Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Metaliccu teda až tak nežeru, radši Iron Maiden, ale tohle je hodobóžový stroj. Druhý výfuk by tomu tedy slušel převelice, ale člověk nemusí mít všechno. A stejně tuhle motorku asi taky mít nebudu, tak proč to řešit, ne? Ovšem pokud by bylo ještě víc fotek, vůbec bych se nezlobil.
Véééliká nádhera. I ten výfuk se mi líbí, ale jediné, co bych změnil, je to, že by rozhodně měly být dva. Až to pána z Monte Carla omrzí, nechť dá vědět, já si tam ten druhý lauf doplním.
Dal bych tomu klasický rovný sedlo, tohle prohnutý se mi moc nelíbí, a chtělo by to i překopat na zadkuuchycení třemenu. Výfuck taky nejni nic moc, ale až tak by mi nevadil. Kožený brašničky jsou hnus a trojúhelníkový deklíky by byly mnohem hezčí, jenže pak by z toho byla kejvačka
No je to pekny, ale uz teda udelali sami podstatne hezci kousky. Musi ale delat i neco novyho...
Za me:
+hezky udelany ten drzak zadniho blatniku
+zajimavy vyfuk, i kdyz asi naprd
-budiky naklopeny od jezdce??
-ten drzak zadniho trmenu vypada strasne
-kozeny tasticky tam nepasujou, zlaty trojuhelnikovy dekliky
-rekl bych ze za ucelem foceni vyhodil baterku, ma byt podelne pod sedlem, tady je prd, ani pod prevodovku ju nedal, pac tam ma vyfuk.
K clanku:
- trmeny meneny nebyly, jen zadni drzak
- Borrani byly na T3 v serii
- zmeneno uchyceni motoru? copak asi na tech dvou dlouhych sroubech zmenili - nejde spis jen o lakovani motoru?
jojo,tohle je krásny
Metaliccu teda až tak nežeru, radši Iron Maiden, ale tohle je hodobóžový stroj. Druhý výfuk by tomu tedy slušel převelice, ale člověk nemusí mít všechno. A stejně tuhle motorku asi taky mít nebudu, tak proč to řešit, ne? Ovšem pokud by bylo ještě víc fotek, vůbec bych se nezlobil.
paráda. chtělo by to více fotek aby bylo vidět třeba kam dal baterku
no nevim
Véééliká nádhera. I ten výfuk se mi líbí, ale jediné, co bych změnil, je to, že by rozhodně měly být dva. Až to pána z Monte Carla omrzí, nechť dá vědět, já si tam ten druhý lauf doplním.
Právě jsem se zamiloval
Dal bych tomu klasický rovný sedlo, tohle prohnutý se mi moc nelíbí, a chtělo by to i překopat na zadkuuchycení třemenu. Výfuck taky nejni nic moc, ale až tak by mi nevadil. Kožený brašničky jsou hnus a trojúhelníkový deklíky by byly mnohem hezčí, jenže pak by z toho byla kejvačka
Ale jinak hezká stavba!
No je to pekny, ale uz teda udelali sami podstatne hezci kousky. Musi ale delat i neco novyho...
Za me:
+hezky udelany ten drzak zadniho blatniku
+zajimavy vyfuk, i kdyz asi naprd
-budiky naklopeny od jezdce??
-ten drzak zadniho trmenu vypada strasne
-kozeny tasticky tam nepasujou, zlaty trojuhelnikovy dekliky
-rekl bych ze za ucelem foceni vyhodil baterku, ma byt podelne pod sedlem, tady je prd, ani pod prevodovku ju nedal, pac tam ma vyfuk.
K clanku:
- trmeny meneny nebyly, jen zadni drzak
- Borrani byly na T3 v serii
- zmeneno uchyceni motoru? copak asi na tech dvou dlouhych sroubech zmenili - nejde spis jen o lakovani motoru?
Asi najkrajšia stavba, akú som videl.
Konečně něco co nemá pod sedlem díru jak od dělové koule
Tomu říkám Návrat Správným Směrem díky za článek.
Metallicu ne ... Tohle moto urcite ano ... Krasna prace
Metallicu žeru od 80-tých let, Moto Guzzi mám taky rád ale tohle je hnusný.
Moc pěkná máša.
oboje dost dobry.
Tak tohle by šlo!