Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě se to teda líbí Je to nahatý, je to retro a je to fakt hezký! Esesa mi teda rozhodně líto není a je to pocta, nebo spíš vzpomínka na dřevní doby motocyklového sportu.
A pro hnidopichy, že řidítka jsou proklatě nízko než je sedlo...
Mě se ta stavba líbí a nemyslím si, že by to byl stroj k ničemu. Jasně, primárně to nebude určené pro najetí několika tisíc kilometrů za rok, ale copak jsou motorky jen o tom, že se s nimi musí najet tisíce kilometrů? Třeba mě osobně se líbí myšlenka mít něco podobného doma, vyjet s tím na silnici jen párkrát do roka a to ještě když je hezké počasí a projet se kolem komína Motorka je o emocích, pocitech ne o kilometrech nebo ceně. Nevím, proč by se na tom nedalo jezdit? Někdo má rád když se to pod ním všechno klepe, rumpluje, nebrzdí to, vydává to různé kovové zvuky, bolí z toho záda... a jiný zase vše rád uhlazené, dokonalé, plné elektroniky... A o tom to je - je to individuální stavba, neurčeno jako masovka a já bych si něco podobného na občasné vyjetí dovedl představit Jinak opravte mě, ale kde je uvedeno, že základem byla plně funkční nebouraná 900SS, že tu všichni tak brečíte nad chudákem motorkou? Je možné, že na jejich stránkách je uvedeno, že šlo o motorku plně funkční, ale z tohoto článku to patrno není.
A co takhle to vzít tak, že si splnili svoje představy a taky ukázali, že něco umí? Nejsou jen obyč uživatelé moto, kteří přijdou do značkové prodejny, ukážou na stroj za neskutečné peníze, podepíšou šek a odjedou v koženém kombi, aby potom na tom dělali prasečiny na cestách, s pocitem, že když mají pod zadkem žihadlo za tolik peněz a tak výkonné, tak druzí musí padnout na zadek a uhnout, jinak mají prostě smůlu... Jsou i takoví, co chtějí něco odlišného, vyjímečného, netuctového, takové, kterého nejezdí po cestách plno. Kdyby jste toto někde potkali, určitě by jste kolem toho jen tak neprošli... Že to není k svezení? Otázka zní, zda to vůbec bylo původně myšleno jako něco, na čem se bude jezdit? Vždyť to není určeno ani k prodeji (i když pokud někdo položí dost peněz keš, tak by si to třeba i rozmysleli)! Teď možná přijde někdo, kdo by si od nich nechal rád něco upravit, sestavit, přestavět, ale bude mít jasné požadavky a i představu, že to od nich dostane. A o tom to je. Něco jako reklama do začátku. Taky si nekoupíte důchodky jen proto, že jsou praktické, ale koupíte si něco, co se vám líbí a je i praktické, ne? Tak jim držte palce, ať se jim daří. A kdo chce zůstat jen u standartní produkce a tomuto nefandí, tak proč ne, každý má právo volby, že?
Všechny tyhle stavby mi připomínají výtvory módních návrhářů. Navěsit na modelku a ukázat na přehlídkovém molu, na nošení naprosto nepoužitelné. Takové "sochařství" , účelem je obdivovat vystavený exponát, ne jezdit.
Jak už tu někdo psal Škoda te SS900. Mne se to líbí i nelibi,zpracování není tak jak pisou,nesedí mi k tomu motoru kola-tedy ráfky a pneu,zejmena zadk,to neodpruzene sedlo je primo běs .Všimněte si ,ze nemají fotku jak na tom někdo sedi,sedlo je snad výše než řidítka to je jako na horským kole. Ale když se jim to tak líbí proč ne. Z dukarny musí byt dravec a to tohle není.
ako porovnavat to so seriovym cukrikom je pekne, ale kolko motoriek je v super stave a kolko je v stave zubozenom a to vam nevadi. kolko motoriek je rozmlatenych. proste chlapi tomu dali druhy zivot, je to showbike, ak by sme vsetci boli odkazani len na seriove moto, tak by to boo cele trochu nudne :)
Jako hezký ano, ale jezdit na tom nepůjde z několika důvodů. Rám a odpružení.
Co je podle mě největší debilita, je úmístění olejáku nahoru nad vodorovnej válec - tomu svislej válec fakt poděkuje - zejména palice toho vzducháče.
podle vzhledu to musí umět víc než jenom jezdit.
podle mě moc pěkně povedený zpracování, použitý materiály a lak.
OEM jdou vždy svou cestou a to je fér!
Mě se to teda líbí Je to nahatý, je to retro a je to fakt hezký! Esesa mi teda rozhodně líto není a je to pocta, nebo spíš vzpomínka na dřevní doby motocyklového sportu.
A pro hnidopichy, že řidítka jsou proklatě nízko než je sedlo...
takhle se dřív jezdilo!
Mě se ta stavba líbí a nemyslím si, že by to byl stroj k ničemu. Jasně, primárně to nebude určené pro najetí několika tisíc kilometrů za rok, ale copak jsou motorky jen o tom, že se s nimi musí najet tisíce kilometrů? Třeba mě osobně se líbí myšlenka mít něco podobného doma, vyjet s tím na silnici jen párkrát do roka a to ještě když je hezké počasí a projet se kolem komína Motorka je o emocích, pocitech ne o kilometrech nebo ceně. Nevím, proč by se na tom nedalo jezdit? Někdo má rád když se to pod ním všechno klepe, rumpluje, nebrzdí to, vydává to různé kovové zvuky, bolí z toho záda... a jiný zase vše rád uhlazené, dokonalé, plné elektroniky... A o tom to je - je to individuální stavba, neurčeno jako masovka a já bych si něco podobného na občasné vyjetí dovedl představit Jinak opravte mě, ale kde je uvedeno, že základem byla plně funkční nebouraná 900SS, že tu všichni tak brečíte nad chudákem motorkou? Je možné, že na jejich stránkách je uvedeno, že šlo o motorku plně funkční, ale z tohoto článku to patrno není.
Tak za mě hezký i s tou dívčinou,jen sedlo trochu nahoru a výfuk ne tak kostrbatě
A co takhle to vzít tak, že si splnili svoje představy a taky ukázali, že něco umí? Nejsou jen obyč uživatelé moto, kteří přijdou do značkové prodejny, ukážou na stroj za neskutečné peníze, podepíšou šek a odjedou v koženém kombi, aby potom na tom dělali prasečiny na cestách, s pocitem, že když mají pod zadkem žihadlo za tolik peněz a tak výkonné, tak druzí musí padnout na zadek a uhnout, jinak mají prostě smůlu... Jsou i takoví, co chtějí něco odlišného, vyjímečného, netuctového, takové, kterého nejezdí po cestách plno. Kdyby jste toto někde potkali, určitě by jste kolem toho jen tak neprošli... Že to není k svezení? Otázka zní, zda to vůbec bylo původně myšleno jako něco, na čem se bude jezdit? Vždyť to není určeno ani k prodeji (i když pokud někdo položí dost peněz keš, tak by si to třeba i rozmysleli)! Teď možná přijde někdo, kdo by si od nich nechal rád něco upravit, sestavit, přestavět, ale bude mít jasné požadavky a i představu, že to od nich dostane. A o tom to je. Něco jako reklama do začátku. Taky si nekoupíte důchodky jen proto, že jsou praktické, ale koupíte si něco, co se vám líbí a je i praktické, ne? Tak jim držte palce, ať se jim daří. A kdo chce zůstat jen u standartní produkce a tomuto nefandí, tak proč ne, každý má právo volby, že?
Všechny tyhle stavby mi připomínají výtvory módních návrhářů. Navěsit na modelku a ukázat na přehlídkovém molu, na nošení naprosto nepoužitelné. Takové "sochařství" , účelem je obdivovat vystavený exponát, ne jezdit.
mm-art> v garáži SSo, vedle krbu tohle
Jak už někdo psal - v obýváku vedle krbu jako "socha" hezký... ,no ale jízda v reálu asi dost děsný.Dávám 50/50 - pohled vs užitek
Jak už tu někdo psal Škoda te SS900. Mne se to líbí i nelibi,zpracování není tak jak pisou,nesedí mi k tomu motoru kola-tedy ráfky a pneu,zejmena zadk,to neodpruzene sedlo je primo běs .Všimněte si ,ze nemají fotku jak na tom někdo sedi,sedlo je snad výše než řidítka to je jako na horským kole. Ale když se jim to tak líbí proč ne. Z dukarny musí byt dravec a to tohle není.
Přesně tak, kouknu, hmm dobrý , pěkný a zase zapomenu, stroje k ničemu..
Mě se to tedy líbí a moc
Paradni. To bych si postavil do obyvaku vedle krbu.
ako porovnavat to so seriovym cukrikom je pekne, ale kolko motoriek je v super stave a kolko je v stave zubozenom a to vam nevadi. kolko motoriek je rozmlatenych. proste chlapi tomu dali druhy zivot, je to showbike, ak by sme vsetci boli odkazani len na seriove moto, tak by to boo cele trochu nudne :)
proboha to je hnus
Jděte s těmi showbiky už do zadele...koukat se na to dá, ale jezdit rozhodně ne...škoda SS900...
No teda zajímaly by mě jízdní vlastnosti a celkově se mi to moc nelíbí...
Tak to jsem asi jedinej, kdo zaplakal nad zničeném SS900 ?
wauuu úžasné jedinečné a ta rybka krásná
Opl...Já taky,když miluju,tak vždycky s tvrdým !
Jinak přiznám,že je to na mě už moc old. ..
masakrózní záležitost... Motrorka i princezna gůůůd
Ty bubnove brzdy ze zavodni Yamahy TR3
Jednim slovem nadhera super
stráťa> člověče máš pravdu ...oni jen otočili krytky ventil vík u monstra ...ok...beru zpět ... ale stejně na tom nepůjde jezdit
fotka na té polní cestě - by ta kočka myslím kdyby jí sklouzla prdel na tom negativně odkloněném sedátku..
t_freedom: Jestli je "oleják" chladič oleje tak ve stejným místě ho měli monstery se stejným motorem a nevím že by s tím byly problémy.
Jako hezký ano, ale jezdit na tom nepůjde z několika důvodů. Rám a odpružení.
Co je podle mě největší debilita, je úmístění olejáku nahoru nad vodorovnej válec - tomu svislej válec fakt poděkuje - zejména palice toho vzducháče.
nadherna stavba
Konecne vidim na ducati poradnej podvozek..