yamaha_demo_tour




Little Earthquake '62

Při projetí téhle zajímavé stavby se přivalí zemětřesení. Slyšíš už z dálky strašný řev prokládaný výbuchy? Projelo kolem tebe nejdřív přední kolo, dlouho nic a pak černá postava ve skoro Iežící poloze. Jásej tedy, mávej a raduj se, neboť jsi právě potkal Doktora s Malým Zemětřesením.

Není nic jednoduššího než si zajet se svými třemi nejlepšími kámoši o Silvestru na nejoblíbenější diskotéku, dát si svoje nejoblíbenější pití a bavit se o motorkách. Pokud jsi ovšem již značně posilněn alkoholem a máš následky ze zhlédnutí stovek internetových obrázků motorek stylu "krysa", dostáváš se do značně nebezpečné situace, že se staneš jedním ze šťastných majitelů. Když má kámoš už jednu krysu doma v garáži a ty pořád nemůžeš sehnat solidní Jawku bez papírů na přestavbu, stane se zázrak a on ti ji daruje!

Postav si vlastní krysu


Hurá s ní rychle do panelákové prádelny, tam ji celou rozebrat, odřezat pilkou ještě pár zbytečností z rámu, natřít stroj i s vidlemi načerno, odnést plech do sedlářství, kde se ti vysmějí, že chceš sedačku jen dva centimetry vysokou, odbahnit kola a dát jim stříbrný vzhled, koupit nová lanka, vybrat tu správnou metalízu (modrá je dobrá), přední světlomet osadit žárovkou H3 55W, sehnat zadní světlo místo stávající malinkaté červené odrazky .Pak se můžeš vyřádit se čtyřmi mega nátěry základovou barvou na zničené nádrži (chopper byl dříve dosti namáhaná kroska), kitovat, kitovat a kitovat. Dále doporučuji sehnat si schémata elektriky na internetu a vyrobit si vlastní spínací skřínku se cinch konektorem k baterce.

Laďáky z Lady nemá každý


Kabeláž je celá v černém, protože na rozdíl od sériového stroje je zde vše vidět. Z krysy se postupem času a pečlivou prací stal custom. Na řadu tedy musela přijít výměna brutálních výfuků za ladnější. Musíš mít štěstí, aby tvůj taťka právě vyklízel garáž, kde se objeví dvě potrubí z Lady. Takže už jen zaříznout do elipsovitých otvorů a poprosit taťku, aby ti je na poslední chvíli, den před srazem, svařil s koleny od motoru. Neměl jsem čas a náladu vymýšlet do nich nějaké tlumiče. Bohužel kvůli blížícímu se srazu vzaly za své i plánované brašny na baterii a nářadí.

Cena za nejlepší přestavbu


Druhý den ráno jsem tedy s baterkou v batohu na zádech vyrazil po hodně malém testování stroje dne předešlého na sraz k Bucku u Řevničova. Je vidět, že naše společná práce byla skvělá, protože od prvního vyjetí až dodnes jezdí Zemětřesení bez jakékoliv závady. Díky kluci, zvládli jsme to! Vyhrál jsem spíše cenu útěchy za nejlepší přestavbu, ale byl jsem nadšený. Jediná věc, která mi chyběla na mém dalším sraze v Rakovníku, byl přední blatník. Pršelo jako z konve a ze vzducháče se stal vodník. Obavy jsem měl i ze zadního drapáku na mokrém asfaltu, ale chopper se svým nízkým těžištěm sedí dobře.


Další foto, technické údaje

Informace o redaktorovi

Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist