husqvarna_svartpilen_801_2




V Třebíči upravený Buell XB12S snese nejpřísnější světová měřítka

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
marnej (2) napsal 09.02.2021 v 17:47

Moc povedený, do detailu propracovaný. Logicky my blazni do Buellu to oceníme nejvíc, ale i kdyby to nebyl Buell ( máš pro Ty co to neni jejich šálek kávy, ke shlédnutí i jiné značky) ...musim zkrátka za celek nejen Buella, ale za všechny tvé úpravy, smeknout klobouk... Jen tak dal, a drzim palce

Kaštanisko (107) napsal 03.02.2021 v 08:00+2

Celkem zajímavé... ale ty sváry svodů jsou strašné . Měli to dát zkušenému tigařovi. Širší veřejnost si toho dost možná tak nevšimne, ovšem mě jako svářeči to hned lisklo přes oko.

Kohlstein (104) napsal 02.02.2021 v 21:08+1

Chlípně jsem prozkoumal tři fotky, zbytek nezajímavý.

Amík (5) napsal 02.02.2021 v 20:44+3

Davide, slušný kus práce do detailu provedený. Sice ty tvary krytu airboxu nejsou úplně můj šálek kávy (promiň tu drzost ), ale je to jiné a je na tom vidět sakra kus odvedené práce a přemýšlení. A je to pořád Buell. Brýle jsou luxusní, komplet podsedlák rovněž, přední světlo k tomu pasuje perfekt, svody se tvarem pěkně hodí, kotouče super, elektrika mazec.... Už Ti ho (nebo spíše majiteli) pomalu v myšlenkách odmašluji a z dílů bych viděl sestavený další kousek oblejších tvarů malinko okopírovaný XB od Paolo Tesia (Texdesign). Ten zadeček ze snímku (oba) mi teď nedají spát. Jen si pěkně kluci hrajte, ať je o Bullíkách pořád slyšet. Moc chválím odlišnost a jedinečnost celku, množství odvedené práce, smysl pro detail. Kritizovat je jednoduché, ale když si představím to množství stráveného času, mnohdy jen u řešení prkotin, které si hned neuvědomíš, s minimálním posunem vpřed, zbytečný čas strávený čekáním na odvedení práce jiných, bezedný průtok financí..., tak v konečném výsledku můžete být spokojeni, je to koukatelný a funkční kousek. Ať se Ti (a týmu) jen daří i v novém projektu s XB, na který jsem už teď zvědav.

Anti (390) napsal 02.02.2021 v 20:22

Zaujaly mě dvě věci:
1) Buď má modelka dva metry nebo je to fakt malý.
2)Ten motor tam visí za válce?
Jinak to není můj šálek čaje,,,,

Petta (377) napsal 02.02.2021 v 19:51

Na me uz je nadrz a podsedlovka moc minimalisticka. Ale bavil jsem se klukama ve Vidni na vystave a jsou v pohode. Nemam problem..

Susu550 (11) napsal 02.02.2021 v 19:17+1

Za mě dobrý. Jen více takových úprav, bo už mě dlouho nebaví potkávat a vidět všude buď chopppery, nebo nudný ošklivý cesťáky ověšený kuframa.

PinkPanther (844) napsal 02.02.2021 v 18:51+1

Slovem klasika: Tolik práce to dalo a přitom taková blbost

IvanDvoutakťák (5061) napsal 02.02.2021 v 15:18

Kreace vzniklá na základě bicyklu
"S kopce" jede i přes stovku

Dejva (5) napsal 02.02.2021 v 15:06+4

Tady je to zas samej Rossi, světovej porotce nebo kdo ví co. Ale hádám, že většina z těch chytráků si neumí ani vyměnit olej a jejich motorky vypadají ještě hůř. A jinak pánové, pokud Vás více zajímá slečna, jste na špatným webu....

IvanDvoutakťák (5061) napsal 02.02.2021 v 14:57

Tak pokud tato kreace vznikla na základě nějakých pozůstatků,nic proti ní



Pokud jsem správně našel v literatuře, že se XB12S ještě v roce 2008 vyráběl
a tedy pravděpodobně z pojízdné(!) ojetiny MOTOCYKLU "úpravou" vznikla
NEPOJÍZDNÁ kreace, tak musím přidat pár mých laických slov :
je na "to" pěknej pohled jedině na fotce sedmé ODSPODU článku, kdy je z kreace
vidět minimum, na salonech přestaveb se u "toho" zastaví jen málokdo a jediný
estetický zážitek (aspoň podle mého) poskytují ta radikální silničářská clip-ons řidítka .

P.S. Snad na "tom" nikdo nikdy nepojede, protože představa, že ten maximálně
"redukovaný" podsedlový rám taky může pod chlapem(!) rupnout, je dost děsivá ...

sekáčmagor (128) napsal 02.02.2021 v 14:55-1+3

No podle komentářů je vidět že "nejpřísnější světová měřítka" jsou v česku úplně mimo mísu...

nahllowSKY (315) napsal 02.02.2021 v 14:41

Ta plafkyně v bordelkách je way better než ten Bjujel.

