Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Honda CB 750 je nádherná motorka , prostě klasika jak má být. Ale tohle, no nevím... Každému se líbí něco jiného, kluk je ve svém věku určitě šikula, takže "proti gustu žádný dišputát"
abbany> mno, z tebe spíš hovoří neznalost a nezkušenost, nic proti...principem přestavby na C-R má být to, že ta motorka bude lepší, než předloha - výkon, podvozek, brzdy atd...5 cm chod předních vidlí s tímhle ale nejde moc dohromady...nerovný povrch, první ostřejší zatáčka a člověk jde na hubu...
Darmah> ty čoveče, zdejší uživatele - KoldaTL, tyhle šprcky má na svém cafáči (GS 750) a říkal, že ač na to ty gumy nevypadjí, tak drží celkem dobře...
Jinak k téhle stavbě - je to showbike no...Jinak mám pocit, že jsem stejně předělané CBčko viděl v jednom obchodě s "motohadrama" v Drážďanech...jako vejce vejci...možná že to byla stejná firma...
Já z téhle stavby mám rozporuplný pocit . Stupačky s držákem,dráhy odpružení,celkově je to takové na vystavování po výstavách a né na ježdění, a nebo pomalu na pozéra . Ale proti gustu
Za mě ty comstary docela dobrý, ale fakt se mi na tom nelíbějí ty ,,dobově vypadající pneumatiky Firestone Champion Deluxes".
Jinak v 26ti je to borec.
(DRÁŤÁKŮ ! ) Při vší úctě k Hondě a její někdejší myšlence "ráfek
a náboj lehký kov, paprsky ocelové", ta kola na tak subtilní stavbě vypadají jak
kola od žebřiňáku.S dráťákama "to"bude ještě pěknější ! Comstary taky měly,
aspoň u vyšších kubatur, jednu "nectnost" a sice poddimenzovaný průměr
nýtků, spojujících ocelové paprsky s hliníkovým ráfkem . Otvory v ráfku se "vy-
šlehaly" a efekt byl podobný podhuštěné pneu - kamarád "pořídil" CBXe
zvenčí ((-: a než přišel na příčinu tvrdil, že ho ten motocykl chce zabít ve které-
koliv zatáčce ...
Když je "to všechno" tak jednoduchý, Zede, tak proč se tak pohledných kafáčů neobjevují desítky ? Taky jsem si jist, že absence drážáků tady má jedině finanční důvod . No a Dráťovi určitě udělají stavitelé-hobíciradost a začnou
v dohledné době i s fourama jiných značek ...
je na prodej za 16800 EUR
Já bych "zase" středem toho pruhu "vedl" řadu
pirátských symbolů ...
K tomu pruhu přes nádrž bych dopsal: Vzpomínáme.
Ultimátní! Tohle se povedlo!
"Definuju" Zedíku : Norton Dominator SS
Jen "těch taktů" to má moc ...
Ivánku, kamaráde dvoutaktovej...
Definuj "pohledný kafáč".
Norton Dominator SS - nic víc už nelze pro CR - filozofii udělat ?
Honda CB 750 je nádherná motorka , prostě klasika jak má být. Ale tohle, no nevím... Každému se líbí něco jiného, kluk je ve svém věku určitě šikula, takže "proti gustu žádný dišputát"
abbany> mno, z tebe spíš hovoří neznalost a nezkušenost, nic proti...principem přestavby na C-R má být to, že ta motorka bude lepší, než předloha - výkon, podvozek, brzdy atd...5 cm chod předních vidlí s tímhle ale nejde moc dohromady...nerovný povrch, první ostřejší zatáčka a člověk jde na hubu...
Hoši, až se na tom projedete, až pak vypisujte, že to není na ježdení.jo závist... to je pisálek. za mne krásnejCaffáč, kterej si zaslouží obdiv.
nádherná kéž by takto vypadaly nové motorky
Darmah> ty čoveče, zdejší uživatele - KoldaTL, tyhle šprcky má na svém cafáči (GS 750) a říkal, že ač na to ty gumy nevypadjí, tak drží celkem dobře...
Jinak k téhle stavbě - je to showbike no...Jinak mám pocit, že jsem stejně předělané CBčko viděl v jednom obchodě s "motohadrama" v Drážďanech...jako vejce vejci...možná že to byla stejná firma...
Jak píše Zbyňa, na ježdění to není, zdvih přední vidlice tak 5 cm, gumy na nic, spíš show bike než café racer.
Mně to zas tak úžasný nepřipadá...
Prostě další přestavba. I když, spíš očesání motky.
Já z téhle stavby mám rozporuplný pocit . Stupačky s držákem,dráhy odpružení,celkově je to takové na vystavování po výstavách a né na ježdění, a nebo pomalu na pozéra . Ale proti gustu
Máš pravdu, vzhled kazí ty rozměry pneu, ne paprsky s ráfky.
Za mě ty comstary docela dobrý, ale fakt se mi na tom nelíbějí ty ,,dobově vypadající pneumatiky Firestone Champion Deluxes".
Jinak v 26ti je to borec.
(DRÁŤÁKŮ ! ) Při vší úctě k Hondě a její někdejší myšlence "ráfek
a náboj lehký kov, paprsky ocelové", ta kola na tak subtilní stavbě vypadají jak
kola od žebřiňáku.S dráťákama "to"bude ještě pěknější ! Comstary taky měly,
aspoň u vyšších kubatur, jednu "nectnost" a sice poddimenzovaný průměr
nýtků, spojujících ocelové paprsky s hliníkovým ráfkem . Otvory v ráfku se "vy-
šlehaly" a efekt byl podobný podhuštěné pneu - kamarád "pořídil" CBXe
zvenčí ((-: a než přišel na příčinu tvrdil, že ho ten motocykl chce zabít ve které-
koliv zatáčce ...
Když je "to všechno" tak jednoduchý, Zede, tak proč se tak pohledných kafáčů neobjevují desítky ? Taky jsem si jist, že absence drážáků tady má jedině finanční důvod . No a Dráťovi určitě udělají stavitelé-hobíciradost a začnou
v dohledné době i s fourama jiných značek ...
famózní vzhledem k věku designera
Po dlouhé době přestavba, která se drží stylu, po němž se jmenuje. Škoda že chybí víc detailnějších fotek, ale snad jsou k dohledání na netu.
v jednoduchosti je síla!!!
Za mě teda
Nic moc teda...
Akorat se pulka motorky odstroji a je to.
Přestavěná Foura? Hm. Zase. Na kafáče? Hm. Zase.
Souhlasím s dráťákama, ale jinak je to bomba
krásná
drataky a je to dokonalost. bombova masina
Nemůžu si pomoct, ale dráty by to chtělo.
Sice je poslední dobou těch Caféček strašná spousta, ale tenhle je fakt pěknej a decentní.