Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Víc by se mně líbilo "něco takovýhodle" , až teda na tu
cenu 15tis.USD ...
No a řidítka SAMOZŘEJMĚ na teleskopech pod horní brejle !
//miami.craigslist.org/pbc/mcy/4372173028.html
Jo, tohle na m.cz vždycky žeru. Článek z bike exifu... ok
Že je prostě opsanej bez bázně a hany... ok
Ale že to dotyčnej i blbě přeloží (nebo čte kolenem, kdo vi) to mi skoro i vadi.
Jak jsem psal, motorka je SUPER !Je to obrázek staré školy, kdy se nehledělo kolik toho motorka sežere, hlavně aby to letělo a bylo to jednoduchý!
Z dnešních novejch motorek mi je na blití a teskno!
Chápu, že 2T se vyvýjel drahno let a jaksi v poslední době se nedal snad zdokonalit ..,chápu že 4T je jaksi tvárnější,úspornější atd...,ale když slyšim motorku 4T se vstřikováním, je to jak vysavač na listí!
Vyzitka dnešní doby, kdy vývoj motorek a všech strojů ovlivnují zejmena předpisy pro zlepšení emisí a rozmazlenost společnosti!
Pude-li to dál 2T snad zakážou a budem jezdit jen na elektrických vysavačích a zasebou tahat šnůru pro 220V!
Hlavně tam nacpat ABS,ESP,ZRX,OPL .. přídavný kolečka aby nikdo snad ani nespad a parkovaví asistent!Je jedno že nová motorka bude vážit třeby 2 tuny, nejdůležitější je, že tam je spousta věcí navíc, který se můžou pokazit což samozdřejmě štastný majitel doma neopraví a musí do autorizovaného servisu !Nic novýho nechci
Tento bike je absolutne TOP !!! prevedenie, rarita..milovnikovi motoriek sa musi rozbusit srdce. Ten kto ma iny nazor sa v tom nevyzna..nazor hlupaka zostane vzdy hlupym nazorom...v clanku je kopec nezrovnalosti. Ram je H1, motor H2-750ccm, podvozok z prvej gsxr 1100, kola su 18 samozrejme..ach jo, pepikovske komenty
toš hezká je, ale bylo by, co zlepšit Proč tam všeci jebů malé koncové světla(nejlépe kulatá o velikosti špuntu) a sedadla s nýtkama...pominuli výfuk(který není vzhledný, ale snad funkční)? Beztak je to alespoň motorka, a né ty čínsko-španělsko-itasko-indické geply... co máme v Evropě a nyní už po celém světě(viz HD )... Kam se poděly hezké funkční, sportovní motorky? Z Kawasaki (UFO pi-o) se mi che blít a u Hondy brečím (jejich půltunové motorky s výkonem 2,5koně, a vzhledem indického prckoletu to je mazec ). Njn a u BMW si řeknou, když teda umíme vyrobit motorku(sice z Čínských dílů), tak si naúčtujeme třebas 625 tis Kč (HP4) proč ne...
To IvanDvoutakťák: díval jsem se na tu H2 na youtube... To je hustokrutopeklomazecný stroj to je panečku veteránek, cenu to má a bude mít závratnou a svezení musí být masakrovatý...
IvanDvoutakťák: na srazy b.s.a klubu kolem roku 1980 s M IV + Suzi GT do motola jezdili dánové, vůbec mi nedocházelo, proč jich tolik umírá, nebo přijížděj bez nohy v sajdě
A ještě "malý porno" pro Mongola : oni si ti "džapové" v prv-
ní polovině 70.let s šásky moc hlavu nedělali, hlavně že byl
zase o něco víc nabušenej motor Zvlášť H2 "vyráběla"
vdovy ... Např. GT750 Suzi(70PS/7kpm,250kg suchá) měla
identický futra z plastu(!) v kyvně, jako T350(39PS/4kpm,150kg
suchá) a stejnej(vnější) průměr ramen kyvny - stačí ??
Njn, především MY DVOUTAKŤÁCI jsme "divný", že ?
Jen tak svaříme vejfuk a myslíme si, že to s ním bůhvíjak pojede ...
//www.flickr.com/photos/teamheronsuzuki/sets/72157623652460096/with/4446349660/
??? jen proto, že někdo umí svařit výfuk, tak to neznamená, že celkově mi nebude z motorky na blití.. na tom má někdo jezdit a ještě se nestydět? asi sem divnej, ale některý upravy by měly zůstat jen na plátně nebo v hlavě a rozhodně ne se dostat ven..
Frki> H1čku ještě celkem seženeš, počítek tak 2000 Eur za nálezový stav a tak 5000 Eur za zrenovovanou, H2jky jsou pomalu dvakrát tak dražší a nedají se sehnat (ti co je mají, tak je neprodají)...kdysi jsem mohl koupit jednu zadřenou H1čku odněkud ze Šumperka asi za 15 000, ale to jsem nevěděl, o co jde...no smůla...
Víc by se mně líbilo "něco takovýhodle" , až teda na tu
cenu 15tis.USD ...
No a řidítka SAMOZŘEJMĚ na teleskopech pod horní brejle !
//miami.craigslist.org/pbc/mcy/4372173028.html
Sorry,ale nelíbí. Podělali to prdelkou.
Není ani ošklivá a ani překrásná. Je opravdu velmi zajímavá, to se musí nechat
Ale našel dobovej letak, tak si s tim nějakou praci dal, to musim uznat
Jo, tohle na m.cz vždycky žeru. Článek z bike exifu... ok
Že je prostě opsanej bez bázně a hany... ok
Ale že to dotyčnej i blbě přeloží (nebo čte kolenem, kdo vi) to mi skoro i vadi.
pěkny
Dvoutaktní třívál...už to je maso!
Jak jsem psal, motorka je SUPER !Je to obrázek staré školy, kdy se nehledělo kolik toho motorka sežere, hlavně aby to letělo a bylo to jednoduchý!
Z dnešních novejch motorek mi je na blití a teskno!
Chápu, že 2T se vyvýjel drahno let a jaksi v poslední době se nedal snad zdokonalit ..,chápu že 4T je jaksi tvárnější,úspornější atd...,ale když slyšim motorku 4T se vstřikováním, je to jak vysavač na listí!
Vyzitka dnešní doby, kdy vývoj motorek a všech strojů ovlivnují zejmena předpisy pro zlepšení emisí a rozmazlenost společnosti!
Pude-li to dál 2T snad zakážou a budem jezdit jen na elektrických vysavačích a zasebou tahat šnůru pro 220V!
Hlavně tam nacpat ABS,ESP,ZRX,OPL .. přídavný kolečka aby nikdo snad ani nespad a parkovaví asistent!Je jedno že nová motorka bude vážit třeby 2 tuny, nejdůležitější je, že tam je spousta věcí navíc, který se můžou pokazit což samozdřejmě štastný majitel doma neopraví a musí do autorizovaného servisu !Nic novýho nechci
Tento bike je absolutne TOP !!! prevedenie, rarita..milovnikovi motoriek sa musi rozbusit srdce. Ten kto ma iny nazor sa v tom nevyzna..nazor hlupaka zostane vzdy hlupym nazorom...v clanku je kopec nezrovnalosti. Ram je H1, motor H2-750ccm, podvozok z prvej gsxr 1100, kola su 18 samozrejme..ach jo, pepikovske komenty
toš hezká je, ale bylo by, co zlepšit Proč tam všeci jebů malé koncové světla(nejlépe kulatá o velikosti špuntu) a sedadla s nýtkama...pominuli výfuk(který není vzhledný, ale snad funkční)? Beztak je to alespoň motorka, a né ty čínsko-španělsko-itasko-indické geply... co máme v Evropě a nyní už po celém světě(viz HD )... Kam se poděly hezké funkční, sportovní motorky? Z Kawasaki (UFO pi-o) se mi che blít a u Hondy brečím (jejich půltunové motorky s výkonem 2,5koně, a vzhledem indického prckoletu to je mazec ). Njn a u BMW si řeknou, když teda umíme vyrobit motorku(sice z Čínských dílů), tak si naúčtujeme třebas 625 tis Kč (HP4) proč ne...
Mě se normálně líbí!
To IvanDvoutakťák: díval jsem se na tu H2 na youtube... To je hustokrutopeklomazecný stroj to je panečku veteránek, cenu to má a bude mít závratnou a svezení musí být masakrovatý...
IvanDvoutakťák: na srazy b.s.a klubu kolem roku 1980 s M IV + Suzi GT do motola jezdili dánové, vůbec mi nedocházelo, proč jich tolik umírá, nebo přijížděj bez nohy v sajdě
Takvýhle rakety by se měly pořád prodávat a vyrábět... tohle by hýbalo konkurencí o trošku víííííííííííc
wauu to je mazec luxusní záležitost
A ještě "malý porno" pro Mongola : oni si ti "džapové" v prv-
ní polovině 70.let s šásky moc hlavu nedělali, hlavně že byl
zase o něco víc nabušenej motor Zvlášť H2 "vyráběla"
vdovy ... Např. GT750 Suzi(70PS/7kpm,250kg suchá) měla
identický futra z plastu(!) v kyvně, jako T350(39PS/4kpm,150kg
suchá) a stejnej(vnější) průměr ramen kyvny - stačí ??
Njn, především MY DVOUTAKŤÁCI jsme "divný", že ?
Jen tak svaříme vejfuk a myslíme si, že to s ním bůhvíjak pojede ...
//www.flickr.com/photos/teamheronsuzuki/sets/72157623652460096/with/4446349660/
??? jen proto, že někdo umí svařit výfuk, tak to neznamená, že celkově mi nebude z motorky na blití.. na tom má někdo jezdit a ještě se nestydět? asi sem divnej, ale některý upravy by měly zůstat jen na plátně nebo v hlavě a rozhodně ne se dostat ven..
Frki> H1čku ještě celkem seženeš, počítek tak 2000 Eur za nálezový stav a tak 5000 Eur za zrenovovanou, H2jky jsou pomalu dvakrát tak dražší a nedají se sehnat (ti co je mají, tak je neprodají)...kdysi jsem mohl koupit jednu zadřenou H1čku odněkud ze Šumperka asi za 15 000, ale to jsem nevěděl, o co jde...no smůla...
Jsem na moderní kapoty, a na krosky...ale tohle, tohle mě láká říct: "až budu jednou dospělý, tak si ji koupim!" =D
dobrej nářez-perfektní hračka
V té záplavě "emerických véček" je tohle balzám na oči
...v článku je uvedený motor z H1, tj. 500, na mašině je nápis 750, což je H2, něco je špatně...
Tohle vůbec nevypadá jako dílo od TGS... jejich dřívější díla byli uplně jiného ražení.
ty tři kobry obmotaný kolem sou úžasný.
naprosto luxusní
SUPER a moc pěkná práce, po dlouhý době stroj, který se mi líbí!Jen ten rám bude asi největší slabina a moc tuhej asi nebude ...
Pěkný, nádherný jen, pro redakci, ten podvozek je GSX! bez toho "R"!
naprosto exelentní provedení, kamikadze je miněný, že tyhle 750-tky maj na svědomí hodně životů, málokdo v roce 1973 při 200km/h věděl co s tim dál...
Luxus !!