yamaha_demo_tour




R 1200 R Scrambler od Lazaretha

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CBRMilan (1) napsal 10.12.2014 v 16:08

velebnosti jdu blejt

RobiXRV (21) napsal 04.09.2014 v 10:20

OCC bych k tomuto vůbec nepřirovnával, to je děs ty tématické motorky. Hlavně to šlo všechno na jedno brdo,jen kabát byl jiný. Tohle se mě líbí moc. Není to nijak přehnané a že to má špunty? Tak prostě bude jezdit kochačky. Ale na stroji, který nikdo jiný nemá.

tazmanskyčert (8) napsal 22.08.2014 v 21:37

Scramblerem to nazval autor článku pokud si to dobře vysvětluju. Ten pak dál píše :"..si u Lazaretha objednal „neo-retro“ mašinu!!! " ..Finální stavba tedy nabízí spojení stylu scrambler a café-racer... " To už si doplnil autor.
Borec chtěl showbike, tak ho dostal. Pravděpodobně s nim jezdit nebude.
To je jak bych o Lamborghini psal že je to na hovno, protože se s tím nedá jezdit v zimě, po rozbitých okreskách a šotolině. Prostě to slouží někomu k něčemu aniž by požadoval super jízdní, pragmatické a jiné vlastnosti.

Pítrson (4) napsal 21.08.2014 v 21:42

týpek to pěkně vystihl nikdo z vás to neřídil tak neplkejte jak to bude špatný poježdění

nexus (61) napsal 21.08.2014 v 21:22-1

týpek
to je snad nejhorší názor co jsem zde četl
tazmaskyčert
orange county bych do toho nepletl-to je kapitola sama pro sebe.
Postavit Scrambler , který je jako Scrambler nepoužitelný je jako mít propisku bez náplně.
Postavit to jenom jako pozu protože to zrovna frčí ...tomu ani rozumět nechci.

týpek (119) napsal 20.08.2014 v 21:53-2+1

Pěkné,velmi cíleně stavěné a právě ty pneumatiky tomu dávají ty drsné grády a o to šlo především.Myslím,že jízdní vlastnosti budou velmi dobré,na asfaltu zřejmě trochu drnčivý pocit teréní čtyřkolky.Je možné,že toto právě majitel vyžadoval,chce utéct od uhlazených a vymazlených jízdních vlastností dnešních mašin ke krocení hrubiána.Na závěr,proč vylepšovat jízdní vlastnosti,když už to nejde a nikdo na to nemá potenciál,kromě profi racing týmů,u staveb jde především o jinakost...

2stroke (63) napsal 20.08.2014 v 21:23

Ty sací nátrubky jsou na scramblera, který původně vznikl v USA v Kalifornii pro ježdění po plážích (rozuměj - v písku), fakt ideální ...zase jeden showbike k ničemu...

tazmanskyčert (8) napsal 20.08.2014 v 20:50

Tahle motka nikdy nemůže jezdit líp než oreginál, to je snad jasné??? Ten frajer co to postavil už asi nějaké zkušenosti a stavby ma za sebou. Stačí se podívat na orange county choppers, tam to kolikrát tlučou bůhvíjak, moc ovladatelné mi ty motorky nepříjdou a o jízdních a jiných smysluplných vlastnostech ani nemluvě a přitom jsou ty bajky nádherné. Myslím že posuzovat tady účelovost je trochu mimo mísu.
Prostě jak se píše, stavba na zakázku pro někoho kdo si to beztak nepořizoval proto, aby na tom jezdil každý den.

jungen (7) napsal 20.08.2014 v 20:34+1

toz nechte toho uz,me se treba libi ta barva na nadrzi jinak hruza
ps:taky obcas neco stavim a loni jsem postavil krasnyho snehulaka,ale nez jsem ho blejsknul tak se rozpustil,skoda ho,byl peknej

seikos (975) napsal 20.08.2014 v 19:16

polopost: opatrně s takovýmito názory. Je tady příliš mnoho lidí absolutně bez vkusu, co by za takovéto názory nejraději ukřižovali.
Nejvíc z nich vynikají ty které tvrdí "tys nic nepostavil, tak nemáš právo na názor a vyjádření se. A když už se vyjádříš, tak automaticky blbě, protože nejsi bastlíř jako já"

