yamaha_demo_tour




Rukověť domácího kutila pro pokročilé aneb jak se přes zimu nezbláznit - přestavba Hondy NTV650

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rush (3) napsal 11.11.2021 v 11:20

moc pěkná přestaba. Pěkně zpracovaný.

PetrČížek (57) napsal 10.11.2021 v 18:07

MartinXL650V (172) napsal 10.11.2021 v 17:15

Moc pěkné Rád jsem se podíval a početl si, díky

hrochi (155) napsal 09.11.2021 v 22:04

Škoda, že jsi včas neobjevil SUZUKI VX800 . Bylo by to bez práce a s STK.

Pro stavbu je dobré, když zůstane hlavní část rámu s číslem a sedí typ motoru, pak už jen dodržet rozměry ráfků a u pneu si možno pomoct převodem mm a palců. Rozměry moto a hmotnost nikdo moc neřeší, protože jsou tam stejně napsané blbosti. Hlavně když je to +mínus jako původní. Pak už jen světla a výfuk, aby měli Ečka a tachometr namotané správné km dle minulé STK a projde skoro vše.

Ale pravdu máš s tím designem nových motorek. Zde sousloví splašené trubky nabírá nový smysl. A moje oblíbené doba plastová je doba plastová tyto kreace dokončuje.

(8) napsal 09.11.2021 v 19:32

Co se týče klepání do plechu, není plech jako plech...K tomu leštění. Za mlada jsem hodně leštil hliník a když už mi přišlo že tím trávím neskutečné množství času než to k něčemu vypadá, tak jsem se naštval, našel internetový obchod a objednal leštící sadu. K tomu jsem dostal podrobný návod včetně otáček a podobně. A najednou jsem ráfek místo tří dnů dělal jen tři hodiny...holt každé řemeslo má svoje postupy a cesta pokusů a omylů už dneska asi nedává smysl... Ale chuť do práce je třeba pořád!

rogih (1000) napsal 09.11.2021 v 18:06

Pěkná práce. Za mne je u motorky hlavní jak jezdí. Snad je autor spokojen.

koki888 (160) napsal 09.11.2021 v 17:29

Za mňa je borec frajer. Motorka je krásna. Nechápem tie reakcie ohľadom STK. Niekto sa baví v garáži rozoberá skladá to ho napĺňa, niekto iba jazdí nevie nezaujíma sa o črevá. Záleží na tom? A v konečnom dôsledku všetko sa dá aj to STK. Okrem toho zákony sú na to aby sa obchádzali?

Ondros (158) napsal 09.11.2021 v 16:54

Pěkná práce hlavně se toho nebát a neposrat se z toho

hansdorf (199) napsal 09.11.2021 v 16:47

Škoda, že nejsi tady z okolí , hned bych se přihlásil za učně , abych něco okoukal a naučil se.
Smekám rádiovku až na stůl a zaplať pánbůh , že tady žijí stále šikovní lidé a ne jenom
roboti.
S úctou

dinosaurus (16) napsal 09.11.2021 v 16:05

poklona pane

callowsick (463) napsal 09.11.2021 v 14:46

je to pěkný, skoro takovej "Baby Bulldog".

Pro mě by teda myšlenka vidět motor (nota bene vodník, i když žebra má pěkný) asi nebyla dost silná motivace k přestrojování na jinej rám, kterej - a to je jen moje doměnka podle jeho profilu a geometrie - bude z pohledu jízdních vlastností nejspíš i horší

Každopádně projekt cajk, být to z bouraný Revere, chápu to mnohem víc

JardaBar (164) napsal 09.11.2021 v 14:07

Je to parádní! Šikula!

Honza-K (830) napsal 09.11.2021 v 13:32

Moc hezká přestavba, smekám před zručností a technickou invencí....
Trochu větší závlek přední vidlice, ale jinak vážně moc pěkný.

qwert (21) napsal 09.11.2021 v 13:04+2

Taky jsem se jednu zimu nudil a zkusil spojit dvě značky..

Heki (401) napsal 09.11.2021 v 12:33+1

Chválím a pochvaluji Vypadá mnohem lépe, než origo NTV.

Ten výfuk sice dobrý nápad, ale mi tam prostě chybí klasická roura na boku.

PS: Nevím, proč by to měl být na STK nepřekonatelný problém. Za předpokladu, že to je na papírech z NTV, sedí číslo rámu a rozměr gum, to podle mě normálně projde a to i bez korupce.

CRF1000 (91) napsal 09.11.2021 v 12:17+1

Chybí mi tam poslední krok...cesta na váhu s natankovanou motorkou, s vážním lístkem do technické zkušebny (dnes jsou v ČR celkem 3...(TZV, TUV a Dekra) a s protokolem ze zkušebny na kterýkoliv úřad se žádostí o schválení technické způsobilosti jednotlivě přestavěného motocyklu...

Po schválení s novými doklady tradá na silnice...vyrábět nebo přestavovat motorky s cílem ukládat je do stodoly nedává smysl

Předpokladem k úspěchu jsou platné doklady a registrovaná ta původní - přestavovaná motorka....zákon vyžaduje také předložit podrobný popis přestavby, to autor zvládl

PetanB (9) napsal 09.11.2021 v 12:06

Skvělá práce!
Líbí se a to moc, jen jezdit bez TP je dost riskatní - dneska dokonce už i policajti rozeznají rejži od Italky nebo Jawy. Jezdil jsem kdysi dlouho Aprilii Tuareg na RZ od ETXa a nikdy mi na to nepřišli, dneska bych se už bál o ŘP, i Benga jezdí na motorkách - jednomu jsem toho Tuarega prodal. Držím palce!

afro-r1 (513) napsal 09.11.2021 v 11:06

Pekna prace. Kazdy ma jine moznosti, ale uz bych si nedovedl predstavit delat neco bez naskenovani obou motrorek a naslednem tvoreni vsech dilu v pocitaci. Pak uz jen (nechat) vyrobit, prijit do dilny a smontovat. (zjednodusene, mensi necekane problemy se vyskytnou vzdy, ale 90% jich je jiz vyresenych)

berry78 (145) napsal 09.11.2021 v 11:04

Muselo to dát strašně práce a vznikla z toho pěkná motorka ... ale je to v podstatě takové SV 650 s kardanem. Nicméně chtěl bych být taky tak šikovný ... ( a odvážný ) jako autor

Hofix (34) napsal 09.11.2021 v 10:38

Dobrá práce

Anti (390) napsal 09.11.2021 v 10:31+3

Každý kdo někdy dělal něco podobného ví,kolik práce a vymýšlení to dá...
Takže po technické stránce opravdu frajeřina,ale opravdu se nabízí otázka proč to vše nevložit do projektu který bude moci fungovat na silnici...

soccer (480) napsal 09.11.2021 v 10:13+1

Pěkné, je poznat, že je tam necháno hodně práce... potud super...

Ale kuwa PROČ ? Když na tom nevystrcis nos z vrat ??? Existuje slušný argument ???

Kamikadze-Ace (3370) napsal 09.11.2021 v 10:12+2

Za výfuk z Feldy 100 bodů z 10ti možných

Wenca24 (76) napsal 09.11.2021 v 10:00+2

No, ty vole...to muselo dát práce - a přitom taková blbost, že?
Sorry, ale hned mě napadla tahle scénka.. JInak klobouk dolů, žes to technicky zvládnul a ten výfuk je pecka

Milanek13 (48) napsal 09.11.2021 v 09:58

Velký obdiv a klobouk dolů. Moc hezká práce .

Frames (25) napsal 09.11.2021 v 09:57+1

Nechápu...Proč ze dvou obyčejných japonských motorek stavět jinou obyčejnou japonskou motorku? S nulovou šancí na stk...

RomanSS (512) napsal 09.11.2021 v 09:54+2

paráda ten nápad s výfukem je geniální

JiB (29) napsal 09.11.2021 v 09:52+1

Pěkné! Klasická strojařina, výsledek klasický motocykl. Beru!
PS Sám bych to nedal, klobouk dolů....




TOPlist