Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Škoda, že jsi včas neobjevil SUZUKI VX800 . Bylo by to bez práce a s STK.
Pro stavbu je dobré, když zůstane hlavní část rámu s číslem a sedí typ motoru, pak už jen dodržet rozměry ráfků a u pneu si možno pomoct převodem mm a palců. Rozměry moto a hmotnost nikdo moc neřeší, protože jsou tam stejně napsané blbosti. Hlavně když je to +mínus jako původní. Pak už jen světla a výfuk, aby měli Ečka a tachometr namotané správné km dle minulé STK a projde skoro vše.
Ale pravdu máš s tím designem nových motorek. Zde sousloví splašené trubky nabírá nový smysl. A moje oblíbené doba plastová je doba plastová tyto kreace dokončuje.
Co se týče klepání do plechu, není plech jako plech...K tomu leštění. Za mlada jsem hodně leštil hliník a když už mi přišlo že tím trávím neskutečné množství času než to k něčemu vypadá, tak jsem se naštval, našel internetový obchod a objednal leštící sadu. K tomu jsem dostal podrobný návod včetně otáček a podobně. A najednou jsem ráfek místo tří dnů dělal jen tři hodiny...holt každé řemeslo má svoje postupy a cesta pokusů a omylů už dneska asi nedává smysl... Ale chuť do práce je třeba pořád!
Za mňa je borec frajer. Motorka je krásna. Nechápem tie reakcie ohľadom STK. Niekto sa baví v garáži rozoberá skladá to ho napĺňa, niekto iba jazdí nevie nezaujíma sa o črevá. Záleží na tom? A v konečnom dôsledku všetko sa dá aj to STK. Okrem toho zákony sú na to aby sa obchádzali?
Škoda, že nejsi tady z okolí , hned bych se přihlásil za učně , abych něco okoukal a naučil se.
Smekám rádiovku až na stůl a zaplať pánbůh , že tady žijí stále šikovní lidé a ne jenom
roboti.
S úctou
Pro mě by teda myšlenka vidět motor (nota bene vodník, i když žebra má pěkný) asi nebyla dost silná motivace k přestrojování na jinej rám, kterej - a to je jen moje doměnka podle jeho profilu a geometrie - bude z pohledu jízdních vlastností nejspíš i horší
Každopádně projekt cajk, být to z bouraný Revere, chápu to mnohem víc
Chválím a pochvaluji Vypadá mnohem lépe, než origo NTV.
Ten výfuk sice dobrý nápad, ale mi tam prostě chybí klasická roura na boku.
PS: Nevím, proč by to měl být na STK nepřekonatelný problém. Za předpokladu, že to je na papírech z NTV, sedí číslo rámu a rozměr gum, to podle mě normálně projde a to i bez korupce.
Chybí mi tam poslední krok...cesta na váhu s natankovanou motorkou, s vážním lístkem do technické zkušebny (dnes jsou v ČR celkem 3...(TZV, TUV a Dekra) a s protokolem ze zkušebny na kterýkoliv úřad se žádostí o schválení technické způsobilosti jednotlivě přestavěného motocyklu...
Po schválení s novými doklady tradá na silnice...vyrábět nebo přestavovat motorky s cílem ukládat je do stodoly nedává smysl
Předpokladem k úspěchu jsou platné doklady a registrovaná ta původní - přestavovaná motorka....zákon vyžaduje také předložit podrobný popis přestavby, to autor zvládl
Skvělá práce!
Líbí se a to moc, jen jezdit bez TP je dost riskatní - dneska dokonce už i policajti rozeznají rejži od Italky nebo Jawy. Jezdil jsem kdysi dlouho Aprilii Tuareg na RZ od ETXa a nikdy mi na to nepřišli, dneska bych se už bál o ŘP, i Benga jezdí na motorkách - jednomu jsem toho Tuarega prodal. Držím palce!
Pekna prace. Kazdy ma jine moznosti, ale uz bych si nedovedl predstavit delat neco bez naskenovani obou motrorek a naslednem tvoreni vsech dilu v pocitaci. Pak uz jen (nechat) vyrobit, prijit do dilny a smontovat. (zjednodusene, mensi necekane problemy se vyskytnou vzdy, ale 90% jich je jiz vyresenych)
Muselo to dát strašně práce a vznikla z toho pěkná motorka ... ale je to v podstatě takové SV 650 s kardanem. Nicméně chtěl bych být taky tak šikovný ... ( a odvážný ) jako autor
Každý kdo někdy dělal něco podobného ví,kolik práce a vymýšlení to dá...
Takže po technické stránce opravdu frajeřina,ale opravdu se nabízí otázka proč to vše nevložit do projektu který bude moci fungovat na silnici...
No, ty vole...to muselo dát práce - a přitom taková blbost, že?
Sorry, ale hned mě napadla tahle scénka.. JInak klobouk dolů, žes to technicky zvládnul a ten výfuk je pecka
moc pěkná přestaba. Pěkně zpracovaný.
Moc pěkné Rád jsem se podíval a početl si, díky
Škoda, že jsi včas neobjevil SUZUKI VX800 . Bylo by to bez práce a s STK.
Pro stavbu je dobré, když zůstane hlavní část rámu s číslem a sedí typ motoru, pak už jen dodržet rozměry ráfků a u pneu si možno pomoct převodem mm a palců. Rozměry moto a hmotnost nikdo moc neřeší, protože jsou tam stejně napsané blbosti. Hlavně když je to +mínus jako původní. Pak už jen světla a výfuk, aby měli Ečka a tachometr namotané správné km dle minulé STK a projde skoro vše.
