globalmoto_duben_nolan




Přestavba: Kawasaki GT550 Cafe Racer

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Petrcx (3) napsal 24.12.2016 v 12:07

chvalim ze dokazal vytvorit motorku k obrazu svemu.minus za to ze domr.al peknou ,zachovalou masinu z 90 let.ze je to slozity udelat udelat z nezachovaly neoriginal?za1-davalo by to o moc vetsi smysl. dat motorce ktera svym stavem ztratila hodnotu a puvodni kvality.a 2-kritika nekritika souhlasim s tim ze vetsi cast prace bylo vybiranim doplnku.

Romoto (48) napsal 05.11.2016 v 18:26

mira592: vidím tam u teba krásnu Jawu Californian. Čo tak pomôcť tomu, "že z obrázka do reality?" Aj jednoválec by stačil... Ak by bol taký pekný...

mira592 (35) napsal 05.11.2016 v 16:36

Každej má jiný vkus,majiteli se asi nebude vůbec líbit to,co třeba mě. Někdo chce audi někdo peugeot atd. V tomhle smyslu je asi debata zbytečná. Líbil by se mě tuneup J250 353 třeba dvojvalec

marecar (0) napsal 04.11.2016 v 23:00

hezka prace

soccer (480) napsal 04.11.2016 v 20:23

to Abbany: Víš co, až se za tebou stavím, proberem to osobně... Jo, a motorku už jsem "párkrát" viděl...

Romoto (48) napsal 04.11.2016 v 19:50+1

splasenytrubky: ak by sme boli bližšie, pri pive alebo kofole by sme to možno pri debate dotiahli do solídnej názorovej zhody. Ide nám predsa o motorky.

splasenytrubky (117) napsal 03.11.2016 v 20:45+1

Romoto:
1 - to je tísíckrát opakovaná hloupost. Chceš snad říct, že když někdo na koncertě bude hrát falešně, tak musím držet pysk a musí se mi to líbit, protože líp to sám zahrát neumím? Blbost, viď.
2 - s tím souhlasím
3 - ano, ale dost často jen pro stavitele
4 - my tady protestujeme s tebou, v tom jsme zajedno, zjevně to ale nepomáhá.
5 - tady nejde přece o žádný obdiv snahy, tady jde o kšeft. Tohle je přece typická komerční prezentace, skrytá reklama, copak to nevidíš? Pokud něco dělám pro svou radost, nemám to zpravidla zapotřebí vylepovat po netu, a mám z toho tu radost, dám si to do svého profilu, jezdím na tom, a i když to bude zprasený nebo úplně obyčejný, budu to mít rád. Pokud něco dělám na kšeft, a chci to prezentovat na netu, mělo by to stát za to. A přesně tohle mi tady chybí. Není to žádná prezentace něčeho nejlepšího co umím udělat, je to "jen" prezentace kafáče na kšeft, s cílem klofnout dalšího zákazníka.

Romoto (48) napsal 03.11.2016 v 18:14

Ako použiť málo slov, veľa povedať a nikoho neuraziť.
Customizing mi tak trocha pripomína futbal. Od tej najnižšej po tú najvyššiu súťaž. Každá má svojich skalných priaznivcov. Tí nad vecou vidia klady, zápory a možnosti aktérov. A preto dobrý obetavý výkon v nižšej súťaži môže potešiť (bežného) diváka viacej ako výkon (bez potrebného citu) vo vyššej súťaži. V nižších súťažiach občas hrávajú borci, že radosť sa pozrieť ako im to ide, ale vo vyšších aj takí, že bolia oči.
Už niekoľko rokov odoberám nemecký časopis CUSTOMBIKE zameraný iba na prestavby a stavby. Sú to motorky nepoužiteľné na jazdenie ako to vnímam ja, teda radosť z jazdy. Dať koleno (na asfalte) je povinná súčasť výbavy (na okruhu). Ale tí ďalší a ďalší (prevažne nemeckí) ľudia stále s neuveriteľným nasadením vyrábajú ďalšie a ďalšie variácie a kreácie. Občas je to aj vyššia, ale zväčša nižšia (futbalová) liga.
Myslím si (ak vynecháme alternatívu PR o tomto biku), že všeobecne je tvorba custom bikov prospešná aktivita. V Nemecku to pochopili. Nastavili pravidlá (ľudia nesedia pred televízormi a nechlastajú pivo) ale tvoria (a pri tom pijú pivo ...). No a pri výrobe motorky na objednávku dostávajú príležitosť ďalšie remeslá.
Ako použiť málo slov = nepodarilo sa.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.11.2016 v 09:53

