Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechci se hádat, protože neznám ceny,ale nezdá se mi, že by speciál Moto3 od Hondy, mohl být levnější, než takto překopaná kroska. Co se týče vhodnosti pro závodění, tak pokud je to rychlejší než Moto3, tak to mluví za sebe samo.
Moto3 je poměrně nová třída a nevidím tak důvod, proč by nemohla vzniknou alternativa a třeba Moto3 i nahradit!?
Marex
Mistráková Moto 3 od Hondy stojí cca stejně a opravdu s ní můžeš závodit, protože to má v mistráku (alpe,idm,cev,civ) vlastní kategorii. Takže to tak rozhodně levnější a lepší pro "potěr" není.
Je třeba zajít mezi jezdce pro vysvětlení,
jak se shánějí peníze na jedinou sezónu a jestli by
do něčeho takového šli. Takovej Karel Hanika Sr.
i to, jestli by to bylo perfektní nářadí pro "mlaďase" .
Naprosto nerozumím tomu, co na tom hledáte? Je to perfektní nářadí pro mlaďase a klidně na tom může vyrůstat potěr pro GP. Rozhodně to bude dostupnější, než FGR, Honda, nebo KTM, určené pro moto3.
(Nepředpokládám, že si to někdo z místních diskutérů pořídí.)
"Až" do tohoto projektu, chlapi, půjdete ,
doporučuju už aspoň nepoužívat sortiment spojovacího
materiálu prodávaného v ČR firmou
FABORY - Masters of Fasteners
Chtěl jsem od nich koupit CELOKOVOVÉ samojistící
MATIČKY M6 (EM ŠEST !!), druh Securit a cena mě hodně
vyvedla z míry : Kč 155,- ZA JEDEN KUS BEZ(!)DPH ,
takže Kč 186,- ZA JEDEN KUS S DPH. LONI !!
Žeby "pračka peněz" ??
Těžko se to dozvědět, OnBa, ale MOC by mně zajímalo,kolik z těch nudících se, si koupí tu "zvrhlost" od p.Garvina.
Jsou i jiné komunity bajkerů, pro které peníze prakticky
nic neznamenají "Túnují", přestavují, "ladí" a když
se jim to rozsype, žádný problém jít do toho znovu
Malá epizodka pro příklad : vymění ocelové šrouby upevňu-
jící stator alternátoru za hliník-elox(tak jako všechny
ostatní M6), pojistí je Loctitem a posléze se diví, že
je při demontáži ukroutí
Zdravim reaguju pouze na přiložené video nechápu proč na videu rozeberou krosku až po rám s motorem pak vymění za rám s motorem od okruhovky a pak okruhovku sestavej :D doufám že nemysleli važně že si toho motorkář nevšimne :D
Bych chtěl dělat třikrát do sezóny motor Už takto to stojí strašný prachy a se supermotem ten motor na okruhu honím více než v terénu... A ještě to vzít do Brna. Přijde mi to zvrhlost pro lidi, co se nudí, jako jsou pásy na motorku do sněhu apod. Někdo si udělá za dva večery gumy s hřeby, někdo si koupí originál za osmičku a někdo za 80 pásy... Výsledek stejný, zábava stejná, zmrzlé ruce a angína.
Supermona beru, u tohodle jsem díky rámům krosek trochu skeptický. Udržet to při životě taky nebude sranda. Škoda že nedopadl původní záměr jezdit 450 a podobné jedno a dvoj-buchy v Moto3. Jako nástroj pro hobby okruh.ježdění mně tohle připadne proti čtyřválci 600cm3 bezzubé a drahé, bohužel. Supr zvuková kulisa je malá náplast.
Hawk
Moje suprtrupr skorosériová šestka je určitě těžší, ale taky může z prodejny na okruh. Už jenom proto, že za tím záměrem stavěná A myslím si, že náklady na servis a provoz jsou u mojí supertrupr šestky menší. Nehledě na to ,že moje suprtrupr šestka stála nová stejně jako kit plus jetá kroska. Za cenu kitu mám svoji lehce jetou supertrupr šestku a ještě mi zbyde na krosku/supermoto dle libosti. Jezdce si to bezesporu najde, ale spíš z řad fanoušků, protože kdo jiný by to chtěl přestavovat. Moto3 (motorka do mistráku) od Hondy stojí prakticky stejně a to celá fungl nová. Takže jako lehká/levná 4t alternativa k gp125 to neobstojí. Ona to opravdu není replikace mona, ale prakticky to je mono. Výhodu oproti klasickému monu je lehká přestavba a možnost vrátit vše zpět. Pro zajímavost cena mona co vyhrává je 260 ticíc plus práce, ale jinak jsou mona na internetu za hubičku. Tak mi Hawku řekni kdo je cílový zákazník ?
