Ural Diablo: punk-rockový boxer

Hlavním byznysem thajské firmy K-Speed je obchodování s náhradními díly a příslušenstvím, ale občas z jejich dílny vyjede i povedená přestavba. Na kontě zatím mají pár moderních Triumphů, nějaké to BMW a nově také ruský Ural. Ten se pod jejich rukama proměnil v hodně punkovou záležitost, která na sobě nemá snad jediný přebytečný gram.

Ural Diablo: punk-rockový boxer

Nekompletní, ale pojízdný vrak z osmdesátých let koupili pánové z K-Speed za pár báhtů, a vzhledem k nízké pořizovací ceně si stanovili také omezený rozpočet na úpravy. V přepočtu na koruny se celá přestavba měla vejít do nějakých pětatřiceti tisíc, a protože jsou zvyklí pracovat s jinými penězi, už první podmínka pro ně představovala určitou výzvu.

Podsedlový rám šel do sběru, a nahradila ho jediná krátká trubka, nesoucí tenké sedlo, které vypadá jako ze starého malotraktoru. Podsedlovka je elegantně zakončená malým světlem, které jako jeden z mála komponentů není recyklované. Palivová nádrž pochází ze second-handu, a dříve zásobovala benzínem starou Kawasaki TL. Bazarová jsou také řídítka, na rozdíl od rukojetí Biltwell a nových ovladačů. Zajímavý původ má přední světlo - to původně sloužilo k osvětlení zahrady za domem šéfa firmy Eaka.

Charakteristické zavěšení předního kola zůstalo jako technická rarita v původní podobě, a dostalo pouze kratší tlumiče. Po výraznějších úpravách na zadním odpružení šla světlá výška celé motorky hodně dolů, a Ural tak definitivně přišel o svojí pověstnou průchodnost terénem. 

Motor, karburátory i airbox zůstaly bez větších změn, ale k očesané zadní části bylo třeba dodat odpovídající výfuky. Finální vzhled doladila plechovka černého laku, a pro větší kontrast šlo pár žeber na válcích pod leštící kotouč. Stejnou dvoutónovou úpravu dostaly také devatenáctipalcové ráfky, později obuté do retro trialových pneumatik.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.50
Známkováno: 26x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist