Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě se to teda líbí. Mám warana taky překopanýho, ikdyž asi míň do extrému, ale potřebuju na něj originální parabolu a blinkry, tak kdyby jste měli někdo na prodej za rozumnou cenu, tak budu rád. Můj email alinam@seznam.cz
H8me díky za osvětlení , mě se to snížení taky víc líbí(kromě extrému kdy to vypadá jako by "odešel" zadní tlumič)...
No třeba tohohle Warrika uvidím někde naživo a omrknu ho v reálu
tak je to každého věc co si udělá s motorkou-já jsem osobně pro každou změnu a odlišnost od ostatních...také 100 lidí = 100 názorů.Mě osobně moc nesedí ten výfuk,ale to už jsem majiteli říkala asi proto že je to na mě moc krátke .Warrior je super motorka a určitě ji tyhle upravy sluší vic než když tam dá nekdo zadní operku,brašny a nechá tam origoš.řidítka ktere jsou hrozné.
BadBady: když to snížíš, tak to není jako u auta, že se ti stvrdí podvozek, tam jen vymezíš větší délku mezi kyvným členem, kterej drží tlumič a ty kosti, tím pádem se ti motorka víc ponoří do blatníku. Pružina má stejnou vzdálenost dál. Takže bezezměny.
Lidi tady v ČR nejsou zvyklí na radikálnější úpravy strojů. V tuningu máme za vzor němce, kteří razí clean styl. Zase naopak když vidíme upravený stroj z USA tak nám padá čelist a kroutíme hlavou jak je to strašně přeplácáné. Podle mě je tohle kombinace obou stylů + vlastní tvorba šikovných českých ručiček a za mě jednoznačně
Slovan : Ahoj Lubomíre , možná že jsem se nechal včera trochu unést a omlouvám se ti za to . Jsem tak trochu konzervativní , miluji klasické motorky a hlavně Yamahu a její filozofii Kando . Trochu jsem o tom přemýšlel je pravda co člověk to jiný názor a ne všichni ho budou mít stejný . Určitě jsi na té motorce odvedl spoustu práce a jako člověk který se živí jako autoklempíř a automechanik si to dokážu představit . Stavěl si jí tak aby se hlavně líbila tobě , a to se ti v tvých očích určitě povedlo . A to je hlavní !! Každej si tu svojí dvoukolovou krásku musí vymazlit podle sebe a druhému by to mělo bejt jedno ať to vypadá jak chce . Hlavně že se to libý majiteli . Určitě jsi manuálně velice zručný jestli jsi něco takového udělal .Přeji ti mnoho úspěchů a hlavně třeba v další stavbě . I stavbu kterou udělá i ten nejlepší stavitel bude vždy velice diskutabilní a určitě bude mít své příznivce i odpůrce . Ptal jsi se na čem jezdím já . Mám Yamahu XJR 1300 .Taky se může někomu libyt a někomu ne, je to věc názoru . Tady na tom fóru a odkazu se na ní můžeš podívat. Je to ta bílá . .//www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=86002&fid=31
slovan: jestli máš ten vnitrek blatniku origo, tak nenarazelo :) to mam vyzkousene zase ja :) a kdyz nekdo chce snizeni o tech -25, tak neni spatny si za 1200 z USA objednat trosku tvrdsi pruzinu Eibach, vysledek je super! dobre se i zmeni jizdni vlastnosti :)
Dík moc za komentáře. Všechny mě potěšily i ty negativní. Ba co víc, jsem až mile překvapen, kolik lidí se rozhodlo reagovat na moji motorku. A opravdu velkou radost mám z těch kterým se mé moto líbí, ale stejně důležité jsou komentáře které upozurňují na nedostatky. Některých jsem si vědom a chystám jejich nápravu, jiné bych moc rád předělal ale technicky to moc nejde, třeba zadní blatník níž udělat nejde (nemám snižovací kit od H8me) protože zadní kolo by do níže položeného blatníku naráželo při propružení, věřte mi mám to odzkoušené. Prozatím má reakce asi stačí, možná zase později.
vzkaz pro Lubík1300: Na čem jezdíš?
Nenech se otrávit lidma, co umí jenom kritizovat. Nemohu říci, že je to přestavba podle mého gusta, ale každý nemá odvahu a zručnost jako ty. Udělal jsi "máňu" podle toho, jak tobě vyhovuje a myslím, že se nemáš za co stydět. Jen tak dál...
H8me : to snížení je fakt krásný, to se ti povedlo, celkově motorce moc prospělo.
Ale ještě víc se mi líbí nahrazení velké trubky výfuku (ta se mi na warrioru moc nelíbí) za ty dvě rovné úzké, to je podle mě ta správná cesta - opravdu stroj získal na dravosti a živosti. Klobouk dolu
Je to prostě jiný pohled na dané téma, jako takový se mi líbí a oceňuju, že poskládat to z homologovaných dílů limitujících tvůrčí invenci, které nikdy nebudou stopro to, co by člověk chtěl, musela být fuška, a proto klobouk dolů!