Ale pravdu máš s tím designem nových motorek. Zde sousloví splašené trubky nabírá nový smysl. A moje oblíbené doba plastová je doba plastová tyto kreace dokončuje.
Co se týče klepání do plechu, není plech jako plech...K tomu leštění. Za mlada jsem hodně leštil hliník a když už mi přišlo že tím trávím neskutečné množství času než to k něčemu vypadá, tak jsem se naštval, našel internetový obchod a objednal leštící sadu. K tomu jsem dostal podrobný návod včetně otáček a podobně. A najednou jsem ráfek místo tří dnů dělal jen tři hodiny...holt každé řemeslo má svoje postupy a cesta pokusů a omylů už dneska asi nedává smysl... Ale chuť do práce je třeba pořád!
Pěkná práce. Za mne je u motorky hlavní jak jezdí. Snad je autor spokojen.
Za mňa je borec frajer. Motorka je krásna. Nechápem tie reakcie ohľadom STK. Niekto sa baví v garáži rozoberá skladá to ho napĺňa, niekto iba jazdí nevie nezaujíma sa o črevá. Záleží na tom? A v konečnom dôsledku všetko sa dá aj to STK. Okrem toho zákony sú na to aby sa obchádzali?
Pěkná práce hlavně se toho nebát a neposrat se z toho
Škoda, že nejsi tady z okolí , hned bych se přihlásil za učně , abych něco okoukal a naučil se.
Smekám rádiovku až na stůl a zaplať pánbůh , že tady žijí stále šikovní lidé a ne jenom
roboti.
S úctou
poklona pane
je to pěkný, skoro takovej "Baby Bulldog".
Pro mě by teda myšlenka vidět motor (nota bene vodník, i když žebra má pěkný) asi nebyla dost silná motivace k přestrojování na jinej rám, kterej - a to je jen moje doměnka podle jeho profilu a geometrie - bude z pohledu jízdních vlastností nejspíš i horší
Každopádně projekt cajk, být to z bouraný Revere, chápu to mnohem víc
Je to parádní! Šikula!
Moc hezká přestavba, smekám před zručností a technickou invencí....
Trochu větší závlek přední vidlice, ale jinak vážně moc pěkný.
Taky jsem se jednu zimu nudil a zkusil spojit dvě značky..
1 reakce
Chválím a pochvaluji Vypadá mnohem lépe, než origo NTV.
Ten výfuk sice dobrý nápad, ale mi tam prostě chybí klasická roura na boku.
PS: Nevím, proč by to měl být na STK nepřekonatelný problém. Za předpokladu, že to je na papírech z NTV, sedí číslo rámu a rozměr gum, to podle mě normálně projde a to i bez korupce.
4 reakce
Chybí mi tam poslední krok...cesta na váhu s natankovanou motorkou, s vážním lístkem do technické zkušebny (dnes jsou v ČR celkem 3...(TZV, TUV a Dekra) a s protokolem ze zkušebny na kterýkoliv úřad se žádostí o schválení technické způsobilosti jednotlivě přestavěného motocyklu...
Po schválení s novými doklady tradá na silnice...vyrábět nebo přestavovat motorky s cílem ukládat je do stodoly nedává smysl
Předpokladem k úspěchu jsou platné doklady a registrovaná ta původní - přestavovaná motorka....zákon vyžaduje také předložit podrobný popis přestavby, to autor zvládl
2 reakce
Skvělá práce!
Líbí se a to moc, jen jezdit bez TP je dost riskatní - dneska dokonce už i policajti rozeznají rejži od Italky nebo Jawy. Jezdil jsem kdysi dlouho Aprilii Tuareg na RZ od ETXa a nikdy mi na to nepřišli, dneska bych se už bál o ŘP, i Benga jezdí na motorkách - jednomu jsem toho Tuarega prodal. Držím palce!
Pekna prace. Kazdy ma jine moznosti, ale uz bych si nedovedl predstavit delat neco bez naskenovani obou motrorek a naslednem tvoreni vsech dilu v pocitaci. Pak uz jen (nechat) vyrobit, prijit do dilny a smontovat. (zjednodusene, mensi necekane problemy se vyskytnou vzdy, ale 90% jich je jiz vyresenych)
Muselo to dát strašně práce a vznikla z toho pěkná motorka ... ale je to v podstatě takové SV 650 s kardanem. Nicméně chtěl bych být taky tak šikovný ... ( a odvážný ) jako autor
Dobrá práce
Každý kdo někdy dělal něco podobného ví,kolik práce a vymýšlení to dá...
Takže po technické stránce opravdu frajeřina,ale opravdu se nabízí otázka proč to vše nevložit do projektu který bude moci fungovat na silnici...
Pěkné, je poznat, že je tam necháno hodně práce... potud super...
Ale kuwa PROČ ? Když na tom nevystrcis nos z vrat ??? Existuje slušný argument ???
Za výfuk z Feldy 100 bodů z 10ti možných
No, ty vole...to muselo dát práce - a přitom taková blbost, že?
Sorry, ale hned mě napadla tahle scénka.. JInak klobouk dolů, žes to technicky zvládnul a ten výfuk je pecka
Velký obdiv a klobouk dolů. Moc hezká práce .
Nechápu...Proč ze dvou obyčejných japonských motorek stavět jinou obyčejnou japonskou motorku? S nulovou šancí na stk...
2 reakce
paráda ten nápad s výfukem je geniální
Pěkné! Klasická strojařina, výsledek klasický motocykl. Beru!
PS Sám bych to nedal, klobouk dolů....