globalmoto_duben_nolan




Scrambler Suzuki DR 650 RSE Fallout

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mike_78 (0) napsal 11.02.2018 v 14:14

Přestavba pěkná. Motorka má určitě uvedenu polokapotu v TP. Takže v tomto stavu neprojde ani náhodou STK :(. Je to škoda. Budu držet palce, ale je to nyní motorka tak na chalupu na pole.

Heki (394) napsal 09.01.2018 v 22:44

Většina z Vás se opravdu té STK bojí víc, než musí. Víc se k tomuto tématu tady vyjadřovat nebudu.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 06.01.2018 v 10:51

Na závěr : byla ta původní DR-ka "na papírech" ?
Nemusím to vědět a "klukům" přeju , aby STK prošli

Plameňák01 (24) napsal 06.01.2018 v 07:38

Výsledek je vcelku pěknej, ale když vidím jak tam chlapci lepěj svařování, tak bych na tu motorku ani nesedí. Vařit k sobě trubky na tupo bez vyztužení je dost hazard, to samé když jsou vidět svařování uchycení tlumičů, tak to je od pohledu hned průser, svařování měli chlapci svěřit někomu zkušenýmu a né to lepit doma v garáži. Ale jinak výslednej počin není zas tak špatnej.

trubkyn (0) napsal 06.01.2018 v 00:46

no šotku možná jsi už dlouho nebyl na stk, ono už dávno nestačí aby jen motorka svítila a měla blinkry Nejsem žádný motoprofík, alena druhou stranu o motorkách něco málo vim a když vidim jak kde kdo napíše cokoli aniž by tušil jestli je to aspoň trochu pravda, tak mě to opět potvrdilo to, že komentáře lidí se musí brát s velikou rezervou, protože spousta lidí píše o něčem a vlastně o tom nic neví Viz názor, že si člověk musí stát na STK za svým u motorky kterou by STKáčkem nechal projít asi jen stevie wonder

IvanDvoutakťák (5047) napsal 05.01.2018 v 11:07

. . . přestavby . . .
Ten čas k případné opravě textu komentáře je pro mně
(starýho chlapa ) příliš krátkej . . .

IvanDvoutakťák (5047) napsal 05.01.2018 v 11:02

Řekl bych, že Deluxa by v článku uvítal foto "nálezového" základu této
ořestavby Předpokládám totiž, že se vlastně, jako často, jednalo
o záchranu "něčeho" dlouho nepojízdného, už značně napadnutého
korozí (a možná i "kutily" ... )
Pokud ano, pak je nutno především poděkovat, že tento klasik, kterým
DR650 už bezesporu je, nezmizel v "propadlišti" 2ndhand dílů

GL1 (15) napsal 05.01.2018 v 10:04+1

moc hezký, takový čistý, nepřeplácený, prostě akorát, vzdáleně mi připomíná Yamahu XT

deluxa (347) napsal 05.01.2018 v 09:14

Preco prestavovat stare dr650 ked sa na nom da jazdit lepsie,rychlejsie a pohodlnejsie ako na tomto? Moze byt lahsie a ja neviem co ,proste ked vzadu nema centralny tlmic bude to mat jazdne vlastnosti ako motorka z 50rokov+na tom sedle by ste asi nechceli sediet dlhsie ako 10min. :D Nechapem tomu dnesnemu trendu, znicit podarenu a casom preverenu motorku na toto, len aby som vyzeral cool a siel s modou. Jasne stare jazdene dr zozeniete lacno, ked sa to niekomu takto paci a nudi sa poripade nevie kam vrazit peniaze, budiz. Po praktickej stranke nech to porovnam akokolvek vobec to nedava zmysel... tie prachy co do toho vrazil,z toho by bolo spickove moderne enduro.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 04.01.2018 v 16:08

No když, Zutro, budou mít ti "rejpalové" u STK nějakou dobovou dokumentaci
o DR650 (třeba jen prospekt) , až se tam "bez ohlášení" objeví tato kráska . . .

Zutro (0) napsal 04.01.2018 v 13:35

Šotek> a všiml sis, že to má úplně jiné zadní tlumění, kde místo centrálu jsou dvě jednotky? Už jen proto by mohl být na STK problém, protože tohle je zásah do konstrukce podvozku a rámu jako takového.

