Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moc povedený, do detailu propracovaný. Logicky my blazni do Buellu to oceníme nejvíc, ale i kdyby to nebyl Buell ( máš pro Ty co to neni jejich šálek kávy, ke shlédnutí i jiné značky) ...musim zkrátka za celek nejen Buella, ale za všechny tvé úpravy, smeknout klobouk... Jen tak dal, a drzim palce
Celkem zajímavé... ale ty sváry svodů jsou strašné . Měli to dát zkušenému tigařovi. Širší veřejnost si toho dost možná tak nevšimne, ovšem mě jako svářeči to hned lisklo přes oko.
Davide, slušný kus práce do detailu provedený. Sice ty tvary krytu airboxu nejsou úplně můj šálek kávy (promiň tu drzost ), ale je to jiné a je na tom vidět sakra kus odvedené práce a přemýšlení. A je to pořád Buell. Brýle jsou luxusní, komplet podsedlák rovněž, přední světlo k tomu pasuje perfekt, svody se tvarem pěkně hodí, kotouče super, elektrika mazec.... Už Ti ho (nebo spíše majiteli) pomalu v myšlenkách odmašluji a z dílů bych viděl sestavený další kousek oblejších tvarů malinko okopírovaný XB od Paolo Tesia (Texdesign). Ten zadeček ze snímku (oba) mi teď nedají spát. Jen si pěkně kluci hrajte, ať je o Bullíkách pořád slyšet. Moc chválím odlišnost a jedinečnost celku, množství odvedené práce, smysl pro detail. Kritizovat je jednoduché, ale když si představím to množství stráveného času, mnohdy jen u řešení prkotin, které si hned neuvědomíš, s minimálním posunem vpřed, zbytečný čas strávený čekáním na odvedení práce jiných, bezedný průtok financí..., tak v konečném výsledku můžete být spokojeni, je to koukatelný a funkční kousek. Ať se Ti (a týmu) jen daří i v novém projektu s XB, na který jsem už teď zvědav.
Tady je to zas samej Rossi, světovej porotce nebo kdo ví co. Ale hádám, že většina z těch chytráků si neumí ani vyměnit olej a jejich motorky vypadají ještě hůř. A jinak pánové, pokud Vás více zajímá slečna, jste na špatným webu....
Tak pokud tato kreace vznikla na základě nějakých pozůstatků,nic proti ní
Pokud jsem správně našel v literatuře, že se XB12S ještě v roce 2008 vyráběl
a tedy pravděpodobně z pojízdné(!) ojetiny MOTOCYKLU "úpravou" vznikla
NEPOJÍZDNÁ kreace, tak musím přidat pár mých laických slov :
je na "to" pěknej pohled jedině na fotce sedmé ODSPODU článku, kdy je z kreace
vidět minimum, na salonech přestaveb se u "toho" zastaví jen málokdo a jediný
estetický zážitek (aspoň podle mého) poskytují ta radikální silničářská clip-ons řidítka .
P.S. Snad na "tom" nikdo nikdy nepojede, protože představa, že ten maximálně
"redukovaný" podsedlový rám taky může pod chlapem(!) rupnout, je dost děsivá ...
Na motorce si pánové dali očividně záležet. Spousta hezkých a zajímavých detailů. Jako celek se mi to hodnotí těžko, protože nemám rád tuhle barvu a vše se od toho odvíjí. Ta slečna je ve výsledku te motorce větším konkurentem, než by si úpravci přáli a člověk se raději podívá na dokonale tvary té baby (až na tu "divnou" kérku na ruce ).
A ja teda osobně zastávám názor, ze motorka, na které se nedá jezdit ja úplně zbytečná... Stejně jako pěkná baba, která nechce šukat. To nikdo doma nechce a škoda energie se o ni víc zajímat.
Motocykl není určen k ježdění. Jak píše i autor, tvůrce bude objíždět výstavy a případně sb?rat ceny. Je to stejné jako se vyjadřovat k módním kreacím. P.S Má slečna na obrázku 27 kahotky nebo nemá?
