VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

kvaky98 (0) napsal 04.03.2018 v 22:46

Byl jsem přesně na tomto kurzu a musím říct že my to dalo strašně moc nikdy se my nestalo, že bych motorku přehodil jsem si naprosto jistej v tom, že motorku nikdy nepřehodím dovolím si takové kraviny jak si škrtat spz atd.. viz foto, takže doporučuji všem stojí to za to... cena když to zahodíte bude určitě větší než 8000 , takže tady neřešte cenu..

La_Goon (11) napsal 27.09.2016 v 19:24

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.06.2016 v 21:38+1

moje prvni poradny zada byly na ZX9R v 2005 , ta motorka na to byla velice dobra prave na to uceni

BednyS (2) napsal 28.06.2016 v 19:18

Je sice pravda ze za vikend obcas dam i vic nez 4, ale tady k tem 8 to musis jeste pricist, ikdyz toho pivka asi min. Ale chapu ze kazda sranda neco stoji, cena mi prijde primerena.

clever_fox (1) napsal 28.06.2016 v 18:27

S touhle partou jsem byl na tydennim kurzu a musim rict ze to za ty prachy rozhodne stalo. Neprejedu sice letiste po zadim, ale uz mam dobry zaklad jak na to. Ted je to jen o me a o tom kolik usili jsem ochotny vlozit do toho abych se zlepsil. Jako hlavni vyhody kurzu vidim to, ze kluci maji propracovany plan jak to cloveka naucit v ramci moznosti velice BEZPECNE, dale to ze se jezdi na jejich strojich. Kdyz si odlozim Tigera tak jak motorku na kurzu, bude to za vic penez nez cena celeho kruzu. Za me osobne by byli 2 dny malo, asi jsem drevo :) Jo a jeste jeden prinos to melo, uvedomil jsem si ze ucit se to hned ze startu na litru bez ochrannych ramu je blbost :) ziskal jsem pokoru.

MARTlN (54) napsal 28.06.2016 v 17:17

8k mi neprijde moc. Clovek, kdyz jeden na vejlet SO-NE, tak ho to stoji 4litry ani nemrkne. Benzin, ubytko, zradlo, pivo, amortizace.

satanokky (26) napsal 28.06.2016 v 16:35+1

Cena je relatívna - tam kde sa niekomu zdá 8000Kč (cca. 300 Eur) veľa sa to druhému môže zdať primerané a tretí povie, že to je za "hubičku". Ak si to prepočítate na to koľko času s vami chlapi strávia, že dostanete všetko potrebné (okrem moto oblečenia) k tomu tak je to ozaj prívetivá cena.
No a sú ľudia čo tých 8000 rozjebú za mesiac na pijatiku a cigarety.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.06.2016 v 15:53

Jo

GRASSEL (273) napsal 28.06.2016 v 15:21-1+4

Osum litrů je na jednu stranu hodně ale na druhou stranu málo ... málo proto, protože když vidím jak spousta lidí dneska jezdí a jak jsou dementní tak ty nervy mi to nezaplatí, a to nemluvě o jejich matroši kterej se používá.

A co se týče jízdy po zadním, něco na motorce asi umím ale jezdit pěkne po prdeli (pokud nepočítám horizonty když člověk tahá, nebo semtam nějakej skok) to bohužel neumím. Nicméně proto že to neumím nebudu vykládat že je to kravina, k ničemu nebo že to nepotřebuju ... jízda po zadním je moc pěkná věc a nejde jen o machrování ale o pobavení.

Tím chci říct že je to jako s tlustýma lidma, ty taky říkaj že je lepší za co chytit a že jsou rádi tlustý ... a to jen proto, že jsou totálně debilní a líný s tím něco dělat. Lidi který řeknou že je to třeba trapný, že to nepotřebujou, že je to machrování atd. stejně 99% z nich to chce umět

Mimochodem, umět jezdit po zadním se hodí i v krizovkách, kdy se člověk neposere z přizvednutýho kola ono totiž když jsem nečekaně jel po běžný silnici 240 a chytil horizont tak jsem jel v docela pěkný svíčce hooodně daleko. Na TT i jiných závodech máte odlepený kolo i třeba ve 300kmh ... no a nedokážu si představit kdyby to nikdo z těch frajerů nezvládal.

Mig_35 (345) napsal 28.06.2016 v 15:01

Jízda po zadním? Asi nejvíc zážitek pro mně byl, že jsem přijížděl do Brna od Olomouce a u bývalých áček na křižovatce jsem se pomaličku s hrochem, sic bez kufrů, prodíral mezi plechovkama dopředu na světla. V tom blikla zelená a v druhém mezipruhu proletěl borec po zadním s hypermotardem asi tak kilem:) Takovýho psychopata už jsem dlouho nepotkal

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.06.2016 v 14:47

nesouhlasim s prvni vetou. jizda po zadnim neni jen frajerinka. me to hrozne bavi. proste je to zabava navic. frajerinka to je pred lidma, ale me to bavi i kdyz jedu sam a nikde nikdo.

jinak cena asi ok, i ja co jezdim po zadech 10 let bych se mel cemu priucit. zkusim nasetrit.

StiefTomas (1) napsal 28.06.2016 v 13:16

StiefTomas: tak ten kurz neni o tom naucit se zvednout predni kolo. Je o tom to dostat na zadek a po zadech zcela bezpecne jet desitky a stovky metru.
V tom alespon ja vidim zrejmy rozdil.
Sam jsem na kurzu byl. Tydennim. Chmelda ví. Mel jsem ho za instruktora. A i tak si myslim ze pro 95% populace co se bude chtit zucastnit jsou dva dny zalostne malo.
8tis za dvoudenni huntovani cizi motorky je jeste dobra cena. Je potreba uvazovat, ze behem te doby se ty motorky (a zazil jsem i ctyrkolky pana-orel) nekolikrat odlozi a v cene jsou i dily, gumy, opravy, servis

Jasně, já to chápu. Ale můj názor jsem napsal níže.

StiefTomas (1) napsal 28.06.2016 v 13:15

Jouzaza napsal Dnes v 11:40

StiefTomas: Dalsi odbornik na jizdu po zadnim co jen taha za plyn jako kocku za vocas a absolutne nema predstavu o tom co je kontrolovana a bezpecna jizda po zadnim

Hele nejsem žádnej stuntrider. Pokud to člověka baví nebo se tim živí a má nato upravenou motorku, tak super. Před stuntriderama já osobně smekám. Mají ty motoky v ruce. Ale ukaž mi, kdo se to naučí za dva dny. Dají ti nějakej základ to určitě jo, ale stejně je to o stovkách hodin tréninku někde na letišti. Ale já osobně jako klasickej uživatel, bych toto určitě nevyužil, protože se nepotřebuju někde ve městě před nikým předvádět jak pojedu sto metrů po zádech. Pproto bych si za ty peníze raději koupil sadu pneumatik a nebo pořádnou radiálku.

dejf. (1341) napsal 28.06.2016 v 12:40

seikos > a nestal ten tejden neco kolem desitky tenkrat? Pod crazyday to bylo ne?

seikos (975) napsal 28.06.2016 v 12:29

V tom alespon ja vidim zrejmy rozdil.

dejf. (1341) napsal 28.06.2016 v 12:01

chmelda> No ja bych prave nedal ctyrku ani tomu Srsnovi / Lisymu Ale tak to je subjektivni...
Pravda, ze vy si nechavate kravit vlastni naradi, coz sem uplne nevzal v potaz pri mym komentu. Takze beru zpet. Ale jenom trochu

BroncekŠvoncek (41) napsal 28.06.2016 v 11:46

Jouzaza: asi tak nějak...

Jouzaza (0) napsal 28.06.2016 v 11:40-1+1

StiefTomas (1) napsal 28.06.2016 v 11:26-5+2

Tak za osm tyčí na dva dny, to je maso. Jen kvůli tomu, aby ti řekli, že máš při vymáčknutý spojce přidat plyn a pak ji rychle pustit. U větších objemů už ani spojku nepotřebuješ a minimálně na první kvalt se ti kolo odlepí samo při prudkým přidání plynu. Navíc každá motorka je jiná a musíš se s ní žít. Jinak se mi zvedá SRAD a jinak se mi zvedá devítka. Ale jak říkám, za osm tyčí bych měl snad týdení dovolenou na kanárech all inclusive :)

Chmelda (9) napsal 28.06.2016 v 11:25+9

Čau lidi, jen bych chtěl zareagovat na komentáře ohledně ceny. Standardní ceny kurzů českých motoškol se pohybují kolem 4.000 až 5.000 Kč za den, s tím že jezdíte na svých motorkách, projíždíte svuj benzín a velká část kurzu je teorie.
Tady se jezdí na našich stojích a po krátké uvodní teorii přichází cca 7h intenzivního ježdění, takže 14h praktické výuky a intenzivního huntování našich strojů Takže si myslim, že cena je hodně dobrá. Stuntu zdar

V9king (3) napsal 28.06.2016 v 10:46

taky mě to moc láká ale je to hodně korunek:)
jinak jízda po přední, po zadním by měla být taková maturita ježdění,
téměř každou vyjížďku mě na záda pošle nějaká příčná vlna na silnici a je lepší mít natrénováno než kvůli tomu lehnout...

dejf. (1341) napsal 28.06.2016 v 10:29-1+2

Verim, ze to bude super a ze naucej. I by me to lakalo, ale dva dny za 8...to je strasne prehuleny...