Šotek (96) napsal 04.01.2018 v 11:58+1

Nadherna prace takova motorka by se mi hodila na chatu na jizdy po okoli
Nechapu,proc by mel byt problem na stk? Ma svetla,blinkry,osvetleni spz vcetne normalniho sklonu,zrcatka tak co by melo vadit? Nesmite byt ze vseho hned vysrany a trochu si i pri technicke kontrole stat za svym a ne pred kazdym vocasem sklopit usi a utikat menit kazdou kravinu,ktera se jim nezda

trubkyn (0) napsal 03.01.2018 v 22:55

A jak je to s STK? hádám že pokud se přijede na STKáčko s původníma dokladama na dr650, tak je výsledek zaručen

sirr (55) napsal 03.01.2018 v 20:14

IvanDvoutakťák :
pokud někdo investuje tolik času a úsilí do takhle pěkné a zdařilé přestavby, jen mě z mého pohledu trochu mrzí "vykašlat se na motor a nechat ho zašlí" když kompletní kabát je v novém laku...
Dort třešničku mít musí, alespoň při prezentaci , jinak je to samozdřejmě kravina a nechává mě to v klidu . Dílo a myšlenka je to nádherná

Heki (394) napsal 03.01.2018 v 19:05

Jako fanoušek Suzuki DR a taky Falloutu se mi to rozhodně líbí

IvanDvoutakťák (5047) napsal 03.01.2018 v 17:39+1

Moc bych tvůrcům přál, aby se jim "nějak" podařilo projít STK i v této pohnuté
době, kdy se při kontrolách už i fotografuje ze všech stran
a TAKOVEJ klasickej motocykl mohl rozdávat radost i na veřejných "komunikacích" !
Srdce plesá při pohledu na kompletaci a kdo někdy "dotáhl" nějakou přestavbu,
nebo třeba "jen" renovaci, do konce, zná ten úžasněj pocit před prvním startem
Sirra bych chtěl uklidnit , že dát i motor opticky do pucu je už jen "třešnička"

ptchopper1 (-5) napsal 02.01.2018 v 20:12

Za mě

Hříbek (59) napsal 02.01.2018 v 19:44

Ty videa jsou super Pěkně zdokumentovaná profesionální práce škoda že já vždycky spíchám a nic si nenatočím

Destroyer (237) napsal 02.01.2018 v 19:25+1

prekrasna stavba, az sa clovek cuduje preco sa nieco take nevyraba seriovo. Kolik to muselo dat prace...

Joef13 (0) napsal 02.01.2018 v 18:46

He, he, budu chtít poplatky... Použili mé příjmení...

_Michal (3) napsal 02.01.2018 v 17:07

Tak drzák SPZ má. ... Jinak peknej kousek. Přední kolo by mohlo byt menší.

mirapulec (5) napsal 02.01.2018 v 17:04

Tak to je hodně velká nááádhera Super práce.

Raisto01 (90) napsal 02.01.2018 v 16:01

parádní kousek. Jeden z mála herních motivů a hned takhle super.

pernik92 (162) napsal 02.01.2018 v 15:34+1

Viděl jsem naživo v Praze a pro mě to byla že všech staveb ta TOP
Enduro a minimalismus mám rád a toto je dokonalé spojení obou

2stroke (63) napsal 02.01.2018 v 14:11+2

Ta mopakova se mi líbí víc //www.motorkar...ogalerie&scr=100

marafzs600 (98) napsal 02.01.2018 v 12:28

Moc pěkná práce, nebýt buzerace na stk, bylo by takových staveb určitě víc.

cuir (13) napsal 02.01.2018 v 11:38

velice pekna prestavba...

zajimalo by mne kolik motorka realne ujede kilometru s tak malou nadrzi. DRko ma myslim 20L nadrz.. a CB250 ma 11L to je hodne velkej rozdil.

paska na svodech je fajn, jen nechapu, proc je dvoubarevna.

A mozna bych asi dal mensi predni rafek.

Kazdopadne velice aleopravdu velice povedena prestavba...moc se mi to libi.

Páčkalíny (24) napsal 02.01.2018 v 11:29

Jé, to je veselá motka, super!!! Jednoválec

desmoman (1) napsal 02.01.2018 v 11:19

Jednoduchá čistá práce.Za mě super

Zdenekkkkk (19) napsal 02.01.2018 v 10:35

Moc hezky odvedena práce . Jen by mi zajímalo co nato nese byrokraticka STK?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist