Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Buďme rádi za každou trochu inovativní věc, která se v čr vyrobí třebaže jen kusová výroba. Navíc je to v podstatě prémiové zboží. Jen tak dál, ať Vám prodeje rostou
ta cena je mimo Český trh. Nemáme západoevropské platy, abysme si tohle lidove smesne divadlo pořizovali za 1/4 mega. Koncert VW nabízí v této ceně téměř luxusní mírně jete vozy v Tdi, v reálném stavu téměř nového vozu.
Baterie se dají poměrně lehce přehodit, takže v tom bych asi problém nehledal. Pokud je výrobce nabídne, určitě rádi namontují.
Jako rozhodující faktor využití bych v tomto punktu viděl zejména počet nabití takové baterie, a pak samozřejmě její cenu.
Pokud bude samotná baterie dražší, než zbytek motorky či skůtru, bude postavení takové motky na trhu vždycky problematické.
Soucasne baterie mají svá technické omezení, ještě je to málo. Měli zkusit ten český projekt he3da, kde avizuji 10x kapacitu. V takovém případě by se z toho stal trumf na trhu zejm pro města, kde jsou zóny sikanyujici běžné ridice aut.
Byli jsme letos v Prostějově přímo ze srazu skútrů Prasat, ukázali nám výrobu a mohli jsme se na nich projet. Takže vás teď můžeme "ochytřit" . Nové prase je velmi pěkně udělané, na tu váhu je příjemně ovladatelné zejména v porovnání s našimi starými čuníky... Zrychlení je taky úplně jinde.
Ortodoxní veteránista ohrne nos, ale pro ty ostatní s plnější prkenicí je to atraktivní městské přibližovadlo.
Třeba přijde jednou doba, kdy se do těchto skeletů naopak budou montovat zase benzinové motory. Teď je řadu let svět totálně naruby, ale to nikdy netrvá věčně, takže proč ne
Viděl jsem ho naživo na Ovocném trhu a moc se mi líbil. Vypadá jako pěkně zpracovaný a odjel naprosto bezhlučně, žádné bzučení a pod. Nato že skůtry nemusím tak tuhle elektriku bych si koupil.
Kdyby udělali samonosnou káru, tak bys musel tahat trakční baterie ve speciální edici PAV-íka připojeného za tímhle krámem.
Baterky by prostě jednoduše vypadly na zem na prvním vymeteném výtluku.
Anebo by v horším případě zůstaly po odjezdu prasete na místě startu.
Staré prase se mi nějak nelíbilo. Toto se mi líbí ( asi stárnu ). Jsem proti elektrice jako všeléku, ale elektro skůtr do města pro mě smysl má. A cena ? - ruční malosériová produkce s kvalitních dílů vždy bude stát ranec. Kolik musel stát vývoj a homologace... Fandím takovýmto projektům a držím palce. Komu se to nelíbí, proč se vysmívat - může si koupit třeba Maxona v Auto Kely...
Jel jsem na něm a moc se mi to líbilo, a to i přesto, že mi obecně elektrika moc nevoní.. celkově je to kvalitně udělaný a detaily, např. brzdový třmen v podobě prasete, tomu dodávají správný šmrnc.. na stylové dojíždějí po městě je to bomba.. bohužel díky ceně z něj nikdy nebude lidovka
chtělo by to osadit dostatečně výkonným flexibilním solárním panelem, který by přes den zakryl sedlo (čímž by ho chránil před sluncem, deštěm, prachem) a nemuselo se to za ty peníze tak často dávat do zásuvky :) jinak vzhledově moc pěkné
Sleduji články o Čezetě celou dobu. Byl jsem i v pasáži Pánská, ale měli zavřeno. Fandím tomuhle projektu a rozhodně bych chtěl tohle prase i vlastnit a to i z toho důvodu, že mi ho táta jedno bleděmodrý ojetý k osmnáctinám koupil kvůli tomu, abych měl kryty a neměl reuma v kolenou z motorky jako měl on. Chybí jen, ale opravdu jen peníze. Tak se zatím jen těším, že jednou to svoje SHčko vyměním za tuhle elektriku.Takže
Zrovna elektromotor pro skutr (narozdil od motorky) mi prijde uplne v poho. U skutru se preci nehledi na vykon a hmotnost. Navic typicka dobra elektro akcelerace z nuly se specialne pro skutr fakt hodi. Dali to i do legendarniho pekneho kabat a "cele" to delaji v CR tak pro ne. Jen teda tu cenu to chce doladit
Když už vlastní značku ČZ a chtějí oživit legendární prase, tak mohli nechat i samonosnou konstrukci, díky které byl ten stroj unikátní (stejně, jako si na tom zakládá třeba Vespa). Tohle je jen předražený obyčejný skútr v hezkém pozlátku. Toť můj názor.
Normálně elektro vůbec nemusím, tady se mi to ale čistě jako stylovka do města hodně líbí. Ze srandy jsem si zkusil konfigurátor na stránkách výrobce a ouha, 350 kaprů za skůtr?!? Trochu úlet...
A kde to má součástku na vydávání zvuku ?? Hádejte, co bude mít za 50 let větší hodnotu, starý dobrý Prase nebo tahle tramvaj ? Ale nechci hanit, pracujte kluci
Tak mě absolutně nevadí, že je to na elektřinu, naopak. Vůbec mi nevadí že s tím přišel Angličan.
Ale nevidím jediný důvod, proč dávat takové prachy zrovna za tohle? V čem má výhodu oproti efektivněji vyráběným a tím pádem levnějším a technicky vyspělejším strojům?
Že se to tváří jako retro? Že to bude mít jednou hodnotu díky malému objemu výroby?
Buďme rádi za každou trochu inovativní věc, která se v čr vyrobí třebaže jen kusová výroba. Navíc je to v podstatě prémiové zboží. Jen tak dál, ať Vám prodeje rostou
ta cena je mimo Český trh. Nemáme západoevropské platy, abysme si tohle lidove smesne divadlo pořizovali za 1/4 mega. Koncert VW nabízí v této ceně téměř luxusní mírně jete vozy v Tdi, v reálném stavu téměř nového vozu.
Borntobewild : už za toho Banďoura na profilovce a k tématu,
jen tolik, že i výrobu Remosky "museli" obnovit právě v Anglii . . .
mira592
Baterie se dají poměrně lehce přehodit, takže v tom bych asi problém nehledal. Pokud je výrobce nabídne, určitě rádi namontují.
Jako rozhodující faktor využití bych v tomto punktu viděl zejména počet nabití takové baterie, a pak samozřejmě její cenu.
Pokud bude samotná baterie dražší, než zbytek motorky či skůtru, bude postavení takové motky na trhu vždycky problematické.
Soucasne baterie mají svá technické omezení, ještě je to málo. Měli zkusit ten český projekt he3da, kde avizuji 10x kapacitu. V takovém případě by se z toho stal trumf na trhu zejm pro města, kde jsou zóny sikanyujici běžné ridice aut.
Byli jsme letos v Prostějově přímo ze srazu skútrů Prasat, ukázali nám výrobu a mohli jsme se na nich projet. Takže vás teď můžeme "ochytřit" . Nové prase je velmi pěkně udělané, na tu váhu je příjemně ovladatelné zejména v porovnání s našimi starými čuníky... Zrychlení je taky úplně jinde.
Ortodoxní veteránista ohrne nos, ale pro ty ostatní s plnější prkenicí je to atraktivní městské přibližovadlo.
Třeba přijde jednou doba, kdy se do těchto skeletů naopak budou montovat zase benzinové motory. Teď je řadu let svět totálně naruby, ale to nikdy netrvá věčně, takže proč ne
Viděl jsem ho naživo na Ovocném trhu a moc se mi líbil. Vypadá jako pěkně zpracovaný a odjel naprosto bezhlučně, žádné bzučení a pod. Nato že skůtry nemusím tak tuhle elektriku bych si koupil.
No já už své žluté prase na setrvačník v dětství měla, tak tohle si už odpustím. Za ty prachy...
Littlekiller
Kdyby udělali samonosnou káru, tak bys musel tahat trakční baterie ve speciální edici PAV-íka připojeného za tímhle krámem.
Baterky by prostě jednoduše vypadly na zem na prvním vymeteném výtluku.
Anebo by v horším případě zůstaly po odjezdu prasete na místě startu.
