yamaha_demo_tour




Skútr SCOO-CATI, pustí se Ducati do skútrů?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bufik (0) napsal 22.03.2011 v 15:11

acALIEN (-4) napsal 12.08.2009 v 13:29

kodlias Cayene je preablenej Tuareg.

acALIEN (-4) napsal 12.08.2009 v 13:29

pajapaja podivej se, ja predpisy neporusuju, vetsinou radsi pribrzdim a pustim pred sebe plechovku, ale mit 50 koni, tak se asi poseru, co ti na to mam rict? Sila motoru automaticky znamena pirata silnic? To nemyslis vazne...

kodlias (0) napsal 10.08.2009 v 19:21

Jinak bych takový skútr uvítal. Někdo tu napsal "to je jako kdyby Ferrari začalo vyrábět dodávky"... Já bych to spíš přirovnal k Porsche, které se taky přizpůsobilo požadavkům trhu a vyrobilo sportovní SUV Cayene...je to velká kraksna, ale s nádechem 911 - sportovního auta. Tak proč ne skútr s nádechem supersportu?

kodlias (0) napsal 10.08.2009 v 19:15

Není to motor z Gilery GP800??? Ten má taky 850ccm...nechápu naprosto udivené lidi, kteří jsou užaslí z toho, že by někdo mohl vymyslet skútr 850ccm...Gilera GP 800 už se dávno prodává...

pajapaja (37) napsal 07.08.2009 v 23:43

1.motorka je pro mně "jakýsi" symbol svobody
2.svoboda je základní lidskou hodnotou a je nedělitelná
3.ohrožování někoho je omezení svobody
4.pokud potřebuji k "bezpečnému" předjetí 100koní asi to předjetí není moc bezpečné a tím ohrožuji ostatní
5.takovým jedincům vděčíme za "popularitu" věnovanou nám zděl.prostředky a policii a názory veřejnosti
6.a to je nejhorší,toto chování díky chvástání se ,přebírají i další nedospělí jedinci
Mimochodem-nejsem odpůrce silnejch motorek.Co mě vadí,je právě to co tady předvádíte.Podle vás je asi každej,kdo jede podle předpisů nebo komu stačí i míň než 50koní trouba/slušně napsáno, a nedej pánbů.když ho předjede auto.To by jste asi zastavili a skopli motku do škarpy.
Pro DMC.těch 40 tisíc jsem najel za necelý dva roky na čz 477 a to před dvaceti lety a za celou dobu co jezdím,povětšinou na slabších strojích /a nemyslete že jen na nich/ jsem vyšší výkon na to,abych ujel z nebezpečné situace potřeboval cca 2krát a to jen proto,že jsem udělal botu.Jak to teda s těmi nebezpečnými situacemi je?

acALIEN (-4) napsal 07.08.2009 v 13:22

DMC.motobiker jj, kamiony za prdeli, Octavky pred sebou :D.,.stroj jak svine...

DMC.motobiker (-23) napsal 07.08.2009 v 09:48

acALIEN> Jo pravda , ve městě je to naprosto super raketa , těch 50 koní, ale horší to pak je za městem , a kdo říká že to stačí tak tomu asi nevadí že se za ním tvoří kolona...

acALIEN (-4) napsal 07.08.2009 v 01:24

DMC.motobiker jinak souhlasim, ze do 50 koni je to o hov_e, pokud s tim nejezdis mesto, nebo Pizzu ...

acALIEN (-4) napsal 07.08.2009 v 01:22

Zase nejaky rozhovory na tema knedlikove rajce s pikantnim rohlikem na vode? Nebo ma smysl tu diskusi procitat?

DMC.motobiker (-23) napsal 07.08.2009 v 00:14

pajapaja> No tak na tom se asi neshodneme, ale nevadí, já mám tímhle stylem najeto už asi 40 tisíc a můžu ti říct že se to dá, pokud máš dost rozumu a nejezdíš bezhlavě všude na plnej, já když se jdu projet, tak výkon Monstera využívam na 100% tak při dvou třetinách jízdy, a občas bych potřeboval 150 - 200 - 300% toho výkonu k tomu abych mohl třeba předjíždět ještě bezpečněji, a na silný mašině už jí asi tak trápit nebudu, když má stejný výkon na půl plynu, ale jasně, občas jezdíme s Chopperákama a to jedu jak na dváce, kolem kilča, pěkně na pohodu, jde ale o to, že když jde do tuhýho, lepší je mít ještě pár desítek koníků v záloze, který můžeš nebo nemusí použít, než to pořád hrotit, a to třeba na těch 25 Kw musíš hrotit i když jedeš jen na pohodu, teda pokud nechceš brzdit provoz... Nehledě na to že motorka s výkonem třeba 100 koní a obsahem kolem litra dokáže jet se stejnou spotřebou jako věčně vytočená pětistovka, když budeš udržovat přiměřené tempo, a proč nemám silnou motorku já? Protože stojí víc než malorážka kterou teď jezdím, ale jak říkam, snad budu brzo přestupovat na něco pořádnýho...

pajapaja (37) napsal 06.08.2009 v 23:51

přeju Ti hodně šťastných kilometrů najezděných tímhle stylem.-A k těm průměrům-vypíchnout zrovna ty alpy a vedvou=extrém.vem to za celou cestu.Co myslíš tím -co to je za jízdu?To je normální jízda.Jaká jiná?Možná trochu pomalejší,ale jízda.
Mimochodem,proč všichni straší alpama?Žádný extrémy tam nejsou běžný-to ti tady na vysočině ukážu sice ne tak dlouhý,ale prudší a s horším povrchem a zatáčkama klopenýma na druhou stranu-to je pro chlapy.Jinak mě to ježdění po "vyhlášených motorkářských silnicích"Buchláky a pod připadají,jako když si puberťáci šulí honíny-tam zpátky tam zpátky-

DMC.motobiker (-23) napsal 06.08.2009 v 23:04

Marex> 50, 60, 70, to máš všechno skoro na stejno, zajímavé to začíná být až kolem 100 koní, vím to, proto taky hodlám přestupovat , a Monstera mám jen na rozježdění, a za heft tahám pořád jak to jde i v zatáčce, pravda, dobré je že za to můžu tahat a nebojím se že to uletí, na silný mašině to asi už takhle nepůjde... Ale jak říkám, pro začátek to možná stačí, teď už ale jezdím pořád na plnej, a ani tak to moc nejede, a té mašině to nedělá dobře...

pajapaja> Cestovní průměr , chceš říct že na to, abys plně naložil motorku, a ve dvou se táhl někde v Alpách 20 Km do kopce ti v pohodě stačí i 25Kw? Jako jasně že stačí, ale co to je za jízdu! Stejně tak třeba na běžnou projíždku mi taky stačí 50 koní, ale ta jízda nic moc, do už bych si mohl pomalu rovnou koupit auto, taky to nejede, taky to nezrychluje, a navíc by na mě nepršelo... Né prostě motorka má jiný smysl, a musí to trochu jet...

pajapaja (37) napsal 06.08.2009 v 22:35

mimochodem ,mám kolem sebe lidi,kterým 6kilo nestačilo,pořídili silnější a stejně skoro nejezdí.Věčná nespokojenost.

pajapaja (37) napsal 06.08.2009 v 22:32

pro DMC-proč teda všichni tady nejezdí s třílitrovýma /minimálně/ autama?Je to tak, jak píše marex.Je to podle způsobu používání.Mám dvoulitrový auto/77kw/ na tahání přívěsu,jinak bych ho nevyužil.Podívej se pro příklad na lidi,co provozují "velkou turistiku" a na čem jezdí a jakej dělají cestovní průměr,a potom mě tvrď,že na 25kw-tový motorce to neuděláš.

Marex (2570) napsal 06.08.2009 v 21:47

DMC: Tý jo. 50 koní ti nestačí? A 60 kobyl je o tolik lepší? Já souhlasím s tvrzením, že 70 na silnici využiješ stěží. Když to bude 50 kobyl na jednoválu, tak spokojenost, když na twinu, tak 70, když na 4-válu tak 100. Zatáhni ve vracáku za heft tak, že dáš plnej a máš z toho trsátka i s o dost menším stádem. Já kdysi brousil stojan babety a po městě jsem ujížděl jako ďas!

DMC.motobiker (-23) napsal 06.08.2009 v 20:06

pajapaja> Tak začátečníkům možná 50 koní stačí, popravdě ještě jsem neslyšel že by to nějakému začátečníkovy nestačilo, ty jo? ale když na tom jezdíš déle, už to prostě nejde, na 500ccm a 50ti koních jsem začínal, a neříkam že to nějak extra lítalo, pro začátek ale dobrý, dalo se to, dneska už se to ale nedá...

pajapaja (37) napsal 06.08.2009 v 14:54

pro šády.Kluci chytají líp,než moje jawa 250,hyosung prima i babeta Ono vůbec nejde o to,že je špatný mít silnou motorku,jde o to,jak všichni,i naprostí začátečníci machrujou,že ...viz níže.Dál by to bylo spíš na pokec než to tady rozepisovat

pepe.k (2) napsal 06.08.2009 v 13:05

Mr.Ducin848 --- ono se toho připravuje od dukárny víc, a už ty novinky i jezději... brzo to tu bude taky...

