Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Člověk žasne, kam "ten svět" spěje ...
My pamětníci jsme zažili dobu, kdy z Japonska šlo do světa cokoliv (vyráběli)
a pro domácí trh jen do 400 ccm a to ještě při ŘP zkoušce museli ten bajk
zvedat ze země ... A TEĎ ???
Mohlo by to být zajímavé počtení jak to tam vlastně chodí.Donedávna tam i auta nemohly mít papírově více jak 280 koní a motorka nad 400 ccm už byl údajně luxus.Tak mě ten článek navnadil,že se skočím zeptat borců co tahají z Japonska JDM motory a podobné harampádí jestli by se tam nenašla nějaká CBR 250 RR z devadesátek v decentním stavu.
V čem je Japonsko jiné, že si tam jen málo lidi může dovolit motorku nad 250 ccm? To už je podruhé, co něco takového čtu a celkem by mě to zajímalo. Neplánujete třeba o tom napsat článek?
Neuvěřitelný porno. Jinak kromě Japonska bude cílovka Indonesie, když všechna PR videa mají na jejich kanálu: https://www.youtube.com/channel/UCAvzCxs9MkEzMJF4fmZNtcw/videos
Do Evropy se bohužel těžko dostane a kdoví jestli do USA.
Řekl bych autor článku mladší ročník? Tahle raketa je určená právě na závodní okruh. Asi ne na Brno, ale menší okruhy jako v Kalifornii Chuckwalla ( v EU Most, Sachsenring? ) . Na silnici je to na nic, možná fajn pro dárce orgánů, ale pro všechny jezdce 50+ co chtějí relativně bezpečný okruhový den úplná nirvána. V tomhle věku máš peníze na to si ji koupit a taky poslední co hledáš je riskovat s mladejma na litrech neb jednak máš co ztratit a jednak se všechno hojí nějak dýl pokud vůbec. A o fyzické schopnosti většiny 50+ přetahovat celý den litrovku ani nemluvím...
https://youtu.be/eF9HekxMBAU?t=34
Člověk žasne, kam "ten svět" spěje ...
My pamětníci jsme zažili dobu, kdy z Japonska šlo do světa cokoliv (vyráběli)
a pro domácí trh jen do 400 ccm a to ještě při ŘP zkoušce museli ten bajk
zvedat ze země ... A TEĎ ???
plytvani karbonem
Jakože se mi celokarbon na motorkách nikdy moc nelíbil, radší pěkné barvy. Ale musím uznat, že tady mi to ani tak nevadí a 1/4 litr vypadá mazácky!
Mohlo by to být zajímavé počtení jak to tam vlastně chodí.Donedávna tam i auta nemohly mít papírově více jak 280 koní a motorka nad 400 ccm už byl údajně luxus.Tak mě ten článek navnadil,že se skočím zeptat borců co tahají z Japonska JDM motory a podobné harampádí jestli by se tam nenašla nějaká CBR 250 RR z devadesátek v decentním stavu.
V čem je Japonsko jiné, že si tam jen málo lidi může dovolit motorku nad 250 ccm? To už je podruhé, co něco takového čtu a celkem by mě to zajímalo. Neplánujete třeba o tom napsat článek?
4 reakce
Nejmenší výrobce - a to spektrum od H2R po tohle! Hondo styď se se svym ubohym portfoliem
3 reakce
Kontrola trakce na dvěpáďo?Na zledovatělý okruh naše redakce říka ano.
1 reakce
1x bez carbonu a jedem s tím na drom to by se na Pannonii trestala báwa
Neuvěřitelný porno. Jinak kromě Japonska bude cílovka Indonesie, když všechna PR videa mají na jejich kanálu: https://www.youtube.com/channel/UCAvzCxs9MkEzMJF4fmZNtcw/videos
Do Evropy se bohužel těžko dostane a kdoví jestli do USA.
Pěkná hračka, mohlo by být zajímavé se na ní svézt, ale určitě si ji nekoupím.
Řekl bych autor článku mladší ročník? Tahle raketa je určená právě na závodní okruh. Asi ne na Brno, ale menší okruhy jako v Kalifornii Chuckwalla ( v EU Most, Sachsenring? ) . Na silnici je to na nic, možná fajn pro dárce orgánů, ale pro všechny jezdce 50+ co chtějí relativně bezpečný okruhový den úplná nirvána. V tomhle věku máš peníze na to si ji koupit a taky poslední co hledáš je riskovat s mladejma na litrech neb jednak máš co ztratit a jednak se všechno hojí nějak dýl pokud vůbec. A o fyzické schopnosti většiny 50+ přetahovat celý den litrovku ani nemluvím...
6 reakcí
Mladší ročník? Díky! Mladší než ty jo, ale jinak už to s tím mládím taková sláva není