Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Budeš, Wáclave , ale třeba ji nakonec neprodáš, až (s velkou pravděpodobností! )
zažiješ to co já při "nabízení" mojí GT750 kafáče(se spoustou ND navíc), když prakticky
každej z těch pseudozájemců chtěl "za polovic", nebo "jen něco z ND" a to byla tenkrát
skutečně v ČR jediná na papírech. Trvalo to téměř tři roky(!) ... Takže doporučuju
vystavět pro Tvoji "bábu" RF900 v garáži lešení, aby nezabírala podlahovou plochu
a rozhodně neprodávat, když nemusíš kvůli financím jako já, když jsem nechtěl přijít
o jinou "bábu" a zdaleka na ni neměl dost ...
Podle me je RFo 900 jedna z nejvydarenejsich motorek. Tezko hledat nastupce. Mam ji 11 let, a porad tvrdim, ze je krasna. Sice ji kvuli mistu v garazi prodavam, ale uz vim, ze budu jednou litovat..
Krásný čtení, občas když je v nabídce RF tak rozkliknu inzerát a dívám se na ten krásnej design. V tý době to musel bejt masakr ☺ a je fakt že i dneska vypadá dobře... Tak jsem se aspoň něco dozvěděl
Suzuki Testarossa byly ve svý době nejkrásnější motorky ve svý třídě. Blbý bylo, že se devítka svým objemem pasovala do třídy Fireblade a ZX-9R a těm v testech zpravidla nestačila. Ani šestka v nabité třídě ve srovnání nestačila. Ale neřekl bych, že upadly v zapomění. Před námi pamětníky, když se řekne Suzuki RF, tak i přes horšící-se paměť okamžitě vyskočí před očima v celé parádě, lépe než jakýkoliv jiný stroj.
jj, Suzuki. Měl jsem Savage - kultovní záležitost tzv. H-D pro jednoho. Měl jsem RF-600 - ten design je pořád masec. Výdechy ala Testarosa a zadní lampy Ufo - to jen tak něco nepřekoná.
len by som doplnil ze rozdiel medzi GR 650 a GR 650 X je pouzitie lahkej vzduchovej prednej vidlice v modeli X. Jedna sa o emulzny hydraulicky tlmic so vzduchovou pruziacou jednotkou, ktoru dofukate na nizky tlak dnes beznymi pumpickami na tlmice bicyklov. cCelkom zaujimave riesenie na tie roky...
Na RF si taky vzpomínám - v době kdy se začaly masivněji objevovat japonské mašiny tak dokonalým designem čněla nad ostatní. No ale bylo to jedno, king byl tehdy každý s japonským čtyřválcem :)
Jó devítka. Kvůli zadním světlům se mi kamarádi říkali Enterprise. A uměla krásně lhát. Třeba z Mohelničáku ve dvou s kuframa,se mi snažil tachák vnutit že jedem 285km/h
Taky vzpomíám.eReFa v tý době působily vedle těch všech Jaw 350,MZ a dalších socialistyckých shitů jako z jinýho světa.dle mě jedna z nejkrásnějších motorek všech dob
Když muslimská nebo jiná barevná menšina kdesi v západní Evropě "demonstruje" v ulicích svou asimilaci mezi Evropany, zpravidla při tom shoří takové množství pneumatik, popelnic, automobilů a jiných zdravotně nezávadných věcí, že by nebohé LS 650 Savage (a s ní celá řada dalších v EU popravených krásných motorek) mohly celá léta dál jezdit po místních silnicích, a zamořily by méně ovzduší, než jediný pochod ilegálů pařížským předměstím...
No, jen je mi z toho tak nějak zvláštně - neberte to vážně
Ivan: cervenou RF600 jsem mel.nadherna motorka.moje prvni velka.pamatuju jak jsem ji prodaval.cekal jsem v tlumacove,slunce zapadalo a v tom svetle to byla nejkrasnejsi motorka.malem jsem ji ano neprodal
IvanDvoutakťák - červenou RF 600 s červeným sedlem spolujezdce měl někdy v roce 94 můj strýc. Když parkovala před barákem během jeho návštěvy, nemohl jsem od ní odejít, takový to byl vztah o prázdninách často přijel, jen aby mě svezl - krásný vzpomínky
Jj, byla to pecka, když "vyjela" RF900 ve Ferrari červené a se žebry
á-la Testarossa ... Tenkrát ještě EU nevyšilovala s emisema
V tuzemsku jsem snad nikdy neviděl červenou RF600, ale když začla,
to tady ještě dlouho potom dovážel motocykly ÚV KSČ ...
Z "doslechu" vím, že "šestka" byla nesrovnatelně slabší než litr,
navíc s nepřijatelně velkout "žízní" ...
Při pohledu na tu temnou LS 650 2017 si říkám, ještě že máme ty starostlivé unijní úředníky, kteří zajišťují naše bezpečí a zdraví vydáváním smysluplných směrnic, aby nám tu nic takového ohavného nejezdilo.
Super článek, vzpomínám, jak jsem okukoval nádhernou zánovní červenou RF 900 v DE, kam jsem po revoluci jezdil ... jako náctiletý jsem u ní pokaždé prostál mnoho času ...
GR650X jsem si koupil minulý rok a super motorka, mám ji rád, jen při mých 100kg a 182cm mi připadá nějak malá, ale je to hlavně tím nízkým posezem...
Už se těším na druhou část
Chválím za parádní článek!
RF 900 R jsem měl před cca 15-ti lety a byla to pěkně našlapaná mašina s obrovským zrychlením. (na tu dobu, ale ani dnes by se nenechala zahanbit) Měl jsem ji ve fialovo stříbrném provedení Limited jak je na fotce v článku. Byla ve výborném stavu s laděným výfukem a karburátorovou sadou, nabržděno 133 koní.
Vím ještě to že majitel co ji koupil ode mě ji ještě tu sezonu rozsekal. Vzpomínáme, AMEN.
Také opravdu pochvala k velice zajímavému článku. (Supr popis technických perliček s jejich obrazky). Jinak ta řada "RF" neskutečně nádherná!! (a to uznávám jako kdysi šťastný majitel konkurenční ZZR)
Budeš, Wáclave , ale třeba ji nakonec neprodáš, až (s velkou pravděpodobností! )
zažiješ to co já při "nabízení" mojí GT750 kafáče(se spoustou ND navíc), když prakticky
každej z těch pseudozájemců chtěl "za polovic", nebo "jen něco z ND" a to byla tenkrát
skutečně v ČR jediná na papírech. Trvalo to téměř tři roky(!) ... Takže doporučuju
vystavět pro Tvoji "bábu" RF900 v garáži lešení, aby nezabírala podlahovou plochu
a rozhodně neprodávat, když nemusíš kvůli financím jako já, když jsem nechtěl přijít
o jinou "bábu" a zdaleka na ni neměl dost ...
Podle me je RFo 900 jedna z nejvydarenejsich motorek. Tezko hledat nastupce. Mam ji 11 let, a porad tvrdim, ze je krasna. Sice ji kvuli mistu v garazi prodavam, ale uz vim, ze budu jednou litovat..
Rf devitka byla a je nadherna masina.
Krásný čtení, občas když je v nabídce RF tak rozkliknu inzerát a dívám se na ten krásnej design. V tý době to musel bejt masakr ☺ a je fakt že i dneska vypadá dobře... Tak jsem se aspoň něco dozvěděl
Suzuki Testarossa byly ve svý době nejkrásnější motorky ve svý třídě. Blbý bylo, že se devítka svým objemem pasovala do třídy Fireblade a ZX-9R a těm v testech zpravidla nestačila. Ani šestka v nabité třídě ve srovnání nestačila. Ale neřekl bych, že upadly v zapomění. Před námi pamětníky, když se řekne Suzuki RF, tak i přes horšící-se paměť okamžitě vyskočí před očima v celé parádě, lépe než jakýkoliv jiný stroj.
jj, Suzuki. Měl jsem Savage - kultovní záležitost tzv. H-D pro jednoho. Měl jsem RF-600 - ten design je pořád masec. Výdechy ala Testarosa a zadní lampy Ufo - to jen tak něco nepřekoná.
len by som doplnil ze rozdiel medzi GR 650 a GR 650 X je pouzitie lahkej vzduchovej prednej vidlice v modeli X. Jedna sa o emulzny hydraulicky tlmic so vzduchovou pruziacou jednotkou, ktoru dofukate na nizky tlak dnes beznymi pumpickami na tlmice bicyklov. cCelkom zaujimave riesenie na tie roky...
