Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To jaroleks: No pokud se na CR jede rovně po dálnici, tak třeba jo, ale každé zabrždění jde naplno do ramen, pozice na projížďky /ke kterým je údajně CR stvořen/ zcela nevhodná a trochu i komická, a zejména mi nejde do hlavy, že se v poslední době na CR přestavělo kromě Hondy Gold Wing snad už všechno.
To Steve-CZ: Rozhodně si nemyslím, že jízda na CR je utrpení. Nemám problém za den namotat přes 700 km, naopak mi nyní CBčko vyhovuje víc, než v originálním stavu. Každému holt vyhovuje něco jiného...
Pokud už teda někdo tvrdíte, že se jen opakuje historie, tak já bych raději viděl zase karburátor, jednoduchou konstrukci bez rozmanitých krávovin a rádoby pomocníků a ekoteroristických výmyslů, smradlavých ošklivých plastů a nachystaných neopravitelných zrad v rámci časované životnosti a plánovitého zastarávání. A mám rád stroje, na kterých se dá jezdit. Na kafáčích je to jen a jen utrpení.
Zelinar...monty... ak Vas uz kafaci "zacinaji sraat" mate dve moznosti...budto diskusiu ani neotvarat a takuto upravu motocykla odignorovat...,
alebo druha moznost , (za ktoru ja osobne hlasujem).. zacnite stavat bobera, chopra, old school, streeta, enduro, bagger-a... proste cokolvek ineho ako je kafe... a pokojne to tu zaserte inymy prestavbami. Urcite sa na to vsetci radi pozrieme...
za mna prestavba na jednicku
monty: konci obdobi kafe raceru, nastava obdobi scrambleru. Az skonci scrambleri, prijdou treba bobbery, supersporty nebo neco jineho. Historie se opakuje. Kdyz se podivas nazpatek, v minulosti po ere scrambleru prislo obdobi preplnovanych motorek. Treba to tady bude za 5 let samy clanek o tuningu kompresorem nebo turbem. A muzes nadavat dal, ze to je "jaksi monotematicke"
Nenadchne, neurazi..jinak vsechny ty cafe racery, scramblery a ja nevim co jeste me serou uz pekne dlouho..skoro to vypada, ze motorky uz ani nejdou jinak upravit a vsechno se to seka na jedno brdo..
zacina mi to pripadat, ze tady nekdo vari to stejny jidlo porad dokola...
...to je sama Cafeeeee prestavba, a znova a znova...ze by uz dosly napady?
caficka jsou super, ale uz jsem z toho trosku prejedenej...to je jako na zakladce porad v pondeli buchticky se sodou - ale tady jsou ty buchticky nekolikrat tydne...
zasnil jsem se jaký by to bylo mít jí před barákem se škopkem na tom zrcátku,ráno na to sednout v riflích a valit do práce,po práci k vodě...pak jsem si uvědomil kde žiju,že by musela bejt v garáži pod třema zámkama ,před vratama auto,aby mi to hašlerky nerozebrali...a už ji nechci
Sikovny tento Nazar, pouzil vsetko co nasiel pohodene v garazi a vyslo z toho toto - krasna prestavba. Esteze vsetci ukrajinci nebojuju...
Jo jo, i Gold Wing už byl přestavěn.
Je moc pěkný.
To jaroleks: No pokud se na CR jede rovně po dálnici, tak třeba jo, ale každé zabrždění jde naplno do ramen, pozice na projížďky /ke kterým je údajně CR stvořen/ zcela nevhodná a trochu i komická, a zejména mi nejde do hlavy, že se v poslední době na CR přestavělo kromě Hondy Gold Wing snad už všechno.
To Steve-CZ: Rozhodně si nemyslím, že jízda na CR je utrpení. Nemám problém za den namotat přes 700 km, naopak mi nyní CBčko vyhovuje víc, než v originálním stavu. Každému holt vyhovuje něco jiného...
Pokud už teda někdo tvrdíte, že se jen opakuje historie, tak já bych raději viděl zase karburátor, jednoduchou konstrukci bez rozmanitých krávovin a rádoby pomocníků a ekoteroristických výmyslů, smradlavých ošklivých plastů a nachystaných neopravitelných zrad v rámci časované životnosti a plánovitého zastarávání. A mám rád stroje, na kterých se dá jezdit. Na kafáčích je to jen a jen utrpení.
Zelinar...monty... ak Vas uz kafaci "zacinaji sraat" mate dve moznosti...budto diskusiu ani neotvarat a takuto upravu motocykla odignorovat...,
alebo druha moznost , (za ktoru ja osobne hlasujem).. zacnite stavat bobera, chopra, old school, streeta, enduro, bagger-a... proste cokolvek ineho ako je kafe... a pokojne to tu zaserte inymy prestavbami. Urcite sa na to vsetci radi pozrieme...
za mna prestavba na jednicku
monty: konci obdobi kafe raceru, nastava obdobi scrambleru. Az skonci scrambleri, prijdou treba bobbery, supersporty nebo neco jineho. Historie se opakuje. Kdyz se podivas nazpatek, v minulosti po ere scrambleru prislo obdobi preplnovanych motorek. Treba to tady bude za 5 let samy clanek o tuningu kompresorem nebo turbem. A muzes nadavat dal, ze to je "jaksi monotematicke"
Nenadchne, neurazi..jinak vsechny ty cafe racery, scramblery a ja nevim co jeste me serou uz pekne dlouho..skoro to vypada, ze motorky uz ani nejdou jinak upravit a vsechno se to seka na jedno brdo..
Tak toto je opravdu pěkný. Každej dělá CR ale málo jich má nápad!
Jeden z nejhezčích kafáčů
Parádní prácička. Komu se kafáče nelíbí,ať čučí třeba do zdi. Muhehe.
Jé po dlouhé době caffe racer
Moc hezký.
Tak tohle je moc povedený. Všechno mi přijde takový hezky sladěný, ve vzájemný harmonii. Pecka
Někdo se na Ukrajině bitkuje, někdo v garáži staví motorky, a tahle se povedla...
Krááááááááásnáááá stavba, ucvrkávám
Úžasné, len ten názov k motorke moc nepasuje, ked z XJ400 tam vlastne nezostalo nič. Moc šikovní hošani
Proč má café racer enduro gumy?Jinak celkem pěkný.
Povedený .
Takže už to vlastně s XJ400 nemá vůbec nic společnýho, páč všecko je vyměněný
Ale je povedený
Ta SPZ je bombova
konečně něco pořádnýho :)
zacina mi to pripadat, ze tady nekdo vari to stejny jidlo porad dokola...
...to je sama Cafeeeee prestavba, a znova a znova...ze by uz dosly napady?
caficka jsou super, ale uz jsem z toho trosku prejedenej...to je jako na zakladce porad v pondeli buchticky se sodou - ale tady jsou ty buchticky nekolikrat tydne...
Krásná stavba. Moc hezké detaily
...uz me ti Cafe raceri zacinaji srat...
Pěkná a čistá přestavba.
po dlouhe dobe konecne krasna prestavba jen predni lampa mi prijde trosku mala
zasnil jsem se jaký by to bylo mít jí před barákem se škopkem na tom zrcátku,ráno na to sednout v riflích a valit do práce,po práci k vodě...pak jsem si uvědomil kde žiju,že by musela bejt v garáži pod třema zámkama ,před vratama auto,aby mi to hašlerky nerozebrali...a už ji nechci