yamaha_mt09




Semi-aktivní odpružení nejen pro vyvolené

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dareckov (14) napsal 27.02.2013 v 11:32

Tady je to samé střelec co chce cítit odezvu od podvozku koukám Ať sem píšou lidi co to vyzkoušeli

Misa.vali (4) napsal 31.01.2013 v 20:17

Nevím,ale pohled od nádrže k budíkům a člověk si připadá,že by seděl v kosmické lodi...A přitom máš občas obrovský problém s reakcí jen na brzdy,natož mít kolem sebe 300 dalších tlačítek...

MarcuS. (-3) napsal 31.01.2013 v 17:01

Je to trochu OT, ale kdyby to někoho zajímalo: //www.visordown.com/features/electronically-speaking-ducati-1199-panigale/20069.html Kdyby náhodou měl někdo pocit, že je té elektroniky málo:)

Horten (6) napsal 31.01.2013 v 15:49+1

Jako samozřejmě hustokrutý borci to nepotřebujou, ty chtějí pořádnou odezvu od podvozku. Ale já si stavitelnej podvozek na K1300R nemůžu vynachválit, na těch našich silnicích to člověka ukrutně zrychlí...

Rudýn (24) napsal 31.01.2013 v 14:32

Tak u BMW mě to nepřekvapuje - jejich poslední moto i auto produkce vychází spíš z IT oddělení než z motorárny

kozka (66) napsal 31.01.2013 v 13:38+1

... to si za chvíli sednem před monitor se simulátorem jízdy a pustíme na sebe ventilátor, nastavíme správnou teplotu a vyrazíme s kámošema online. To bude pohodlíčko, to bude bezpečí a jak ušetříme! A budeme si navzájem posílat různé trasy mejlem a budou verze do ájfonu ... pokrok nezastavíš :)

tyaelk (12) napsal 31.01.2013 v 13:19

Jelikož toto odpružení má táta ve svým voze, a reklamoval to už nejmíň 6x v ofiko servise (kdy si s ním nikdy nevěděli rady), že jo, už ví, čím to bylo a tak furt dokola a přitom se závada vyskytla opět po několika týdnech/dnech, tak jsem zásadně proti tomuto systému a elektronice obecně (pouze ABS u aut).

Trevela (2) napsal 31.01.2013 v 13:09

Panigale S má oproti standardní verzi navíc jenom "obyčejný" elektronický podvozek Öhlins, ale ne semi-aktivní. Plus kola Marchesini, karbonový přední blatník a spoustu dalších prvků.

MarcuS. (-3) napsal 31.01.2013 v 12:25

Na Panigale S je to taky, ne?

SensationBlaack (-18) napsal 31.01.2013 v 11:51+1

Hezky ale nejsem zastance elektroniky... Za chvili nam storje budou vytirat i zadek...

pylot (27) napsal 31.01.2013 v 11:51+1

No u ty Multisrandy to je asi docela pochopitelny, ale u sportovnich motorek by asi mel mit podvozek konstantni odezvu aby jezdec vedel co muze cekat a umel spravne cist informace z podvozku nebo ne?

JohnnyBee (16) napsal 31.01.2013 v 11:17

Jako člověku, který s tím nemá sebemenší zkušenost se mi to libí. Nemám 4 motorky, s jednou jezdím po městě, cestuju, občas chytím slinu a v zatáčkách ji protáhnu a na polní cestu se taky dostanu.

markus (17) napsal 31.01.2013 v 10:05

podobnou věc, sice jednodušší jsme měli na Nissanu Bluebird z roku 94. Tlumiče se daly elektronicky nastavit přepínačem vedle ruční brzdy a rozdíl byl opravdu hodně znát

hluska (152) napsal 31.01.2013 v 09:33

Hnus

2stroke (63) napsal 31.01.2013 v 09:26+1

Super...další věc, co se může posrat, jen tak dál

dewwil (50) napsal 31.01.2013 v 07:20+1

Zajímavý, za chvíli budeme mít i chytrou krabičku co za nás bude řídit a my se budeme dloubat v nose a telefonovat za jízdy ve 300km/h a ještě je to další žrout voltíků navíc Ale vychytávka to je o tom žádná...




TOPlist