Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
2 x som bol v Garmisch, pod stanom, mototuristicky, bolo to v pohode, super akcia, úžasná atmosféra, Druhý krát Brezovar sa práve vrátil z Vietnamu a Thajska, pokec k nezaplateniu a silná SK/CZ partia motorkárov/turistov. Nezabudnuteľné zážitky. Ani to ma neodradilo od značky, že na následnej túre v Dolomitoch mi odišlo pri 20tisíc nabehaných kilometroch ložisko v hruške kardanu. Hold, odišlo to vtedy asi tak 5000 majiteľom na rôznych 1150kách a BMW to neuznalo za chybu. Kardalino kaputtíno....
Presun tejto akcie do Berlína na výstavisko ma odradzuje presne tak, ako celý pocit z nových modelov značky v posledných rokoch, vládne jedine Image Marketing a nič iného...
Tak jsem se nedozvěděl nic o ubutku . To se jako jezdí z kempu autobusem ?! Ga-Pa bylo jedinečný. Už jen místo v přírodě , horách , tam jezdí motorkáři . Ne přeci po městě. Elektrické pitkoviny vše zabijou.
Noo do GAPA jezdím pravidelně od roku 2012. Každý rok začátek, nebo konec mototripu a na tu motorkářskou, ale opravdu srdcařskou atmosféru podpořenou bavorskou pohostinností nešlo se netěšit. Kdo zažil ví.
Berlin byla né přiliš dobře organizačně zvládnutá výstava motorek, ale to nejpodstatnější a to je to motorkářské srdíčko jsem tam já bohužel necítil.. jít se projet na 2 hodiny a ujet 60 kilometrů.., do GS parku dojiždět autobusem, ta strkanice před vstupem, o jídle a pití ani nemluvím. Tak ono zmiňovaná účast 17 tis.. versus GAPA 2019, 40 tisic opravdových motorkářů.. hovoří za vše a je možná pro BMW k zamyšlení.. a po 2 letech odluky jsem čekal 45 tisíc nadržených účastníků. Dobře, že nepřijeli tím by se to zhroutilo úplně. A to nemluvím o 100 letém výroči 2023 po tom co jsem viděl nevím jestli se těšit..
Souhlasím.... Berlín mimo mísu, a nastolená cesta propagace značky je výsměch...To co tvrdí autor článku, že by se R18 nehodila na Alpské cesty? Kecy, motojízda je a vždycky byla o pocitu svobody... Ne o jízdě kolem náměstí plného kaváren... kufva, přece, sakra lidi...
V Ga-Pa jsem byl čtyřikrát a úplně nejlepší to bylo v začátcích před těmi cca 20 lety (jako ostatně vše, když jsme byli o 20 let mladší ...). Spávali jsme ve stanech nebo v penziónech a obojí mělo něco do sebe. Když jsme zrovna nechtěli být u nějaké části programu, stačilo sednout na moto a za pár minut byla všude kolem krásná příroda, hory, jezera, skvělé silnice... A většinou jsme tam zahajovali dovolenou a pak pokračovali někam dál směrem na jih. To, co autor popisuje, mi připadá spíš jako kdysi Intermot v Mnichově zaměřený na jednu značku. Tam jsme taky párkrát byli, ale vždy autem, protože na moto by to nedávalo moc smysl. A s tím Berlínem by to bylo asi stejné, takže bych tam nejspíš vůbec nejel. Toho Garmische je fakt škoda...
Ale fabrika za prohlídku stojí, v té jsem byl někdy kolem roku 2010.
Berlín byl oproti GaPa obrovským propadákem. Chaos, ubohé občerstvení, nehorázné vstupné za NIC co by stálo za to!!!.
Celá akce byla jednoznačně ušitá horklou jehlou a Berlín už nikdy více. Byl jsem tam a vím co jsem viděl a zažil. Zveřejňěné fotky jsou velmi bravůrně nafocené, aby dělaly dojem, že bylo na akci plno, ne nebylo.
Ten kdo za to v BMW zodpovídá by se měl hodně rychle probudit nebo ještě lépe, měli by ho vyhodit.
Ano , na podzim bude představeno nové GS a GSA 1300, dále bude přepracovaná celá řada N9T a přibudou modely M1000XR, jinak je článek celý ve stylu koho chleba jíš toho píseň zpívej.
2 x som bol v Garmisch, pod stanom, mototuristicky, bolo to v pohode, super akcia, úžasná atmosféra, Druhý krát Brezovar sa práve vrátil z Vietnamu a Thajska, pokec k nezaplateniu a silná SK/CZ partia motorkárov/turistov. Nezabudnuteľné zážitky. Ani to ma neodradilo od značky, že na následnej túre v Dolomitoch mi odišlo pri 20tisíc nabehaných kilometroch ložisko v hruške kardanu. Hold, odišlo to vtedy asi tak 5000 majiteľom na rôznych 1150kách a BMW to neuznalo za chybu. Kardalino kaputtíno....
Presun tejto akcie do Berlína na výstavisko ma odradzuje presne tak, ako celý pocit z nových modelov značky v posledných rokoch, vládne jedine Image Marketing a nič iného...
Tak jsem se nedozvěděl nic o ubutku . To se jako jezdí z kempu autobusem ?! Ga-Pa bylo jedinečný. Už jen místo v přírodě , horách , tam jezdí motorkáři . Ne přeci po městě. Elektrické pitkoviny vše zabijou.
Média nejenom na motorkářích píší převážně o bezvadné a povedené akci. Účastníci kteří zažili GaPa jsou většinou nespokojení. Zajímavé.
Noo do GAPA jezdím pravidelně od roku 2012. Každý rok začátek, nebo konec mototripu a na tu motorkářskou, ale opravdu srdcařskou atmosféru podpořenou bavorskou pohostinností nešlo se netěšit. Kdo zažil ví.
Berlin byla né přiliš dobře organizačně zvládnutá výstava motorek, ale to nejpodstatnější a to je to motorkářské srdíčko jsem tam já bohužel necítil.. jít se projet na 2 hodiny a ujet 60 kilometrů.., do GS parku dojiždět autobusem, ta strkanice před vstupem, o jídle a pití ani nemluvím. Tak ono zmiňovaná účast 17 tis.. versus GAPA 2019, 40 tisic opravdových motorkářů.. hovoří za vše a je možná pro BMW k zamyšlení.. a po 2 letech odluky jsem čekal 45 tisíc nadržených účastníků. Dobře, že nepřijeli tím by se to zhroutilo úplně. A to nemluvím o 100 letém výroči 2023 po tom co jsem viděl nevím jestli se těšit..
Chtel jsem napsat kousavej komentar, ale radeji ne. Chapu, ze prace a zakaznici jsou potreba, zvlast v teto dobe...
Souhlasím.... Berlín mimo mísu, a nastolená cesta propagace značky je výsměch...To co tvrdí autor článku, že by se R18 nehodila na Alpské cesty? Kecy, motojízda je a vždycky byla o pocitu svobody... Ne o jízdě kolem náměstí plného kaváren... kufva, přece, sakra lidi...
2 reakce
Jen malé upřesnění - autor napsal: "R18 se opravdu víc hodí na majestátní jízdy po centru a kolem Berlína než na ostré vracečky na Passo di Stelvio".
V Ga-Pa jsem byl čtyřikrát a úplně nejlepší to bylo v začátcích před těmi cca 20 lety (jako ostatně vše, když jsme byli o 20 let mladší ...). Spávali jsme ve stanech nebo v penziónech a obojí mělo něco do sebe. Když jsme zrovna nechtěli být u nějaké části programu, stačilo sednout na moto a za pár minut byla všude kolem krásná příroda, hory, jezera, skvělé silnice... A většinou jsme tam zahajovali dovolenou a pak pokračovali někam dál směrem na jih. To, co autor popisuje, mi připadá spíš jako kdysi Intermot v Mnichově zaměřený na jednu značku. Tam jsme taky párkrát byli, ale vždy autem, protože na moto by to nedávalo moc smysl. A s tím Berlínem by to bylo asi stejné, takže bych tam nejspíš vůbec nejel. Toho Garmische je fakt škoda...
Ale fabrika za prohlídku stojí, v té jsem byl někdy kolem roku 2010.
1 reakce
Takže,
Berlín byl oproti GaPa obrovským propadákem. Chaos, ubohé občerstvení, nehorázné vstupné za NIC co by stálo za to!!!.
Celá akce byla jednoznačně ušitá horklou jehlou a Berlín už nikdy více. Byl jsem tam a vím co jsem viděl a zažil. Zveřejňěné fotky jsou velmi bravůrně nafocené, aby dělaly dojem, že bylo na akci plno, ne nebylo.
Ten kdo za to v BMW zodpovídá by se měl hodně rychle probudit nebo ještě lépe, měli by ho vyhodit.
Ano , na podzim bude představeno nové GS a GSA 1300, dále bude přepracovaná celá řada N9T a přibudou modely M1000XR, jinak je článek celý ve stylu koho chleba jíš toho píseň zpívej.
3 reakce