husqvarna_svartpilen_801_2




Aprilky a Guzziny v Kořenově: zatáčky kam se podíváš

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Redguy (116) napsal 30.05.2016 v 20:23

Kolena a Guzzi, to je evergreen, obzvlaste vsech hateru tyhle znacky
Mam 188 cm a na 14ce uplne v pohode, prekvapive ale nejvic mista na ty nejmensi, V7.

Vlastne ze vsech modelu byl problem jen na V9, levym kolenem jsem se mlatil o viko, ale to muze byt i proto, ze tam ma na rohu vika takovy chranitko, bez toho by to asi bylo taky v pohode.




Zazi (1006) napsal 30.05.2016 v 15:15

Byl jsem taky.. a jak pise "Tuji", slo o moje prvni seznameni s Aprilii. Prijemne prekvapil Shiver 750, protoze 95koni ve 2V v kombinaci s nizkou vahou je proste cista zabava. Super zvuk, strileni z vyfuku.. Bozi!
Naopak dodnes jsem nejak nezpracoval zazitek z Mana 850: ciste na rezim automat mi chybelo ostrejsi podrazovani a brzdny ucinek motoru, podrazovat nohou -> ok, ale zase zpatky nahoru byl problem, protoze se mi pod radicku nevesla noha (bezna 42).. Nakonec tlacitka na leve ruce +/- se mi zdala jako optimalni reseni.. Kazdopadne diky A-Spiritu za prijemnou akci a prilezitost

seikos (975) napsal 30.05.2016 v 15:07

Apriliars50: a vidíš, já jsem zrovna ten co si myslí že Caponord Rally je lepší než R1200GSW. A rovnou z několika důvodů
HonzaHus: všechny čtrnáctky jsou tak veliké že si kolena neomlátíš

Daryth (11) napsal 30.05.2016 v 14:06

Kdy bude něco podobného na jihu moravy? Tu V7 a Roamera bych rád testnul.

HonzaHus (62) napsal 30.05.2016 v 09:19

Aprilia: Jak na které Guzzi, třeba na Californii si kolena určitě neomlátíš a o spolujezdci, kterej si mimochodem hoví jako na kanapi, ty jako šofér vlastně ani nevíš.
A s výrokem, že Caponord nedosahuje kvalit GS, Adventureru by myslím dost lidí taky nesouhlasilo.

Apriliasr50 (22) napsal 30.05.2016 v 08:25-3+1

Pánové nezlobte se, ale připadá mi to jako placená inzerce. Mám rád obě značky, i jsem pár Aprilií měl, ale napsat o Caponordu "královna silnic" ??? Všichni ví, že nedosahuje kvalit BMW-GS, KTM-Adventurer, Ducati-Multistrada. Navíc stálá chvála na Guzzi i přes to, že má slabé brzdy, trochu větší člověk si omlátí kolena o hlavy válců a to nepočítám, že už nesvezeš spolujezdce. Chápu, že na akci, kterou pořádal importér se asi nesluší moc hanět testovaný materiál, ale přeci jen víc soudnosti bych čekal. Ale musím dodat, že to jsou krásné bajky s charisma, abych jen nekritizoval.

seikos (975) napsal 30.05.2016 v 08:10

petrumr: vis na jake motorce muzes podrazovat pod plynem na hulvata bez spojky? Na pujcene. A ted si predstav ze Audace se celych 2,5 dne nezastavila a kazdych 30 minut mela jineho pilota. A tebe udivuje ze na jedne motorce z tech 11-ti co tam bylo se vyskytla nejaka zavada?
Mimochodem ta zavada byla banalni a motorka byla zass za 40 minut k dispozici az do konce predvadecky.

Tuji (29) napsal 29.05.2016 v 15:55

Tohle bylo moje první seznámení s Aprilií a ani jsem netušil o co přicházím, když takový motorky neznám.

Tuji (29) napsal 29.05.2016 v 15:53

Jo, bylo to v Kořenově hodně dobrý. Mě se strašně líbil Capoonore Rally verze. Je tak pohodlná a obratná, že se tomu nedá věřit.

Největší zážitek bylo Tuono. To je neskutečná záležitost. Síla motoru v kombinaci s fantastickým podvozkem a brzdama nemá konkurenci!

petrumr (-185) napsal 29.05.2016 v 09:28-2+1

překrásně napsaný, prej technická závada a museli jsme na jiný model.

Redguy (116) napsal 28.05.2016 v 22:07

Ucastnil jsem se demo tour v Susici a za me Griso velka parada, akorat ty nohy jsou fakt neprijemne skrceny (188 cm). Motory V9 jsou nejak blbe umisteny, vsichni jsme se na nich mlatili levym lejtkem do palice a to jsme sedeli uprostred sedla, jezdit ve dvou je hodne neprijemny. Pritom na V7 je posez uplne v pohode. Jinak dobra motorka, lepsi se mi zdal bobber, je to takovej malej bracha Audace, Roamer je zas malej bracha Eldorada. Chce to urcite ladaky, motor je hodne utlumenej.
Kdyz uz jsem nakous to Audace, tak to je beze slov, proste dokonalost sama

Gonzo (60) napsal 28.05.2016 v 21:33

tak jina nez 1200 se nevyrabi

Brejlovec (7) napsal 28.05.2016 v 19:36

No jestli to bylo na mně, možná to bylo tím, že jsem sedlal Griso 1200.

Gonzo (60) napsal 28.05.2016 v 18:24

proboha proc to griso porad nekdo demonizuje, je to hodnoucka a citelna motorka. p.s. bremba s pancirem v serii brzdi nadprumerne

Brejlovec (7) napsal 28.05.2016 v 13:25

Taky jsem se účastnil a bylo to výborné s jednou malou vyjímkou.
Jako první Aprilia Shiver. Pro mně poněkud vyšší posez, a znatelný rozdíl mezi turistickým a sport módem. Pak mněla přijít Audace, bohužel pro technické potíže vypadla. Škoda, asi nejvíce se podobá té mojí. Dál California. Velké překvapení. Super pohodlná a ovladatelná. Dovedu si na tom představit stovky a stovky kilometrů naráz. Nakonec Griso. Stroj, který neodpouští. Pokud na ní chce jet někdo ostře, mněl by už něco umět. Slabší brzdy a spoustu adrenalinu.




TOPlist