ktm_rijen




Moto Guzzi V8 Racer Vanguard

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
SonyLee (5) napsal 23.09.2016 v 22:18

A dál by si mohli počíst tady - https://motors-bay.com/nsu/107-nsu-sportmax.html a tady - //www.ozebook.com/gpwin/documents/24.html
Krásnej dějepis i když taky hodně smutnej.

SonyLee (5) napsal 23.09.2016 v 22:09

Nic ve zlým ale Pánové asi nikdy neviděli toto - //www.bikeexif.com/nsu-motorcycle-2
Je to holt moc dávno

dzonnek (0) napsal 23.09.2016 v 00:12

Myslite ze by tomu nas proslo STK??

JA-NE (186) napsal 09.09.2016 v 08:29

super!

chfox (7) napsal 07.09.2016 v 18:22-1

8v?..vidím jenom 2. A ta kapotáž, že by někdo od Sboru národní bezpečnosti ?

//www.garl.estranky.cz/fotoalbum/ruzne-fotky/policejni-jawy/jawa-nanuk-3.jpg.-.html

utero (36) napsal 07.09.2016 v 11:34

pkKun (10) napsal 07.09.2016 v 07:14

Kdo chce osmiválec vidět na vlastní oči, má možnost tento víkend v Mandellu. A spoustu jiných kousků. Překvapení hlavně pro ty co v osmiválec na motorce nevěří

sered (113) napsal 07.09.2016 v 05:58

gresini (2129) napsal 06.09.2016 v 20:26

Tak tohle se mi hodně líbí - pecka jak sfiňa . I když ten motor je jen 2 válec!

petridas (163) napsal 06.09.2016 v 16:36

parádní , dovedl bych si to doma představit

smartin1 (55) napsal 06.09.2016 v 15:15

Za mě dobrý

Kostelník (57) napsal 06.09.2016 v 14:09

Prostě pecka!

afro-r1 (175) napsal 06.09.2016 v 13:50+2

tolik prace to dalo a pritom takova blbost..
: o )

R.a.g.n.a.r (64) napsal 06.09.2016 v 11:19-2

nejprve Zagato a ted tohle, Itálie se v prdel obrací:D

IvanDvoutakťák (2898) napsal 06.09.2016 v 09:35

Corby , asi proto, že 2V Guzzi jsou tisíce a V8 pořád jen jedna
To by snad "talijáni" neudělali, aby poté co FGR a Horex "dodělali" jejich
V6, začali projekt V8 ...

dejf. (1290) napsal 06.09.2016 v 08:26

Naprosty porno

callowsick (177) napsal 06.09.2016 v 08:10

to je dobrej úlet

seikos (957) napsal 06.09.2016 v 08:06

Dunstal: ja nechapu co nekdo nechape na tom, ze se nekdo tesi az se vrati vidlicove osmivalce na silnice. Je to tam psano zcela exaktne.

Dunstal (2) napsal 06.09.2016 v 04:15

Zaměnit 8ventilovej motor za 8valec... U Guzzi. Snad se jedná o chybu translatoru a ne názor autora...

PanCanaLL (10) napsal 06.09.2016 v 01:02+3

NANUK

vonRammstein (43) napsal 05.09.2016 v 23:40

No pane jo Zajímavý určitě. Ale pro mě, prosím, radši originál

Le-Corbusier (317) napsal 05.09.2016 v 22:20

Poslední věta článku mluví o osmiválci-to nechápu. Ale tu motorku žeru.

Piki (26) napsal 05.09.2016 v 21:20

boží. Konečně se někdo odvázal...

Blasmo (5) napsal 05.09.2016 v 19:54

Paráda

535xv (10) napsal 05.09.2016 v 19:03

nádhera !

JaroslavKojak (5) napsal 05.09.2016 v 18:41

To je přece kopie nanuku - Jawy dělané pro VB

SammyCZ (-2) napsal 05.09.2016 v 18:09

Replika Guzzi delalo V8 uplne jinou tohle je replika :) ale opravdu krasna navic tohle neni 8V ale jenom 2valec. Jinak krasne se mu to povedlo

pajapaja (29) napsal 05.09.2016 v 17:16

Franky (115) napsal 05.09.2016 v 17:02+1

Náhodu je to pěkně provedená a originální vzpomínka na éru velkých kapotáží.
To se mi pak vybaví také např. v 90.-tých letech prodávaný parádní sidecar Krausser - to je pro mne dodnes etalon pro silniční sidecar a docela rád bych ho někdy i zkusil kočírovat:
//raresportbikesforsale.com/when-a-rare-sport-bike-is-more-1991-bmw-krauser-domani/

Martin--GS (35) napsal 05.09.2016 v 15:55-1+1

ať koukám,jak koukám...nic pěknýho jsem na tom nenašel...tohle by mi v garáži i zadarmo zabíralo místo...sorry kluci stavitelé,za mne ...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist