Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to dobrej návrh! dělám taky ZČU (uplně to samý, takže zdravim Ondru) v Plzni. Uvědomte si, že semestrální práce neni diplomová práce, nemáte žádného odborného konzultanta a nikdo vám s tim nepomáhá, to všechno děláte se všemi ostatními předměty (takže času taky moc neni), nejezdíte po fabrikách, kde vám radí co a jak.. Myslim že jako nápad je to dobrý, a že jako konečná diplomka by se to dalo rozvézt a podložit výpočty a simulacemi, jen je otázkou s kym spolupracovat, myslim že v jawě toho nevědí o moc víc , ale dala by se navrnout důkladně jen některá část motocyklu a konzultovat s příslušnými odborníky i když nebudou zrovna z motocyklového průmyslu. Jinak návrh se mi líbí a je jasný, že tak jak je by moc funkční nebyl, ale je to jen jakási vize, která by se mohla s pomocí dopracovat
Zvláštní, nedávno jsem o tom četl článek a bylo to naopak, proto jsem si myslel, a nadále i myslím, že trubkový rám je složitější...<br />
Jde o přesnost, která se u odlitku moc řešit nemusí... Uznávám, že formy budou nemalá investice, ale samotná hromadná výroba mi přijde levnější, než hromadná výroba rámů trubkových..
<br />
Designově zajímavý počin, ale s tím rámem si dovolím nesouhlasit! <br />
<br />
Trubkový, příhradový rám ála Ducati je na výrobu mnohem dražší, než hliníkový odlitek všech ostatních výrobců... Začíná to složitějším návrhem, následnou přípravou k výrobě a výroba samotná je mnohem nákladnější a časově delší, než hliníkový odlitek! <br />
<br />
Jestli to není pravda, tak prosím v čem?!
XXX: Jasny je akorat to, ze neumis cesky.<br />
Myslel jsem, ze je to student prvniho rocniku, ta prace mi pripada dost slaba a na 5.rocnik vyslovene osizena.
Zajimavej pocin, urcite chvalihodnej, ale od studenta 5. rocniku univerzity bych cekal vetsi prehled a hlavne smysl pro realitu, tohle je bohuzel pouze prace zacinajiciho designera s lehkym prehledem o technice, obsazene informace mi pripadaj jak ziskany od kamaradu z internetovyho fora ...<br />
<br />
Co ten tachometr?? To snad autor nemuze myslet vazne ... <br />
<br />
A kluzaky predni vidlice stejne tlusty jako cela vidlice? <br />
<br />
Ale po mensich upravach by z toho mohla bejt uplne jina, pouzitelna motorka <br />
<br />
Ale jinak jako dobry, dalsi pokus nebo prepracovani by mohlo vyjit.
Ve vypoctu rozlozeni vahy na motocyklu se uvadi 200 kg (2 osoby na sedadlo), dale pak autor pise, ze se jedna o jednomistny sportovni motocykl. Umisteni vyfuku mi pripada nebezpecne, rekl bych tak na popaleni jezdce. Jako koncept pekne, ale myslim, ze hodne vzdalene skutecne motorce.
No ono se to lehce kritizuje ale tezko vymysli jen se mi libi ten ohadnuty hluk 100Db jinak mi to pripomina davno zapomenuty koncept od Sachs.Mozna trochu obslehnutej...
Už od pohledu je to ergonomicky nepoužitelný, na sedátko se vleze možná tak dítě a už vůbec nebude moct měnit polohu. Při zalehnutí budu mít bradu položenou seshora na plexi.<br />
Výfuk se mě celkem líbí, i když je celkem samoúčelnej
Mne se nelíbí.
Je to dobrej návrh! dělám taky ZČU (uplně to samý, takže zdravim Ondru) v Plzni. Uvědomte si, že semestrální práce neni diplomová práce, nemáte žádného odborného konzultanta a nikdo vám s tim nepomáhá, to všechno děláte se všemi ostatními předměty (takže času taky moc neni), nejezdíte po fabrikách, kde vám radí co a jak.. Myslim že jako nápad je to dobrý, a že jako konečná diplomka by se to dalo rozvézt a podložit výpočty a simulacemi, jen je otázkou s kym spolupracovat, myslim že v jawě toho nevědí o moc víc , ale dala by se navrnout důkladně jen některá část motocyklu a konzultovat s příslušnými odborníky i když nebudou zrovna z motocyklového průmyslu. Jinak návrh se mi líbí a je jasný, že tak jak je by moc funkční nebyl, ale je to jen jakási vize, která by se mohla s pomocí dopracovat
Takové machry potřebujeme, jen tak dále
Zvláštní, nedávno jsem o tom četl článek a bylo to naopak, proto jsem si myslel, a nadále i myslím, že trubkový rám je složitější...<br />
Jde o přesnost, která se u odlitku moc řešit nemusí... Uznávám, že formy budou nemalá investice, ale samotná hromadná výroba mi přijde levnější, než hromadná výroba rámů trubkových..
<br />
Designově zajímavý počin, ale s tím rámem si dovolím nesouhlasit! <br />
<br />
Trubkový, příhradový rám ála Ducati je na výrobu mnohem dražší, než hliníkový odlitek všech ostatních výrobců... Začíná to složitějším návrhem, následnou přípravou k výrobě a výroba samotná je mnohem nákladnější a časově delší, než hliníkový odlitek! <br />
<br />
Jestli to není pravda, tak prosím v čem?!
Jawa po konceptu sáhne, vyladí motor na 165 PS v základu a natrhne světu prdel tak, jako za dob Franty Šťastnýho. Jo, kdyby to nebyl jen sen...
XXX: Jasny je akorat to, ze neumis cesky.<br />
Myslel jsem, ze je to student prvniho rocniku, ta prace mi pripada dost slaba a na 5.rocnik vyslovene osizena.
Zajimavej pocin, urcite chvalihodnej, ale od studenta 5. rocniku univerzity bych cekal vetsi prehled a hlavne smysl pro realitu, tohle je bohuzel pouze prace zacinajiciho designera s lehkym prehledem o technice, obsazene informace mi pripadaj jak ziskany od kamaradu z internetovyho fora ...<br />
<br />
Co ten tachometr?? To snad autor nemuze myslet vazne ... <br />
<br />
A kluzaky predni vidlice stejne tlusty jako cela vidlice? <br />
<br />
Ale po mensich upravach by z toho mohla bejt uplne jina, pouzitelna motorka <br />
<br />
Ale jinak jako dobry, dalsi pokus nebo prepracovani by mohlo vyjit.
Tohle jako semestralka? Super a respect.
Ten tachometr s integrovanym otáčkoměrem i rychloměrem je skvělej nápad, zdá se mi to nebo to ještě nebylo k vidění?
Ve vypoctu rozlozeni vahy na motocyklu se uvadi 200 kg (2 osoby na sedadlo), dale pak autor pise, ze se jedna o jednomistny sportovni motocykl. Umisteni vyfuku mi pripada nebezpecne, rekl bych tak na popaleni jezdce. Jako koncept pekne, ale myslim, ze hodne vzdalene skutecne motorce.
No ono se to lehce kritizuje ale tezko vymysli jen se mi libi ten ohadnuty hluk 100Db jinak mi to pripomina davno zapomenuty koncept od Sachs.Mozna trochu obslehnutej...
Už od pohledu je to ergonomicky nepoužitelný, na sedátko se vleze možná tak dítě a už vůbec nebude moct měnit polohu. Při zalehnutí budu mít bradu položenou seshora na plexi.<br />
Výfuk se mě celkem líbí, i když je celkem samoúčelnej
Supr,jen bys tam měl hodit 1200cmm at může brázdit okruhy v Superbikách
Ondřej namaloval pěknou motorku.<br />
K čemu přesně jsou semestrální práce všeobecně určeny?<br />
t595