globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Havy (0) napsal 26.12.2010 v 17:34

Já osobně jsem spokojený!Řetěz namontovám 2006-2010 najeto cca 25000 km a teď ještě cestoval kámošovi na čtyřkolku!Mazal a čistil sem jak se mi zrovna chtělo a nebo po průjezdu deštěm!Napínal sem ho za tu dobu snad jen 2x a to minimálně!Teď uvažuju o jíné značce,ale jen z důvodu srovnání výdrže

Skalák (0) napsal 13.08.2009 v 17:32

Kvaliní značce ČZ fandím, měl jsme ho dlouho, lae teď jsme dostal za výhodnou cenu řetěz D.I.D a jezdim na to, lale po něm pujdu opět do ČZ. Jinak článek se povedl nevěděl sem že se musí novej řetěz zajíždět

dewwil (50) napsal 07.12.2008 v 15:53

Je to spotřební materiál jako každej jinej, takže koupit novej jezdit, koupit novej, jezdit a tak pořád dokola. Taky se doma snad nehádáte jestli je vypraný toaleťák, prostě použít dle určení výrobce a hurá pro nový

PetrXX (16) napsal 22.03.2007 v 14:17

Tak jsem si přečetl všechny příspěvky tady, a něco málo přihodím také: objednal jsewm si od ČZ řetězovku na moje XX, a maximální spokojenost: okamžitá reakce na dotazy i objednávku, dovoz až domů (třetí den od objednání), pračka k tomu zadarmiko, navíc mě kompletní sada přišla na 3.400Kč. Jezdím, mažu, a jsem maximálně spokojený. ČZ dělá dobré řetězy, kdo brečí že je to šunt, ať mi popíše jak řetěz montoval a jak se o něj staral. Odpálit se dá i řetěz za patnáct tisíc, jenže málokdo si přizná, že na údržbu jednoduše sral, je snažší tvrdit, že to bylo kvalitou.

Merlin (0) napsal 06.02.2007 v 13:23

Tak dovlote mi prosím také něco napsat:<br />
1. Jsem ze Strakonic a moc dobře znám několik lidí co TESTUJÍ řetězy ČZ na motocyklech,CB500,ER-5,Africa Twin750,XTZ Teneré-a spousta dalších!<br />
2. Já sám osobně jsem měl 525ku na Africe a po ujetí 9.000km jsem nenapínal ani jednou-pak nevím motorku jsem prodal.<br />
3.jak tu někdo píše není problém dohodnout prohlídku závodu!!!Kdo by chtěl tak firma má vždy o Strakonické pouti-na Václava dny otevřených dveří.<br />
4.Životnost řetězu je jasně dána stylem používání jako všechno ostatní třeba pneu. .......<br />
5.fakt žasnu nad názorama některejch lidí ....... <br />
6.právě jsem se rozhodl že se pokusím vám dojednat na M&amp;M sraz prohlídku!!!!<br />
7.posílám tento odkaz na komentáře do firmy

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.02.2007 v 02:16

nekdo tu pisete, ze CZ nic nevydrzel a jinej ze je super - problem asi bude, ze nepisete presny typ retezu a motocyklu. typ 530 by mel mit lepsi vlastnosti nez druhy nejlepsi od DID (ZVM?), ktery ted mam na stroji (ZX9R, 143koni, casto po zadnim) a ktery jsem napnul na 2. znacku (z celkem sedmi) a to po 20tis km, a podle me bez potizi vydrzi 30tis km. retez predtim (puvodni) mi vydrzel 32tis a to jsem ho nikdy necistil, jen mazal. tento novy jsem jiz jednou nebo dvakrat cistil syntetickym redidlem. 530 od CZ si klidne priste poridim a tu peci (podle me) neni treba brat tak vazne,hlavne at je to namazany <br />
<br />
a co se tyce kardanu - ten zas zere vic vykonu a pri potizich je to na masli

Hawk (7) napsal 30.01.2007 v 13:25

2 lama Hej&gt; a co jsem asi psal...jsem řikal, že řetěz rupnout (trhnout se nemůže).<br />
<br />
Jinak by mě zajímalo jak by teplotu 130°C snášely těsnící kroužky...<br />
<br />
jinak pořádně čti například i s těma 100 tisícema km

Hawk (7) napsal 29.01.2007 v 23:34

2 s4r&gt; Jo máš recht....jinak za těch 100 se omlouvám...napsal jsem to omylem..v tu dobu jsem tui měl 10 ICQ oken...jinak by, ale při kvalitní údržbě a jakžtakž chování jak píšeš mohla životnost pohybovat i kolem těch 60-70 tisíc

Kudli (0) napsal 29.01.2007 v 23:03

Zdravím chtěl jsem se zeptat co se stane když řetěz těsněný O-kroužky přijde do styku s technickým benzínem ??? Bylo mi řečeno že O-kroužky ztvrdnou a následně se vydřou ... Je to pravda ??