PEPEE01 (345) napsal 02.02.2021 v 13:40+2

Na motorce si pánové dali očividně záležet. Spousta hezkých a zajímavých detailů. Jako celek se mi to hodnotí těžko, protože nemám rád tuhle barvu a vše se od toho odvíjí. Ta slečna je ve výsledku te motorce větším konkurentem, než by si úpravci přáli a člověk se raději podívá na dokonale tvary té baby (až na tu "divnou" kérku na ruce ).
A ja teda osobně zastávám názor, ze motorka, na které se nedá jezdit ja úplně zbytečná... Stejně jako pěkná baba, která nechce šukat. To nikdo doma nechce a škoda energie se o ni víc zajímat.

Pumpido (375) napsal 02.02.2021 v 11:55

Líbí se mi na tom sání, sedačka a slečna...
Jinak je to samozřejmě na vkusu každého soudruha

sekáčmagor (128) napsal 02.02.2021 v 11:49-1+3

Nojo ta baba nevypadá špatně.Příště by mohli sehnat více takových aby tu motorku nebylo tolik vidět.

Míra (210) napsal 02.02.2021 v 11:08-1+2

Originální Buell se mi začal líbit, když jsem na STF Day na něm viděl jezdit Craiga Jonese.
Originál se mi líbí stále.

Trochu mi to připomíná vylepšení obrazu Mony Lisy od mr. Beana ve filmu.


Jenislav (8) napsal 02.02.2021 v 11:08-1

Kam se to ten svět řítí...

Ray_Janus (133) napsal 02.02.2021 v 10:27

Motocykl není určen k ježdění. Jak píše i autor, tvůrce bude objíždět výstavy a případně sb?rat ceny. Je to stejné jako se vyjadřovat k módním kreacím. P.S Má slečna na obrázku 27 kahotky nebo nemá?

Fullgas1 (746) napsal 02.02.2021 v 10:25+1

Babenka luxusná, motorka nie je moja šálka kávy.

Marty68 (1) napsal 02.02.2021 v 10:21+1

Jako výstavní objekt krásné ,byť někdy na mně dost hranaté a zvyšované(nádrž).. V praxi se současnou praxí na STK zřejmě nepoužitelné...Takže léta čekání , darda k zaplacení a stroj na výstavu.
pro úpravce splněný sen. Pro mně jako jezdce - ne , děkuji.

opic26 (457) napsal 02.02.2021 v 10:21-1+1

Dobrý prsa, zadek a figura. Motorka vedle BOTTu a RONINa neležela. Technologicky a materialově možná zajímavé, forma/design špatný.

CRF1000 (91) napsal 02.02.2021 v 10:03-5+3

ty holky jsou v pohodě, motorka k blití, zřejmě mám jiná než světová měřítka, pokud mne něco fascinuje a mám to skutečně rád, nebudu do toho řezat ani to prznit tímto způsobem, tyto pojmy mají zřejmě pro autora projektu jiný obsah...ale žijeme ve svobodné zemi a ničení ani prznění motorek není zakázáno, já to nepovažuji ani za snahu o provokaci, spíš za deviaci...
osobně bych pochopil a možná i uvítal, kdyby se výrobcům podařilo prosadit plošný zákaz podobných úprav...někteří výrobci aut o ochraně svých výrobků před podobnými zásahy už delší dobu uvažují a v tomto konkrétním případě by to bylo na víc než vhodné...

DoctorDevotee (26) napsal 02.02.2021 v 09:00

Keby som necital nadpis clanku, pokladal by som to za Avinton Collector.

strakon (542) napsal 02.02.2021 v 08:55

copa na to odborníci na STK?

Martin-zx (51) napsal 02.02.2021 v 08:52

Velice zajímavá přestavba:
Sání,přepínače,blinkry,celkově použité technologie.

Výfuky-chtěl bych slyšet ten zvuk.
Svary mohly být lepší, ale předpokládám že to není poslední verze

sox (3) napsal 02.02.2021 v 08:07+1

jako moc hezké moto jen ty sváry na výfuku to dělal nejaky čuník.

MESSER (4) napsal 02.02.2021 v 07:56

Pekná stavba. Dobre riešené sedlo a super budík. Lepšie riešenie ako RONIN, alebo BOTT. Už ho vidím ako letí hore na Pikes Peak. (síce motorky už súťažne na Pikes Peak nejazdia)
Videl som BUELL u nás v Motoshope a chvíľu som rozmýšľal nad úpravou. Ale chcel by som skôr leštený, alebo kartáčovaný rám aj kyvku a tiež by som nechal tlmič výfuku pod motorom.

31081 (666) napsal 02.02.2021 v 07:55+3

Ta prdelka je fakt pěkná

tamtentom (9) napsal 02.02.2021 v 07:54

č.34




TOPlist