Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"Skvělý základ pro stavbu stylového supermota, řekl si známý customér Roland Sands." Ibaze vysledkom nieje supermoto, ale cafe racer, tak neviem, ci sa niekto nestratil v preklade, alebo co. Nech si kazdy robi co chce, ved uz som videl aj vydareny chopper z endura, ani proti gustu neprotestujem, ale pre mne je toto pokazena motorka.
tencotancismoto: To mi je jasné, že dělat kyvku z plného materiálu je nesmysl . Snad to ten týpek nadimenzoval dostatečně a nejspíš jsou tedy mé obavy s kroucením plané. Ale na první pohled se mi prostě ty 2 roury nezdály dostatečně tuhé na krut. Díky tomu naohýbání a příčným výztuhám to asi stačit bude.
Martic, při vší úctě plný materiál má v některých případech horší vlastnosti než trubka. A využití na kyvce by byl holý nesmysl. Větší pevnosti lze docílit buď větším průměrem, nebo kvalitnějším materiálem. Případně tepelným zpracováním, v tomto případě normalizovaným žíháním a tzv. zlepšením.
Dobrá práce Rudolfe. Kdo někdy něco stavěl, to musí ocenit. Kdyby to stavěl nějaký Lojza z Dolního Syslova, tak má 100 palců nahoře. Ale že je to jinostráněc, tak sklízí poměrně více negací. Detaily si přece může doladit každý soudruh dle svého vkusu. Za mě 10 nebo A?
Pěkný,ale pár detailů bych vynechal,třeba ta"karbonová"koncovka výfuku,letmo uložené kolo a asi i budík by tomu slušel víc nějaký kulatý,ale jinak fakt pěkný A podle toho co jsem si početl si s tím frajer pěkně vyhrál. Klobouk dolů.
Interceptor: Písmeny se u nás neznámkuje, ale z přužnosti mám výborně. Vim, že rozdíl v pevnosti v krutu tyče a trubky není dramatický, ale prostě se mi to z fotek nezdá moc pevné.
ty drataky by podle me k tomu letmymu uchyceni moc nesly, takhle ty kola docela ladi k tomu ramu, mozna ten vyfuk by slo dat nekam jinam, pod sedlo nebo kratsi dolu. jinak bych se nestydel na tom sedet.
Skoda. 3cm zdvihu na predni vidlici a 5cm vysunuty retez do boku. (Duke ma urcite aspon 160-ku vzadu a problemy s mistem uvnitr ramu nema)
Jinak dobry.
Pro Mikymoto, já jsem na svém kafáči dal úplně v pohodě čtrnáct dní po Itálii se stanem. A jako bonus jsem při tom vypadal dobře a ne jako to stádo v goratexu na GS... Takže ano, i na kafáči se dá cestovat. A ano, je to hlavně o stylu a pocitu, jaký z toho máš...Pokud se budu chtít jen v pohodlí a se zavazadly přepravit, tak si vezmu auto.
Paradni, zajimalo by me kolik si Roland za takovou stavbu rekne :)
to Mikymoto: ja i kdyz jedu na celej den, tak mi staci rp, op, tp, zelena karta, kreditka a mobil. Jo, kazdej mame jiny potreby a jiny naroky na moto, ale to neznamena, ze kdyz necemu nerozumim, tak ze je to spatny :)
Moc hezká práce. Jen mi nějak uniká smyl cafe - to jsou jako motorky na machrování??? Já většinou na motorce letím někam na celej den a potřebuju alespoň malej ukládací prostor na nezbytnou lékárnu, papíry, pití, sváču, plavky, ručník, foťák,... A vozit to všechno po kapsách mi nepřijde praktický. Je tu někdo, kdo provozuje cafe kromě okružní jízdy kolem komína? Podělte se
právě naopak u drátěnejch kol měli zůstat, vypadalo by to o 100%lip. Nicmene, pekna stavba.
I bych se na tom klidně projel...
"Skvělý základ pro stavbu stylového supermota, řekl si známý customér Roland Sands." Ibaze vysledkom nieje supermoto, ale cafe racer, tak neviem, ci sa niekto nestratil v preklade, alebo co. Nech si kazdy robi co chce, ved uz som videl aj vydareny chopper z endura, ani proti gustu neprotestujem, ale pre mne je toto pokazena motorka.
tencotancismoto: To mi je jasné, že dělat kyvku z plného materiálu je nesmysl . Snad to ten týpek nadimenzoval dostatečně a nejspíš jsou tedy mé obavy s kroucením plané. Ale na první pohled se mi prostě ty 2 roury nezdály dostatečně tuhé na krut. Díky tomu naohýbání a příčným výztuhám to asi stačit bude.
Martic, při vší úctě plný materiál má v některých případech horší vlastnosti než trubka. A využití na kyvce by byl holý nesmysl. Větší pevnosti lze docílit buď větším průměrem, nebo kvalitnějším materiálem. Případně tepelným zpracováním, v tomto případě normalizovaným žíháním a tzv. zlepšením.
2mikymoto: záleží čemu říkáš kolem komína. Letos jsme s kámošem na radikálním café dali 5,3kkm za 9 dní do Istanbulu a z5..
Dobrá práce Rudolfe. Kdo někdy něco stavěl, to musí ocenit. Kdyby to stavěl nějaký Lojza z Dolního Syslova, tak má 100 palců nahoře. Ale že je to jinostráněc, tak sklízí poměrně více negací. Detaily si přece může doladit každý soudruh dle svého vkusu. Za mě 10 nebo A?
Pěkné, ale už to není můj styl. To bych si raději koupil Monstra nebo Strýt Krypla od Triumphu...
Tak za mě - obrovská paráda, fakt to ten týpek umí, to se musí nechat
Radsej budem behať na kávu na malom DUKE-ovi.
Pěkný,ale pár detailů bych vynechal,třeba ta"karbonová"koncovka výfuku,letmo uložené kolo a asi i budík by tomu slušel víc nějaký kulatý,ale jinak fakt pěkný A podle toho co jsem si početl si s tím frajer pěkně vyhrál. Klobouk dolů.
Interceptor: Písmeny se u nás neznámkuje, ale z přužnosti mám výborně. Vim, že rozdíl v pevnosti v krutu tyče a trubky není dramatický, ale prostě se mi to z fotek nezdá moc pevné.
Martic, tyč prakticky nemá lepšiu odolnosť v krute proti rúre rovnakého priemeru. Akurát by to zvýšilo hmotnosť.
Po delší době pěkná stavba na které je vidět i řemeslný um,
Martic- pružnost-pevnost jsi asi neměl za A
Domnívám se, že pokud ta kyvka není z plných tyčí, tak se bude pěkně kroutit
ty drataky by podle me k tomu letmymu uchyceni moc nesly, takhle ty kola docela ladi k tomu ramu, mozna ten vyfuk by slo dat nekam jinam, pod sedlo nebo kratsi dolu. jinak bych se nestydel na tom sedet.
Skoda. 3cm zdvihu na predni vidlici a 5cm vysunuty retez do boku. (Duke ma urcite aspon 160-ku vzadu a problemy s mistem uvnitr ramu nema)
Jinak dobry.
Pro Mikymoto, já jsem na svém kafáči dal úplně v pohodě čtrnáct dní po Itálii se stanem. A jako bonus jsem při tom vypadal dobře a ne jako to stádo v goratexu na GS... Takže ano, i na kafáči se dá cestovat. A ano, je to hlavně o stylu a pocitu, jaký z toho máš...Pokud se budu chtít jen v pohodlí a se zavazadly přepravit, tak si vezmu auto.
Paradni, zajimalo by me kolik si Roland za takovou stavbu rekne :)
to Mikymoto: ja i kdyz jedu na celej den, tak mi staci rp, op, tp, zelena karta, kreditka a mobil. Jo, kazdej mame jiny potreby a jiny naroky na moto, ale to neznamena, ze kdyz necemu nerozumim, tak ze je to spatny :)
Vždyť je to pěkné :) ...
Hrůza, další zničená pěkná mašina...
Moc hezká práce. Jen mi nějak uniká smyl cafe - to jsou jako motorky na machrování??? Já většinou na motorce letím někam na celej den a potřebuju alespoň malej ukládací prostor na nezbytnou lékárnu, papíry, pití, sváču, plavky, ručník, foťák,... A vozit to všechno po kapsách mi nepřijde praktický. Je tu někdo, kdo provozuje cafe kromě okružní jízdy kolem komína? Podělte se
Jako Drakis... Hodně pěkné (i když to není úplně můj šálek kávy)
Až na kola moc pěkný
U mě dobrý jen to zadní pneu je už trochu moc balon.
Trochu jako moderní jazz. Každý hraje něco jiného a nějak v tom nevidím fazonu, takže za mně ne. Ale kluci jsou to šikovní, to zase jo.
pěkný, ale taky bych tam radši viděl dráťáky
Ráfky vlastní výroby? Jak se doma v garáži dělají takovéto ráfky???
Něco tak pěkného jsem dlouho neviděl.