Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
I když to sem nepatří - včera jsme v poklidu jeli s kamarádem po Brně autem a za nás se přiřítil opravdový blb na motce ,vytáčel motor k omezovači,troubil a choval se jako mistr světa. Kluci motorkáři i autaři chovejme se na silnicích slušně a ať nám to jezdí vždy kolama dolů.
Moc pěkně napsáno, jen mě pobavila ta zmínka o přítlaku z toho klínu Drží na 4 šroubkách a schovává druhý chladič. Ale pěknej na tom je, to jo.
Bohužel celá tahle charakterní koncepce V4 trochu trpí tím, že přístup ke karburátorům je tak strašnej, že to možný není a nedej bóže je vyndavat/nandavat se staršíma přírubama.
VFo je každopádně fajn, a 7pade se zlatýma kolama zejména.
To byly časy... žádný pojebaný euronormy, platformy, ojebávačky na tom či tamtom... to byla svobodná doba, otevřená inovacím, vývoji, žádný ustřihávání křídel a žgryndání o CO2 a gríndýlech k hovnu... joj, až se slza zaleskne. To měl vývoj volný ruce, zákazníci se těšili a jen zírali a svět byl v pořádku... na dnešní dobu nemyslitelný, k blití, kam jsme došli ve jménu zisku a zisku a posraných ideologií bez korelace s realitou (((
Jó,to byla doba! Tady v Brně byly 2kusy jedna modrobílá a druhá červenobílá a tu měl a jezdil kamarád v rooce 86,87 a 88 vůbec tu VFku nešetřil a pěkně ji vytínal. Měla taky vykousaný vačky,jak od myší,prostě 750sátka. Byla to mrcha a ne ůplně tak,jak se píše v článku. Ale Jenda ju měl pěkně v ruce a hned jak se otevřel Masec,tak ju prověřil na okruhu a jel tenkrát strašný ucha a i ve dvou. Dodnes z toho někteří mají šok i odřené boty co je vezl.To je nezapomenutelná doba začátků kroužení po okruhu a ubroušených stojanů i stupaček. Tak zátah měla fakt pěknej kam se hrabal můj Bol ďor.
To byla moje první velká motorka po Jawě 350, stála mě v r. 1995 20 výplat a kromě ošoupaných vaček odešel ještě startér... Jinak to tehdy byla pecka, každý se ohlížel a vyptával, jela 220km/h div že jsem to přežil, bylo mi 18 a moc jsem nad životem nepřemýšlel.
zajimavej clanek i motorka. jen si nemuzu odpustit to 16 palcovy kolo. nemam z takovejma motorkama zkusenosti, asi to funguje skvele, ale designove me to proste pripomina kejvacku... ach jo...
Super článek,To nasazení Japonců od Hondy je obdivuhodné. O takovém nasázení si mohou líní Evropané, ale i dnes velmi šikovní a pracovití Číňané a koneckonců i dnešní Japonci jen zdát.
Ridgeback:
Já jsem měl od firmy Tamiya přímo VF750F. Byla to špičková stavebnice, jenom jsem se trochu cukal, když jsem měl před těmi třiceti lety platit ty barvy. Byly na mě tenkrát dost drahé, ale stejně jsem je postupně koupil, protože byly také výborné.
Měl jsem jí ještě loni, ale pak jsem udělal tu chybu, že jsem jí přinesl z bytu rodičů k sobě domů. Syn se na ní chtěl podívat, uvolnilo se mu z ní sedadlo, on nevěděl, že je oddělávací, chtěl ho přilepit a upadla mu na zem. Tak mi zbyla ta krabička a zaschlé barvy.
I když to sem nepatří - včera jsme v poklidu jeli s kamarádem po Brně autem a za nás se přiřítil opravdový blb na motce ,vytáčel motor k omezovači,troubil a choval se jako mistr světa. Kluci motorkáři i autaři chovejme se na silnicích slušně a ať nám to jezdí vždy kolama dolů.
Moc pěkně napsáno, jen mě pobavila ta zmínka o přítlaku z toho klínu Drží na 4 šroubkách a schovává druhý chladič. Ale pěknej na tom je, to jo.