Mr.Ducin848 (-1) napsal 06.08.2009 v 11:43

Šuty - s tím jen souhlasím. Prostě Ducnám chybí něco na silnici, pro dva. Na čem mám vozit spolujezdce ? Nechme se překvapit co v Miláně vytáhnou za trumfy

navi.g (6) napsal 05.08.2009 v 22:07

Zapomenu-li na vše na čem jsem jezdil, co každý příznivce značky vychvaluje a atd.(to pro co možná nejobjektivnější pohled v kategorii "skútr" nebo "kochačka s turismem"), pak musím říct, že tento skútr(obr.2) je krásné dílo a určitě s klidným (skútrovým ) Ducati podvozkem je nebo bude téměř předurčen pro kochací super turistickou jízdu. Mít víc peněz,přidal bych si jej do garáže !

RomanSS (512) napsal 05.08.2009 v 22:01

To je kachna. To je jak kdyby mountfield dělal motorky. Vlastně ono...jo

maco (-3) napsal 05.08.2009 v 21:25

Tak další dizajnově povedená věc od Bezziho.Před měsícem představil Gileru GP 900RR.Oba návrhy pocházejí ze základu nynější Gilery GP 800,která v porovnání s těmito vypadá dost chudě a archaicky.Vloni se těch skútrů prodalo v Itálii dva tisíce,letos skoro pět set.U skútrů se na tom dizajnu moc vymýšlet nedá,aby byla zachována ta jejich specifická koncepce jak posazu,tak maximální ochrany proti větru,dešti,hromobití,atakdále a vůbec jako maximálně nejpraktičtějšího dvoukolového přibližovadla.
Klidně si dovedu představit si na tom jezdit.Na skůtru jsem víc jak 185 nejel ale doved bych si představit na tom uhánět ještě o třicet víc,víc bych už nepotřeboval,pro nasrání drtivé většiny motorkářů by mi to bohatě stačilo Pak ještě tak nějaké cestovní endurko kolem těch 900ccm do polí a hvozdů a byl bych nejvíc spokojený člověk na světě

DMC.motobiker (-23) napsal 05.08.2009 v 20:55

No tak já to beru jen jako vize , nic reálného, a nemyslím si že tyto skůtry vůbec někdy spatří světlo světa , navíc těch pár trubek by tam stejně nemělo smysl, takže i kdyby Ducati udělala skůter, určitě by nevypadal takhle , spíš si zase jen někdo hrál ve Photoshopu...

pajapaja> Ono 300 jezdí málokdo, to je pravda, ale pořád lepší ten výkon mít a nepotřebovat ho, než naopak, zrychlení je na motorce prostě třeba, a čím větší tím lepší, já motorku nemám na frajeření, ale na ježdění, jsem na tom skoro každý den, a mám ozkoušeno že v běžném provozu je 50 koní prostě to nejmenší na čem se dá vůbec jezdit, jo a jezdecké schopnosti a vrcholné umění jízdy v zatáčkách je mi na nic když potřebuju předjet kolonu a mám jen šestku...

Šády (0) napsal 05.08.2009 v 20:54

Na čem vlastně jezdíš pajapajo ?

pajapaja (37) napsal 05.08.2009 v 20:30

dmc motobiker.Vono je to mnohdy jen o frajeření.Kdo tady,prosím Vás, potřebuje k životu zrychlení z 0-100 za 3 vteřiny?Nebo 300km/h?Pouze nedospělý jedinec bez ohledu na věk.

Jirka_K (0) napsal 05.08.2009 v 20:26

Mě se libí

Marex (2570) napsal 05.08.2009 v 19:47

Přesně, jak je níže napsáno. Je to Gilera 800 slátaná s dílama z monstera a 1098,ale hrnout si to takhle po Farině a najednou se mi na vnitřku objeví tenhle "skůtr". tak bych tomu asi nevěřil a zahodil bych to na výjezdu do škarpy.

memphis.unv (17) napsal 05.08.2009 v 19:44

sors (52) napsal 05.08.2009 v 19:17

Oberdan Bezzi vždycky něco načmárá, poslepuje kousky jiných Ducatek a vyvolá pozdvižení.. a nakonec je pokaždé všechno jinak

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist