globalmoto_duben_nolan




Cesta do mozku KTM: návštěva v R&D

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dr.X.ray (1) napsal 02.02.2016 v 23:38

Jen tak dál, kluci oranžový, Matighofenští.
V Hondě, Suzině, Jamaze i Kawě už začínají hromadně páchat harakiri.

TomanPCM (4) napsal 31.01.2016 v 17:33

z toho kablu ide strach

bulldogbiker (-3) napsal 31.01.2016 v 11:41-3+3

Hmmm po nástupu nové Hondy afrika twin KTM přijde o velkou část zákazníků

jean192 (153) napsal 29.01.2016 v 10:37

Podľa mňa nie vývojár (za čo už len ten chudák môže?), ale marketingové a PR oddelenie.

hrochi (155) napsal 29.01.2016 v 09:55+1

jean192: Máš recht, nakonec je na vině stejně vývojář. Nakonec, kdyby to ABS nevymysleli, těžko by nám ho mohl Brusel vnutit (skoro) všude. Já bych do terenu sundal i blinkry, baterku a starter. Do základu stačí světlo přední, zadní, brzdové, 10dkg drátu a zapalování ať má radši svůj vlastí okruh. Motor testovat na minimálně 1000 hodin a je z toho zase enduro od slova endurance = odolnost, vytrvalost.

jean192 (153) napsal 29.01.2016 v 06:59

Hrochi, eu zatiaľ chce len ABS, proti ktorému nič nemám. Ale kto reálne potrebuje tri palivové mapy, elektronické tlmiče, trakčné kontroly ...

Nagron (3) napsal 28.01.2016 v 22:55

hrochi: Bohužel neválí, taky bych nějakou bral, ale počítají přesně Jinak jsem na vlastní oči viděl když je vykládali z kontejneru jak hned to Made in India přelepovali Made in Austria

hrochi (155) napsal 28.01.2016 v 22:31

Nagron: A neválí se jim tam už někde 390 enduro nebo adventure? Vlastně ty budou z Indie, ale ten motor se jim v R&D povedl.

Clint. (76) napsal 28.01.2016 v 22:14-1+1

pěkný článek,stačilo by mi v takový fabrice uklízet,to bych bouchal i přesčasy

Nagron (3) napsal 28.01.2016 v 22:13

Jezdím je tam tak 2x do měsíce nakládat a přál bych všem to množství motorek vidět!!! Nakládám úplně všechno od malých padesátek až po nový 1290 nebo RC8.

hrochi (155) napsal 28.01.2016 v 22:02

jean192: lid si to nežádá, ale v Bruselu vědí nejlíp, jaká kurvítka lid nutně potřebuje ...
olha: hm, akorát v Číně jim na to stačí jedna kopírovací fréza ...

Škoda, že ty off netestují alespoň na 1000 hodin. Sto hodin je na 4t dost prd. To je 14dní na dakaru a pak vyhodit. Dřív to byly 3 výměny oleje - dnes generálka motoru. Chápal bych to u 2t.

Zedsdead (293) napsal 28.01.2016 v 20:14

Supr reportáž, dík!
Kéž bychom v naší malé republice taky jednou něco takového měli..
KTM go-go!

olha (4) napsal 28.01.2016 v 19:44

Přesně jak to napsal ullw. Tohle je normál, to je všude.

banda1250 (30) napsal 28.01.2016 v 17:19

Hezký,chtěl bych tam pracovat

ullw (-277) napsal 28.01.2016 v 17:19-1+1

pěkná fabrika,pěkný článek,ale ktm na japonce stačit nebude!

Pjercak (48) napsal 28.01.2016 v 15:52

fajn clanek
ten kabelový svazek bych malem neveril... maras tolik kurvitek...

chooki (100) napsal 28.01.2016 v 14:00

absolutne perfektny clanok :) Hned idem zdielat na nas KTM Facebook :)

jean192 (153) napsal 28.01.2016 v 10:53

Avatour, presne, tiež som na to čumel. Ale když lid to žádá...

seikos (975) napsal 28.01.2016 v 09:21+1

Já si myslím, že pohled do R&D jakékoliv motocyklové fabriky je pro běžného motofandu technický svátek. A je úplně fuk, jestli je ta fabrika oranžová, zelená, červená, nebo černá. Škoda že není v reportáži návštěva v sesterské WP, která sídlí hned vedle. Dělají se tam výfuky a podvozky. Což je u KTM docela klíčová komponenta. Skvělý článek

SuperSic58 (1307) napsal 28.01.2016 v 09:14-2

Bejt taková fabrika u nás, tk už je dávno rozkradená...

kokonhead (28) napsal 28.01.2016 v 08:54+2

Naivne si preji, aby ten mensi svazek byl do noveho Duka...

avatour (33) napsal 28.01.2016 v 07:47+5

Ta fotka s tema kabelama ma potencial spis vydesit nez ohromit.




TOPlist