Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nic nového pod sluncem. Klapku ve výfuku, byť ovládanou "pouze" mechanicky řidičem měla auta už ve 20. letech minulého století. Kamarád veteránista tvrdil, že otevření klapky při jízdě do kopce bylo jako "půl kvaltu".
Zajímavý pokus to jistě je,ale složité,drahé a tím pádem i skoro nesmyslné! Něco podobného se používá u vozů corvette,ale k tomu ten zvuk opravdu sedí a mám dojem,že už to dělá i více automobilek?
Zvuk motocykla je dnes asi najlepší reflexný prvok motocyklu. A tak nezostáva nič iné ako poďakovať imbecilom z Bruselu za ich nezmyselné obmedzenia. EU verziu tohoto výfuka by som si v živote nekúpil, klapky, elektronika, lambda sonda, katalyzátor = peniaze, výkon a zvýšená poruchovosť a výsledok zníženie emisií o 0,000000...01% a zvuk sa mení na bolestné umieranie strojov, takže za mňa nezmyselný výfuk, ďakujem nechcem.
to javoj ...ono kdyz se k motoru udela jine sani ci vyfuk obvykle to ma celkem vliv na chod motoru v sirokem spektru otacek...Ono kdyz skube motor treba pri jizde po meste je to neprijemne ale pro Vtwin motor to plati tuplovane Jsem az prekvapenej jakej uspech ma tuning "oprava" motoru H D (po pridani ruznejch blaznivych trumpet misto vyfuku co si tam davaji) kterej delaji u nas ve firmne... Kdyz uz se na to neda tak dobre jezdit tak at je aspon poradnej rachot, ze (ps: prehrat original ECU HD chvilku trva, to by rozhodne po zmene kvaltu tak snadno neprehrali - nejdrive se najizdi na valci AFR mapa pomoci linearinich lamd az po zastaveni a korekci se to teprv cele prehraje)
Divný naladění...
SPíš bych bral aby to na první 4 nebo 5 kvaltů bylo otevřený a na 6 (při cestování) zase zavřený.
A nejlepší by bylo, kdyby to nikdo neomezoval
Nic nového pod sluncem. Klapku ve výfuku, byť ovládanou "pouze" mechanicky řidičem měla auta už ve 20. letech minulého století. Kamarád veteránista tvrdil, že otevření klapky při jízdě do kopce bylo jako "půl kvaltu".
Zajímavý pokus to jistě je,ale složité,drahé a tím pádem i skoro nesmyslné! Něco podobného se používá u vozů corvette,ale k tomu ten zvuk opravdu sedí a mám dojem,že už to dělá i více automobilek?
Zvuk motocykla je dnes asi najlepší reflexný prvok motocyklu. A tak nezostáva nič iné ako poďakovať imbecilom z Bruselu za ich nezmyselné obmedzenia. EU verziu tohoto výfuka by som si v živote nekúpil, klapky, elektronika, lambda sonda, katalyzátor = peniaze, výkon a zvýšená poruchovosť a výsledok zníženie emisií o 0,000000...01% a zvuk sa mení na bolestné umieranie strojov, takže za mňa nezmyselný výfuk, ďakujem nechcem.
to javoj ...ono kdyz se k motoru udela jine sani ci vyfuk obvykle to ma celkem vliv na chod motoru v sirokem spektru otacek...Ono kdyz skube motor treba pri jizde po meste je to neprijemne ale pro Vtwin motor to plati tuplovane Jsem az prekvapenej jakej uspech ma tuning "oprava" motoru H D (po pridani ruznejch blaznivych trumpet misto vyfuku co si tam davaji) kterej delaji u nas ve firmne... Kdyz uz se na to neda tak dobre jezdit tak at je aspon poradnej rachot, ze (ps: prehrat original ECU HD chvilku trva, to by rozhodne po zmene kvaltu tak snadno neprehrali - nejdrive se najizdi na valci AFR mapa pomoci linearinich lamd az po zastaveni a korekci se to teprv cele prehraje)
Ahoj Všichni.
Jen taková drobnost-jak to soudruzi vyřešili s naladěním palivové mapy?
Chudák motor.
Ohromné
No je to takovy divný a ta cena... za tu si obvykle kupuju celou motorku
Divný naladění...
SPíš bych bral aby to na první 4 nebo 5 kvaltů bylo otevřený a na 6 (při cestování) zase zavřený.
A nejlepší by bylo, kdyby to nikdo neomezoval