s4r (52) napsal 29.01.2007 v 22:56

Hawk: bych teda rád viděl řetěz, kterej má nalítáno 100 tisíc... To už se spíš používá jako šňůra na prádlo ne...<br />
<br />
Moje teorie je ta, že určitě člověk prodlouží životnost řetězu tím, že ho maže, ale má to jedno velké ALE... <br />
Řetěz je vyroben určitou technologií, která nemá 100% výdrž a z materiálu, který nemá 100% trvanlivost a používáním podléhá zkáze vlivem sil, které na něj působí... <br />
<br />
Takže záleží hodně na typu, charakteru motoru a hlavně na jízdním stylu... Pokud někdo bude jedit jemňoučce, věřím tomu, že vydrží řetěz dlouho, pokud si ale někdo rád užívá akcelerace + hodně brzdí motorem(za předpokladu, že ten motor brzdí - viz. V2), tak musí jít řetěz do háje... <br />
<br />
Pokud by byl řetěz 100% trvanlivej - odešla by nějaká jiná součást, která by 100% trvanlivá nebyla a byla s řetězem permanentně v kontaktu - viz. rozeta a řetězové kolečko...

Interceptor (108) napsal 29.01.2007 v 19:15

jinak ják jsem začal tahat po zadním, jde ta životnost hooodně pěkně do pr...

Interceptor (108) napsal 29.01.2007 v 19:11

ještě k životnisti, na RC 24 mi vydržel DID 25t.km (obyč), na RC46 mám původní(zlatý) a má 38t.km, pořád není hlučný a ještě 2-3t dá,pravda, mažu, čistím, mažu čistím....., zkrátka spokojenost, ČZ protozatím zkoušet nebudu, jinak známému na CBX se ČZ řetěz roztrhl, díra v kártru, mašina i s ním v poli..., ale je to tak 7let zpátky, jak dlouho ho tam měl, ale nevím...

vlasec. (4) napsal 29.01.2007 v 17:45

hej klucí to je hustá debata, klííííííííd

Hawk (7) napsal 29.01.2007 v 15:56

P.S.: s tou sestavou čističů a oleje, snížíš o polovinu náklady na údržbu, než kdyby jsi furt dál a dál nanášel drahej olej a máš řetěz v perfektním stavu!

Hawk (7) napsal 29.01.2007 v 15:54

2 Urvanej&gt; <br />
2 Hej&gt; V tom prvnim příspěvku máš pravdu...proto je potřeba nechat čistič vyprchat... Proto máme lidi jako je pan Halbich, kteří nám s tímhle pomáhaj. Když to vemeš nejdřív čističem co to vše rozpustí, a pak kterej to tlakem z řetězu odstraní a odmastí a na to naneseš dobrý mazivo (dobrý= ne nejdražší, ale s dobrými vlastnostmi) a pak řetěz otřeš, tak si nikde nic nezasereš,nic ti neodlítává a máš řetěz v perfektním stavu, kterej ti vydrží klidně 100 tisíc .<br />
<br />
I když jak písou někteří borci, tak se jim to poveldo i bez údržby...<br />
<br />
Jenže když budeš nanášet furt mazivo dál a dál a nebudeš čistit, tak ti tam začne vznikat od zažránýho třeba motuláckýho oleje velký teplo a v extrémních případech se ti může řetěz &quot;přetrhnout&quot; (řetěz se nepřetrhne, ale rozjede se v čepu)

FilipT (16) napsal 29.01.2007 v 15:51

Domluvte si navstevu v CZ, pokud pujde o vetsi skupinku, urcite radi zaridi. Promluvte si s lidma co to navrhujou a testujou, mrknete na jejich postupy a pristup. Pak tady teprve muzete reportaz oznacovat jako &quot;reklamni prispevek&quot; a &quot;že ten článek je reklama&quot;.

ernest (0) napsal 29.01.2007 v 08:45

Na svym DT mam kombinaci DID a CZ - rozety DID a retez klasika CZ 514... Zatim vse v pohode...

smazany34450 (0) napsal 28.01.2007 v 21:17

Čau kluci. coto řešíte za krá...... . Obyčejný petrolej vám vyčistí každou masnotu a bordel,a přitom nepoškodí žádnou priž ani gumu.K mazání pak používám doporučený mazivo. A ty najetý kilometry na jeden řetěz? tOJE ALE PÍ...... Přece záleží jak taháš za plyn. A TAKY jak teda mažeš.Kardan je Kardan, taky jsem kdysi vybíral mašinu podle kardanu.Dnes jsem spokojen s JAPANEM! Protože při rozumné údžbě řetězu natom budeš stejně jako při jedné výměně KARDANU na 80000km. JINAK Muj sen je BMW, s obsahem 1200 a více!!!!!! FAKT SE TĚŠÍM NA JARO AŠ SE SJEDEM NA TĚCH ČESKECH SILNICÍCH BEZ KREŠŮ. Čau Libor63.

Hawk (7) napsal 28.01.2007 v 19:22

hmm...zajímavej názor...bohužel nepravdivej a nesprávnej<br />
Co by jako ten čistič měl vysušit?

dave-lister (45) napsal 28.01.2007 v 16:31

Ještě že mám motorku s kardanem a nemusim se patlat před každou jízdou s řetězem.

Hawk (7) napsal 28.01.2007 v 12:34

jj..přesně jak říkáš...pokud se něja nestaráš, tak na tom bude jako tvůj na ducduc...

s4r (52) napsal 28.01.2007 v 12:27

Co tady čtu příspěvky o výdržích řetězů,tak mě hodně překvapilo, že by řetěz vydržel 30 000 km... Když jsem jezdil 350, tak na tu byly řetězy od fabriky jako máslo a napínat člověk mohl každých 500 km, dokud měl kam... <br />
<br />
Na Duc mám origo DID ještě z továrny, motorka má najeto poctivych 5000 km(ne mnou, ja mam najeto asi tak 100km)a řetěz je v půlceživotnosti...<br />
Je možný, že jde řetěz tak rychle do háje, když se o něj nikdo nestará???<br />
<br />
Asi se inspiruju a nakoupím čistidla...

Interceptor (108) napsal 27.01.2007 v 22:58

Taky jsem si dal tu práci a přečetl všechny komentáře. Proti ČZ naprosto nic nemám a je mi tato značka sympatická. Rozhodně si jí ovšem na momentálně nekoupím. Do teď používám DID a max. spokojenost. Že je 2*dražší mě netrápí, jsem spokojen, až přestanu být jdu do ČZ.<br />
Jinak mažu každých +-500km a čistím každý 1000. Rozhodně na to nepotřebuji hodinu času jako Hej. <br />
A životnost řetězu mi to v dobrém vrací...<br />
Jěště k těm prostředkům, nejlepší zkušenost mám s Motulem, Shell je opravdu největší shit na trhu. Čistič buď Castrol nebo Motul, 2 pixle po 400ml na sezonu vystačí...

alesmoto (36) napsal 27.01.2007 v 22:36

Tak jsem přečet fakt všechny příspěvky. ČZ řetězy jsou fakt dobrý. Mám ho na 100koňový motorce druhou sezónu a vytahává se opravdu minimálně. Ale fakt dost asi dělá péče o něj. Nejen mazání kvalitním mazivem (zkoušel jsem jich už několik)ale i čištění- jak uvádí, nejlépe čističem od výrobce používaného maziva.Čistit WD sprejem je nesmysl. 1.-nevyčistí jako čistič<br />
2.-jako podklad pro mazání absolutně nevhodný. <br />
Taky čím se maže. Před dávnýma rokama jsem používal Motul(nic jiného skoro nebylo). Trohu odstřikoval, tak jsem chtěl zkusit i něco jiného. Shell odlítával, že jsem pořád čistil podsedlovku. Nic moc. Dneska používám Motorex a na jedno namazání ujedu nejvíc kiláků. Neodstřikuje, je tam, kde má být. Pak se řetěz odvděčí dlouhou životností. čus - biker Aleš

HTB (0) napsal 27.01.2007 v 20:23

No ja retez nikdy necistil ,jen ho kazdejch 1000km nebo po desti namazu a CZ me na XT vydrzel 26.000km ,sice to neni moc ale za 1500korun je to

Pavel-z-CL (0) napsal 27.01.2007 v 20:09

No prostě čezet sou nejlepší

plešoun (0) napsal 27.01.2007 v 18:36

zdar did je blato ja už davam jen čz o krožkovej. ten drzi po vyjiždce vyčistim pak tejden v ojeju.a pohoda

jarry (7) napsal 27.01.2007 v 17:51

Co se týče rezavění na bočních destičkách, to se týče i řetězů DID, mám ho na mašině a dělá to taky.

Pivko (85) napsal 27.01.2007 v 17:32

Já raději s řetězem jezdím , ležet pod motkou s hadrem a chemii to tedy není pro mě.Samozřejmě namazaný je .Pak koupím novou sadu a jezdím zase. Ležet v garáži s hadrem ?

Adrenalin.vkrvi (1) napsal 27.01.2007 v 10:16

Měl jsem tu čest si prohlédnou továrnu ve Strakonicích! Navštívil jsem všechny haly (řetízkárnu, slévárnu na turba a bloky motorů, zkušebnu turbodmychadel, halu, kde se vyráběly vysokozdvižné vozíky DESTA, halu na výrobu obráběcích strojů a obrábění kovů a velice zajímavé bylo také muzeum přímo v areálu továrny! Byly tam motocykly čz motokros, jawy, motokola, pušky a další... Všem doporučuji tuto továrnu navštívit! Je to zážitek na dlouho, jo a nezapoměňte si svačinu! Přeji hodně štěstí do nové sezony. Jakub mail: adrenalin.vkrvi@seznam.cz

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist