Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
RC8 je díky náfukům a vykrojení nádrž-sedlo-zadek macho-bike podobných rysů jako stará dobrá 888. Moto se mně líbí v originále a srovnat jeho horní siluetu mně nebere. Díky originál hranatému KTM designu je myslím hodně těžké z tohoto motocyklu dělat café nebo retro. Venom byl fajn. jean192 souhlas.
Studie je to velice pěkná, ale autor asi moc o KTM povědomí nemá jinak by nenapsal cituji: "Pro projekt KTM LC8 special Racer totiž plánuje použít kapalinou chlazený dvouválec běžné LC8 (známe z modelů Adventure nebo SuperDuke) a usadit ho do krásného trubkového rámu v oranžové nebo červené barvě." ten motor totiž už v tom rámu usazený je od výroby. Bez urážky
RC8 je díky náfukům a vykrojení nádrž-sedlo-zadek macho-bike podobných rysů jako stará dobrá 888. Moto se mně líbí v originále a srovnat jeho horní siluetu mně nebere. Díky originál hranatému KTM designu je myslím hodně těžké z tohoto motocyklu dělat café nebo retro. Venom byl fajn. jean192 souhlas.
Pěknej koncept
Moc pěkné studiové kousky, ale bohužel jen na papíře
Zadek k tej nádrži nepasuje a celá tá stredná časť je taká moc jak z buldozéru.
ono stačí, že przní motorky s LC8 motorem
Studie je to velice pěkná, ale autor asi moc o KTM povědomí nemá jinak by nenapsal cituji: "Pro projekt KTM LC8 special Racer totiž plánuje použít kapalinou chlazený dvouválec běžné LC8 (známe z modelů Adventure nebo SuperDuke) a usadit ho do krásného trubkového rámu v oranžové nebo červené barvě." ten motor totiž už v tom rámu usazený je od výroby. Bez urážky
Na papíře je namalována spousta motorek. A jen zlomek z nich se někdy dotáhl do reálného produktu.