yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
steve2 (103) napsal 25.04.2018 v 10:11

Hmm, no motorky co jedou a jsou teď v kurzu. Ani nevím proč.

Mig_35 (345) napsal 24.04.2018 v 23:24-2

a ještě by ti měl někdo vysvětlit pravopis... ale na to už se necítím:/

JohnyLuka (35) napsal 24.04.2018 v 22:56

Fakt me bavi kdyz jednou za cas napisu v nejake diskuzi pocity z nejake motorky na ktere jsem jel a nekdo me zacne presvedsovat ze se motorka nebo nejaka jeji cast tak nechova asi me teda pri jizde totalne opousteji smysly,jeste ze se najde vzdycky nekdo kdo my rekne jaka motorka opravdu je

Jacob82 (142) napsal 24.04.2018 v 20:03

Ještě jedna věc, zvláštní komentář k CEvolution - kdo to nevyzkouší - neví. Je to bomba! Taková palba, to jsem fakt nečekal. Chová se to dost jako větší skútr, ale jede to jak ďas. Kdyby to bylo moje, jezdil bych na tom asi jen v režimu ECO-PRO, protože to úplně stačí ale ten režim Dynamic je fakt mazec.. Neni to na vysoký rychlosti, ale "Béčkařům" bych to snad ani nedovolil jezdit. Ta rekuperace brzdí jak čert a zrychlení je fakt návykové. Už se těšim na "the electric age"...! Doporučuji vyzkoušet než nad tim vyřknete soudy..

Jacob82 (142) napsal 24.04.2018 v 19:56

Ahoj, já měl to štěstí, že jsem v Kozovazech "vypomáhal" a měl možnost si projet skoro všechny kousky a musím říci, že to byl splněný sen. G310GS má skutečně ze začátku takový mdlý nástup přední brzdy ale brzdí skvěle, jen je třeba za to více brát. Jinak supr jako první endurko! Mě z těch dvou "prcků" více oslovilo G310R, které bych řekl, že rozhodně předčí svojí cenovku a opět zvažuji koupi Z boxerů jsem jel na většině motorkách a z RnineTček mě nejvíce osolovil ten kousek bez přívlastku, protože byl hodně blízko Puru, ale já prostě rád informace a dva budíky + ukazatel zařazené rychlosti jasně vede. Projev úžasný jen asi mají rády lepší povrchy, bylo tam pár děr kde to bylo dost tvrdý.. Naopak GSo je megapohodlí, všecho vyžehlí. Super display a byl jsem překvapen, jak snadno se s tim jezdí (trochu jsem se bál, že jsem na to malej). Vůbec výbava těch bavců je prostě lahoda! Svezl jsem se také na S1000XR, tak tenhle bike by mě asi zabil. Neskutečná palba! Diskotéka celou trojku a byl to taky jedinej bike u kterýho jsem se bál jet "plnej". Nejvíce mě překvapil K1600 Badger, že se dá s obejvákem jezdit takhle rychle a hbitě jsem fakt nečekal, a jak píše autor, zvukový projev je něco neskutečnýho. Nejdříve piští a pak jako kdyby chtěl vdechnout i mě. Je to takovej Galactic Express, ale nejlépe se mi s tim jelo (kupodivu) pomalu. Super ovladatelnost a člověku ta váha dojde až těsně po zastavení Co bych ale nakonec fakt chtěl domu je (a vážně bych to předem neřekl) R1200RS. To je taková holka pro všechno. Supr výbava, supr svezení, dalo by se na tom jet daleko, ale i do práce, rychle i pomalu, pro radost ale i z nutnosti, prostě cokoliv. Posez akorát, v nastavení Dynamic to jede docela zvostra, v Road zase příjemně.. Člověk se i trochu schová a prostě bych o tom mohl pět ódy další tisíce písmenek.. Jedna věc je mi ale jasná - BMW je prostě top. Vždycky to tak bylo a vždycky to tak bude.. Děkuji!

KaMo_cz (33) napsal 24.04.2018 v 17:27

Mig_35 já ale upozorňoval na hrubku - traťi - kdyby si to ani teď neviděl, tak to je dvojité ť

Mig_35 (345) napsal 24.04.2018 v 16:41-1

Johnyluka: u vzduchace se dalo mluvit o gyroskopickem efektu tak u R nine T bych to chápal, ale u LCčka nic takového už není...
ostatní: je to šunt, nekupujte to, jezdit na tom je čistý masochismus, úplně za trest.
BMW CZ se omlouvá uživateli KaMo že nepripravila zákazníkům mx trať na republikové úrovni:)

JohnyLuka (35) napsal 24.04.2018 v 14:34

hezká akce, měl jsem letos konečně čas se učastnit roadshow v Praze která je následující den a musim říct že jsem si to moc užil,odpoledne několik zájemců odpadlo tak byla možnost se svézt na více strojích něž měl každý dohodnuto. šel jsem tam kvůli 1200 gs, menší modely jsem už několikrát zkoušel a doufal že 1200 bude trochu zábavnější,bohužel je to stejná nuda, ze zvědavosti jsem se svezl na nine-T,které bohužel kromě hezkého vzhledu zákazníkovi asi víc nedá,je to takovej kočkopes,co mě ale totálně uchvátilo je R 1200 R, mám rád když cítim co se pode mnou dějě a věřte že tady se toho děje vážně hodně,dokonce mě i hrozně bavilo jak se motorka pod prdelí zavlní podle toho kterej píst zrovna zabírá /u gs mi to hrozně vadí/ tohle je vážně povedenej a zábavnej stroj

technick (41) napsal 24.04.2018 v 12:48+5

V čem je problém ?

Všichni jsou chytrý, ale znají jen svojí motorku, ta je nejlepší a zbytek stojí za h...

Vážím si firmy BMW za jejich prezentaci a marketing. Vyzkoušet si motorku aniž bys zvažoval její nákup je super Stále je bohužel hodně prodejců, kde vám před koupí neumožní zkušební jízdu.

V Kozovazech jsem se povozil na R 1200 GS a R Nine T.

Technika BMW mě mile překvapila - obzvlášť krásný zvukový projev řady R Nine T a podvozek R 1200 GS.

Takže - přihlaste se - svezte se - pak objektivně hodnoťte, porovnávejte a z jízdy a motorek se radujte, výrobců je hodně, nabídka je široká

JoskaH (444) napsal 24.04.2018 v 10:58

"v zajetí asfaltu i hlíny"...Hotová poezie

deluxa (347) napsal 24.04.2018 v 10:37-1

Akcia asi dobra, nie vzdy je moznost takto si to vyskusat, akurat nevidim ani jedinu motorku ktora by bola vhodna do terenu, tu hlinu by som vyskrtol, alebo doplnil...kto ma rad sebaublizovanie,utrpenie a je zaroven masochysta s 300kg obludou obutou na nejakych ehm "univerzalnych" gumach si urcite uzije Vlastne to je uz taky polovtip, preco chodia GSaci na lahke polne a lesne cesty vzdy aspon vo dvojici? No keby siel solo a niekde sa mu to tam nedajboze vyvrati ,mozu ju tam rovno nechat a zakopat, lebo s nou uz urcite nepohne..

Carcharoth (6) napsal 24.04.2018 v 10:15

Určitě je perfektní, že se dá v případě včasné rezervace svézt na jakémkoliv modelu BMW. Zúčastnil jsem se minulého ročníku v Brně. Dobré také podotknout, že v případě havárie se zavazujete ke spoluúčasti, letos již, 26000 CZK. Na druhou stranu, je malá pravděpodobnost, že se něco stane. Nerozjeli jsme se víc než 70 km/h.

KaMo_cz (33) napsal 24.04.2018 v 09:38-2+1

foto č.9 - mapa testovací TRAŤI
Dál už radši nebudu na bramboráře koukat, nechci si víc poprskat monitor.




TOPlist