globalmoto_duben_nolan




Rozcestník velkých cestovních endur

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
callowsick (463) napsal 20.03.2017 v 13:10

zcela bez emocí: proti ohrazení se KTM proti větě "používá brzdy od roku 2006" se dá asi těžko něco namítat, když to tak není, ne?

nehledal bych tu spiknutí.

seikos (975) napsal 20.03.2017 v 12:13

chooki:
Problém byl ve dvojí cenzuře. V mém článku co jsem posílal redakci bylo psáno, že tahle KTM používá brzdy, které se začaly montovat do prvních strojů již v roce 2006.
Před vydáním to redakce mimo jiné upravila, že "používá brzdy od roku 2006".
Takže ze zcela korektní věty, která vyjadřuje, že použité brzdové třmeny se používají na (různých motorkách) již od roku 2006 vzniklo, že jsem napsal, že KTM používá tyto brzdy od roku 2006. Což je samozřejmě nesmysl a takhle to nebylo ani psáno, ani zamýšleno.
Proti větě "používá od roku 2006" se KTM ohradila a požadovala o smazání, takže se ta věta vymazala nakonec úplně celá.
Nakonec se to celé svalilo na mě, že neumím psát korektně. Viník byl nalezen.

Eso_Rimmer (383) napsal 20.03.2017 v 10:34

add chooki - neni nasim problemem, ze jsi necetl clanek o tech srovnavacich testech KTM pred a po uprave a k tomu, co bylo v clanku zmeneno - je to primarne veci Seikose, jestli bude chtit mluvit o detailech. ja je znam, ale mluvit za nej nebudu. jestli chces zit dal v te tve naivni zaslepenosti, tak ti preji hoooooodne stesti

chooki (100) napsal 20.03.2017 v 10:21

Vie niekto co vlastne bolo opravene ? Ja som si tam vsimol nieco akurat o brzdach, ze adv ich ma z r.2006, co je samozrejme blbost. Staci si postavit vedla seba 990 a 1190, nehovoriac o elektronike, ktora vnima naklon v zatacke. Takto ked seikos tu v diskusii nepise nic samozrejme konkretne, je za mucennika, a vsetci hejtuju, a nikto vlastne ani nevie na co. Klasika

georgeCZ (1) napsal 20.03.2017 v 09:22

Článek super, takové příjemné jarní čtení. Škoda jen toho chování KTM, co sleduji na diskuzi s reklamací vadných dílů, jako nedá se čekat nic jiného i tady. Holt když vedou zastoupení takový to lidé a mateřská fabrika si toho nevšímá, tak se nedá nic jiného čekat . Co od nich čekat jiného

Dave81 (55) napsal 19.03.2017 v 21:52+1

Seikos: Chlapský rozhodnutí! Držím Ti palce a přeju lepší pracovní prostředí. Když jsme komunikovali přes PM tak přesto že Tě neznám, tak mi k Tobě ty "sklopený uši" nepasovaly!! Seš důkaz že normální chlapi co se nebojej chcat proti větru stále existujou.

Capt.Orr (30) napsal 19.03.2017 v 18:42

Kukkan: +1
Seikos: Nekdy umis lizt na nervy, protoze nic/nikoho nesetris, ale prave tohle tady spousta lidi oceni. To same muzes cekat i pri dalsim publikovani, bude (nebo spis uz je) z tebe dobrej redaktor. Drzim ti palce!

Metric (12) napsal 19.03.2017 v 18:21

Podľa niektorých príspevkov mám pocit, že to necenzuruje KTMka, ale EÚ, potom by sa patrilo ospravedlniť slovenskému zastúpeniu KTM, ktorí by radi nechali ľudí posťažovať sa, no Junckerova squadra im to kazí. Predpokladám, že i reklamácie sú zamietané kvôli prípisu z Bruselu.

