Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moc pěkný showbike, parádní design. Nelíbí se mi jen kola a prázdné místo pod sedlem. Do vitríny super, na silnici to moc nebude. V otočení hlavy nevidím logiku, leda se odlišit za každou cenu ale je to nutné? By mě zajímalo po kolika vyjížďkách bude dělat výbrus, páč vnitřek válce dostane asi pěkně na prdel když tam není ani filtr
Krásný lak, ale silueta motocyklu, ani techn.řešení se mi nelíbí . Mít to přední vidli namísto zadní, nazval bych to "Všechno naruby". Otočený motor(?), lehké moto s 6-ti pístky(?) zepředu vidlice(?) navíc s malými litin.kotouči chráněnými proti chlazení(?)ala karbonové."Pocta Japonsku" a samý evropský komponent? Jako by už nebylo co vymyslet . Možná Fred původně chtěl, aby to jezdilo pozpátku. Nevím jestli budou japonci poctěni.
Alexanderovic- protoze vsechna spina co do vzduchu vyhodi kola pred Tebou jedouciho auta/mota jde pres karbes primo do motoru.. nebo kdyz budes zatacet tak Ti tam pujde primo od prediho kola.. nebo hmyz, atd..
ci sa to uz niekomu ako celok paci alebo nepaci, ci to jazdi alebo nie, jedno treba nechat... uroven remeselnej zrucnosti je tu fakt vysoko... vyhrajkali sa s tym naozaj do detailu, uz len ten lak je famozny... za mna
Jako Corbusier-funkcionalista s touto stavbou samozřejmě nemohu souhlasit a připojuji se honzabikerovi . Krása podle mě nezbytně musí u motorky vycházet z funkce. Z tohohle pohledu tohle není čistá věc, je to manýra.
honzabiker: to že na tom nikdo nejezdí, neznamená že to nejezdí. Pokud by na to sání dal filtry, asi by s tím nebyl problém. Proč by jinak dával kevlar do podsedlovky?
Jinak je to krásná stavba. Ty Beringery s třmenem zevnitř jsou hodně zajímavý
No nevím, motocykl je primárně určen k jízdě... Podle mě má věc být v první řadě funkční a pak teprve vypadat. Stavět motorku s tím, že nikdy nebude jezdit...
Moc pěkný showbike, parádní design. Nelíbí se mi jen kola a prázdné místo pod sedlem. Do vitríny super, na silnici to moc nebude. V otočení hlavy nevidím logiku, leda se odlišit za každou cenu ale je to nutné? By mě zajímalo po kolika vyjížďkách bude dělat výbrus, páč vnitřek válce dostane asi pěkně na prdel když tam není ani filtr
No, myslím že japonec design této motorky zvládl... narozdíl od tohoto pana úpravce.
Krásný lak, ale silueta motocyklu, ani techn.řešení se mi nelíbí . Mít to přední vidli namísto zadní, nazval bych to "Všechno naruby". Otočený motor(?), lehké moto s 6-ti pístky(?) zepředu vidlice(?) navíc s malými litin.kotouči chráněnými proti chlazení(?)ala karbonové."Pocta Japonsku" a samý evropský komponent? Jako by už nebylo co vymyslet . Možná Fred původně chtěl, aby to jezdilo pozpátku. Nevím jestli budou japonci poctěni.
Nádherná kompaktní stavba, celkový dojem je úžasný (: otočený válec je technická třešnička na dortu.
Za mě
Musel by mít dobrý filtry v těch sacích hrdlech a po každé jízdě čistit nebo měnit Jinak si myslím, že pojízdné to je. Líbí se mi to
stavba hezka.. ale funkcnost 0.. proto u mne
Alexanderovic- protoze vsechna spina co do vzduchu vyhodi kola pred Tebou jedouciho auta/mota jde pres karbes primo do motoru.. nebo kdyz budes zatacet tak Ti tam pujde primo od prediho kola.. nebo hmyz, atd..
...vzducháč, problém s chlazením výfukových ventilů a celé hlavy, určitě motor nebyl počítán na teplotní poměry při této montáži...
laicka otazka: proc by to s tema vzduchovyma privodama nejezdio?
ci sa to uz niekomu ako celok paci alebo nepaci, ci to jazdi alebo nie, jedno treba nechat... uroven remeselnej zrucnosti je tu fakt vysoko... vyhrajkali sa s tym naozaj do detailu, uz len ten lak je famozny... za mna
Nepáči sa mi to. Úpravy len pre efekt nemám rád a to predné svetlo je podivné.
ABSOLUTNÍ PARÁDA
no jestli me nejak detail zarazil/potesil, tak to byl kohoutek z nadrze...
Ať už s tím jezděj nebo ne, je to nádhernej stroj
Jako Corbusier-funkcionalista s touto stavbou samozřejmě nemohu souhlasit a připojuji se honzabikerovi . Krása podle mě nezbytně musí u motorky vycházet z funkce. Z tohohle pohledu tohle není čistá věc, je to manýra.
No tak to je fantazie... jeden z nejhezčích kousků, co tu kdy byl...
Motorka je to krásná o tom není pochyb. Škoda jen, že na ježdění to fakt není. Ale upřímně - kolik těch staveb za statisíce vůbec kdy vyjede...
už tady byla motka s otočeným motorem klikou nahoru tak proč ne karbce dopředu jinak moc pěkná stavba a lakování supr
honzabiker: to že na tom nikdo nejezdí, neznamená že to nejezdí. Pokud by na to sání dal filtry, asi by s tím nebyl problém. Proč by jinak dával kevlar do podsedlovky?
Jinak je to krásná stavba. Ty Beringery s třmenem zevnitř jsou hodně zajímavý
No nevím, motocykl je primárně určen k jízdě... Podle mě má věc být v první řadě funkční a pak teprve vypadat. Stavět motorku s tím, že nikdy nebude jezdit...
Nádhera, umelecké dielo.
Nádhera...café jako umělecké dílo
Moc krasny kousek...