husqvarna_svartpilen_801_2




Ducati den 2010

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZKOPEC (0) napsal 28.09.2010 v 10:24

Tak zas příští rok kluci! udělejte si to zase v Mostě ať je to co nejdál od východního cípu země. čus

Morb... (0) napsal 05.06.2010 v 08:13

Pete Biggy - zadny pekklo? ale vsak se to tvari jak z pekla... cece nemel ty jsi zapnutej mod do deste? blba otazka ale kazdej kdo na tom jel rika ze je to peklo. a nebo mas doma inci raketu :)

tom@s-#67 (40) napsal 03.06.2010 v 22:17

-Maras-
všechno by mělo být tady
//www.ducati-czech.cz/

tom@s-#67 (40) napsal 03.06.2010 v 22:16

desdro
musíš poslat pošťouchnutí veronice p.

-Maras- (0) napsal 03.06.2010 v 21:59

Super článek . Kolik stojí účast na takové to akci a jaké jsou podmínky?

.Padre. (76) napsal 03.06.2010 v 21:24

Článek super, fotky jsou krásné. Je vidět, že se toho ani David Bodlák na tom Streetu nebál a dával tomu slušnou čočku
Nicméně nejvíce mě dojal borec na červené Duc. 1098s v černé kombinéze (foto č.53) s tím, jak má prázdnou zadní gumu

Pete-Biggy (15) napsal 03.06.2010 v 19:45

Opravdu hezky napsaný článek. Kamarádský přístup podělit se o fajn prožitý den, navíc s minitestíkem s osobním, nýbrž nikomu nevnucujícím názorem. Nic ve stylu "tak jsem to voroštoval, jede to hrubě, ale stejně mi tam po chvíli ty ňjůtnmetry a kilowajty chyběly"...
Ale v souvislosti s tím minitestíkem bych chtěl taky přidat svůj názor do placu a zároveň tak trochu odpovědět kolegovi Buteovi:
Na Dukovi jsem ještě neměl možnost se svézt, ale shodou okolností jsem si v pátek v rámci Ducati Demo jízd sjel na Streetfighterovi. Ne, že bych o něm uvažoval, vůbec se mi nelíbí, jel jsem tam hlavně kvůli nové Multisrandě, ale když už jsem tam byl...No ale k věci; Street mě absolutně neoslovil. Přišel mi jak pro prcky, pravé patě vadil kryt laufů, místo na stupačkách jsem měl nohy na jejich koncích resp. těch kuličkách. Ovladače jak z Lega, hlavně ten na blinkry. Jezdit tak o další půlhoďku po městě déle, mám na pravém palci rukavice díru. No a k tomu tolik diskutovanému a obávanému motoru. Dost chabá odezva na plyn, a ani po rozhoupání se bych neřekl, že se konalo bůhvíjaké "bojímpeklo". No prostě mě tato motorka zklamala a zcela nezaujatě musím konstatovat, že TNTéčku nesahá ani po chladič Nikomu to nevnucuji, samotnému se mi stýská po 2V. A možná, že na testovacích jízdách na dromu bych měl na něj zase trošku jiný pohled, ale nevěřím, že by se to až tak markatně otočilo. Prostě co jezdec, to jiný názor.
Přeji hezký večer

desdro (0) napsal 03.06.2010 v 17:47

Super počítaníčko (to iba čeština má také výrazy)
a pekné video.
Kedy bude článok-test "Streeta"?

Rookie (18) napsal 03.06.2010 v 15:49

Obsah nedokážu posoudit, ale co se formy týče, veliká chvála autorovi textu, za krásnou mateřštinu.

Buteo (0) napsal 03.06.2010 v 14:38

...a nejhezčí Italka TnT 1130 od Benelli
Super porovnání (testem to asi nazvat nelze) Duka a Streetfightera. Samotnýho (jako majitele TnT) by mě zajímalo, jak by Benellka při tomto porovnání uspěla. Na pár motorkách jsem jezdil, ale s Dukem ani Streetem jsem bohužel ještě neměl tu čest.

tom@s-#67 (40) napsal 03.06.2010 v 11:17

dobře nastavit motorku není záležitost na minutu se šroubovákem a jedno vyjetí na okruh.
kromě toho nepřichází v úvahu začít si na sebe štelovat půjčenou motorku určenou pro zkušební jízdy kohokoli - to se týká 1198.
a stejné je to s ktm. na téhle jsem seděl poprvé právě v mostě a jel jsem jen jednou.
takže co na to říct - nestěžuju si, jen konstatuju, že se mně na 848 jezdilo líp. nic víc, nic míň.
a zbytečný úvahy? kdybych byl přesvědčený o tom, že motorka stojí za starou belu a s podvozkem se nedá nic dělat, napíšu to.
tady si ale myslím, že náprava je záležitostí několikerého naklikání a několika zkušebních vyjetí na dráhu ... takže to taky napíšu
tak asi tak

JlRka (26) napsal 03.06.2010 v 10:52

Pěkné počtení, pěkné fotky díky za minitestík.

Ale udivuje mě, proč si ve spoustě testů autoři stěžují na špatně nastavený podvozek (tady 1198, dokonce vlastní duke). Skoro se nabízí otázka - K čemu nastavitelný podvozek vlastně je, když ani zkušený jezdec a amatérský závodník si jej nenastaví. Trochu zbytečné úvahy o tom, jaké by to mohlo být, kdyby to bývalo bylo nastavené...

sramis (95) napsal 03.06.2010 v 10:05

Musím souhlasit to počasí bylo fakt k neuvěření.. Akce super..

drippera (32) napsal 03.06.2010 v 09:21

Moc pěkný článek. Krásný minitestík, pěkné pokoukáníčko. Na tohle bych se moh dívat donekonečna. Podařený fotky. škoda, že to bylo tak daleko, do Brna bych určitě dorazil. Tak snad příště.




TOPlist