Seikosovi vďaka za jeho prácu a držím palce v novej; myslím, že nebudem sám, kto povie, že jeho príspevky na fóre i medzi článkami som si vždy rád prečítal. Teda... niekedy... ak sa snažil písať k veci, tak to naozaj bolo dobré. Sorry jako.

Kukkan (19) napsal 19.03.2017 v 17:08+3

Seikos: škoda, velká škoda pro tento web. Ačkoliv jsem s tebou ve všem souhlasit nemusel - a taky občas nesouhlasil - bral jsem tě jako jednoho z nemnoha objektivních a technicky zdatných píšících motorkářů - autorů. Ty články i příspěvky mi tu budou chybět.
Na druhou stranu - pokud se přemisťuješ někam, kde pořád ještě dají na kvalitní novinařu - dobře tak a držím palce. Takže opět pro mne klasická schýza .

Snažím se pochopit i pohnutky druhé strany, chápu, že je zapotřebí potencionální inzerenty příliš nenasrat, ale přeci jen - čeho je moc... Taky by mne někdy před těmi pětadvaceti lety nenapadlo, že se ještě někdy potkám s cenzurou, že se budu opět stydět za osazenstvo Hradu i Strakovy akademie, že mi nikým nevolený úředník z Bruselu bude linkovat, co smím, resp. musím, a co ne...

Svět se v prdel obrací.

Howgh

Vlnič (199) napsal 19.03.2017 v 15:35

No zajímavá diskuze se tady z toho stala.

Cenzura je fejk a na motorkářským webu (nejen samozřejmě) to nemá co dělat.
Všechno co je "politicky korektní" stojí všichni ví za co.
Takže seikos - chápu.

Rescoo (0) napsal 19.03.2017 v 14:43

Ono by se prdlajs stalo, kdyby se pár lidí sebralo a udělalo si vlastní web(svého času motopokec), ona ta cenzura tady začíná být opravdu neúnosná.
Já , jakožto IT lama se do toho určitě nepustím, ale kdykoliv takový projekt rád podpořím.

Jinak za článek Seikosovi děkuji, zrovna řeším novou motorku a článek mi vcelku pomohl.

Eso_Rimmer (383) napsal 19.03.2017 v 14:14+1

ocekavam tu opet nejaky ten prispevek o tom, jaka je to tu motorodina a pod. jak se to tu zakladalo s cistym motorkarskym srdickem a dalsi varku poetiky tak co, jeste nekdo tady tomu zcela veri? slusna komedie, kdyz uz si i clovek odtud otevrene stezuje na cenzuru sve prace

Peťot (5) napsal 19.03.2017 v 13:48

to Seikos: bude to Motocykl? Mrzí mě odchod jejich šéfredaktora Tománka... a potřebují doplnit kvalitní redaktory.

Čau a hodně zdaru přeju, Petr

ludom (4) napsal 19.03.2017 v 11:52

Mám pocit, že s tými motormi dopadneme ako niekde v Iráne - 250ccm max a na jedno brdo, pretože to "bude" ekologické...

kemor (1) napsal 19.03.2017 v 10:20+1

No hlavně že to má zobák ve stylu GS ...
Co já vím, tak je to přesně obráceně... GS má zobák ve stylu Suzuki. První zobák měl Big...

seikos (975) napsal 19.03.2017 v 09:23+5

Všem mým příznivcům se omlouvám, ale po této kauze je tento článek poslední, který jsem uveřejnil.
Objektivní novinařina zde nemá protostor. S mými články se časem setkáte v jiném periodiku, kde se jednání jíž blíží ke zdárnému konci.

Peťot (5) napsal 18.03.2017 v 23:39+1

To Vláďa, Eso... doprdele Vláďo... tvoje testy, články jsou mi tady nejsympatičtější, ale jak píše ESO...nedělej z nás kokoty! Seikošův test 1290/1190/1050 byl cenzůrovanej brutálně a hodně lidí včetně mě si to přečetla před a po. Tak netvrď, že se to neděje.

Jinak jsem se těšil na nový motor do velkých Guzzi, ale vývoj pozastaven a situace kolem Aprilie/Guzzi se docela obávám, nevim , jestli to zachrání jen nové modely klasických Guzzi. Doufám, že se brzy předvedou..!!

poletucha (11) napsal 18.03.2017 v 22:03+1

Pro mně je nejlepší Moto Guzzi. Neměnil bych ani za nic . Ale bez ohledu na to, na jakým cenduru se kde potkáme, vám přeju hodně šťastných kilometrů.

Eso_Rimmer (383) napsal 18.03.2017 v 15:56+1

iVlada - takze si Dusan vymysli? lze? vy si o nas vazne myslite, ze jsme proste stado tupych hlav, co... vy tu proste v moha pripadech lzete porad dokola...

iVlada (80) napsal 18.03.2017 v 14:15-2

Jiřin> publikoval jsem zde více než 450 článků a ani jednou jsem článek k autorizaci nikomu neposílal a ani o to nebyl o požádán... pokud vím, ani tento nebyl importérem před zveřejněním autorizován...to Ti ale potvrdí i ostatní kolegové. Dík za komentář a fajn vstup do sezony!

seikos (975) napsal 18.03.2017 v 09:33

jiřin: já už se k tomu nebudu vyjadřovat. Pro mě je to uzavřená kapitola

jiřin... (40) napsal 18.03.2017 v 07:13

clanek super, diky Seikos...
jenom, to fakt davate kazdej clanek nejdriv k autorizaci vyrobcum? nebo se zrovna KTM (bohuzel moje oblibena znacka) nejak "bokem" dozvedela, ze o nich pises neco negativniho?

lobo6 (0) napsal 17.03.2017 v 20:10

Dobrý článek,jen název zavádí měl být doplněn o tu pravověrnou 19ctku vpředu

rockparadise (8) napsal 17.03.2017 v 20:00

Děkuji - seikos - za trochu porna na večer před spaním ... článek je parádní a výstížné shrnutí dnešních možností v daném sementu. Osobně mne z novějších motorek poslední doby okouzlila jak na pohled tak jízdně Aprilia Caponord Rally 1200! Zbytek byl buď nudný, nebo moc ´´dokonalý´´.

Meli (195) napsal 17.03.2017 v 14:03

Já to beru jen jako příležitost přečíst si o něčem co mne zajímá. Asi je spousta takových co kupují jen vítěze testů ale pak jim to je často dobrý jen na chlubeni (jako já můžu machrovat s alpenmasters) a motorka pak v reálu není vhodná na to jak ji používají. Úžasný vítěz všech testů Africa bude taky všude na inzerci až si asfaltovi majitelé uvědomí že 21ku kolo vlastně nechtějí...

Veromo88 (3) napsal 17.03.2017 v 13:45

Zajímavé

crxjet (258) napsal 17.03.2017 v 11:00+1

pár vořežprutů by si mělo vyzkoušet taky něco napsat a ne jen tu zvracet ty svoje nesmysly...za mě článek super, je v něm vše co má bý

seikos (975) napsal 17.03.2017 v 10:32

chooki: všechny ty motorky jsem testoval. To že nejsem v některých těch odkazech na fotkách nic neznamená. A mohl by sis všimnout, některé ty odkazy jsou dokonce moje vlastní články

chooki (100) napsal 17.03.2017 v 10:20-1

teoreticky clanok, akurat zhrnutie testov, podla tych odkazov tie moto vacsinou ani seikos netestoval..
Porovnavacie testy ma najlepsie Motocykl, ktory to prebera z Motorradu, ktory si tie moto kupia, ak ich nedostanu, a pisu objektivnejsie, na konci testu poradie so zhodnotenim +- a nie takato kompilacia internetoveho diskutera

Meli (195) napsal 16.03.2017 v 22:55

Navíc V-Strom není cenduro ale Sport Adventure Tourer - ať už to znamená cokoli, každé z těch slov se mi líbí

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist