklinu ,ale zas vubec nebrzdi motorem vsak pri jizde po zadnim sem to uz i parkrat zahodil, kdyz nestacilo ubrat :DD
1 reakce
Díky za článek. Hezký pokec, hezké fotky. A navíc jsem se dozvěděl něco nového o starých dědcích, se kterými bych si určitě rozuměl, alespoň co se týká motorek.
SoS za mě nej kubatůra
Skvělé čtení, díky za pěkný článek. Kdysi jsem měl možnost se svézt v Mostě na speciálu SZR 660, byl to zážitek. Ona to byla vlastně Cagiva Mito Evo s jednobuchem Yamaha 660, takové byly začátky.
Jinak do supermona přešla řada kluků z kdysi amatérského Mito Cupu, který jezdil i Libor. Byly to pěkné časy.