Jako výstavní objekt krásné ,byť někdy na mně dost hranaté a zvyšované(nádrž).. V praxi se současnou praxí na STK zřejmě nepoužitelné...Takže léta čekání , darda k zaplacení a stroj na výstavu.
pro úpravce splněný sen. Pro mně jako jezdce - ne , děkuji.
ty holky jsou v pohodě, motorka k blití, zřejmě mám jiná než světová měřítka, pokud mne něco fascinuje a mám to skutečně rád, nebudu do toho řezat ani to prznit tímto způsobem, tyto pojmy mají zřejmě pro autora projektu jiný obsah...ale žijeme ve svobodné zemi a ničení ani prznění motorek není zakázáno, já to nepovažuji ani za snahu o provokaci, spíš za deviaci...
osobně bych pochopil a možná i uvítal, kdyby se výrobcům podařilo prosadit plošný zákaz podobných úprav...někteří výrobci aut o ochraně svých výrobků před podobnými zásahy už delší dobu uvažují a v tomto konkrétním případě by to bylo na víc než vhodné...
Pekná stavba. Dobre riešené sedlo a super budík. Lepšie riešenie ako RONIN, alebo BOTT. Už ho vidím ako letí hore na Pikes Peak. (síce motorky už súťažne na Pikes Peak nejazdia)
Videl som BUELL u nás v Motoshope a chvíľu som rozmýšľal nad úpravou. Ale chcel by som skôr leštený, alebo kartáčovaný rám aj kyvku a tiež by som nechal tlmič výfuku pod motorom.
Moc povedený, do detailu propracovaný. Logicky my blazni do Buellu to oceníme nejvíc, ale i kdyby to nebyl Buell ( máš pro Ty co to neni jejich šálek kávy, ke shlédnutí i jiné značky) ...musim zkrátka za celek nejen Buella, ale za všechny tvé úpravy, smeknout klobouk... Jen tak dal, a drzim palce
Celkem zajímavé... ale ty sváry svodů jsou strašné . Měli to dát zkušenému tigařovi. Širší veřejnost si toho dost možná tak nevšimne, ovšem mě jako svářeči to hned lisklo přes oko.
2 reakce
Chlípně jsem prozkoumal tři fotky, zbytek nezajímavý.
Davide, slušný kus práce do detailu provedený. Sice ty tvary krytu airboxu nejsou úplně můj šálek kávy (promiň tu drzost ), ale je to jiné a je na tom vidět sakra kus odvedené práce a přemýšlení. A je to pořád Buell. Brýle jsou luxusní, komplet podsedlák rovněž, přední světlo k tomu pasuje perfekt, svody se tvarem pěkně hodí, kotouče super, elektrika mazec.... Už Ti ho (nebo spíše majiteli) pomalu v myšlenkách odmašluji a z dílů bych viděl sestavený další kousek oblejších tvarů malinko okopírovaný XB od Paolo Tesia (Texdesign). Ten zadeček ze snímku (oba) mi teď nedají spát. Jen si pěkně kluci hrajte, ať je o Bullíkách pořád slyšet. Moc chválím odlišnost a jedinečnost celku, množství odvedené práce, smysl pro detail. Kritizovat je jednoduché, ale když si představím to množství stráveného času, mnohdy jen u řešení prkotin, které si hned neuvědomíš, s minimálním posunem vpřed, zbytečný čas strávený čekáním na odvedení práce jiných, bezedný průtok financí..., tak v konečném výsledku můžete být spokojeni, je to koukatelný a funkční kousek. Ať se Ti (a týmu) jen daří i v novém projektu s XB, na který jsem už teď zvědav.
1 reakce
Zaujaly mě dvě věci:
1) Buď má modelka dva metry nebo je to fakt malý.
2)Ten motor tam visí za válce?
Jinak to není můj šálek čaje,,,,
Na me uz je nadrz a podsedlovka moc minimalisticka. Ale bavil jsem se klukama ve Vidni na vystave a jsou v pohode. Nemam problem..
2 reakce
Za mě dobrý. Jen více takových úprav, bo už mě dlouho nebaví potkávat a vidět všude buď chopppery, nebo nudný ošklivý cesťáky ověšený kuframa.
1 reakce
Slovem klasika: Tolik práce to dalo a přitom taková blbost
Kreace vzniklá na základě bicyklu
"S kopce" jede i přes stovku
Tady je to zas samej Rossi, světovej porotce nebo kdo ví co. Ale hádám, že většina z těch chytráků si neumí ani vyměnit olej a jejich motorky vypadají ještě hůř. A jinak pánové, pokud Vás více zajímá slečna, jste na špatným webu....
