husqvarna_svartpilen_801_2




Kawasaki Kamikaze od TGS Motorcycles

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 13.03.2014 v 20:10-1

Víc by se mně líbilo "něco takovýhodle" , až teda na tu
cenu 15tis.USD ...
No a řidítka SAMOZŘEJMĚ na teleskopech pod horní brejle !
//miami.craigslist.org/pbc/mcy/4372173028.html

Marex (2570) napsal 13.03.2014 v 11:45-1

Sorry,ale nelíbí. Podělali to prdelkou.

Ludwei (86) napsal 13.03.2014 v 00:06-1+1

Není ani ošklivá a ani překrásná. Je opravdu velmi zajímavá, to se musí nechat

polopost (67) napsal 12.03.2014 v 11:17+1

Ale našel dobovej letak, tak si s tim nějakou praci dal, to musim uznat

polopost (67) napsal 12.03.2014 v 11:14+1

Jo, tohle na m.cz vždycky žeru. Článek z bike exifu... ok
Že je prostě opsanej bez bázně a hany... ok
Ale že to dotyčnej i blbě přeloží (nebo čte kolenem, kdo vi) to mi skoro i vadi.

Zx-10RCarlos (67) napsal 12.03.2014 v 08:28-1

pěkny

BadRX (84) napsal 12.03.2014 v 08:15+2

Dvoutaktní třívál...už to je maso!

sirr (55) napsal 12.03.2014 v 07:54-1+1

Jak jsem psal, motorka je SUPER !Je to obrázek staré školy, kdy se nehledělo kolik toho motorka sežere, hlavně aby to letělo a bylo to jednoduchý!
Z dnešních novejch motorek mi je na blití a teskno!
Chápu, že 2T se vyvýjel drahno let a jaksi v poslední době se nedal snad zdokonalit ..,chápu že 4T je jaksi tvárnější,úspornější atd...,ale když slyšim motorku 4T se vstřikováním, je to jak vysavač na listí!
Vyzitka dnešní doby, kdy vývoj motorek a všech strojů ovlivnují zejmena předpisy pro zlepšení emisí a rozmazlenost společnosti!
Pude-li to dál 2T snad zakážou a budem jezdit jen na elektrických vysavačích a zasebou tahat šnůru pro 220V!
Hlavně tam nacpat ABS,ESP,ZRX,OPL .. přídavný kolečka aby nikdo snad ani nespad a parkovaví asistent!Je jedno že nová motorka bude vážit třeby 2 tuny, nejdůležitější je, že tam je spousta věcí navíc, který se můžou pokazit což samozdřejmě štastný majitel doma neopraví a musí do autorizovaného servisu !Nic novýho nechci

chooki (100) napsal 11.03.2014 v 23:48-2+2

Tento bike je absolutne TOP !!! prevedenie, rarita..milovnikovi motoriek sa musi rozbusit srdce. Ten kto ma iny nazor sa v tom nevyzna..nazor hlupaka zostane vzdy hlupym nazorom...v clanku je kopec nezrovnalosti. Ram je H1, motor H2-750ccm, podvozok z prvej gsxr 1100, kola su 18 samozrejme..ach jo, pepikovske komenty

Mlceks (2) napsal 11.03.2014 v 23:13-1+3

toš hezká je, ale bylo by, co zlepšit Proč tam všeci jebů malé koncové světla(nejlépe kulatá o velikosti špuntu) a sedadla s nýtkama...pominuli výfuk(který není vzhledný, ale snad funkční)? Beztak je to alespoň motorka, a né ty čínsko-španělsko-itasko-indické geply... co máme v Evropě a nyní už po celém světě(viz HD )... Kam se poděly hezké funkční, sportovní motorky? Z Kawasaki (UFO pi-o) se mi che blít a u Hondy brečím (jejich půltunové motorky s výkonem 2,5koně, a vzhledem indického prckoletu to je mazec ). Njn a u BMW si řeknou, když teda umíme vyrobit motorku(sice z Čínských dílů), tak si naúčtujeme třebas 625 tis Kč (HP4) proč ne...

Venca80 (3) napsal 11.03.2014 v 22:09+1

Mě se normálně líbí!

BorekS (96) napsal 11.03.2014 v 21:33+1

To IvanDvoutakťák: díval jsem se na tu H2 na youtube... To je hustokrutopeklomazecný stroj to je panečku veteránek, cenu to má a bude mít závratnou a svezení musí být masakrovatý...

mongol_ (128) napsal 11.03.2014 v 21:22

IvanDvoutakťák: na srazy b.s.a klubu kolem roku 1980 s M IV + Suzi GT do motola jezdili dánové, vůbec mi nedocházelo, proč jich tolik umírá, nebo přijížděj bez nohy v sajdě

BorekS (96) napsal 11.03.2014 v 20:56

Takvýhle rakety by se měly pořád prodávat a vyrábět... tohle by hýbalo konkurencí o trošku víííííííííííc

sxs525 (138) napsal 11.03.2014 v 20:25

wauu to je mazec luxusní záležitost

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.03.2014 v 20:16

A ještě "malý porno" pro Mongola : oni si ti "džapové" v prv-
ní polovině 70.let s šásky moc hlavu nedělali, hlavně že byl
zase o něco víc nabušenej motor Zvlášť H2 "vyráběla"
vdovy ... Např. GT750 Suzi(70PS/7kpm,250kg suchá) měla
identický futra z plastu(!) v kyvně, jako T350(39PS/4kpm,150kg
suchá) a stejnej(vnější) průměr ramen kyvny - stačí ??

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.03.2014 v 20:05

Njn, především MY DVOUTAKŤÁCI jsme "divný", že ?
Jen tak svaříme vejfuk a myslíme si, že to s ním bůhvíjak pojede ...
//www.flickr.com/photos/teamheronsuzuki/sets/72157623652460096/with/4446349660/

Samick (-9) napsal 11.03.2014 v 19:37-12

??? jen proto, že někdo umí svařit výfuk, tak to neznamená, že celkově mi nebude z motorky na blití.. na tom má někdo jezdit a ještě se nestydět? asi sem divnej, ale některý upravy by měly zůstat jen na plátně nebo v hlavě a rozhodně ne se dostat ven..

2stroke (63) napsal 11.03.2014 v 18:23

Frki> H1čku ještě celkem seženeš, počítek tak 2000 Eur za nálezový stav a tak 5000 Eur za zrenovovanou, H2jky jsou pomalu dvakrát tak dražší a nedají se sehnat (ti co je mají, tak je neprodají)...kdysi jsem mohl koupit jednu zadřenou H1čku odněkud ze Šumperka asi za 15 000, ale to jsem nevěděl, o co jde...no smůla...

Frki (0) napsal 11.03.2014 v 16:52+1

Jsem na moderní kapoty, a na krosky...ale tohle, tohle mě láká říct: "až budu jednou dospělý, tak si ji koupim!" =D

gresini (4459) napsal 11.03.2014 v 16:23

dobrej nářez-perfektní hračka

Anti (390) napsal 11.03.2014 v 15:56

V té záplavě "emerických véček" je tohle balzám na oči

mmp (22) napsal 11.03.2014 v 14:16+1

...v článku je uvedený motor z H1, tj. 500, na mašině je nápis 750, což je H2, něco je špatně...

IgniHellfire (3) napsal 11.03.2014 v 14:10

Tohle vůbec nevypadá jako dílo od TGS... jejich dřívější díla byli uplně jiného ražení.

avatour (33) napsal 11.03.2014 v 14:06

ty tři kobry obmotaný kolem sou úžasný.

Larry (114) napsal 11.03.2014 v 14:00

naprosto luxusní

sirr (55) napsal 11.03.2014 v 13:52+1

SUPER a moc pěkná práce, po dlouhý době stroj, který se mi líbí!Jen ten rám bude asi největší slabina a moc tuhej asi nebude ...

PETARDAK (169) napsal 11.03.2014 v 13:33+2

Pěkný, nádherný jen, pro redakci, ten podvozek je GSX! bez toho "R"!

mongol_ (128) napsal 11.03.2014 v 13:27

naprosto exelentní provedení, kamikadze je miněný, že tyhle 750-tky maj na svědomí hodně životů, málokdo v roce 1973 při 200km/h věděl co s tim dál...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 11.03.2014 v 13:23

Luxus !!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist