globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PalikaSK (8) napsal 20.07.2022 v 14:45

2 x som bol v Garmisch, pod stanom, mototuristicky, bolo to v pohode, super akcia, úžasná atmosféra, Druhý krát Brezovar sa práve vrátil z Vietnamu a Thajska, pokec k nezaplateniu a silná SK/CZ partia motorkárov/turistov. Nezabudnuteľné zážitky. Ani to ma neodradilo od značky, že na následnej túre v Dolomitoch mi odišlo pri 20tisíc nabehaných kilometroch ložisko v hruške kardanu. Hold, odišlo to vtedy asi tak 5000 majiteľom na rôznych 1150kách a BMW to neuznalo za chybu. Kardalino kaputtíno....

Presun tejto akcie do Berlína na výstavisko ma odradzuje presne tak, ako celý pocit z nových modelov značky v posledných rokoch, vládne jedine Image Marketing a nič iného...

Pivko (85) napsal 15.07.2022 v 21:48+1

Tak jsem se nedozvěděl nic o ubutku . To se jako jezdí z kempu autobusem ?! Ga-Pa bylo jedinečný. Už jen místo v přírodě , horách , tam jezdí motorkáři . Ne přeci po městě. Elektrické pitkoviny vše zabijou.

Maho (33) napsal 15.07.2022 v 15:24

Média nejenom na motorkářích píší převážně o bezvadné a povedené akci. Účastníci kteří zažili GaPa jsou většinou nespokojení. Zajímavé.

Jirbor (5) napsal 15.07.2022 v 14:53+2

Noo do GAPA jezdím pravidelně od roku 2012. Každý rok začátek, nebo konec mototripu a na tu motorkářskou, ale opravdu srdcařskou atmosféru podpořenou bavorskou pohostinností nešlo se netěšit. Kdo zažil ví.
Berlin byla né přiliš dobře organizačně zvládnutá výstava motorek, ale to nejpodstatnější a to je to motorkářské srdíčko jsem tam já bohužel necítil.. jít se projet na 2 hodiny a ujet 60 kilometrů.., do GS parku dojiždět autobusem, ta strkanice před vstupem, o jídle a pití ani nemluvím. Tak ono zmiňovaná účast 17 tis.. versus GAPA 2019, 40 tisic opravdových motorkářů.. hovoří za vše a je možná pro BMW k zamyšlení.. a po 2 letech odluky jsem čekal 45 tisíc nadržených účastníků. Dobře, že nepřijeli tím by se to zhroutilo úplně. A to nemluvím o 100 letém výroči 2023 po tom co jsem viděl nevím jestli se těšit..

Slávek-TDM (129) napsal 14.07.2022 v 23:22

Chtel jsem napsat kousavej komentar, ale radeji ne. Chapu, ze prace a zakaznici jsou potreba, zvlast v teto dobe...

Aziz (19) napsal 14.07.2022 v 16:12+2

Souhlasím.... Berlín mimo mísu, a nastolená cesta propagace značky je výsměch...To co tvrdí autor článku, že by se R18 nehodila na Alpské cesty? Kecy, motojízda je a vždycky byla o pocitu svobody... Ne o jízdě kolem náměstí plného kaváren... kufva, přece, sakra lidi...

2 reakce

FilipT
FilipT 15.07.2022 v 13:25

Jen malé upřesnění - autor napsal: "R18 se opravdu víc hodí na majestátní jízdy po centru a kolem Berlína než na ostré vracečky na Passo di Stelvio".


RTourer (68) napsal 14.07.2022 v 14:34

V Ga-Pa jsem byl čtyřikrát a úplně nejlepší to bylo v začátcích před těmi cca 20 lety (jako ostatně vše, když jsme byli o 20 let mladší ...). Spávali jsme ve stanech nebo v penziónech a obojí mělo něco do sebe. Když jsme zrovna nechtěli být u nějaké části programu, stačilo sednout na moto a za pár minut byla všude kolem krásná příroda, hory, jezera, skvělé silnice... A většinou jsme tam zahajovali dovolenou a pak pokračovali někam dál směrem na jih. To, co autor popisuje, mi připadá spíš jako kdysi Intermot v Mnichově zaměřený na jednu značku. Tam jsme taky párkrát byli, ale vždy autem, protože na moto by to nedávalo moc smysl. A s tím Berlínem by to bylo asi stejné, takže bych tam nejspíš vůbec nejel. Toho Garmische je fakt škoda...
Ale fabrika za prohlídku stojí, v té jsem byl někdy kolem roku 2010.

FrogySkoky (132) napsal 14.07.2022 v 11:09+2

Takže,

Berlín byl oproti GaPa obrovským propadákem. Chaos, ubohé občerstvení, nehorázné vstupné za NIC co by stálo za to!!!.
Celá akce byla jednoznačně ušitá horklou jehlou a Berlín už nikdy více. Byl jsem tam a vím co jsem viděl a zažil. Zveřejňěné fotky jsou velmi bravůrně nafocené, aby dělaly dojem, že bylo na akci plno, ne nebylo.
Ten kdo za to v BMW zodpovídá by se měl hodně rychle probudit nebo ještě lépe, měli by ho vyhodit.

Ano , na podzim bude představeno nové GS a GSA 1300, dále bude přepracovaná celá řada N9T a přibudou modely M1000XR, jinak je článek celý ve stylu koho chleba jíš toho píseň zpívej.




TOPlist