Už to viděl Se-Se ?
jjj...sehnat slusnou RF 900 uz je fakt umeni...bud ji majitele nechcou prodat,nebo neexistuje
nadhera ty RF, kdysi sem po nich taky slintal.
Na RF si taky vzpomínám - v době kdy se začaly masivněji objevovat japonské mašiny tak dokonalým designem čněla nad ostatní. No ale bylo to jedno, king byl tehdy každý s japonským čtyřválcem :)
XN 85 Turbo ... masakr ... ten design ...
jako obvykle klobouk dolu pred zasvecenym claneckem!
RF 900 R byla super mašina.
Jó devítka. Kvůli zadním světlům se mi kamarádi říkali Enterprise. A uměla krásně lhát. Třeba z Mohelničáku ve dvou s kuframa,se mi snažil tachák vnutit že jedem 285km/h
Taky vzpomíám.eReFa v tý době působily vedle těch všech Jaw 350,MZ a dalších socialistyckých shitů jako z jinýho světa.dle mě jedna z nejkrásnějších motorek všech dob
Když muslimská nebo jiná barevná menšina kdesi v západní Evropě "demonstruje" v ulicích svou asimilaci mezi Evropany, zpravidla při tom shoří takové množství pneumatik, popelnic, automobilů a jiných zdravotně nezávadných věcí, že by nebohé LS 650 Savage (a s ní celá řada dalších v EU popravených krásných motorek) mohly celá léta dál jezdit po místních silnicích, a zamořily by méně ovzduší, než jediný pochod ilegálů pařížským předměstím...
No, jen je mi z toho tak nějak zvláštně - neberte to vážně
Ivan: cervenou RF600 jsem mel.nadherna motorka.moje prvni velka.pamatuju jak jsem ji prodaval.cekal jsem v tlumacove,slunce zapadalo a v tom svetle to byla nejkrasnejsi motorka.malem jsem ji ano neprodal
//motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_rf400r%2093.htm
//motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_rf600r%2093.htm
//motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_rf900r%2094.htm
IvanDvoutakťák - červenou RF 600 s červeným sedlem spolujezdce měl někdy v roce 94 můj strýc. Když parkovala před barákem během jeho návštěvy, nemohl jsem od ní odejít, takový to byl vztah o prázdninách často přijel, jen aby mě svezl - krásný vzpomínky
Jj, byla to pecka, když "vyjela" RF900 ve Ferrari červené a se žebry
á-la Testarossa ... Tenkrát ještě EU nevyšilovala s emisema
V tuzemsku jsem snad nikdy neviděl červenou RF600, ale když začla,
to tady ještě dlouho potom dovážel motocykly ÚV KSČ ...
Z "doslechu" vím, že "šestka" byla nesrovnatelně slabší než litr,
navíc s nepřijatelně velkout "žízní" ...
Paráda...super článek a klobouk dolů před SUZUKI...Tak malá továrnička, ale velký věci umí...
Při pohledu na tu temnou LS 650 2017 si říkám, ještě že máme ty starostlivé unijní úředníky, kteří zajišťují naše bezpečí a zdraví vydáváním smysluplných směrnic, aby nám tu nic takového ohavného nejezdilo.
Super článek, vzpomínám, jak jsem okukoval nádhernou zánovní červenou RF 900 v DE, kam jsem po revoluci jezdil ... jako náctiletý jsem u ní pokaždé prostál mnoho času ...
GR650X jsem si koupil minulý rok a super motorka, mám ji rád, jen při mých 100kg a 182cm mi připadá nějak malá, ale je to hlavně tím nízkým posezem...
Už se těším na druhou část
Chválím za parádní článek!
RF 900 R jsem měl před cca 15-ti lety a byla to pěkně našlapaná mašina s obrovským zrychlením. (na tu dobu, ale ani dnes by se nenechala zahanbit) Měl jsem ji ve fialovo stříbrném provedení Limited jak je na fotce v článku. Byla ve výborném stavu s laděným výfukem a karburátorovou sadou, nabržděno 133 koní.
Vím ještě to že majitel co ji koupil ode mě ji ještě tu sezonu rozsekal. Vzpomínáme, AMEN.
Také opravdu pochvala k velice zajímavému článku. (Supr popis technických perliček s jejich obrazky). Jinak ta řada "RF" neskutečně nádherná!! (a to uznávám jako kdysi šťastný majitel konkurenční ZZR)
Diky
Paráda, pěkné počtení