Staré prase se mi nějak nelíbilo. Toto se mi líbí ( asi stárnu ). Jsem proti elektrice jako všeléku, ale elektro skůtr do města pro mě smysl má. A cena ? - ruční malosériová produkce s kvalitních dílů vždy bude stát ranec. Kolik musel stát vývoj a homologace... Fandím takovýmto projektům a držím palce. Komu se to nelíbí, proč se vysmívat - může si koupit třeba Maxona v Auto Kely...
Jel jsem na něm a moc se mi to líbilo, a to i přesto, že mi obecně elektrika moc nevoní.. celkově je to kvalitně udělaný a detaily, např. brzdový třmen v podobě prasete, tomu dodávají správný šmrnc.. na stylové dojíždějí po městě je to bomba.. bohužel díky ceně z něj nikdy nebude lidovka
Super článek, díky
Dost mě tam chybí ten boční průduch. Mohl tam být alespoň jako samolepka.
chtělo by to osadit dostatečně výkonným flexibilním solárním panelem, který by přes den zakryl sedlo (čímž by ho chránil před sluncem, deštěm, prachem) a nemuselo se to za ty peníze tak často dávat do zásuvky :) jinak vzhledově moc pěkné
Díky za každý nápad, který dozná realizace a úspěchu. A je celkem jedno, jestli jich zrovna v ČR prodá třeba 5 za 10 let...
Moc hezky projekt, fandim tomu .
Jen poznamka k clanku. Napeti 84 V neni vysoke, ale prave nizke (dokonce v tomto pripade tzv. bezpecne).
tak jo, mluví se o nich v zahraničí : https://www.moto.it/elettrico/scooter/cezeta-506-lo-scooter-simbolo-del-comunismo-rinasce-elettrico.html
Je krásná...více takových výrobců a brzy doženeme ten vysněný západ
kolikže za to chtěj?
Sleduji články o Čezetě celou dobu. Byl jsem i v pasáži Pánská, ale měli zavřeno. Fandím tomuhle projektu a rozhodně bych chtěl tohle prase i vlastnit a to i z toho důvodu, že mi ho táta jedno bleděmodrý ojetý k osmnáctinám koupil kvůli tomu, abych měl kryty a neměl reuma v kolenou z motorky jako měl on. Chybí jen, ale opravdu jen peníze. Tak se zatím jen těším, že jednou to svoje SHčko vyměním za tuhle elektriku.Takže
Zrovna elektromotor pro skutr (narozdil od motorky) mi prijde uplne v poho. U skutru se preci nehledi na vykon a hmotnost. Navic typicka dobra elektro akcelerace z nuly se specialne pro skutr fakt hodi. Dali to i do legendarniho pekneho kabat a "cele" to delaji v CR tak pro ne. Jen teda tu cenu to chce doladit
Když už vlastní značku ČZ a chtějí oživit legendární prase, tak mohli nechat i samonosnou konstrukci, díky které byl ten stroj unikátní (stejně, jako si na tom zakládá třeba Vespa). Tohle je jen předražený obyčejný skútr v hezkém pozlátku. Toť můj názor.
Normálně elektro vůbec nemusím, tady se mi to ale čistě jako stylovka do města hodně líbí. Ze srandy jsem si zkusil konfigurátor na stránkách výrobce a ouha, 350 kaprů za skůtr?!? Trochu úlet...
A kde to má součástku na vydávání zvuku ?? Hádejte, co bude mít za 50 let větší hodnotu, starý dobrý Prase nebo tahle tramvaj ? Ale nechci hanit, pracujte kluci
Tak mě absolutně nevadí, že je to na elektřinu, naopak. Vůbec mi nevadí že s tím přišel Angličan.
Ale nevidím jediný důvod, proč dávat takové prachy zrovna za tohle? V čem má výhodu oproti efektivněji vyráběným a tím pádem levnějším a technicky vyspělejším strojům?
Že se to tváří jako retro? Že to bude mít jednou hodnotu díky malému objemu výroby?
Přeji výrobci, aby si to našlo svoji cílovou skupinu.
No tak to je absolutně jasný - odladí specifikace materiálu a součástek a vypracují přesný výrobní postup a pak to přesunou celý do Číny...