Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Deus ex machina dělá super neortodoxní mašiny. Celkem dlouho je sleduju. Upřímně, ze šrotu se dělají nejlíp a je to jejich druhá životní šance(pro motorky). Na Bali jsem teda nebyl, ale článek asi vystihuje určitou část, asi ne celek.
Krásná a z velké části asi pravdivá "pohádka" o ideálním začátku podnikání,
takže díky Honzo H. A žeby to na Bali byla nějaká hrůza s emisemi
(á-la čínská města) se mně nějak nechce věřit. Leda žeby tam taky jezdily,
ať osobní či nákladní auta(!) převážně s diesel-motory vyfukujícími rakovino-
tvorné mikrosaze (jako tady ! ) ...
cuir> Super, diky za poznamku. Pokud je v clanku chyba, staci dole pod clankem stisknout tlacitko "Nahlásit chybu v článku" a opravime to. Komentare moc casto necteme.
Byl jsem tam v dubnu. Osobne bych to posal spis popsal Bali a jeho ostrov Nusa Penida jako raj skutraru. Par podobnych dilnicek jsem tam zahledl a lepili tam podobne stavby jako my zamlada kdyz predelavali ram s motorem jawa350 atd...Motorky tam jsou spis mopedy a hlavne skutry. Nejvetsi borci maji ninja 250 = proste 300ccm je tam nejvic muscle motor co se tam vyskytuje. Nejvice me vyrazilo dech, ze kdyz si clovek pujci skutr: zaklad 110ccm nejlevnjsi 125cmm cena skoro dvojnasobna a nejvetsi co pujci 150ccm uz skoro trojnasobek = pro me je to stejne vzal jsem 110 a vozil i pritelkyni 51kg + batohy. Nalozeny skutrik zadana vyjimka, ve meste treba rodice +2 deti / nebo skutr ala nakladak Ve mestech je velice husty provoz tech par aut(vetsinou taxi pro turisty) se tam vicemene trapi, kdyz je kolem predjizdime ze vsech stran dokonce i o obrubniku. Ridi se tam vlevo, ale ani levostrana zkusenost rizeni pri sudii v sydeny mi tam nepomohla. Doprava je tam uplne jiny svet...pravidla ci znacky se tam moc nevedou, semaforu tam take moc nenajdete. Blinky se to take neprhani, ale dulezity je tam ocni kontakt+kyvani hlavou a hlavne troubeni (trobeni: ze predjizdim, ze vim ze me predjizdi, ze jedu "po hlavni" at mi tam od kavarny nevjede, zatacka do ktere nevidim...proste upozornit a upozornovat) Z pocatku sok ale ono to funguje!! Doporucuju ani z letiste ci na letiste si nebrat taxi, ale rovnou pujcit skutr. Jinak rychle se tam jezdit stejne moc neda ty silnice k tomu vaznej nejsou, ale s tim skutrem si ty vesnicke zatacky docela uzijete. Ja abych prezil motoabstak po velke moto. Pujci jsem si na pul dne zavodni enduro KTM250 4T(400bo vic tam nesezenete) To teda vubec nebylo zadara!!(3200kc) , ale nahlasil jsem se jako profi-jezdec, dali mi lepsi ho individualniho pruvodce a zalital jsem si porve na sktecne plazi a destne jungli . 2x to tam KTM zahodil a upadla radicka ale to krylo pojistne. Kazdopadne bali supr a skutr tam doopravdy staci(nutnost)
Clanok super, aj fotky, normalne ma to laka znovu na JV aziu.
Pisem sem ale preto, ze co sa tyka tychto casti azie, aj Bali, hlavne jeho juznu cast husto osidlenu cast, o ktorej pise autor, tak on vytvara dojem pohody na cestach. Hm, vodici samotni su mozno v pohode, ale doprava totalne prehustena a skoro bez pravidiel, pre nasinca extrem.. hlucnost a emisie jak by smet. Na moto sa samozrejme rychlejsie ani neda ist (aj cesty maju vela krat daleko od nasich).
Nerozumiem teda tomu idealizovaniu, ako keby to pisala cestovka
hrochi: což je smutné, takže do hrobu na prasivych seriovkach s povoleným tuzingem. Jupiiii
To by tady neprošlo... To by se tu muselo zakázat...
Deus ex machina dělá super neortodoxní mašiny. Celkem dlouho je sleduju. Upřímně, ze šrotu se dělají nejlíp a je to jejich druhá životní šance(pro motorky). Na Bali jsem teda nebyl, ale článek asi vystihuje určitou část, asi ne celek.
Krásná a z velké části asi pravdivá "pohádka" o ideálním začátku podnikání,
takže díky Honzo H. A žeby to na Bali byla nějaká hrůza s emisemi
(á-la čínská města) se mně nějak nechce věřit. Leda žeby tam taky jezdily,
ať osobní či nákladní auta(!) převážně s diesel-motory vyfukujícími rakovino-
tvorné mikrosaze (jako tady ! ) ...
To Jarda: používám aplikaci Motorkáři.cz a taky nemám možnost hodnotit autora, souhlasit či nesouhlasit s komentáři a už vůbec ne nahlašovat chyby
Já se zasek na úvodní fotce...
Z Bali se stalo smetiště Asie. Nechápu ty báchorky o "ráji"..
cuir> Super, diky za poznamku. Pokud je v clanku chyba, staci dole pod clankem stisknout tlacitko "Nahlásit chybu v článku" a opravime to. Komentare moc casto necteme.
Byl jsem tam v dubnu. Osobne bych to posal spis popsal Bali a jeho ostrov Nusa Penida jako raj skutraru. Par podobnych dilnicek jsem tam zahledl a lepili tam podobne stavby jako my zamlada kdyz predelavali ram s motorem jawa350 atd...Motorky tam jsou spis mopedy a hlavne skutry. Nejvetsi borci maji ninja 250 = proste 300ccm je tam nejvic muscle motor co se tam vyskytuje. Nejvice me vyrazilo dech, ze kdyz si clovek pujci skutr: zaklad 110ccm nejlevnjsi 125cmm cena skoro dvojnasobna a nejvetsi co pujci 150ccm uz skoro trojnasobek = pro me je to stejne vzal jsem 110 a vozil i pritelkyni 51kg + batohy. Nalozeny skutrik zadana vyjimka, ve meste treba rodice +2 deti / nebo skutr ala nakladak Ve mestech je velice husty provoz tech par aut(vetsinou taxi pro turisty) se tam vicemene trapi, kdyz je kolem predjizdime ze vsech stran dokonce i o obrubniku. Ridi se tam vlevo, ale ani levostrana zkusenost rizeni pri sudii v sydeny mi tam nepomohla. Doprava je tam uplne jiny svet...pravidla ci znacky se tam moc nevedou, semaforu tam take moc nenajdete. Blinky se to take neprhani, ale dulezity je tam ocni kontakt+kyvani hlavou a hlavne troubeni (trobeni: ze predjizdim, ze vim ze me predjizdi, ze jedu "po hlavni" at mi tam od kavarny nevjede, zatacka do ktere nevidim...proste upozornit a upozornovat) Z pocatku sok ale ono to funguje!! Doporucuju ani z letiste ci na letiste si nebrat taxi, ale rovnou pujcit skutr. Jinak rychle se tam jezdit stejne moc neda ty silnice k tomu vaznej nejsou, ale s tim skutrem si ty vesnicke zatacky docela uzijete. Ja abych prezil motoabstak po velke moto. Pujci jsem si na pul dne zavodni enduro KTM250 4T(400bo vic tam nesezenete) To teda vubec nebylo zadara!!(3200kc) , ale nahlasil jsem se jako profi-jezdec, dali mi lepsi ho individualniho pruvodce a zalital jsem si porve na sktecne plazi a destne jungli . 2x to tam KTM zahodil a upadla radicka ale to krylo pojistne. Kazdopadne bali supr a skutr tam doopravdy staci(nutnost)
na fotce neni prestavena ER5, ale ER6, ale to je jen takovej detail.
Clanok super, aj fotky, normalne ma to laka znovu na JV aziu.
Pisem sem ale preto, ze co sa tyka tychto casti azie, aj Bali, hlavne jeho juznu cast husto osidlenu cast, o ktorej pise autor, tak on vytvara dojem pohody na cestach. Hm, vodici samotni su mozno v pohode, ale doprava totalne prehustena a skoro bez pravidiel, pre nasinca extrem.. hlucnost a emisie jak by smet. Na moto sa samozrejme rychlejsie ani neda ist (aj cesty maju vela krat daleko od nasich).
Nerozumiem teda tomu idealizovaniu, ako keby to pisala cestovka
Moc díky za info