2x od Martina Kopala: Decentní macho Rocket a kafáč z Viraga
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: archiv | Zveřejněno: 1.3.2021 | Zobrazeno: 14 453x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: archiv | Zveřejněno: 1.3.2021 | Zobrazeno: 14 453x
Dobrý design je, když tam není nic navíc. Karbonová krytka na vidlici je právě ta věc, co je k ničemu.
Jinak nalakovat motorku tak aby ladila s autem - proč ne?
Virago - díra v nádrži se mi nelíbí, jinak ale celkem hezká punková překopávka. (jen to chtělo trochu umýt)
Čau Marťas
Hezky se na to kouká,čte a poslouchá .
Taky mně to vrací zpátky a byla to paráda.
Se musím stavit na kafe
Rocket celkem dobrý, ale ať si říká kdo chce co chce, tak to Virago nebo co to má být, je prostě hrůza
No vážně řemeslo, ale jak to říci... Někdy méně znamená více
Heki a už jsi někdy jel na 535 Viragu? Za mne je to super motorka pro každý den. Ovladatelnost super, lehká do ruky. Motor jde krásně odspoda a nechá se i roztočit. Já tomu fandím a až našetřím na to, aby mi Kloboučník předělal kardan na řetěz tak si z 535ky postavím scramblera
Technicky dokonalé a i v detailu krásné. Jen bych na kafáč volil jiný základ. Čoprácký motor z malého víra mi tam nesedí designem ani projevem. Ale to už je podle vkusu každého soudruha. Pokud to má na dojezd po Práglu, tak je to určitě mnohem lepší než Yuki agility nebo než jezdit tramvají
1 reakce
Smekám. Přestavba je to parádní , autor pracuje neskutečně odvážně s tvary , lakování bomba.
samozřejmě , já bych některé věci chtěl jinak , ale od toho jsme rozdílní.
Prostě parádní stavba.
S tou STK je to ale fakt na prd.
Stroj na výstavu pro mně nemá smysl.
Myšlenka , že abych legálně jezdil , musím např. fejkovat druhý identický , ale sériový stroj s rizikem odhalení , nebo jezdit bez STK , je prostě pro mně no way.
Stroj má jezdit a v případě nehody bych nerad byl automaticky viníkem.
Ne, tohle není můj šálek kávy a nelíbí se mi to.
Na druhé straně tenhle chlap je machr a skutečně umí. A věřím, že kdyby ho znaly vývojářské firmy, že by s ním spolupracovaly, protože je nesmírně kreativní.
Proto klobouk dolů a plný počet bodů.
Ta "vyrážka" je parádní. Tak mě napadá, dřív se ve všech našich motočasopisech prezentovaly výtvory našich stavitelů a úpravců (vzpomínám si snad už jen na Romana Buše a Míru Žižku, ale bylo jich víc...), ale dnes jako by se po nich země slehla. Čím to je? Takže díky aspoň za tuto vlaštovku...
V Česku umíme postavit super stavby. Sám jsem něco postavil a celé 2roky po silnicích řídil,pak STK a řídil jsem další 2 roky. Pak přišla další technická a kamarád už nebyl technikem
Byl jsem v prdeli. Česko je na tenhle druh sportu v hajzlu. Stavit stavby super strojů jen proto abych je dovezl na vozíku na výstavu? FUCK IT!
Virážka veľmi pekná, trochu ma prekvapil (pri tej dokonalosti) trčiaci štift cez maticu na 62/66.
Ds sport jsem prvně zaregistroval právě už v těch 90tých letech v motocyklu, ale ta tvorba se mi nikdy moc nelíbila, přišlo mi to takový kolotočářsky kýčovitý... ale je vidět posun a na tohle už se kouká podstatně líp
Moc hezká práce
Krásná práce Je dobře že jsou pořád takový lidi kteří mají "zlaté" ruce.
A jak je to s následnou STK? To tahle úprava projde bez problémů? Nebo je u nás možnost legálně provozovat takto upravený motorky?
4 reakce
Krása krása krása, kdo umí umí, a ten kdo neumí tak kritizuje.
A ten Rocket 3 provedl prosím co? Že ho takhle potrestali...
Peníze nejsou všechno.
Obdivuji tu šikovnost. Práce s karbonem, pánové to není jako práce s buzolou, kdo se do toho vrhne a má takové úspěchy, toho považuji za opravdového machra! :)
Kdo s tím nikdy nedělal, neví jaký je karbon sráč materiál.
průměrně zprzněná motorka, ale tady na motorkářích jsem viděl i větší hnus
1 reakce
Mnohem lepší je koupit si naprosto "neprůměrnou" hondu, nejlépe s červenou metalízou a vytunit ji parádním kufrem, že?
První pěkný Virago. Co pěkný - první úžasný Virago!
Nádherný přestavby