Souhlas s protestem Romota v bodu 4, ale bohužel musím připojit dovětek,
že protesty nás ČESKÝCH bajkerů byly, jsou (a budou za současné politické
situace) pouze ztrátou času , který lze tak krásně prožít "hraním" v garáži / dílně,
čímž opět souhlasím s Romotem
P.S. Ale "prej se začalo něco hejbat" s Autoklubem ČR ...

Romoto (48) napsal 02.11.2016 v 22:16

1.kritik je človek, ktorý by to urobil lepšie ako autor, keby to vedel. A kritikov to nebolo málo.
2.pri prestavbe nejde o zázrak, ale o radosť z vlastného diela
3.každá prestavba je jedinečná
4.neprotestujem proti komentujúcim, protestujem proti systému a poukázal som na to, že to, čo je u nás zakázané, je vonku normálne.
5.nemusíme uslintávať, aj mne sa nepáči každá prestavba, ale obdivujem tú snahu a to zanietenie pri tvorbe.

Kto sa hrá nehnevá a kto doma v garáži majstruje, spoznáva techniku.

splasenytrubky (117) napsal 02.11.2016 v 19:56

Romoto:
1) nevšiml jsem si, že by tu někdo tvrdil, že dobrou přestavbu umí udělat každý. Jednak je to blbost, a jednak to tu nikdo nepsal, na koho reaguješ?
2)Přestaveb caferacerů jestli je nebo není přebytek není vůbec důležité. Jen tu naprostá většina lidí konstatuje, že je to móda, která konkrétně u téhle motorky ničím neohromuje. Vzhledem k "příběhu" a likvidaci funkční pěkné motorky se reakcím tady nedivím, žádný zázrak.
3) každého věc, svůj názor na tuhle přestavbu může mít každý jiný, ano, původní moto žádný unikát není, ale ten fádní kafáč ostatně také ne.
4) o tom není sporu. Nevšiml jsem si, že by někdo to řezání do rámu rozporoval technicky, pouze vzhledem k dementnosti našich STK jsme konstatovali, že to projít nemůže. Že s postupem těch našich STK někdo tady souhlasil, tak to jsem si opravdu nevšiml. Proč tedy jako tady proti komentujícím protestuješ?
5)To s tebou souhlasím, ale to neznamená, že budu uslintávat nad každou přestavbou jen proto, že je to přestavba. Tohle tady není žádný unikát, prostě to neohromí, ani neurazí, nebudu tady učurávat, že si někdo zaplatil takovouhle věc. Obdivuji věci s nápadem, něčím výjimečné, nebo věci, kde někdo z hromady šrotu třeba vyrobí funkční krásnou věc a dá stroji nový život, a to prostě není tenhle případ. Podívej se na tu Guzzi, to je krása.

Tenhle článek je jen PR prezentace té dílny. Někomu stačí konfekce, někdo chce věc na míru a s nějakým nápadem. Tohle je běžná, módní konfekce. Nic víc.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 02.11.2016 v 09:23

Jen dvě poznámky ke "kázání" Romota :
1/ v záležitosti ""zatlačení na zákonodárce"" žije zcela mimo realitu
(když tito v současnosti "řeší Čínu" a mnoho dalších nesmyslů) ,
2/ pokud ""zachovalé originály"" motocyklů let 90. a dřívějších jsou v muzeích,
tak o to méně je těch, na kterých jezdí skuteční nadšenci klasických motocyklů .

abbany (137) napsal 02.11.2016 v 07:14

Soccer...žrát tě nebudu...je vidět, žejsi nikcdy nic nepostavil. Nejsem stavitel, jen jsem si postavil sám motorku k obrazu svému. Inspirací mne byla firma Wrenchmonkies, kterápodobnou přestavbu dělala pro jednoho francouze. Asi bude těžké pro tebe pochopit, že to co si udeláš doma sám, ti udělá největší radost. I když se jedná jen o vyměnénej výfuk, budík, nebo cokoli jiného.

Romoto... hovoríš mi zduše

Romoto (48) napsal 01.11.2016 v 20:14


Chlapi. Pokúsim sa vyvrátiť pár mýtov.
1. Prestavbu (dobrú) vie urobiť každý. Nech sa páči, prihláste sa všetci kritici, ktorí ste urobili dobrú prestavbu. Vo vašom prípade za prestavbu považujem aj výmenu predného blatníka.
2. Café racerov je prebytok. Vážení, koľko unikátnych motoriek stretnete denne na ceste s porovnaním toho, koľko je sérioviek? Je mi na „blití velebnosti“, každá druha moto je café racer... „Velebnosti“, neverte im! Prestavieb nebude nikdy dosť.
3.Škoda zničiť dobrú motorku. Tie naozaj dobré motorky sú v múzeách aby sa zachovali originály. O to sa starajú ľudia na to určení.(Ak chcete, pridajte sa k nim.) Ostatné dobré originály skončia skôr či neskôr na vrakovisku. Pri produkcii cca 1 000 000 motoriek ročne ideme lamentovať nad pár prerobenými kusmi na café racer ako o barbarstve a škoda „dodrbat“ originál motorku? To nemyslíte vážne, že je to neúcta, keď niekto dá nepoužívanej motorke druhý život?
4.Homologizácia. Odrezaný a znovu zvarený rám. Trestný čin, možno až zločin. V Českej socialistickej a Slovenskej socialistickej republike. Zaujímavé je, v Nemecku, Švajčiarsku, Holandsku, Nórsku a inde je to normálna legálna činnosť občanov pri tvorbe dopravných prostriedkov. „Soudruzi, což takhle podívat se, jak to ti kapitalisté dělají?“ že je to legálne? Z vlastnej skúsenosti viem, že v Nemecku majú veľmi prepracovaný a zodpovedný systém pri stavbách a prestavbách. Čo tak prestať plakať pri STK a zatlačiť na našich zákonodarcov a zjednotiť nielen výšku pokuty ale aj práva motorkárov s tými v EU? Prečo tá istá prestavba je v Nemecku legálna a u nás za to dostaneme basu?
5.Customizing. Všimli ste si čo dnes hýbe motorkárskym svetom? Sériové motorky sú dokonalé. Ale má ich každý. Pozrite sa, čo urobilo BMW okolo Nine T. X modelov. Ale ja nechcem tú BMW verziu. BMW sorry za príklad. Ja chcem tú svoju verziu. A nielen ja, ale stovky rovnako postihnutých a motorkárskou verejnosťou často nepochopených nadšencov po celom svete. Nebudem robiť reklamu, ale páni kolegovia skúste tu: The Bike Shed, Pipeburn, Bike EXIF, Kneeslider a pod. Nech žijú prestavby!

Raisto01 (90) napsal 01.11.2016 v 12:40

Mám přestavby celkem rád, ale zde to taky vidím jako originál lepší předělávky

richi (1) napsal 31.10.2016 v 19:33

Co člověk, to názor. Myslím, že zde opět platí: Kdo nic nedělá, nic nezkazí. A kritizovat umí každý.
Motorek je mraky, takže bych si s "rozřezáním" jedné hlavu nelámal.
Ale obecně by mě taky zajímala ta STK. Máte s tím někdo osobní zkušenost?
Podle mne vás s tím musí prostě vyrazit...

sekáčmagor (128) napsal 31.10.2016 v 18:32

By mne zajímalo kolik ta výroba tohoto výtvoru asi tak mohla stát? 6e bych tam šoupl svoje Geeso...Teď když vidim ty ohlasy tak je fakt že něco "takového"opravdu nemá každý.

soccer (480) napsal 31.10.2016 v 16:52+1

to klubko, to abbany: přileju benzín do ohně: vysvětlete mě, co je za "umění" na tom, vzít neobyčejně zachovalou motorku (tento případ), odstrojit ji, vyříznout kus rámu, navařit tam jiný kus, nalakovat rám, kola , nádrž a doplňky, dokoupit řídítka, budíky, světla a pak to celé vystavovat jako customérské veledílo - reklama na úpravnu motocyklů...

