yamaha_demo_tour




Známé i méně známé motocykly Suzuki - část první

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 17.05.2017 v 09:11

Budeš, Wáclave , ale třeba ji nakonec neprodáš, až (s velkou pravděpodobností! )
zažiješ to co já při "nabízení" mojí GT750 kafáče(se spoustou ND navíc), když prakticky
každej z těch pseudozájemců chtěl "za polovic", nebo "jen něco z ND" a to byla tenkrát
skutečně v ČR jediná na papírech. Trvalo to téměř tři roky(!) ... Takže doporučuju
vystavět pro Tvoji "bábu" RF900 v garáži lešení, aby nezabírala podlahovou plochu
a rozhodně neprodávat, když nemusíš kvůli financím jako já, když jsem nechtěl přijít
o jinou "bábu" a zdaleka na ni neměl dost ...

waclav (13) napsal 15.05.2017 v 15:33+1

Podle me je RFo 900 jedna z nejvydarenejsich motorek. Tezko hledat nastupce. Mam ji 11 let, a porad tvrdim, ze je krasna. Sice ji kvuli mistu v garazi prodavam, ale uz vim, ze budu jednou litovat..

Bothrops (249) napsal 13.05.2017 v 08:38

Rf devitka byla a je nadherna masina.

urna (1) napsal 12.05.2017 v 23:13+1

Krásný čtení, občas když je v nabídce RF tak rozkliknu inzerát a dívám se na ten krásnej design. V tý době to musel bejt masakr ☺ a je fakt že i dneska vypadá dobře... Tak jsem se aspoň něco dozvěděl

Blooma (203) napsal 12.05.2017 v 10:48+2

Suzuki Testarossa byly ve svý době nejkrásnější motorky ve svý třídě. Blbý bylo, že se devítka svým objemem pasovala do třídy Fireblade a ZX-9R a těm v testech zpravidla nestačila. Ani šestka v nabité třídě ve srovnání nestačila. Ale neřekl bych, že upadly v zapomění. Před námi pamětníky, když se řekne Suzuki RF, tak i přes horšící-se paměť okamžitě vyskočí před očima v celé parádě, lépe než jakýkoliv jiný stroj.

boneshaker (89) napsal 12.05.2017 v 08:28+1

jj, Suzuki. Měl jsem Savage - kultovní záležitost tzv. H-D pro jednoho. Měl jsem RF-600 - ten design je pořád masec. Výdechy ala Testarosa a zadní lampy Ufo - to jen tak něco nepřekoná.

Destroyer (237) napsal 12.05.2017 v 07:26

len by som doplnil ze rozdiel medzi GR 650 a GR 650 X je pouzitie lahkej vzduchovej prednej vidlice v modeli X. Jedna sa o emulzny hydraulicky tlmic so vzduchovou pruziacou jednotkou, ktoru dofukate na nizky tlak dnes beznymi pumpickami na tlmice bicyklov. cCelkom zaujimave riesenie na tie roky...

Babicka33 (10) napsal 12.05.2017 v 06:57

Už to viděl Se-Se ?

ferda.66 (38) napsal 11.05.2017 v 23:30

jjj...sehnat slusnou RF 900 uz je fakt umeni...bud ji majitele nechcou prodat,nebo neexistuje

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.05.2017 v 23:30+1

nadhera ty RF, kdysi sem po nich taky slintal.

megacruiser (38) napsal 11.05.2017 v 22:50

Na RF si taky vzpomínám - v době kdy se začaly masivněji objevovat japonské mašiny tak dokonalým designem čněla nad ostatní. No ale bylo to jedno, king byl tehdy každý s japonským čtyřválcem :)

PolarBearOne (18) napsal 11.05.2017 v 22:10

XN 85 Turbo ... masakr ... ten design ...

sered (113) napsal 11.05.2017 v 21:11

jako obvykle klobouk dolu pred zasvecenym claneckem!

Míra (210) napsal 11.05.2017 v 20:52+1

RF 900 R byla super mašina.




Tazitaz (12) napsal 11.05.2017 v 19:01+2

Jó devítka. Kvůli zadním světlům se mi kamarádi říkali Enterprise. A uměla krásně lhát. Třeba z Mohelničáku ve dvou s kuframa,se mi snažil tachák vnutit že jedem 285km/h

bpun (242) napsal 11.05.2017 v 18:16

technasia (1933) napsal 11.05.2017 v 15:29+1

Taky vzpomíám.eReFa v tý době působily vedle těch všech Jaw 350,MZ a dalších socialistyckých shitů jako z jinýho světa.dle mě jedna z nejkrásnějších motorek všech dob

Yura (239) napsal 11.05.2017 v 15:09+4

Když muslimská nebo jiná barevná menšina kdesi v západní Evropě "demonstruje" v ulicích svou asimilaci mezi Evropany, zpravidla při tom shoří takové množství pneumatik, popelnic, automobilů a jiných zdravotně nezávadných věcí, že by nebohé LS 650 Savage (a s ní celá řada dalších v EU popravených krásných motorek) mohly celá léta dál jezdit po místních silnicích, a zamořily by méně ovzduší, než jediný pochod ilegálů pařížským předměstím...
No, jen je mi z toho tak nějak zvláštně - neberte to vážně

Kubát (1404) napsal 11.05.2017 v 14:59+1

Ivan: cervenou RF600 jsem mel.nadherna motorka.moje prvni velka.pamatuju jak jsem ji prodaval.cekal jsem v tlumacove,slunce zapadalo a v tom svetle to byla nejkrasnejsi motorka.malem jsem ji ano neprodal

IvanDvoutakťák (5070) napsal 11.05.2017 v 14:45

//motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_rf400r%2093.htm
//motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_rf600r%2093.htm
//motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_rf900r%2094.htm

Vlnič (199) napsal 11.05.2017 v 14:01+2

IvanDvoutakťák - červenou RF 600 s červeným sedlem spolujezdce měl někdy v roce 94 můj strýc. Když parkovala před barákem během jeho návštěvy, nemohl jsem od ní odejít, takový to byl vztah o prázdninách často přijel, jen aby mě svezl - krásný vzpomínky

IvanDvoutakťák (5070) napsal 11.05.2017 v 13:49

Jj, byla to pecka, když "vyjela" RF900 ve Ferrari červené a se žebry
á-la Testarossa ... Tenkrát ještě EU nevyšilovala s emisema
V tuzemsku jsem snad nikdy neviděl červenou RF600, ale když začla,
to tady ještě dlouho potom dovážel motocykly ÚV KSČ ...
Z "doslechu" vím, že "šestka" byla nesrovnatelně slabší než litr,
navíc s nepřijatelně velkout "žízní" ...














Mistr-kat (562) napsal 11.05.2017 v 13:38-1+1

Paráda...super článek a klobouk dolů před SUZUKI...Tak malá továrnička, ale velký věci umí...

RTourer (68) napsal 11.05.2017 v 13:05+1

Při pohledu na tu temnou LS 650 2017 si říkám, ještě že máme ty starostlivé unijní úředníky, kteří zajišťují naše bezpečí a zdraví vydáváním smysluplných směrnic, aby nám tu nic takového ohavného nejezdilo.

NXram (68) napsal 11.05.2017 v 12:31

Super článek, vzpomínám, jak jsem okukoval nádhernou zánovní červenou RF 900 v DE, kam jsem po revoluci jezdil ... jako náctiletý jsem u ní pokaždé prostál mnoho času ...
GR650X jsem si koupil minulý rok a super motorka, mám ji rád, jen při mých 100kg a 182cm mi připadá nějak malá, ale je to hlavně tím nízkým posezem...
Už se těším na druhou část

changes1 (30) napsal 11.05.2017 v 10:57

Chválím za parádní článek!
RF 900 R jsem měl před cca 15-ti lety a byla to pěkně našlapaná mašina s obrovským zrychlením. (na tu dobu, ale ani dnes by se nenechala zahanbit) Měl jsem ji ve fialovo stříbrném provedení Limited jak je na fotce v článku. Byla ve výborném stavu s laděným výfukem a karburátorovou sadou, nabržděno 133 koní.
Vím ještě to že majitel co ji koupil ode mě ji ještě tu sezonu rozsekal. Vzpomínáme, AMEN.

CR500 (142) napsal 11.05.2017 v 10:11

Také opravdu pochvala k velice zajímavému článku. (Supr popis technických perliček s jejich obrazky). Jinak ta řada "RF" neskutečně nádherná!! (a to uznávám jako kdysi šťastný majitel konkurenční ZZR)

Jurawood (12) napsal 11.05.2017 v 09:47

Diky

Turista (20) napsal 11.05.2017 v 08:38

Paráda, pěkné počtení




TOPlist