polopost (67) napsal 20.08.2014 v 17:53+2

tazmanskyčert: A to si myslím že je právě blbost co píšeš. Osobně si myslím, že to je rozdíl mezi blbym pokusem o stavbu a opravdovou custom stavbou. Hlavně u cafe je ta funkčnost na prvním místě, protože to je podstata cafe racerů, ne? Postavit něco co vypadá krásně a zároveň to dokonale funguje je pravý umění a proto to taky nedělá každej druhej. Resp každej kdo si myslí, že to je jen o vzhelu a snaží se to dělat ve větším narazí a krachne. Proto je pár jmen světovejch stavařů a ostatní je obdivujou. Pokud ta motorka nemá ve výsledku jezdit líp jak originál, nemá cenu se do tý staby vůbec pouštět.
Přečti si třeba články na bikexifu, nebo jinym vebu o new-vawe custom stavbách. To, že se tam píše, že stavitel začal podvozkem (prograsibní tlumiče, jiný vidlice, větší brzdy, bla bla) a motorem (ventily, vačky výbrus bla bla) není náhoda, nebo vědomí, že to prostě nebude pořádně jezdit.
Nebo snad si myslíš, že někteří stavitelé prodávají díly do motoru, podvozku, rámu a brzd vlastních návrů jen proto aby to vypadalo hezky? (jako třeba "sada" pro nahrazení ducatího řemenovýho rozvodu hřídelema a jiný)
Onanie nad nejezdícíma sochama s HD motorem je trošku něco jinýho.

FiZzeR (362) napsal 20.08.2014 v 14:26

Ehm, žhavá novinka
Ale líbí se mi to, má to styl Akorát bych nechal telelever, jako u CRD - k tý motorce to patří

abbany (137) napsal 20.08.2014 v 08:38-1+1

Seikos... po vzhlédnutí tvého profilu je videt, že si toho teda moc nepostavil. Jednoduše řečeno, nic jsi nepostavil.Až se nekdy pokusíš alespoň o Caffáče, a budeš ho chtít udelat pořádne,tak zjistíš, že to není jenom a výměně pár součástek. Tvúj názor vypovídá o všem.

Zedsdead (293) napsal 20.08.2014 v 01:43

Hodně pěkný naháč!
(bez těch gum z JZD )

Steve-CZ (259) napsal 19.08.2014 v 23:48

Strašně mi to vzhledem připomíná americký úlet značky ROKON. Akorát tady to nemá pohon obou kol.

Marex (2570) napsal 19.08.2014 v 22:32

No dobrýýý. Ta tlustá přední guma je hustáááá!!! Jen teda ten lauf je nějakej joke, ne?

Pjercak (48) napsal 19.08.2014 v 22:14

nejaky šust plech a boži
vyfuk nevim kde je jiny trijangl...

mari (36) napsal 19.08.2014 v 22:12+1

až na vejfuck dobrý

Mig_35 (345) napsal 19.08.2014 v 20:00

Vypadá to jako R nine T na špalkách. Hustý každopádně. Líbí moc.

tazmanskyčert (8) napsal 19.08.2014 v 14:20+1

Je úplně jedno jak se to jmenuje, nebo jaké to má jízdní vlastnosti. U těhle typů motorek není účelovost to hlavní. Primárně je to prostě showbike. Kdejaká stavba od HD taky není good ovladatelná. ( čímž se nechci dotknout HD !! ) Tyhle motky maj prostě nějakého " ducha ".
Někteří přispivatelé opět nezklamali !

Pítrson (4) napsal 19.08.2014 v 14:12

Anti: to je jak kdybys psal že jednoválcový čopr není čopr, nebo nevím kolik válců mělo nějaký "praenduro" a všechny další co mají motor s jiným počtem válců nemůžou být endura chápeč to ? proč všechno musí sedět v rámci nějaké škatulky ? asi by to byla nuda kdyby všichni uvažovali jako zdejší chytrolíni ne

Milan-11 (12) napsal 19.08.2014 v 14:10

..tak mě se to na těch kolech z "traktoru" vůbec nelíbí

Stenboy (54) napsal 19.08.2014 v 13:36

Vypada to hóódně drsně Ale je to k h...u

WingS (0) napsal 19.08.2014 v 13:17

Tak to je naozaj "dielo" hodne dizajnera. Obycajny preplacany garazovy bastl, proporcne nevyvazeny, neesteticky, prvoplanovy ako vytvor pubertiakov z okresneho mesta.

dunrix (1) napsal 19.08.2014 v 12:46+1

"Blicí pytlíky do pohotovostní polohy, opakuji blicí pytlíky do pohotovostní polohy" seikos to vystihl přesně - jen se střídají módní vlny a že je funkční jen na oko, na to kálí pes. Není to dlouho od mánie cendur nebo SUV, který jsou v terénu prakticky nepoužitelný

Anti (391) napsal 19.08.2014 v 12:02

Proč by HD nemohl být řadový tříválec
Jasně že může,ale řešily se tu znaky které má mít Scrambler,tak mě to tak napadlo.Jinak je mi to buřt.

Pítrson (4) napsal 19.08.2014 v 11:25+1

hmm a proč by to ted nemohl být dvouválec nebo víceválec ??? co to je za blábol, tady snad nejde o motor

Anti (391) napsal 19.08.2014 v 11:16

Protože Scrambler byl v minulosti vždy jednoválec.

Pítrson (4) napsal 19.08.2014 v 11:05

proč by měl být jednoválec ? protože to anti tak vyžaduje ?

Anti (391) napsal 19.08.2014 v 11:02

V první řadě by měl být Scrambler jednoválec.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist