yamaha_demo_tour




Slepá cesta: Suzuki GV 1200 Madura

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zzpol (212) napsal 25.07.2022 v 10:14+1

posílám příklad amerického pojetí válce s krátkou opěrkou




puffybodie (390) napsal 25.07.2022 v 09:33

Super clanek

1) Skoda, ze to reseni karburatoru se neuchytilo i u jinych modelu nebo znacek

2) Tusi nekdo proc uz v serii to melo tak vysokou operku spolujezdce? Vim, ze to je i soucasti japonske kultury motocyklu a jejich mafii (tam to je ale jeste delsi do extremu) a neco podobneho bylo po valce i v USA. V "moderni" dobe to na chopprech lidi alternuji treba na vysku postavenym valcem (i kdyz tam uz je to asi vice o prakticnosti). Zajima mne to spise i z duvodu, ze v te dobe to melo vice modelu a zmizelo to a v Evrope se to nikdy ani moc neuchytilo. Proste takove to klasicke - Proc?

truck (11) napsal 24.07.2022 v 21:51

Do této doby patří i Yamaha XJ 1100 Maxim neuvěřitelně krásný a výkonem brutální stroj
https://www.motorkar...etail&ddid=41282

Destroyer (237) napsal 24.07.2022 v 20:38

a že tých slepých uličiek japonských rádoby-chopprov bolo! od plejády125/250ccm až po 4-valcové raďáky poriadnych objemov... dnes krútime hlavou, ale keď som vlastnil 4-tú motorku a furt primiešaval olej do benzínu, čo by som dal za taký japonský paškvil!

Codo (354) napsal 24.07.2022 v 20:16

Yura mi píše z duše

12012 (21) napsal 24.07.2022 v 18:37

Fakt mě překvapilo, že se někdo pokusil konkurovat Goldwingu. Nikdy jsem tu Kavalkade na cestách nepotkal.

zzpol (212) napsal 24.07.2022 v 15:10-1+1

Bavíme se o době 1982-4, kdy jsme všichni žili v bratrské zemí ´Socialistického tábora´, pevné hrázy míru a socialismu… o době kdy si každá bratrská země sice uměla z vypětím všech sil vyrobit nějaký jednostopý samohyb… který jsme všichni obdivovali a chtěli (Pannonia P20 z r. 1968 inspirovaná japonskou Yamahou YDS 250, MZ250, Simson 50 resp.70 ) ale vzájemně, mimo kukačkové hodiny, oslíka co po zmáčknutí uší ´vys.re´ z nůše na zádech cigáro či kouřícího trpaslíka si nic neprodali, resp. nic jiného nešlo NDR, Maďarska přivést, a běda když ani to nebylo zapsáno do celního prohlášení… Když už začalo utíkat přes čáru moc lidí, tak bylo možno v r.1983 požádat o devizový příslib a na základě jeho přislíbení požádat o ´šedivý pas´, který platil pouze pro Jugoslávii, jejíž součástí bylo tehdy dnešní Chorvatsko, resp. Jadranské pobřeží a u něho stála, když jsem tam přijel ve svých 23 letech s Fiatem500 zmiňovaná ´funglovka´ od Hondy, V45 MAGNA, ze které jsem byl tehdy doslova ´hotovej´ z výše uvedených důvodů. Byla to přesně doba o které je článek a autor ji mj. skvěle popisuje. Japonci se snažili vyrobit H-D. Jenže hodně dlouho jim trvalo pochopit , že H-D je hlavně o roztočeným mohutným setrváku a spojkování nebo lehce plynem udržování jeho otáček kolem max.krouťáku za jakýkoli situace a v jeho sametovým projevu nebyl H-D dosud překonán…

IvanDvoutakťák (5070) napsal 24.07.2022 v 13:24

Potvrdí či vyvrátí mně (24.07.2022 v 10:12) někdo , že
že Madura měla i "zpátečku", když v článku o tom není zmínka !?

Yura (239) napsal 24.07.2022 v 11:27+6

Na té době se mi líbí možnosti tvořit, neomezované shora ve jménu lepších zítřků. Firmy vymýšlely kdejaký zjev, ale i nádherné stroje, z nichž občas vzešla ikona. Samozřejmě myslím hlavně V-Maxe, jenž dle mého předběhl nejen konkurenty, ale i dobu a jeho první verze je nesmrtelnou legendou. Však i zmíněná Magna je stroj, jenž dodnes svým majitelům nedělá rozhodně ostudu. A jestli to nic nepřineslo, tak alespoň pestrost nabídky a nespočet možností pro kupce novotin i ojetin.

koki888 (160) napsal 24.07.2022 v 11:07

Ten Cavalcade vyzerá neskutočne. Ale úprimne kto by si kúpil motorku s takým prapodivným menom. Kavalkáda?????… gold wing znie fakt lepšie.

CRF1000 (91) napsal 24.07.2022 v 10:47

"toto" Suzuki jsem viděl v zahraničí, z dálky připomíná starý goldwing...s rádiem a kazetovým přehrávačem...bylo by zajímavé projet se na tom
https://www.youtube.com/watch?v=h_zPnqdwL6o

IvanDvoutakťák (5070) napsal 24.07.2022 v 10:12+1

Když jsem *toto* poprvé viděl couvat
na zařazený zpětný převod , nechápal jsem
Ač už dlouho předtím *Suzukista*, vzrostl můj
obdiv V-Maxe ...

SuperSic58 (1307) napsal 24.07.2022 v 08:55+1

nebyl onen muzikant a majitel Madury Lou Fanánek Hagen?




TOPlist