Bohužel celá tahle charakterní koncepce V4 trochu trpí tím, že přístup ke karburátorům je tak strašnej, že to možný není a nedej bóže je vyndavat/nandavat se staršíma přírubama.
VFo je každopádně fajn, a 7pade se zlatýma kolama zejména.
1 reakce
To byly časy... žádný pojebaný euronormy, platformy, ojebávačky na tom či tamtom... to byla svobodná doba, otevřená inovacím, vývoji, žádný ustřihávání křídel a žgryndání o CO2 a gríndýlech k hovnu... joj, až se slza zaleskne. To měl vývoj volný ruce, zákazníci se těšili a jen zírali a svět byl v pořádku... na dnešní dobu nemyslitelný, k blití, kam jsme došli ve jménu zisku a zisku a posraných ideologií bez korelace s realitou (((
Original Tamiya VT250F, vianocny darcek 1989, dodane z Kanady
2 reakce
Jó,to byla doba! Tady v Brně byly 2kusy jedna modrobílá a druhá červenobílá a tu měl a jezdil kamarád v rooce 86,87 a 88 vůbec tu VFku nešetřil a pěkně ji vytínal. Měla taky vykousaný vačky,jak od myší,prostě 750sátka. Byla to mrcha a ne ůplně tak,jak se píše v článku. Ale Jenda ju měl pěkně v ruce a hned jak se otevřel Masec,tak ju prověřil na okruhu a jel tenkrát strašný ucha a i ve dvou. Dodnes z toho někteří mají šok i odřené boty co je vezl.To je nezapomenutelná doba začátků kroužení po okruhu a ubroušených stojanů i stupaček. Tak zátah měla fakt pěknej kam se hrabal můj Bol ďor.
Ferrac - v motogp přestali vozit předek 16,5" v roce 2016. Připadalo ti to jako závody kejvaček?!
To byla moje první velká motorka po Jawě 350, stála mě v r. 1995 20 výplat a kromě ošoupaných vaček odešel ještě startér... Jinak to tehdy byla pecka, každý se ohlížel a vyptával, jela 220km/h div že jsem to přežil, bylo mi 18 a moc jsem nad životem nepřemýšlel.
1 reakce
zajimavej clanek i motorka. jen si nemuzu odpustit to 16 palcovy kolo. nemam z takovejma motorkama zkusenosti, asi to funguje skvele, ale designove me to proste pripomina kejvacku... ach jo...
1 reakce
Krásná motorka i dnes.
Díky za parádní počtení !
Jednu mám doma poslední rok 1985
1 reakce
Totoksi pamatuju docela přesně z poslední strany magazínu Svět motorů.Bylo mi dvanáct a vždycky mě zajímala maximální rychlost.
Díky za parádní článek
Super článek,To nasazení Japonců od Hondy je obdivuhodné. O takovém nasázení si mohou líní Evropané, ale i dnes velmi šikovní a pracovití Číňané a koneckonců i dnešní Japonci jen zdát.
bezvadnej článek! díky za rozšíření obzorů
Článok potešil a dobre to tu v prvých komentoch začalo gradovať:
1. príspevok: Mal som Tamyia VT 250 F
2. príspevok: Mal som priamo Tamyia VF 750 F
3. príspevok: Mám doma poskládanou 1:1
V článku mi chýbí info o technických parametrech a také zminka o variantách 250-500-1000.
Taky jí mám doma poskládanou 1:1
2 reakce
Ridgeback:
Já jsem měl od firmy Tamiya přímo VF750F. Byla to špičková stavebnice, jenom jsem se trochu cukal, když jsem měl před těmi třiceti lety platit ty barvy. Byly na mě tenkrát dost drahé, ale stejně jsem je postupně koupil, protože byly také výborné.
Měl jsem jí ještě loni, ale pak jsem udělal tu chybu, že jsem jí přinesl z bytu rodičů k sobě domů. Syn se na ní chtěl podívat, uvolnilo se mu z ní sedadlo, on nevěděl, že je oddělávací, chtěl ho přilepit a upadla mu na zem. Tak mi zbyla ta krabička a zaschlé barvy.
Paradna nostalgia na rano. VT250F, prvy model od Tamiye, ktory som v r. 1989 poskladal... Vdaka!
2 reakce