Myslím, že hlavně zadek je díky menšímu blatníku a nové koncovce výfuku pěkně odlehčený a "vytáhne" tak do popředí hmotu mohutného středu s ohromným motorem.
Zadní blatník by se mi proto líbil možná ještě menší a nebo místo sedadla spolujezdce krovka kopírující zhruba křivku nádrže, aby byla zachována svažující se linie s vrcholem na nejvyšším bodě nádrže, kterou ten nahoru zvednutný blatník přece jenom trochu ruší, pěkně a logicky ji oproti tomu doplňuje svažující se linie horní hrany plexi předního světla.
tak mě napadlo, kdyby nějaký majitel Warriora chtěl snížení zadní kyvky cca -25mm, tak viz můj inzerát tady. Myslím, že vzhledu to jedině prospěje, už v sériovce je to kroska jak svině :D mám i fotky před a po na profilu mojí motorky, tak mrkněte
Docela zajímaví.Vejfuk je hroznej slušeli by tam dva nasměrovaný dolů nebo tak něco jinak zadek se mě móc líbí,ten zadní blatník je skvělej jen tak dál a nepřestávej.
Jezdím mj. Waryka a taky jsem měl potřebu na něm trochu zapracovat. Přikláním se jednak k tomu, že se na tvý mašině pere několik stylů (min. street a powercruiser) a mně se zas víc líbí ten zadek než světlo a hranatý dozaduvoka. Ale jak už bylo 1000x řečeno: 1) líbí se to tobě.. a 2) jednou se ti to třeba líbít přestane a tak to ... prostě to předěláš. nápady máš dobrý, ruce šikovný, bednu nezavostalou, tak to zas dělej hlavně pro sebe good luck!
Tak presne to je moje predstava az slezu zR1. Super design a napad. Neni na prodej?
pěkné...spousta práce a to že je to tvořeno "amaterem" tak fakt dobrééé...když na tom nejsou ty origo díly (vyfuk a řídítka)hned je to jiná motorka
A mně se to líbí moc... není to blázinec s třásněmi ale fakt pěkně sportovní střih
Sory mě se to nelíbí
hezký (pokus s tagama)
Moc pěkná stavba, oplety výfuků jsou taky krásný, ale to světlo z B-kinga se tam podle mě nehodí. Ale jinak dobrá práce
Mě se to teda líbí. Mám warana taky překopanýho, ikdyž asi míň do extrému, ale potřebuju na něj originální parabolu a blinkry, tak kdyby jste měli někdo na prodej za rozumnou cenu, tak budu rád. Můj email alinam@seznam.cz
BadBady: no to už je extrem :) s tim by se nedalo jezdit ...
H8me díky za osvětlení , mě se to snížení taky víc líbí(kromě extrému kdy to vypadá jako by "odešel" zadní tlumič)...
No třeba tohohle Warrika uvidím někde naživo a omrknu ho v reálu
jinak original vyfuk na warrioru se mi taky nelibí.takže každá změna je vítana... a jinak..vidíš něco v těch zrcátkách ???
tak je to každého věc co si udělá s motorkou-já jsem osobně pro každou změnu a odlišnost od ostatních...také 100 lidí = 100 názorů.Mě osobně moc nesedí ten výfuk,ale to už jsem majiteli říkala asi proto že je to na mě moc krátke .Warrior je super motorka a určitě ji tyhle upravy sluší vic než když tam dá nekdo zadní operku,brašny a nechá tam origoš.řidítka ktere jsou hrozné.
chci hayabusu,ale ve stylu easyridera-bastl bez vlastniho xichtu.
BadBady: když to snížíš, tak to není jako u auta, že se ti stvrdí podvozek, tam jen vymezíš větší délku mezi kyvným členem, kterej drží tlumič a ty kosti, tím pádem se ti motorka víc ponoří do blatníku. Pružina má stejnou vzdálenost dál. Takže bezezměny.
Lidi tady v ČR nejsou zvyklí na radikálnější úpravy strojů. V tuningu máme za vzor němce, kteří razí clean styl. Zase naopak když vidíme upravený stroj z USA tak nám padá čelist a kroutíme hlavou jak je to strašně přeplácáné. Podle mě je tohle kombinace obou stylů + vlastní tvorba šikovných českých ručiček a za mě jednoznačně
to Lubík1300:za tvůj poslední příspěvek -
to H8me: když to takhle snížíš je to vůbec ještě snesitelný na našich okreskách?
Moc pěkný a originální. Za komančů jsem si přestavěl jawku 634, páč tu nic jinýho nebylo. Vím, co je za tím práce. Takže u mě
Slovan : Ahoj Lubomíre , možná že jsem se nechal včera trochu unést a omlouvám se ti za to . Jsem tak trochu konzervativní , miluji klasické motorky a hlavně Yamahu a její filozofii Kando . Trochu jsem o tom přemýšlel je pravda co člověk to jiný názor a ne všichni ho budou mít stejný . Určitě jsi na té motorce odvedl spoustu práce a jako člověk který se živí jako autoklempíř a automechanik si to dokážu představit . Stavěl si jí tak aby se hlavně líbila tobě , a to se ti v tvých očích určitě povedlo . A to je hlavní !! Každej si tu svojí dvoukolovou krásku musí vymazlit podle sebe a druhému by to mělo bejt jedno ať to vypadá jak chce . Hlavně že se to libý majiteli . Určitě jsi manuálně velice zručný jestli jsi něco takového udělal .Přeji ti mnoho úspěchů a hlavně třeba v další stavbě . I stavbu kterou udělá i ten nejlepší stavitel bude vždy velice diskutabilní a určitě bude mít své příznivce i odpůrce . Ptal jsi se na čem jezdím já . Mám Yamahu XJR 1300 .Taky se může někomu libyt a někomu ne, je to věc názoru . Tady na tom fóru a odkazu se na ní můžeš podívat. Je to ta bílá . .//www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=86002&fid=31
slovan: jestli máš ten vnitrek blatniku origo, tak nenarazelo :) to mam vyzkousene zase ja :) a kdyz nekdo chce snizeni o tech -25, tak neni spatny si za 1200 z USA objednat trosku tvrdsi pruzinu Eibach, vysledek je super! dobre se i zmeni jizdni vlastnosti :)
Dík moc za komentáře. Všechny mě potěšily i ty negativní. Ba co víc, jsem až mile překvapen, kolik lidí se rozhodlo reagovat na moji motorku. A opravdu velkou radost mám z těch kterým se mé moto líbí, ale stejně důležité jsou komentáře které upozurňují na nedostatky. Některých jsem si vědom a chystám jejich nápravu, jiné bych moc rád předělal ale technicky to moc nejde, třeba zadní blatník níž udělat nejde (nemám snižovací kit od H8me) protože zadní kolo by do níže položeného blatníku naráželo při propružení, věřte mi mám to odzkoušené. Prozatím má reakce asi stačí, možná zase později.
vzkaz pro Lubík1300: Na čem jezdíš?
Dost dobrý ,hlavně ten výfuk.
Nenech se otrávit lidma, co umí jenom kritizovat. Nemohu říci, že je to přestavba podle mého gusta, ale každý nemá odvahu a zručnost jako ty. Udělal jsi "máňu" podle toho, jak tobě vyhovuje a myslím, že se nemáš za co stydět. Jen tak dál...
...Týý voléé,a kde jsou třásně?
Paráda,je to Tvůj bajk a ne krásnej originál...kterej maj skoro všichni.Mě se to líbí.
H8me : to snížení je fakt krásný, to se ti povedlo, celkově motorce moc prospělo.
Ale ještě víc se mi líbí nahrazení velké trubky výfuku (ta se mi na warrioru moc nelíbí) za ty dvě rovné úzké, to je podle mě ta správná cesta - opravdu stroj získal na dravosti a živosti. Klobouk dolu
Je to prostě jiný pohled na dané téma, jako takový se mi líbí a oceňuju, že poskládat to z homologovaných dílů limitujících tvůrčí invenci, které nikdy nebudou stopro to, co by člověk chtěl, musela být fuška, a proto klobouk dolů!
Myslím, že hlavně zadek je díky menšímu blatníku a nové koncovce výfuku pěkně odlehčený a "vytáhne" tak do popředí hmotu mohutného středu s ohromným motorem.
Zadní blatník by se mi proto líbil možná ještě menší a nebo místo sedadla spolujezdce krovka kopírující zhruba křivku nádrže, aby byla zachována svažující se linie s vrcholem na nejvyšším bodě nádrže, kterou ten nahoru zvednutný blatník přece jenom trochu ruší, pěkně a logicky ji oproti tomu doplňuje svažující se linie horní hrany plexi předního světla.
tak mě napadlo, kdyby nějaký majitel Warriora chtěl snížení zadní kyvky cca -25mm, tak viz můj inzerát tady. Myslím, že vzhledu to jedině prospěje, už v sériovce je to kroska jak svině :D mám i fotky před a po na profilu mojí motorky, tak mrkněte
paráda
Docela zajímaví.Vejfuk je hroznej slušeli by tam dva nasměrovaný dolů nebo tak něco jinak zadek se mě móc líbí,ten zadní blatník je skvělej jen tak dál a nepřestávej.
Jezdím mj. Waryka a taky jsem měl potřebu na něm trochu zapracovat. Přikláním se jednak k tomu, že se na tvý mašině pere několik stylů (min. street a powercruiser) a mně se zas víc líbí ten zadek než světlo a hranatý dozaduvoka. Ale jak už bylo 1000x řečeno: 1) líbí se to tobě.. a 2) jednou se ti to třeba líbít přestane a tak to ... prostě to předěláš. nápady máš dobrý, ruce šikovný, bednu nezavostalou, tak to zas dělej hlavně pro sebe good luck!
neštěstí
posledni dobou se mi z tech novych motorek chce blit.zlaty 90ty leta.