Jednu z mála věcí, kterou zde opravdu oceňuji je to sedlo

Viděl někdo z vás dvou, jaký úpravy dělá chlapík, který zde má nick "mopako" ???

Na jeho motorkách je hned poznat "nápad, fortel a šikovnost"...

Promiňte, zde tyhle atributy nenacházím... pro mě je to zničenej youngtimer, pouze odstrojen, nalakován, a ověšen značkovýma doplňkama...

Vím, že mě sežerete... no poslužte si...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 31.10.2016 v 13:22

Já ano, Klubko - téměř deset let mně trvala renovace + přestavba.
1986 - 1995, takže 4 roky ještě za "bolševika" ...

Feki (1) napsal 31.10.2016 v 10:56

Šikovné ruky, pekná práca

klubko (18) napsal 31.10.2016 v 09:02+1

Každej z vás, kdo tady říká, že přestavba se má dělat ze zničenyho motocyklu si přestavbu ze zničenyho motocyklu asi ještě nezkusil.
Stavitel (a i investor), kterej nechce strávit víc času opravováním základu pro stavbu, aby mohl vůbec začít se stavbou, sáhne po zachovalé motorce, na které bude moct začít hned upravovat.
A zadní stupačky v krabici na STK? U motorek, ktery jezdí v terénu běžná věc.

Turista (20) napsal 31.10.2016 v 06:40+1

Podle mě, pokud si pan investor přál k prezentaci firmy nějaký motocykl, mnohem větší službu by mu udělal originální vzhled pěkného motocyklu, jakým GT 550 bezesporu je. Osobně taky nechápu "boom" kafáčů a přestaveb v tomhle stylu, ale je fakt, že "každé duši jiné moto sluší".

abbany (137) napsal 31.10.2016 v 05:18

to Soccer: ja len píšem, že každý si môže robiť čo chce. Dneska existuje veľa kitov na prestavbu, kté sú robené na nové mašiny. Navštív výstavu Costum bike v decembri v Bad Salzuflen auvidíš aká je ponuka na nové mašiny.
Chápem , že každý sa obzerá po nejakom youngtimeríkovi, aleje to hlavne o financiách.
Podaktorí tu nechápu, čo je na stavbách Caffe racer také zvláštne a uprednostňujú originál.
Zvláštne na caffáčoch je to, že si moto upravíš vlastnoručne , poprípade s pomocou nejakého staviteľa k obrazu svojmu. Až to niekedy dokážete dotiahnuť do konca, až potom budete vedieť, čo to je jazda na vlastnom výtvore.Inšpirácie je všade veľa. Dajte sa do práce , alebo si chodte leštiť svoj origo stroj, ale nehante nieči záujem byť výnimočným.

Kulasec (56) napsal 30.10.2016 v 23:52

Ještě přikládám video, jak a z čeho by se podle mne měl dělat kafáč. Ale Filippo Barbacane je jiná liga, to je pravda.

https://www.youtube.com/watch?v=ur6h9737c7o

chfox (7) napsal 30.10.2016 v 19:49

Tak to nevím, jako "cafe" to vypadá ale co ty koncovky výfuku nebo budíky, navíc ještě ty ledky pod nimi atd.atd... souhlas s Pet009 a crowack ...s STK bych problém neviděl

johnyboy (25) napsal 30.10.2016 v 18:58

Krásná práce ! Víc není, co dodat !

hycomat (1) napsal 30.10.2016 v 18:54

Kedysi pred štvrťstoročím som kúpil podobne sprasený ES2 a sprasil som ju ešte viac, montážou komplet predku z MZ 150. Dnes by som si dal facku.
Ale chápem, že išlo o kšeft a nič ma do toho nie je.
Sranda je, ako má zvárač na fotke 3 uchytenú kostru na kostru.

hasic89 (7) napsal 30.10.2016 v 18:06

.. je to pekne postavene.. tesim sa na dalsiu ..

Pet009 (5) napsal 30.10.2016 v 17:02+1

Z pěkný zajímavý motorky tuctovej caferacer

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.10.2016 v 14:56+2

Opakuju - škoda pěknýho bajku, 26 let starýho

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist