globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AlexBike (1) napsal 02.01.2019 v 15:09

Buďme rádi za každou trochu inovativní věc, která se v čr vyrobí třebaže jen kusová výroba. Navíc je to v podstatě prémiové zboží. Jen tak dál, ať Vám prodeje rostou

mira592 (35) napsal 03.11.2018 v 11:56

ta cena je mimo Český trh. Nemáme západoevropské platy, abysme si tohle lidove smesne divadlo pořizovali za 1/4 mega. Koncert VW nabízí v této ceně téměř luxusní mírně jete vozy v Tdi, v reálném stavu téměř nového vozu.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 02.11.2018 v 10:22

Borntobewild : už za toho Banďoura na profilovce a k tématu,
jen tolik, že i výrobu Remosky "museli" obnovit právě v Anglii . . .

Targus (429) napsal 01.11.2018 v 22:45

mira592

Baterie se dají poměrně lehce přehodit, takže v tom bych asi problém nehledal. Pokud je výrobce nabídne, určitě rádi namontují.
Jako rozhodující faktor využití bych v tomto punktu viděl zejména počet nabití takové baterie, a pak samozřejmě její cenu.
Pokud bude samotná baterie dražší, než zbytek motorky či skůtru, bude postavení takové motky na trhu vždycky problematické.

mira592 (35) napsal 01.11.2018 v 20:53

Soucasne baterie mají svá technické omezení, ještě je to málo. Měli zkusit ten český projekt he3da, kde avizuji 10x kapacitu. V takovém případě by se z toho stal trumf na trhu zejm pro města, kde jsou zóny sikanyujici běžné ridice aut.

bruttopyr (396) napsal 01.11.2018 v 20:07

Byli jsme letos v Prostějově přímo ze srazu skútrů Prasat, ukázali nám výrobu a mohli jsme se na nich projet. Takže vás teď můžeme "ochytřit" . Nové prase je velmi pěkně udělané, na tu váhu je příjemně ovladatelné zejména v porovnání s našimi starými čuníky... Zrychlení je taky úplně jinde.

Ortodoxní veteránista ohrne nos, ale pro ty ostatní s plnější prkenicí je to atraktivní městské přibližovadlo.

Steve-CZ (259) napsal 01.11.2018 v 19:14-1+1

Třeba přijde jednou doba, kdy se do těchto skeletů naopak budou montovat zase benzinové motory. Teď je řadu let svět totálně naruby, ale to nikdy netrvá věčně, takže proč ne

Vladimir (-16) napsal 01.11.2018 v 19:07

Viděl jsem ho naživo na Ovocném trhu a moc se mi líbil. Vypadá jako pěkně zpracovaný a odjel naprosto bezhlučně, žádné bzučení a pod. Nato že skůtry nemusím tak tuhle elektriku bych si koupil.

JeckyllHydova (28) napsal 01.11.2018 v 18:09

No já už své žluté prase na setrvačník v dětství měla, tak tohle si už odpustím. Za ty prachy...

Targus (429) napsal 01.11.2018 v 17:36

Littlekiller

Kdyby udělali samonosnou káru, tak bys musel tahat trakční baterie ve speciální edici PAV-íka připojeného za tímhle krámem.
Baterky by prostě jednoduše vypadly na zem na prvním vymeteném výtluku.
Anebo by v horším případě zůstaly po odjezdu prasete na místě startu.

markuba (3) napsal 01.11.2018 v 17:34+1

Staré prase se mi nějak nelíbilo. Toto se mi líbí ( asi stárnu ). Jsem proti elektrice jako všeléku, ale elektro skůtr do města pro mě smysl má. A cena ? - ruční malosériová produkce s kvalitních dílů vždy bude stát ranec. Kolik musel stát vývoj a homologace... Fandím takovýmto projektům a držím palce. Komu se to nelíbí, proč se vysmívat - může si koupit třeba Maxona v Auto Kely...

hofi01 (13) napsal 01.11.2018 v 17:16

Jel jsem na něm a moc se mi to líbilo, a to i přesto, že mi obecně elektrika moc nevoní.. celkově je to kvalitně udělaný a detaily, např. brzdový třmen v podobě prasete, tomu dodávají správný šmrnc.. na stylové dojíždějí po městě je to bomba.. bohužel díky ceně z něj nikdy nebude lidovka

ferenc300 (49) napsal 01.11.2018 v 17:12+1

Super článek, díky

Rosi45 (41) napsal 01.11.2018 v 15:55+1

Dost mě tam chybí ten boční průduch. Mohl tam být alespoň jako samolepka.

