globalmoto_duben_nolan




Aprilia RSV1000R s přední kyvnou vidlicí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
honza.tar (15) napsal 29.04.2017 v 14:18

Je to konstruktérský majstrštyk Co se mi, ale na těchto konstrukčních řešeních nelíbí je to, že čím více kloubů, táhel, pohyblivých částí je použito, tím víc se projevuje problém s opotřebením .
Radící páka / pedál pokud je použito několik kloubu S časem a zvyšujícím se opotřebení se zhoršuje komfort .
Víceprvková náprava u automobilu, když je to nové. Je to super, ale když je opotřebovaná
jízdní vlastnosti se o dost zhorší . Proto mám raději jednoduché robustní technické řešení, které vykazuje dlouhodobou spolehlivost a bezpečnost i za cenu nižšího komfortu.
//www.autoprofiteam.cz/article.php?artid=550
Mnoho pohyblivých součástek Jako u Šneka
https://www.youtube.com/results?search_query=johammer
https://www.youtube.com/watch?v=MUA9Qk2U4-U

Frankie (725) napsal 29.04.2017 v 10:24

Obdivuju lidi co dokážou uskutečnit své nápady a sny. Zajímalo ho jak to jezdí, tak si to prostě vyrobil BOREC. Vymyslet a vyrobit funkční jednostranné zavěšení...to už chce víc umu než jen vytvořit tisícíprvou variaci na téma "café"

1100Virago (3052) napsal 29.04.2017 v 10:19

Yamaha to s GTS1000 dotáhla ještě o krok dál - přední kyvka byla jednostranná

Ale chlápek fakt umí. Připomnělo mi to časy Novozélanďana Johna Brittena.

Stadakk11 (277) napsal 29.04.2017 v 08:41

Jedním slovem nádhera. Na sedmé fotce je dokonalá...výfuky, uložení předního kola a jako třešnička na dortu ta značka. Jo prostě angláni umí a celá posraná EU je jim u zadnice
Klobouk dolů

Dolph-cz (58) napsal 29.04.2017 v 08:22

krása
tohle je pro má oči potěšení...,na rozdíl od většinou zpatlaných kafáčů,které jsou dnes tak strašně moderní.

megacruiser (38) napsal 29.04.2017 v 00:30+3

Krásná stavba, takový samodomo Vyrus. Tohle je skutečný machr a ne jako "experti" co akorát umí uříznout trubky pod sedlem a zmrzačenou mašinu vydávat za cafe racer...

maxpayne74 (12) napsal 28.04.2017 v 21:33

Hezké ,ale bimota už to dělala tak před 25 lety na modelu Tesi.

38889 (0) napsal 28.04.2017 v 20:37

U nás s těma jeblejma úředníkama by asi byl problem to dát na značky , to znamená normálně ,legálně s tím jezdit . Ať žije EU.

Dablicek200Mph (298) napsal 28.04.2017 v 19:48

Nějaká závratná kráska to zrovna není, ale vytvořit ji doma v garáži je luxus.

Lifer (0) napsal 28.04.2017 v 18:29

Nooo nechtěl bych se s tím otáčet na úzké silnici. Ten rejd bude asi dost na nic

sered (113) napsal 28.04.2017 v 18:18-1

Pouci nekdo starce kde to ma prdek a kde prdel???

ZdenalH (70) napsal 28.04.2017 v 15:51

Líbí, nelíbí je o vkusu každého soudruha, ale před nápadem a realizací klobouk dolů . A k těm SPZ, kdo jiný něž naši úředníci ví co je a není správné

gresini (4454) napsal 28.04.2017 v 15:13

Přední vidlice je přední vidlice! je to škaredé a nikdo by si to tady nekoupil,ani ti co dávají mínusy

Bídák (1) napsal 28.04.2017 v 15:07+1

...
"to není kočka to je pes, čau čau"
"pes? a kde má hlavu?"
"nevím, počkej až se rozběhne"
"a nebojíš se ho?"
...

Olin_Klikař (3) napsal 28.04.2017 v 14:07-3+2

Je to hnus, Velebnosti!

satanokky (26) napsal 28.04.2017 v 13:54

Pre Rosi45 - ten chlap má doma obrábacie centrum. Tu je o ňom trochu viac - //motoride.sk/c/7730/barbarian-ii-sw-chs-shaunov-custom-bike-je-dokonceny.html
+ aj diskusia je dobrá a ďalšie články.

deluxa (347) napsal 28.04.2017 v 12:54

Ja len zasnem nad jednou vecou Amici a Anglani si mozu registrovat na znacky v podstate co ich napadne. U nas v tomto bananistane by toto nedokazal zaregistrovat ani Harry Houdini vo svojich najlepsich rokoch, to by skoncil este skor ako by ho to vobec napadlo. Stavba je samozrejme paradicka cital som o nej uz davnejsie. neviem o ziadnej amaterskej stavbe s Hub-center steering. On je asi jediny. Ked o nejake inej viete dajte vediet rad si to checknem...

Mileek (330) napsal 28.04.2017 v 11:09+3

Za praci za vkus spis ale furt 100x lepsi tohle, nez furt dokolecka kaferejsry a elektrofutursracky

Sonicek (18) napsal 28.04.2017 v 10:55-9+1

Sračka...proč někdo vymýšlí vymyšlené? Výhoda proti klasice? Žádná...ztráta času tvořit něco co je stejně k hovnu. Já bych tam hned jebnul kyvku z panigále i do zadní části...

DOMINATOR (1260) napsal 28.04.2017 v 10:48-1

Byla to pěkná motorka
ale klobou dolu nad takovou garažovkou dobrý

Farage (277) napsal 28.04.2017 v 10:37+2

Chtel bych videt,jak by se tvarili curaci na STK, kdybych tam s timhle prijel

TDM851 (4089) napsal 28.04.2017 v 10:36-1+1

Po dlouhé době krásná a originální stavba. Hlavně funkční v provozu

Rosi45 (41) napsal 28.04.2017 v 10:27+2

Klobouk dolu
Jenom ty hliníkové kusy nejsou dělané doma v garáži na soustruhu a frézce. Leda by měl obráběcí centrum.

banzai (-4) napsal 28.04.2017 v 10:25

Tak tohle je nádhera- jak dilensky, nápadem. Fakt tyhle přestavby moc memusím, ale toto je dokonalé! Na naší STK by mělo obsazení hromadnou srdeční zástavu.

V_i_c_i (15) napsal 28.04.2017 v 09:48

Dobrý magor v dobrém slova smyslu.

Hully (42) napsal 28.04.2017 v 09:38

klobouk dolu pred timdle borcem

SLEEPER (1002) napsal 28.04.2017 v 09:09

R1 nekdy pouzivala trmeny Tokico? To se mi nejak nezda...

Simitom (119) napsal 28.04.2017 v 09:05

Klobouk dolů před takovým kutilem. Jak vidno tak ve světě mají dost rozumu aby to mělo i značku.

soccer (480) napsal 28.04.2017 v 08:43+5

A ano přátelé kamarádi, vidíte úplně dobře, tento stroj má opravdu značku pro ježdění po silnici...

sussudio (12) napsal 28.04.2017 v 08:37

tak tomu říkám domácí kutil




TOPlist