Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nejel sem na žádný týhle novince ,jenom seděl,ale vim že i když má MTS Enduro moc širokej pas a nedá se na ní moc vestoje a Monster je už takovej posezem vyklidněnej,tak by mi nevadilo mít teď jednu z nich v garáži
Ja bych si hrozne rad POUZE zdarma pojezdil, motorky jsou to krasny...temer jako vsechny nove...ostatni...
Ale pri otevreni penezenky zjistuju, ze je vubec nepotrebuju ..
Super, že Ducati stále rozděluje lidi na dva "nesmiřitelné" tábory. Nemyslím si, že tomu bylo někdy v historii jinak. To znamená, že dělají svou práci dobře.
Novej Monster nevypadá zle, ale už je to zadeklovaný plastama jak japonec, chladič, palivový mapy, 8 režimů trakce Už se těším až o víkendu provětrám 695, nemá tolik výkonu a elektroniky, ale o to má víc jednoduchosti a krásy.
Článek jsem nečetl, jen jsem problikal fotky a jsou to, myslím, hezký motorky, teda až na toho Diavela, i když tam se podezřívám z toho, že mi podvědomí zakazuje, aby se mi líbily stroje za takovej ranec, protože kdyby jo a ještě bych to začal nedejbože chtít, tak by mi musela prasknout hlava...
Velkou porci v tom náhledu na Ducati "kdysi" a "dneska" hraje aspoň u mě nostalgie, protože si vybavuju, jak mi máma na školní pobyt v Itálii půjčila foťák a k tomu dva filmy a když se pak rodina sešla, aby se podívala, jak vypadá to móře, na půlce fotek byl místo panoramat žlutej šestkovej monster ze všech možnejch úhlů, se kterým u kempu zastavil nějakej taloš na kafe... Tyhlety, byť nenaplněný lásky z hlavy nevymažu a těžko tomu něco může konkurovat. Mějte se, P.
Ty motorky nejsou osklivy, jsou dokonce moc hezky. Jen proste v sobe nemaji uz to NECO, co mely driv. Takova je doba Vsechno se unifikuje a myslim ze kdyz by na to cloveka posadili se zavrenyma ocima a nerekli co to je za znacku, mozna by to ani nepoznal. Dnesni Ducati ma rozhodne bliz k japoncum nez driv. Je jen otazka jestli to je dobre nebo spatne. Ducati jde rok od roku nahoru, prodava se vic a vic, takze pro fabriku to asi spatne nebude
Dnes se proste delaji motorky pro vsechny, ne jen pro toho kdo je opravdu dokaze zvladat, ocenit a prizpusobit se jim, tak uz si lidi zvyknete
První Monstery- nádherný mašiny s osobytým italským designem. CO JE PRO BOHA TODLE? V Ducati oslepli a očividně přišli i o hmat. Asi to funguje ale proč se mám poblít vždycky když na ulici potkám Ducatku?
Ten posaz na tom x-diavelu, to je jak když řidič sral a vystřelili ho i se záchodem z praku. Ani zadarmo, natož za ty hříšný prachy. Multistrada i Monster
Nejel sem na žádný týhle novince ,jenom seděl,ale vim že i když má MTS Enduro moc širokej pas a nedá se na ní moc vestoje a Monster je už takovej posezem vyklidněnej,tak by mi nevadilo mít teď jednu z nich v garáži
Ducati super Stále sa vylepšuje, či už samotný model alebo pribúdajú nové modely..., ale kde je konečne nový Streetfigter??? asi najprv bude XMonster
Ja bych si hrozne rad POUZE zdarma pojezdil, motorky jsou to krasny...temer jako vsechny nove...ostatni...
Ale pri otevreni penezenky zjistuju, ze je vubec nepotrebuju ..
sramis> Tak všeobecně Ducati jako značka.
Jako vždy,Multikráva až na ten divný předek.Ale s tím mám problém od prvního modelu...
Za mě krásný motorky, všechny tři, i to pojízdný křeslo vypadá zajímavě :)
Jsou to hezký a suprovy mašiny ale stejně se mi nejvíc líbí prví monstery. Jejich jednoduchý design u mě pořád vede
dejavue> Tim myslis rozdeleni Ducati jezdcu na "nova uz me nebere" a "novou snesu"?
Jó dobrý to bylo projeli jsme Hyperstradu
Super, že Ducati stále rozděluje lidi na dva "nesmiřitelné" tábory. Nemyslím si, že tomu bylo někdy v historii jinak. To znamená, že dělají svou práci dobře.
Az ja si (opet) budu kupovat Ducati, doufam ze najdu krasnej kousek S4R...
Novej Monster nevypadá zle, ale už je to zadeklovaný plastama jak japonec, chladič, palivový mapy, 8 režimů trakce Už se těším až o víkendu provětrám 695, nemá tolik výkonu a elektroniky, ale o to má víc jednoduchosti a krásy.
Článek jsem nečetl, jen jsem problikal fotky a jsou to, myslím, hezký motorky, teda až na toho Diavela, i když tam se podezřívám z toho, že mi podvědomí zakazuje, aby se mi líbily stroje za takovej ranec, protože kdyby jo a ještě bych to začal nedejbože chtít, tak by mi musela prasknout hlava...
Velkou porci v tom náhledu na Ducati "kdysi" a "dneska" hraje aspoň u mě nostalgie, protože si vybavuju, jak mi máma na školní pobyt v Itálii půjčila foťák a k tomu dva filmy a když se pak rodina sešla, aby se podívala, jak vypadá to móře, na půlce fotek byl místo panoramat žlutej šestkovej monster ze všech možnejch úhlů, se kterým u kempu zastavil nějakej taloš na kafe... Tyhlety, byť nenaplněný lásky z hlavy nevymažu a těžko tomu něco může konkurovat. Mějte se, P.
Ty motorky nejsou osklivy, jsou dokonce moc hezky. Jen proste v sobe nemaji uz to NECO, co mely driv. Takova je doba Vsechno se unifikuje a myslim ze kdyz by na to cloveka posadili se zavrenyma ocima a nerekli co to je za znacku, mozna by to ani nepoznal. Dnesni Ducati ma rozhodne bliz k japoncum nez driv. Je jen otazka jestli to je dobre nebo spatne. Ducati jde rok od roku nahoru, prodava se vic a vic, takze pro fabriku to asi spatne nebude
Dnes se proste delaji motorky pro vsechny, ne jen pro toho kdo je opravdu dokaze zvladat, ocenit a prizpusobit se jim, tak uz si lidi zvyknete
První Monstery- nádherný mašiny s osobytým italským designem. CO JE PRO BOHA TODLE? V Ducati oslepli a očividně přišli i o hmat. Asi to funguje ale proč se mám poblít vždycky když na ulici potkám Ducatku?
Ten posaz na tom x-diavelu, to je jak když řidič sral a vystřelili ho i se záchodem z praku. Ani zadarmo, natož za ty hříšný prachy. Multistrada i Monster
Rychly vycuc...MULTISTRADA hotove, vyrizene!
Ten 1200 eRkový Monster... Ale nic pro mě.