Jarda.sadros (0) napsal 01.11.2018 v 15:06

chtělo by to osadit dostatečně výkonným flexibilním solárním panelem, který by přes den zakryl sedlo (čímž by ho chránil před sluncem, deštěm, prachem) a nemuselo se to za ty peníze tak často dávat do zásuvky :) jinak vzhledově moc pěkné

JoskaH (444) napsal 01.11.2018 v 13:46

Díky za každý nápad, který dozná realizace a úspěchu. A je celkem jedno, jestli jich zrovna v ČR prodá třeba 5 za 10 let...

MirekSV (0) napsal 01.11.2018 v 13:07

Moc hezky projekt, fandim tomu .

Jen poznamka k clanku. Napeti 84 V neni vysoke, ale prave nizke (dokonce v tomto pripade tzv. bezpecne).

indi750 (191) napsal 01.11.2018 v 12:33

tak jo, mluví se o nich v zahraničí : https://www.moto.it/elettrico/scooter/cezeta-506-lo-scooter-simbolo-del-comunismo-rinasce-elettrico.html

CRF1000 (91) napsal 01.11.2018 v 12:33+1

Je krásná...více takových výrobců a brzy doženeme ten vysněný západ

SuperSic58 (1307) napsal 01.11.2018 v 12:29

kolikže za to chtěj?

stařík62 (24) napsal 01.11.2018 v 10:34+2

Sleduji články o Čezetě celou dobu. Byl jsem i v pasáži Pánská, ale měli zavřeno. Fandím tomuhle projektu a rozhodně bych chtěl tohle prase i vlastnit a to i z toho důvodu, že mi ho táta jedno bleděmodrý ojetý k osmnáctinám koupil kvůli tomu, abych měl kryty a neměl reuma v kolenou z motorky jako měl on. Chybí jen, ale opravdu jen peníze. Tak se zatím jen těším, že jednou to svoje SHčko vyměním za tuhle elektriku.Takže

CR500 (142) napsal 01.11.2018 v 10:11+3

Zrovna elektromotor pro skutr (narozdil od motorky) mi prijde uplne v poho. U skutru se preci nehledi na vykon a hmotnost. Navic typicka dobra elektro akcelerace z nuly se specialne pro skutr fakt hodi. Dali to i do legendarniho pekneho kabat a "cele" to delaji v CR tak pro ne. Jen teda tu cenu to chce doladit

Littlekiller (16) napsal 01.11.2018 v 09:54

Když už vlastní značku ČZ a chtějí oživit legendární prase, tak mohli nechat i samonosnou konstrukci, díky které byl ten stroj unikátní (stejně, jako si na tom zakládá třeba Vespa). Tohle je jen předražený obyčejný skútr v hezkém pozlátku. Toť můj názor.

Žabinátor (69) napsal 01.11.2018 v 09:28+3

Normálně elektro vůbec nemusím, tady se mi to ale čistě jako stylovka do města hodně líbí. Ze srandy jsem si zkusil konfigurátor na stránkách výrobce a ouha, 350 kaprů za skůtr?!? Trochu úlet...

Mamola29 (1054) napsal 01.11.2018 v 09:27

A kde to má součástku na vydávání zvuku ?? Hádejte, co bude mít za 50 let větší hodnotu, starý dobrý Prase nebo tahle tramvaj ? Ale nechci hanit, pracujte kluci

Borntobewild (5) napsal 01.11.2018 v 08:51+1

Tak mě absolutně nevadí, že je to na elektřinu, naopak. Vůbec mi nevadí že s tím přišel Angličan.
Ale nevidím jediný důvod, proč dávat takové prachy zrovna za tohle? V čem má výhodu oproti efektivněji vyráběným a tím pádem levnějším a technicky vyspělejším strojům?
Že se to tváří jako retro? Že to bude mít jednou hodnotu díky malému objemu výroby?

mira592 (35) napsal 01.11.2018 v 08:50+4

Přeji výrobci, aby si to našlo svoji cílovou skupinu.

tahač (-5) napsal 01.11.2018 v 08:40-1+1

No tak to je absolutně jasný - odladí specifikace materiálu a součástek a vypracují přesný výrobní postup a pak to přesunou celý do Číny...




TOPlist