Ja som nad tým rozmýšľal už dávno, krosa má 100kilo, okruhovka nebude mať nad 120kilo. To musí mať ovládateľnosť bicykla, zrýchlenie 0-100 pri nejakom automatickom shifte bude lepšie ako pri SS600. Mne sa ten nápad páči, to, že pre náš banánistan je to drahé, neznamená, že je to drahé pre západ.
Pro ty všechny "je to na hovno na první pohled" bych jen předeslal, aby se zkusili zamyslet, kolik taková motorka bude vážit a pak si to porovnali s jejich suprtrupr skorosériovou šestkou. Určitě by to našlo své jezdce.
Zároveň si nemyslím, že je to nějaká replikace supermon.
No,zajimave to jiste je..ale,mrknete na reklamu vpravo..nova KAWA TWIN 650..za 170tis je skoro hotovy stroj..Libi se mi ten napad,penizky vsak asi rozhodnou..RAD CZ.
Každej, kdo jezdí na 4T krosce a dělal GO motoru se na to vy--re Na okruhu by se GO motoru musela dělat 2x častěji. Hezký to je, ale to je asi tak vše...
Jako "zarputilej" příznivec okruhovýho závodění
na ´sériovkách´, tedy co nejlevnějšího,
musím snahy / aktivity pana Garvina komentovat
jediným způsobem :
"Vylezte z Vašeho akvária a rozhlédněte se po
reálném světě ! Možná Vám dojde, že právě teď
mají NORMÁLNÍ LIDÉ míň peněz, než kdy předtím."
Seikos souhlas.
Me se nechtelo prehazovat korosaka na motarda natoz tohle.
Proto jsem si poridil dalsi motorku.
Je to nenarocne na cas a kdyz se neco prihodi s jednou motorkou tak muzes jezdit na te druhe
a vyslo me to levneji nez tento zminovany kit.
V pripade, ze by se toto prosadilo misto moto 3,
jako vyrazne levnejsi varianta pak jsem jednoznacne pro,
jelikoz by se vyrazne posunul vyvoj ctyrtaktnich jednovalcovych 450, at uz na jakekoli vyuziti.
Mě to přijde jako docela fajn nápad, začít prodávat přestavbovej kit.
Jen po shlédnutí videa jsem nabyl dojmu, že přestavění je záležitost dvou lidí a cca 3 hodiny práce, takže nic snadného a rychlého. Nevím komu by se chtělo to častěji než 2x do roka přehazovat
2stroke: 2T 500 na silnici - nic nového a opravdu to jede jak... Poprvé jsem něco takového viděl v Brně na okruhu v r. 1988 (ještě to nebyl Masec). Pětistovka Honda se širokýma řídítkama, 17" kola, slicky a pojezdil skoro všechny. Faktem je, že sportovní 4T vypadaly úplně jinak, měly podstatně jiné jízdní vlastnosti a jiný výkon. Ale i tak ta silniční crosca jela úžasně a ten chlapík na ní opravdu uměl. Bohužel současná doba 2T nepřeje. Kdeže časy RD250/350 nebo KR1 jsou. Napsal Romanko.
Nechci se hádat, protože neznám ceny,ale nezdá se mi, že by speciál Moto3 od Hondy, mohl být levnější, než takto překopaná kroska. Co se týče vhodnosti pro závodění, tak pokud je to rychlejší než Moto3, tak to mluví za sebe samo.
Moto3 je poměrně nová třída a nevidím tak důvod, proč by nemohla vzniknou alternativa a třeba Moto3 i nahradit!?
Marex
Mistráková Moto 3 od Hondy stojí cca stejně a opravdu s ní můžeš závodit, protože to má v mistráku (alpe,idm,cev,civ) vlastní kategorii. Takže to tak rozhodně levnější a lepší pro "potěr" není.
Je třeba zajít mezi jezdce pro vysvětlení,
jak se shánějí peníze na jedinou sezónu a jestli by
do něčeho takového šli. Takovej Karel Hanika Sr.
i to, jestli by to bylo perfektní nářadí pro "mlaďase" .
Naprosto nerozumím tomu, co na tom hledáte? Je to perfektní nářadí pro mlaďase a klidně na tom může vyrůstat potěr pro GP. Rozhodně to bude dostupnější, než FGR, Honda, nebo KTM, určené pro moto3.
(Nepředpokládám, že si to někdo z místních diskutérů pořídí.)
"Až" do tohoto projektu, chlapi, půjdete ,
doporučuju už aspoň nepoužívat sortiment spojovacího
materiálu prodávaného v ČR firmou
FABORY - Masters of Fasteners
Chtěl jsem od nich koupit CELOKOVOVÉ samojistící
MATIČKY M6 (EM ŠEST !!), druh Securit a cena mě hodně
vyvedla z míry : Kč 155,- ZA JEDEN KUS BEZ(!)DPH ,
takže Kč 186,- ZA JEDEN KUS S DPH. LONI !!
Žeby "pračka peněz" ??
Těžko se to dozvědět, OnBa, ale MOC by mně zajímalo,kolik z těch nudících se, si koupí tu "zvrhlost" od p.Garvina.
Jsou i jiné komunity bajkerů, pro které peníze prakticky
nic neznamenají "Túnují", přestavují, "ladí" a když
se jim to rozsype, žádný problém jít do toho znovu
Malá epizodka pro příklad : vymění ocelové šrouby upevňu-
jící stator alternátoru za hliník-elox(tak jako všechny
ostatní M6), pojistí je Loctitem a posléze se diví, že
je při demontáži ukroutí
Zdravim reaguju pouze na přiložené video nechápu proč na videu rozeberou krosku až po rám s motorem pak vymění za rám s motorem od okruhovky a pak okruhovku sestavej :D doufám že nemysleli važně že si toho motorkář nevšimne :D
Vítej na světě
nová třída 450GP
tak kdy se objeví v čechách na Příroďácich ???
výhoda nízké hmotnosti by se projevila jen na motard okruhu, na autodromu to těžší čtyřval převálcuje výkonem
OnBa
Bych chtěl dělat třikrát do sezóny motor Už takto to stojí strašný prachy a se supermotem ten motor na okruhu honím více než v terénu... A ještě to vzít do Brna. Přijde mi to zvrhlost pro lidi, co se nudí, jako jsou pásy na motorku do sněhu apod. Někdo si udělá za dva večery gumy s hřeby, někdo si koupí originál za osmičku a někdo za 80 pásy... Výsledek stejný, zábava stejná, zmrzlé ruce a angína.
Supermona beru, u tohodle jsem díky rámům krosek trochu skeptický. Udržet to při životě taky nebude sranda. Škoda že nedopadl původní záměr jezdit 450 a podobné jedno a dvoj-buchy v Moto3. Jako nástroj pro hobby okruh.ježdění mně tohle připadne proti čtyřválci 600cm3 bezzubé a drahé, bohužel. Supr zvuková kulisa je malá náplast.
Hawk
Moje suprtrupr skorosériová šestka je určitě těžší, ale taky může z prodejny na okruh. Už jenom proto, že za tím záměrem stavěná A myslím si, že náklady na servis a provoz jsou u mojí supertrupr šestky menší. Nehledě na to ,že moje suprtrupr šestka stála nová stejně jako kit plus jetá kroska. Za cenu kitu mám svoji lehce jetou supertrupr šestku a ještě mi zbyde na krosku/supermoto dle libosti. Jezdce si to bezesporu najde, ale spíš z řad fanoušků, protože kdo jiný by to chtěl přestavovat. Moto3 (motorka do mistráku) od Hondy stojí prakticky stejně a to celá fungl nová. Takže jako lehká/levná 4t alternativa k gp125 to neobstojí. Ona to opravdu není replikace mona, ale prakticky to je mono. Výhodu oproti klasickému monu je lehká přestavba a možnost vrátit vše zpět. Pro zajímavost cena mona co vyhrává je 260 ticíc plus práce, ale jinak jsou mona na internetu za hubičku. Tak mi Hawku řekni kdo je cílový zákazník ?
Normální minimona,který v Anglii dávno závodí.
Tohle je tak geniálně jednoduchý! Takhle měly původně vypadat Moto2 a Moto3. Jééénže politika kecá do všeho. Moc rád bych se svezl!!!
Ja som nad tým rozmýšľal už dávno, krosa má 100kilo, okruhovka nebude mať nad 120kilo. To musí mať ovládateľnosť bicykla, zrýchlenie 0-100 pri nejakom automatickom shifte bude lepšie ako pri SS600. Mne sa ten nápad páči, to, že pre náš banánistan je to drahé, neznamená, že je to drahé pre západ.
to už rovnou můžou udělat z hovna velblouda
Pro ty všechny "je to na hovno na první pohled" bych jen předeslal, aby se zkusili zamyslet, kolik taková motorka bude vážit a pak si to porovnali s jejich suprtrupr skorosériovou šestkou. Určitě by to našlo své jezdce.
Zároveň si nemyslím, že je to nějaká replikace supermon.
No,zajimave to jiste je..ale,mrknete na reklamu vpravo..nova KAWA TWIN 650..za 170tis je skoro hotovy stroj..Libi se mi ten napad,penizky vsak asi rozhodnou..RAD CZ.
Každej, kdo jezdí na 4T krosce a dělal GO motoru se na to vy--re Na okruhu by se GO motoru musela dělat 2x častěji. Hezký to je, ale to je asi tak vše...
PetrL3, Zdeněk96, UweFilter, MIRA919, Kovi y)
Jako "zarputilej" příznivec okruhovýho závodění
na ´sériovkách´, tedy co nejlevnějšího,
musím snahy / aktivity pana Garvina komentovat
jediným způsobem :
"Vylezte z Vašeho akvária a rozhlédněte se po
reálném světě ! Možná Vám dojde, že právě teď
mají NORMÁLNÍ LIDÉ míň peněz, než kdy předtím."
Já o tomhle psal podobnej článek loni do jedné skupiny na fb. Příjde mi to jak zajímavej nápad a motorky vypadají fakt dobře
Seikos souhlas.
Me se nechtelo prehazovat korosaka na motarda natoz tohle.
Proto jsem si poridil dalsi motorku.
Je to nenarocne na cas a kdyz se neco prihodi s jednou motorkou tak muzes jezdit na te druhe
a vyslo me to levneji nez tento zminovany kit.
V pripade, ze by se toto prosadilo misto moto 3,
jako vyrazne levnejsi varianta pak jsem jednoznacne pro,
jelikoz by se vyrazne posunul vyvoj ctyrtaktnich jednovalcovych 450, at uz na jakekoli vyuziti.
to je pane okurkovka...tohle tema jsem založil snad před více než rokem...
Mě to přijde jako docela fajn nápad, začít prodávat přestavbovej kit.
Jen po shlédnutí videa jsem nabyl dojmu, že přestavění je záležitost dvou lidí a cca 3 hodiny práce, takže nic snadného a rychlého. Nevím komu by se chtělo to častěji než 2x do roka přehazovat
jen bych to nenazýval levným zavoděním,kroska 100 + kit 100 + lak 15 + kazdou sezonu motor 40,který na okruhu dostane šrot.
//www.youtube.com/watch?v=fc6ht3Iu2OA&feature=player_embedded
No hezký škoda že tyhle kity jedou nejvíc v Austrálii mě se líbí tenhle kit na 450 WR //www.hyperracer.com/.
To MIRA919 - a kdo říká, že už to nějakej osel nevymyslel: //www.youtube.com/watch?v=A0d3B7MPqUg
2stroke: 2T 500 na silnici - nic nového a opravdu to jede jak... Poprvé jsem něco takového viděl v Brně na okruhu v r. 1988 (ještě to nebyl Masec). Pětistovka Honda se širokýma řídítkama, 17" kola, slicky a pojezdil skoro všechny. Faktem je, že sportovní 4T vypadaly úplně jinak, měly podstatně jiné jízdní vlastnosti a jiný výkon. Ale i tak ta silniční crosca jela úžasně a ten chlapík na ní opravdu uměl. Bohužel současná doba 2T nepřeje. Kdeže časy RD250/350 nebo KR1 jsou. Napsal Romanko.