7 reakcí
Tak pokud tato kreace vznikla na základě nějakých pozůstatků,nic proti ní
Pokud jsem správně našel v literatuře, že se XB12S ještě v roce 2008 vyráběl
a tedy pravděpodobně z pojízdné(!) ojetiny MOTOCYKLU "úpravou" vznikla
NEPOJÍZDNÁ kreace, tak musím přidat pár mých laických slov :
je na "to" pěknej pohled jedině na fotce sedmé ODSPODU článku, kdy je z kreace
vidět minimum, na salonech přestaveb se u "toho" zastaví jen málokdo a jediný
estetický zážitek (aspoň podle mého) poskytují ta radikální silničářská clip-ons řidítka .
P.S. Snad na "tom" nikdo nikdy nepojede, protože představa, že ten maximálně
"redukovaný" podsedlový rám taky může pod chlapem(!) rupnout, je dost děsivá ...
No podle komentářů je vidět že "nejpřísnější světová měřítka" jsou v česku úplně mimo mísu...
Ta plafkyně v bordelkách je way better než ten Bjujel.
Na motorce si pánové dali očividně záležet. Spousta hezkých a zajímavých detailů. Jako celek se mi to hodnotí těžko, protože nemám rád tuhle barvu a vše se od toho odvíjí. Ta slečna je ve výsledku te motorce větším konkurentem, než by si úpravci přáli a člověk se raději podívá na dokonale tvary té baby (až na tu "divnou" kérku na ruce ).
A ja teda osobně zastávám názor, ze motorka, na které se nedá jezdit ja úplně zbytečná... Stejně jako pěkná baba, která nechce šukat. To nikdo doma nechce a škoda energie se o ni víc zajímat.
3 reakce
Líbí se mi na tom sání, sedačka a slečna...
Jinak je to samozřejmě na vkusu každého soudruha
1 reakce
Nojo ta baba nevypadá špatně.Příště by mohli sehnat více takových aby tu motorku nebylo tolik vidět.
Originální Buell se mi začal líbit, když jsem na STF Day na něm viděl jezdit Craiga Jonese.
Originál se mi líbí stále.
Trochu mi to připomíná vylepšení obrazu Mony Lisy od mr. Beana ve filmu.
1 reakce
Kam se to ten svět řítí...
2 reakce
Motocykl není určen k ježdění. Jak píše i autor, tvůrce bude objíždět výstavy a případně sb?rat ceny. Je to stejné jako se vyjadřovat k módním kreacím. P.S Má slečna na obrázku 27 kahotky nebo nemá?
6 reakcí
Babenka luxusná, motorka nie je moja šálka kávy.
Jako výstavní objekt krásné ,byť někdy na mně dost hranaté a zvyšované(nádrž).. V praxi se současnou praxí na STK zřejmě nepoužitelné...Takže léta čekání , darda k zaplacení a stroj na výstavu.
pro úpravce splněný sen. Pro mně jako jezdce - ne , děkuji.
Dobrý prsa, zadek a figura. Motorka vedle BOTTu a RONINa neležela. Technologicky a materialově možná zajímavé, forma/design špatný.
ty holky jsou v pohodě, motorka k blití, zřejmě mám jiná než světová měřítka, pokud mne něco fascinuje a mám to skutečně rád, nebudu do toho řezat ani to prznit tímto způsobem, tyto pojmy mají zřejmě pro autora projektu jiný obsah...ale žijeme ve svobodné zemi a ničení ani prznění motorek není zakázáno, já to nepovažuji ani za snahu o provokaci, spíš za deviaci...
osobně bych pochopil a možná i uvítal, kdyby se výrobcům podařilo prosadit plošný zákaz podobných úprav...někteří výrobci aut o ochraně svých výrobků před podobnými zásahy už delší dobu uvažují a v tomto konkrétním případě by to bylo na víc než vhodné...
2 reakce
Keby som necital nadpis clanku, pokladal by som to za Avinton Collector.
copa na to odborníci na STK?
Velice zajímavá přestavba:
Sání,přepínače,blinkry,celkově použité technologie.
Výfuky-chtěl bych slyšet ten zvuk.
Svary mohly být lepší, ale předpokládám že to není poslední verze
jako moc hezké moto jen ty sváry na výfuku to dělal nejaky čuník.
1 reakce
Pekná stavba. Dobre riešené sedlo a super budík. Lepšie riešenie ako RONIN, alebo BOTT. Už ho vidím ako letí hore na Pikes Peak. (síce motorky už súťažne na Pikes Peak nejazdia)
Videl som BUELL u nás v Motoshope a chvíľu som rozmýšľal nad úpravou. Ale chcel by som skôr leštený, alebo kartáčovaný rám aj kyvku a tiež by som nechal tlmič výfuku pod motorom.
Ta prdelka je fakt pěkná
1 reakce
č.34
1 reakce