Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Druh a použití motorky nechám na majiteli, on ví proč jí tak přestavěl ...
Na fotkách je vidět hlavně preciznost a čistota prace dotažená do detailu což se mi líbí!
Máte pravdu, že unás 13 letej kluk přestavbu zvládne, ale jak??? Prase by se stydělo ...
Mi se to líbí snad nejvíc ze všech přestaveb co jsem viděl. Přesně to kombinuje jednoduchost, neotřelost a finanční nenáročnost kterou si u takových mašin představuju. Snad se k něčemu takovýmu dokopu i já.
Moc pěkné,i když mnoho obdivu to dle přechozích komentářů nesklidilo... ale kdo nic nedělá - nic nezkazí, že? Sám jsem měl tento typ v podobné úpravě. Jenže to u nás byla "porevoluční divoká 90 léta" a nebyl problém s podobným strojem vyjet...
"Chrisův bobber je postaven z XJ 650 za 300 dolarů, což je v přepočtu asi 5 800 korun!"
Už někdy v prváku na gymplu při češtině nám učitel říkal, jak je důležitý v novinařině bejt přesnej.
300 dolarů stálo XJ, nebo přestvavba? Z tý věty to není vůbec jasný.
jinak je vidět, že se autor nikdy nepokoušel nic postavit. Protože píše článek o samozřejmý věci. Každej kdo upravuje motorku tímhle stylem počítá s tím, že to bude ultralevný a nakonec do toho cpe víc a víc peněz. Na to se nemusí hledat někde v emerice, ale zná to každej z nás, že taková stavba pak vyjde skoro jak nová motorka.
Ale to si fakt ti kluci postavili první motorku a hned se tim chtěj živit?
Mě se tenhle flattrack vždycky líbil. Tohle vypadá famózně. . Jediné, co mě na tomhle štve, že kdyby si to člověk postavil v Čechách, tak Tě benga pěkně rozeberou:(.
Hmmm... Další úpravci co udělají krásu tím, že sundají a ořežou vše co se dá. V Kalifornii asi použitelný, ale u nás naprosto k ničemu. Leda pověsit nad gauč jako dekoraci. Bez zrcátek, blatníků, blinkrů a s tou "jako" sedačkou na tom musí být opravdu hardcore svezení. Možná do města na burgra a zpět v těch pár dnech kdy nezaprší, ale chtěl bych ho vidět jak by z toho lezl po sto kilometrech jízdy. Asi dostatečně nedokážu ocenit smysl a účel takové úpravy. Raději bych si pořídil od Guzzi Cafe Racera a měl bych potěšení nejen z pohledu na motorku, ale i z jízdy.
kozka: kotouč neubrali, základ je z Yamaha XJ 650 Maxim a ta má ve předu kotouč jen jeden... Yamaha XJ 650 Maxim https://www.google.cz/search?hl=cs&q=yamaha+xj+650+maxim&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch
Motor vydrží,o to nic, spíš se jim to bude asi blbě zastavovat. Zadní bubnovka je velmi slabá a vepředu tomu ubrali z estetických důvodů jeden kotouč. Jinak dobrý. Bral bych ty zadní tlumiče. Na té mojí už ty původní plní spíš estetickou funkci.
//www.motorkari.cz/motorka/?mid=78252
no a todle je XJ 900 Maxim
Druh a použití motorky nechám na majiteli, on ví proč jí tak přestavěl ...
Na fotkách je vidět hlavně preciznost a čistota prace dotažená do detailu což se mi líbí!
Máte pravdu, že unás 13 letej kluk přestavbu zvládne, ale jak??? Prase by se stydělo ...
Mi se to líbí snad nejvíc ze všech přestaveb co jsem viděl. Přesně to kombinuje jednoduchost, neotřelost a finanční nenáročnost kterou si u takových mašin představuju. Snad se k něčemu takovýmu dokopu i já.
Moc pěkné,i když mnoho obdivu to dle přechozích komentářů nesklidilo... ale kdo nic nedělá - nic nezkazí, že? Sám jsem měl tento typ v podobné úpravě. Jenže to u nás byla "porevoluční divoká 90 léta" a nebyl problém s podobným strojem vyjet...
nejsem moc příznivec takovýchto výtvorů, podle mě zprasili pěknou motorku
tohle jsem stavěl v 15 ze starých Jawek, tohle zvládne i to největší kopito
Je to docela pěkný, ale co je na tom výjímečného??? Nápad nic moc a provedení?? nevidím v tom zkrátka nic extra..
Sundej blatníky a sedlo, hoď na to nádrž z Čízy a když to uděláš v Americe, bude o tobě psát celý svět. Takové "stavby" dělají u ná 13 letí kluci.
"Chrisův bobber je postaven z XJ 650 za 300 dolarů, což je v přepočtu asi 5 800 korun!"
Už někdy v prváku na gymplu při češtině nám učitel říkal, jak je důležitý v novinařině bejt přesnej.
300 dolarů stálo XJ, nebo přestvavba? Z tý věty to není vůbec jasný.
jinak je vidět, že se autor nikdy nepokoušel nic postavit. Protože píše článek o samozřejmý věci. Každej kdo upravuje motorku tímhle stylem počítá s tím, že to bude ultralevný a nakonec do toho cpe víc a víc peněz. Na to se nemusí hledat někde v emerice, ale zná to každej z nás, že taková stavba pak vyjde skoro jak nová motorka.
Ale to si fakt ti kluci postavili první motorku a hned se tim chtěj živit?
...škoda že neukázali jak "chytře" na tom vypadá průměrně vysoký jezdec
Mě se tenhle flattrack vždycky líbil. Tohle vypadá famózně. . Jediné, co mě na tomhle štve, že kdyby si to člověk postavil v Čechách, tak Tě benga pěkně rozeberou:(.
Hmmm... Další úpravci co udělají krásu tím, že sundají a ořežou vše co se dá. V Kalifornii asi použitelný, ale u nás naprosto k ničemu. Leda pověsit nad gauč jako dekoraci. Bez zrcátek, blatníků, blinkrů a s tou "jako" sedačkou na tom musí být opravdu hardcore svezení. Možná do města na burgra a zpět v těch pár dnech kdy nezaprší, ale chtěl bych ho vidět jak by z toho lezl po sto kilometrech jízdy. Asi dostatečně nedokážu ocenit smysl a účel takové úpravy. Raději bych si pořídil od Guzzi Cafe Racera a měl bych potěšení nejen z pohledu na motorku, ale i z jízdy.
kozka: kotouč neubrali, základ je z Yamaha XJ 650 Maxim a ta má ve předu kotouč jen jeden... Yamaha XJ 650 Maxim https://www.google.cz/search?hl=cs&q=yamaha+xj+650+maxim&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch
je to moc pekny...,
ale kde s tim jezdit.
Tento styl motek mě nikdy nějak moc nebral Ale todle se jim povedlo! Fakt moc pěkně udělaný
Motor vydrží,o to nic, spíš se jim to bude asi blbě zastavovat. Zadní bubnovka je velmi slabá a vepředu tomu ubrali z estetických důvodů jeden kotouč. Jinak dobrý. Bral bych ty zadní tlumiče. Na té mojí už ty původní plní spíš estetickou funkci.