globalmoto_duben_nolan




Yamaha XJ 650 Maxim bobber

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marty--Mortimer (16) napsal 23.11.2013 v 21:14

//www.motorkari.cz/motorka/?mid=78252
no a todle je XJ 900 Maxim

sirr (55) napsal 30.10.2013 v 13:58

Druh a použití motorky nechám na majiteli, on ví proč jí tak přestavěl ...
Na fotkách je vidět hlavně preciznost a čistota prace dotažená do detailu což se mi líbí!
Máte pravdu, že unás 13 letej kluk přestavbu zvládne, ale jak??? Prase by se stydělo ...

mmme (5) napsal 01.09.2013 v 14:05+1

Mi se to líbí snad nejvíc ze všech přestaveb co jsem viděl. Přesně to kombinuje jednoduchost, neotřelost a finanční nenáročnost kterou si u takových mašin představuju. Snad se k něčemu takovýmu dokopu i já.

richi (1) napsal 01.09.2013 v 13:17

Moc pěkné,i když mnoho obdivu to dle přechozích komentářů nesklidilo... ale kdo nic nedělá - nic nezkazí, že? Sám jsem měl tento typ v podobné úpravě. Jenže to u nás byla "porevoluční divoká 90 léta" a nebyl problém s podobným strojem vyjet...

oldbajker (4) napsal 29.08.2013 v 09:20-1

nejsem moc příznivec takovýchto výtvorů, podle mě zprasili pěknou motorku

kawajawa (12) napsal 27.08.2013 v 16:33-1+1

tohle jsem stavěl v 15 ze starých Jawek, tohle zvládne i to největší kopito

Interceptor (108) napsal 27.08.2013 v 15:41

Je to docela pěkný, ale co je na tom výjímečného??? Nápad nic moc a provedení?? nevidím v tom zkrátka nic extra..

fidlimydli (319) napsal 26.08.2013 v 20:58-2

Sundej blatníky a sedlo, hoď na to nádrž z Čízy a když to uděláš v Americe, bude o tobě psát celý svět. Takové "stavby" dělají u ná 13 letí kluci.

polopost (67) napsal 26.08.2013 v 17:52

"Chrisův bobber je postaven z XJ 650 za 300 dolarů, což je v přepočtu asi 5 800 korun!"
Už někdy v prváku na gymplu při češtině nám učitel říkal, jak je důležitý v novinařině bejt přesnej.
300 dolarů stálo XJ, nebo přestvavba? Z tý věty to není vůbec jasný.
jinak je vidět, že se autor nikdy nepokoušel nic postavit. Protože píše článek o samozřejmý věci. Každej kdo upravuje motorku tímhle stylem počítá s tím, že to bude ultralevný a nakonec do toho cpe víc a víc peněz. Na to se nemusí hledat někde v emerice, ale zná to každej z nás, že taková stavba pak vyjde skoro jak nová motorka.
Ale to si fakt ti kluci postavili první motorku a hned se tim chtěj živit?

sykyweb (6) napsal 26.08.2013 v 17:23

...škoda že neukázali jak "chytře" na tom vypadá průměrně vysoký jezdec

Starane (23) napsal 26.08.2013 v 15:47

Mě se tenhle flattrack vždycky líbil. Tohle vypadá famózně. . Jediné, co mě na tomhle štve, že kdyby si to člověk postavil v Čechách, tak Tě benga pěkně rozeberou:(.

Waci (41) napsal 26.08.2013 v 14:27-1+4

Hmmm... Další úpravci co udělají krásu tím, že sundají a ořežou vše co se dá. V Kalifornii asi použitelný, ale u nás naprosto k ničemu. Leda pověsit nad gauč jako dekoraci. Bez zrcátek, blatníků, blinkrů a s tou "jako" sedačkou na tom musí být opravdu hardcore svezení. Možná do města na burgra a zpět v těch pár dnech kdy nezaprší, ale chtěl bych ho vidět jak by z toho lezl po sto kilometrech jízdy. Asi dostatečně nedokážu ocenit smysl a účel takové úpravy. Raději bych si pořídil od Guzzi Cafe Racera a měl bych potěšení nejen z pohledu na motorku, ale i z jízdy.

xhuty (4) napsal 26.08.2013 v 13:28

kozka: kotouč neubrali, základ je z Yamaha XJ 650 Maxim a ta má ve předu kotouč jen jeden... Yamaha XJ 650 Maxim https://www.google.cz/search?hl=cs&q=yamaha+xj+650+maxim&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch

SLEEPER (1002) napsal 26.08.2013 v 12:07

je to moc pekny...,
ale kde s tim jezdit.

otajs-ZX9R (7) napsal 26.08.2013 v 10:44

Tento styl motek mě nikdy nějak moc nebral Ale todle se jim povedlo! Fakt moc pěkně udělaný

kozka (66) napsal 26.08.2013 v 10:40

Motor vydrží,o to nic, spíš se jim to bude asi blbě zastavovat. Zadní bubnovka je velmi slabá a vepředu tomu ubrali z estetických důvodů jeden kotouč. Jinak dobrý. Bral bych ty zadní tlumiče. Na té mojí už ty původní plní spíš estetickou funkci.




TOPlist