Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Skvělý článek,dalo to asi fest prace pozhanet všechna data.Za sebe moc děkuji.Jako trinactilety , těžce zamilovaných kluk do všech motorek ,jsem se s nì setkal v jednom autokempu.Bylo to v roce 1984,byli jsme tam s rodici a přijeli tam dva z německa.Jeden přijel na nahate GS1000 a ten druhy mel Katanu...nádhera...a ten zvuk,jako vášnivý fotograf jsem je obe vyfotil...ale bohužel ,kdo ví kam jsem je dal.Jsem rad ,ze jsem se o ni mohl nebo víc dovědět.
Někteří "Katanisti" na originalitu laku příliš nedbají , ani jejich stroje
nejsou jednoúčelové - jezdí s nimi třeba i sprinty ... a v některých
zemích od městské přehlídky klasiků k jejich závodům není daleko -
stačí "vytyčit" okruh a začít měřit čas ...
Můj mladší synek začal na italské verzi sedmpade, jejíž lak byl tak zvaně "napaden (italským) kutilem" a poněvadž si jeho děvče tenkrát dopisovalo
s Japonkou, umanul si mít na nádrži kaligrafii Katana a namísto té pravé katanské stříbrné metalízy "vytvořil" temného ninju ...
Fakt je, že Káťa opticky vypadala o hodně subtilněji než v riginál zářivé
stříbrné. Dnes už "došel"až ke GSXR1000K5 a těžko říci, jak se ta jeho sedmpade měla u dalšího / dalších majitele / ů .
Měla kliku na šálech, na rozdíl od jedenáctek, které mají valivá ložiska,
není-liž pravda ...
Jak se píše o některých státnících, že se "zasloužili o stát", tak taky "nutnou podotknouti", že ses stanikku "zasloužil o české Katany" ,
i když na ně už jen vzpomínáš ...
Navíc to vypadá, žes na ní měl stejnou koncovku Laser, jako můj starší synek, který Káťu má dodnes. Je to skvělá práce a nechápu, kam se ztratí "celý to
peklo" jedenáctkovýho motoru, když v otáčkách až úplně nahoře začne mít ten
krásně zlej, ale pořád tichej, hlas
Omlouvám se, ale "Pozor změna!" :
s Yoshimurou No.34 není Kevinův strejda(Darryl Hurst), který ho přivedl
k závodění, ale americký matador 80.let (diabetik 0-: ) Wes Cooley,
který m.j. vyhrál čtyřikrát po sobě Daytonu 200. Pochopitelně na Suzuki
Děkuji za připomínky k článku v diskuzi. Pokusím se na ně reagovat. K poznámce diskutujícího V4. MV Agusta vznikla na popud tehdejšího šéfredaktora časopisu Motorrad pana Helmuta Lockera v roce 1979. Byla připravena pro zvláštní číslo magazínu Motorrad Revue. A teprve na základě této studie si Suzuki v roce 1980 objednala svojí Katanu. Co se týče používání jména Katana u dalších motocyklů Suzuki. Toto jméno bylo z marketingového hlediska použito v Severní Americe u dalších třech typů, které se jinde prodávaly jako GSX 600/750/1100 F. Dále v Japonsku tento přídomek používala celá řada typů, namátkou GSX 250/400 E Katana, GS 125 E Katana a jiné. Pak jsou zde samozřejmě skútry Katana. Ale ani jeden z těchto typů nepatří do přehledu pravověrných Katan. K poznámce diskutujícího pod nickem Lyer. O modelu Shark vím, ale vzhledem k tomu, že nebyl vyroben přímo továrnou a ani se nejmenuje Katana, tak není v přehledu zahrnut. Co se týče modelu New Katana 750, tak si myslím a z reklamních prospektů je to také patrné, že v prvním roce se opravdu sériové provedení vyrábělo se zlatým rámem a částmi motoru. Samozřejmě se mohu ale mýlit. Tento model už se v zahraničí moc neprodával. V Motorrad katalogu z roku 1985 ho Suzuki v tomto provedení nabízela v Německu. Ale v dalším roce už ne. V roce 1986 jsem ho objevil už ve stříbrném provedení v nabídce v Kanadě. Hodně se prodával v samotném Japonsku. Ještě jednou děkuji všem za projevený zájem. J.Kubát
S tou Yoshi - Katanou No.34 je strejda Kevina Schwantze,
po němž Kevin to legendární startovní číslo převzal
Škoda, že nevím, jak sem "dostat" nějakou fotku )-:
(Spotřeba je nepřekonatelná, V4 ! ((-: )
Krásný článek, přelouskal sem ho s nadšením. Pouze bych doplnil, že tento design nebyl primárně určen pro Suzuki, ale objednala si ho MV Agusta pro prezentaci nového čtyřválce. Po výstavě však neměla továrna koule na uvedení tak extravagantního motocyklu do výroby, proto se ho chytla daleko progresivnější Suzuki a díky bohu jí to vyšlo. Jinak ta MV Agusta se dochovala a nachází se v německu. Potom bych ještě doplnil část o používání názvu Katana, které se v malé míře vyskytlo u GSX 750F pro americký trh (ten kulatější model). Jinak ještě jednou díky za článek, strašně moc potěšil.
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
Skvělý článek,dalo to asi fest prace pozhanet všechna data.Za sebe moc děkuji.Jako trinactilety , těžce zamilovaných kluk do všech motorek ,jsem se s nì setkal v jednom autokempu.Bylo to v roce 1984,byli jsme tam s rodici a přijeli tam dva z německa.Jeden přijel na nahate GS1000 a ten druhy mel Katanu...nádhera...a ten zvuk,jako vášnivý fotograf jsem je obe vyfotil...ale bohužel ,kdo ví kam jsem je dal.Jsem rad ,ze jsem se o ni mohl nebo víc dovědět.
Ještěže "ta ženská" zakrývá jen tak málo z té žluté krasavice ...
a tady je i zluta krasna
Někteří "Katanisti" na originalitu laku příliš nedbají , ani jejich stroje
nejsou jednoúčelové - jezdí s nimi třeba i sprinty ... a v některých
zemích od městské přehlídky klasiků k jejich závodům není daleko -
stačí "vytyčit" okruh a začít měřit čas ...
tak to bude urcite ona
Pokud si pamatuju, kupoval to cca v r.1998 v Šumperku (od Ládi Hojgra) ...
a nema to nakonec tu ode mne ja jsem ji prodaval nekam na sever nekde k jesenik sumperk nebo nekde tam ale to uz je nejmin 15 spis 20 roku mozna i vic
Žes mně připoměl, dyť on tam má TAKY Sebring - holt "ta hlava už není to co v šedesáti"
vyfuk jsem tam mnel sebring ale potom jsem si delal svoji koncovku sam ta je videt na nektere fotce jak je jiny vyfuk nez na zbytku
Můj mladší synek začal na italské verzi sedmpade, jejíž lak byl tak zvaně "napaden (italským) kutilem" a poněvadž si jeho děvče tenkrát dopisovalo
s Japonkou, umanul si mít na nádrži kaligrafii Katana a namísto té pravé katanské stříbrné metalízy "vytvořil" temného ninju ...
Fakt je, že Káťa opticky vypadala o hodně subtilněji než v riginál zářivé
stříbrné. Dnes už "došel"až ke GSXR1000K5 a těžko říci, jak se ta jeho sedmpade měla u dalšího / dalších majitele / ů .
Měla kliku na šálech, na rozdíl od jedenáctek, které mají valivá ložiska,
není-liž pravda ...
Jak se píše o některých státnících, že se "zasloužili o stát", tak taky "nutnou podotknouti", že ses stanikku "zasloužil o české Katany" ,
i když na ně už jen vzpomínáš ...
Navíc to vypadá, žes na ní měl stejnou koncovku Laser, jako můj starší synek, který Káťu má dodnes. Je to skvělá práce a nechápu, kam se ztratí "celý to
peklo" jedenáctkovýho motoru, když v otáčkách až úplně nahoře začne mít ten
krásně zlej, ale pořád tichej, hlas
KATANA je bomba
žádná italská parodie na motorku,ale pořádný japonský železo
po uvedeni do orginal stavu
jak jsem ji koupil
Sem s nimi, Staníku
to byl muj prvni japonec gsx1100s zbyli mi jen fotky
Omlouvám se, ale "Pozor změna!" :
s Yoshimurou No.34 není Kevinův strejda(Darryl Hurst), který ho přivedl
k závodění, ale americký matador 80.let (diabetik 0-: ) Wes Cooley,
který m.j. vyhrál čtyřikrát po sobě Daytonu 200. Pochopitelně na Suzuki
Paráda, kéž by tu takových článků bylo více. Uctivá poklona autorovi Už se těším na další podobné články.
Dík, Petře, za výuku "starce"
Katany byly "starý poctivý železa 80.let", ale přesto závodily fest ...
Klobouk dolů před tvým psaním pane Jen houšť a větší kapky
Děkuji za připomínky k článku v diskuzi. Pokusím se na ně reagovat. K poznámce diskutujícího V4. MV Agusta vznikla na popud tehdejšího šéfredaktora časopisu Motorrad pana Helmuta Lockera v roce 1979. Byla připravena pro zvláštní číslo magazínu Motorrad Revue. A teprve na základě této studie si Suzuki v roce 1980 objednala svojí Katanu. Co se týče používání jména Katana u dalších motocyklů Suzuki. Toto jméno bylo z marketingového hlediska použito v Severní Americe u dalších třech typů, které se jinde prodávaly jako GSX 600/750/1100 F. Dále v Japonsku tento přídomek používala celá řada typů, namátkou GSX 250/400 E Katana, GS 125 E Katana a jiné. Pak jsou zde samozřejmě skútry Katana. Ale ani jeden z těchto typů nepatří do přehledu pravověrných Katan. K poznámce diskutujícího pod nickem Lyer. O modelu Shark vím, ale vzhledem k tomu, že nebyl vyroben přímo továrnou a ani se nejmenuje Katana, tak není v přehledu zahrnut. Co se týče modelu New Katana 750, tak si myslím a z reklamních prospektů je to také patrné, že v prvním roce se opravdu sériové provedení vyrábělo se zlatým rámem a částmi motoru. Samozřejmě se mohu ale mýlit. Tento model už se v zahraničí moc neprodával. V Motorrad katalogu z roku 1985 ho Suzuki v tomto provedení nabízela v Německu. Ale v dalším roce už ne. V roce 1986 jsem ho objevil už ve stříbrném provedení v nabídce v Kanadě. Hodně se prodával v samotném Japonsku. Ještě jednou děkuji všem za projevený zájem. J.Kubát
S tou Yoshi - Katanou No.34 je strejda Kevina Schwantze,
po němž Kevin to legendární startovní číslo převzal
Škoda, že nevím, jak sem "dostat" nějakou fotku )-:
(Spotřeba je nepřekonatelná, V4 ! ((-: )
To je nový druh tuningu. WoodArt se tomu říká a věř tomu že stakto upravenou motorkou nespadneš
Kuzmíku, měl by ses už konečně "rozkejvat" , Katan nepřibývá, spíš naopak,
ani nejsou zanedbávány jako třeba ta Yamaha na fotce V4
Kolda TL: Jé tys tu fotku našel. A jo teď se dívám, že stačilo poprosit strejdu googla
Za mě jedna z nejvíce charismatických modelu od Suzuki
foto MV a Katany
a jedna racingová
Krásný článek, přelouskal sem ho s nadšením. Pouze bych doplnil, že tento design nebyl primárně určen pro Suzuki, ale objednala si ho MV Agusta pro prezentaci nového čtyřválce. Po výstavě však neměla továrna koule na uvedení tak extravagantního motocyklu do výroby, proto se ho chytla daleko progresivnější Suzuki a díky bohu jí to vyšlo. Jinak ta MV Agusta se dochovala a nachází se v německu. Potom bych ještě doplnil část o používání názvu Katana, které se v malé míře vyskytlo u GSX 750F pro americký trh (ten kulatější model). Jinak ještě jednou díky za článek, strašně moc potěšil.