Scrambler Suzuki DR 650 RSE Fallout
Text: Honza Zajíček | Foto: Šárka Jonášová - McQueen Pictures | Video: Reich Moto | Zveřejněno: 2.1.2018 | Zobrazeno: 27 353x
Text: Honza Zajíček | Foto: Šárka Jonášová - McQueen Pictures | Video: Reich Moto | Zveřejněno: 2.1.2018 | Zobrazeno: 27 353x
Přestavba pěkná. Motorka má určitě uvedenu polokapotu v TP. Takže v tomto stavu neprojde ani náhodou STK :(. Je to škoda. Budu držet palce, ale je to nyní motorka tak na chalupu na pole.
Většina z Vás se opravdu té STK bojí víc, než musí. Víc se k tomuto tématu tady vyjadřovat nebudu.
Na závěr : byla ta původní DR-ka "na papírech" ?
Nemusím to vědět a "klukům" přeju , aby STK prošli
Výsledek je vcelku pěknej, ale když vidím jak tam chlapci lepěj svařování, tak bych na tu motorku ani nesedí. Vařit k sobě trubky na tupo bez vyztužení je dost hazard, to samé když jsou vidět svařování uchycení tlumičů, tak to je od pohledu hned průser, svařování měli chlapci svěřit někomu zkušenýmu a né to lepit doma v garáži. Ale jinak výslednej počin není zas tak špatnej.
no šotku možná jsi už dlouho nebyl na stk, ono už dávno nestačí aby jen motorka svítila a měla blinkry Nejsem žádný motoprofík, alena druhou stranu o motorkách něco málo vim a když vidim jak kde kdo napíše cokoli aniž by tušil jestli je to aspoň trochu pravda, tak mě to opět potvrdilo to, že komentáře lidí se musí brát s velikou rezervou, protože spousta lidí píše o něčem a vlastně o tom nic neví Viz názor, že si člověk musí stát na STK za svým u motorky kterou by STKáčkem nechal projít asi jen stevie wonder
. . . přestavby . . .
Ten čas k případné opravě textu komentáře je pro mně
(starýho chlapa ) příliš krátkej . . .
Řekl bych, že Deluxa by v článku uvítal foto "nálezového" základu této
ořestavby Předpokládám totiž, že se vlastně, jako často, jednalo
o záchranu "něčeho" dlouho nepojízdného, už značně napadnutého
korozí (a možná i "kutily" ... )
Pokud ano, pak je nutno především poděkovat, že tento klasik, kterým
DR650 už bezesporu je, nezmizel v "propadlišti" 2ndhand dílů
moc hezký, takový čistý, nepřeplácený, prostě akorát, vzdáleně mi připomíná Yamahu XT
Preco prestavovat stare dr650 ked sa na nom da jazdit lepsie,rychlejsie a pohodlnejsie ako na tomto? Moze byt lahsie a ja neviem co ,proste ked vzadu nema centralny tlmic bude to mat jazdne vlastnosti ako motorka z 50rokov+na tom sedle by ste asi nechceli sediet dlhsie ako 10min. :D Nechapem tomu dnesnemu trendu, znicit podarenu a casom preverenu motorku na toto, len aby som vyzeral cool a siel s modou. Jasne stare jazdene dr zozeniete lacno, ked sa to niekomu takto paci a nudi sa poripade nevie kam vrazit peniaze, budiz. Po praktickej stranke nech to porovnam akokolvek vobec to nedava zmysel... tie prachy co do toho vrazil,z toho by bolo spickove moderne enduro.
No když, Zutro, budou mít ti "rejpalové" u STK nějakou dobovou dokumentaci
o DR650 (třeba jen prospekt) , až se tam "bez ohlášení" objeví tato kráska . . .
Šotek> a všiml sis, že to má úplně jiné zadní tlumění, kde místo centrálu jsou dvě jednotky? Už jen proto by mohl být na STK problém, protože tohle je zásah do konstrukce podvozku a rámu jako takového.
Nadherna prace takova motorka by se mi hodila na chatu na jizdy po okoli
Nechapu,proc by mel byt problem na stk? Ma svetla,blinkry,osvetleni spz vcetne normalniho sklonu,zrcatka tak co by melo vadit? Nesmite byt ze vseho hned vysrany a trochu si i pri technicke kontrole stat za svym a ne pred kazdym vocasem sklopit usi a utikat menit kazdou kravinu,ktera se jim nezda
A jak je to s STK? hádám že pokud se přijede na STKáčko s původníma dokladama na dr650, tak je výsledek zaručen
IvanDvoutakťák :
pokud někdo investuje tolik času a úsilí do takhle pěkné a zdařilé přestavby, jen mě z mého pohledu trochu mrzí "vykašlat se na motor a nechat ho zašlí" když kompletní kabát je v novém laku...
Dort třešničku mít musí, alespoň při prezentaci , jinak je to samozdřejmě kravina a nechává mě to v klidu . Dílo a myšlenka je to nádherná
Jako fanoušek Suzuki DR a taky Falloutu se mi to rozhodně líbí
Moc bych tvůrcům přál, aby se jim "nějak" podařilo projít STK i v této pohnuté
době, kdy se při kontrolách už i fotografuje ze všech stran
a TAKOVEJ klasickej motocykl mohl rozdávat radost i na veřejných "komunikacích" !
Srdce plesá při pohledu na kompletaci a kdo někdy "dotáhl" nějakou přestavbu,
nebo třeba "jen" renovaci, do konce, zná ten úžasněj pocit před prvním startem
Sirra bych chtěl uklidnit , že dát i motor opticky do pucu je už jen "třešnička"
Za mě
Ty videa jsou super Pěkně zdokumentovaná profesionální práce škoda že já vždycky spíchám a nic si nenatočím
prekrasna stavba, az sa clovek cuduje preco sa nieco take nevyraba seriovo. Kolik to muselo dat prace...
He, he, budu chtít poplatky... Použili mé příjmení...
Tak drzák SPZ má. ... Jinak peknej kousek. Přední kolo by mohlo byt menší.
Tak to je hodně velká nááádhera Super práce.
parádní kousek. Jeden z mála herních motivů a hned takhle super.
Viděl jsem naživo v Praze a pro mě to byla že všech staveb ta TOP
Enduro a minimalismus mám rád a toto je dokonalé spojení obou
Ta mopakova se mi líbí víc //www.motorkar...ogalerie&scr=100
Moc pěkná práce, nebýt buzerace na stk, bylo by takových staveb určitě víc.
velice pekna prestavba...
zajimalo by mne kolik motorka realne ujede kilometru s tak malou nadrzi. DRko ma myslim 20L nadrz.. a CB250 ma 11L to je hodne velkej rozdil.
paska na svodech je fajn, jen nechapu, proc je dvoubarevna.
A mozna bych asi dal mensi predni rafek.
Kazdopadne velice aleopravdu velice povedena prestavba...moc se mi to libi.
Jé, to je veselá motka, super!!! Jednoválec
Jednoduchá čistá práce.Za mě super
Moc hezky odvedena práce . Jen by mi zajímalo co nato nese byrokraticka STK?