Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Myslím že Borile přesně ví kam motorku směřuje. Držák na pilu je nosič na zbraň a khaki barva je tam také z nějakého důvodu. Armáda přesně něco takového potrebuje. Evropskou lehkou motorku, s minimalni spotřebou, s jednoduchou technikou.
Doufám, že se povede tento kousek redakci i otestovat. Z obrázků na mě čiší lehkost a obratnost stroje, což zároveň vyvolává pocit velké zábavy. Zároveň ty originální rámy a závěs na vlek nebýt té ceny tak do toho jdu! Jenomže za kilo bych raději pořídil pracovní čtyřkolu, což myslím, že bude mít větší užitnou hodnotu. Jinak myslím, že výrobce přesně věděl co chce a že se mu to povedlo na výbornou
Tuhle firmičku sleduji už léta.Jdou svou cestou.Něco takovýho bych bral,ale toto je spíš zklamání.Ty dvě světla jsou příšerně nabastlený.Ale hmotnost všech jejich motorek je neskutečná a svezení je asi zážitek.
2stroke - mrkni na tohle video. Já myslím že to přeci jen vymysleli v Itálii. Nabízejí k tomu i držák na motorovou pilu //www.youtube.com/watch?v=S1jD4l9uCiM
Čínská technika zabalená v pseudoitalském designu, hmmm, to se fakt vyplatí ...a rám mají nastříkaný hodně kvalitní barvou, na jedné fotce se z úchytu motoru krásně odlupuje barva až na kov ...na ofiko stránkách jsem cenu nikde nenašel, no asi jsem ji spíše přehlédl, ale pokud opravdu stojí těch 117 000 - no co na to říct - kdyby to prodával Zongshen (či jak se ta pseudoznačka jmenuje), tak by to stálo asi tak 50 000, tak na to nalepili značku Borile - čili že to má evokovat italský původ, a ejhle stojí to 117 000
Mě se to docela líbí docela i o podobný motorce uvažuju, ale za ty prachy mi asi přijde rozumější Honda CRF250L. Desing proti týhle italce je samozřejmě někde jinde, ale Honda mi přijde jako jistota.
dobrý den koment se nesathuje k motu ( jáký máte názor na ZNAČKU YAMAHA ?
Italofil, to néé, nosič bazuky už dodáva Vespa //www.users.globalnet.co.uk/~fhs/images/vespa-bazooka.jpg
Něco podobnýho si postavil můj 14ti letý brácha v kůlně...Na první pohled to tak opravdu vypadá...Nic,moc za ty prachy...
seikos: ano a v příplatkové verzi bude i postranní vozík s rampou na kaťuše
a všimli jste se,že je to obutý do Mitasek ?
Myslím že Borile přesně ví kam motorku směřuje. Držák na pilu je nosič na zbraň a khaki barva je tam také z nějakého důvodu. Armáda přesně něco takového potrebuje. Evropskou lehkou motorku, s minimalni spotřebou, s jednoduchou technikou.
Na 100% bych se na tom chtěl projet
Světla vyhodit
Kdyby to nestalo takovej balik tak uz jednu objednavam na rozvoz pizzy a rovnou poradny zivotni pojisteni.
To stou červenou nádrží je nádhera.
Tohle je takovej kočkopes, ale ty předchozí ramblery, scramblery a café, to je parádka, škoda, že se nedostali do sériové výroby
Ešte tak ten cafe racer si viem ako tak predstaviť, to ostatne je ozaj divnééééé...
Doufám, že se povede tento kousek redakci i otestovat. Z obrázků na mě čiší lehkost a obratnost stroje, což zároveň vyvolává pocit velké zábavy. Zároveň ty originální rámy a závěs na vlek nebýt té ceny tak do toho jdu! Jenomže za kilo bych raději pořídil pracovní čtyřkolu, což myslím, že bude mít větší užitnou hodnotu. Jinak myslím, že výrobce přesně věděl co chce a že se mu to povedlo na výbornou
Tuhle firmičku sleduji už léta.Jdou svou cestou.Něco takovýho bych bral,ale toto je spíš zklamání.Ty dvě světla jsou příšerně nabastlený.Ale hmotnost všech jejich motorek je neskutečná a svezení je asi zážitek.
Za 30 000 do práce dobrý, jinak na nic.
Ducati dodává pouze díly motoru. Válec, hlava, Desmo ... Kliková skříň už bude někoho jiného.
Do toho Scrambleru dodává motor Ducati, je to vzducháč jednoválec s DESMEM se vstřikováním Weber- Marelli.
2stroke - mrkni na tohle video. Já myslím že to přeci jen vymysleli v Itálii. Nabízejí k tomu i držák na motorovou pilu //www.youtube.com/watch?v=S1jD4l9uCiM
Vypada jako E.T. :)
Čínská technika zabalená v pseudoitalském designu, hmmm, to se fakt vyplatí ...a rám mají nastříkaný hodně kvalitní barvou, na jedné fotce se z úchytu motoru krásně odlupuje barva až na kov ...na ofiko stránkách jsem cenu nikde nenašel, no asi jsem ji spíše přehlédl, ale pokud opravdu stojí těch 117 000 - no co na to říct - kdyby to prodával Zongshen (či jak se ta pseudoznačka jmenuje), tak by to stálo asi tak 50 000, tak na to nalepili značku Borile - čili že to má evokovat italský původ, a ejhle stojí to 117 000
Jdu si pro špejli. Musím vyšťourat zvratky z klávesnice. Přitom některé starší modely jsou luxusní!!!
tak koukám,že i přední brzda a pumpa přední brzdy je stejná jak na mý motce a karburátor je taky čína.
za co chtějí tolik peněz?
hurrican - aha, pardon . Ten Scrembler je fakt pěknej.
Ducati Scrambler stále žije
//www.borile.it/gb_b450.html
to je ale divna vec:D
v jednoduchosti je krasa
panTerek - dělají nádherného Scremblera 500, je na začátku článku i jeho obrázek
117000Kč?
hurrican> tak zrovna u téhle Borilky jsem žádný elegantní italský design nenašel . A není to náhodou taky 250?
ta je tak vošklivá,až je pěkná!
mmch i můj Kentus má motor Zongshen...(ale stál třetinu peněz...)
Mě se to docela líbí docela i o podobný motorce uvažuju, ale za ty prachy mi asi přijde rozumější Honda CRF250L. Desing proti týhle italce je samozřejmě někde jinde, ale Honda mi přijde jako jistota.